До розіграшу
залишилось:
12 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Самостійні роботи з інформатики для 2-го класу.

Про матеріал

У посібник увійшли різнорівневі завдання, які доцільно використовувати на уроках інформатики під час закріплення вивченого матеріалу, а творчі завдання, які розміщені у збірці, сприятимуть підвищенню інтересу до вивчення предмету.

Перегляд файлу


Рецензенти:

В.В. Феоктістова, директор школи.

Н.М. Старченко, заступник директора з НВР.

А.О. Бобкова, заступник директора з НВР.

І.О. Алексєєва, заступник директора з ВР.

Т.Г. Іваненко, керівник ШМО вчителів початкових класів.

 

Разініна Тетяна Михайлівна. Самостійні роботи з інформатики для 2-го класу.

 

 

 

 

У посібник увійшли різнорівневі завдання, які доцільно використовувати на уроках інформатики під час закріплення вивченого матеріалу, а творчі завдання, які розміщені у збірці, сприятимуть підвищенню інтересу до вивчення предмету.

 

 

 

 

 

 

 

Зміст

  1. І Розділ: Персональний комп’ютер і їх застосування…..4-11
  2. ІІ Розділ: Складові ПК …………………………………..11-23
  3. ІІІ Розділ: Інформація та повідомлення………………...23-29
  4. ІV Розділ: Алгоритми та їх виконавці ………………….30-33
  5. V Розділ: Об’єкти. Графічний редактор ……………….33- 35
  6. Кросворди ………………………………………………. 36-39
  7. Ребуси ………………………………………………….…40-43
  8. Література ……………………………………………..........44

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І Розділ: Персональний комп’ютер і їх застосування

1. У комп’ютерному класі. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі.  

Варіант 1

  1. Картинки по запросу не лезь до шнуров компьютер картинкаЧи можна чіпати дроти на задній панелі монітора та системного блока?
    • на власний розсуд;
    • не бажано;
    • так;
    • ні, це небезпечно;

 

  1. Чи потрібно після роботи за комп’ютером використовувати вправи для очей?
  • Картинки по запросу зорова гімнастика картинкана власний розсуд;
  • не бажано;
  • так;
  • ні;

 

  1. Чи можна торкатися руками екрана монітора?
  • Картинки по запросу торкатися до моніторані;
  • з дозволом вчителя;
  • тільки коли руки чисті;
  • так;

 

  1. Чи можна вживати їжу у комп’ютерному класі?
  • Картинки по запросу картинка їжа за компьютером мультяжнітак;
  • на власний розсуд;
  • ні;
  • не бажано;

 

 

  1. Чи можна класти на клавіатуру інші предмети?
  • Картинки по запросу клавіатура компьютера мультяжнаможна воду;
  • ні, не можна;
  • так, можна;
  • можна їжу;

 

  1. Як потрібно сидіти за комп’ютерним столом?
  • Картинки по запросу правильно сидіти за компюторомспина рівна, руки - на столі;
  • спина скривлена, руки - на столі;
  • спина скривлена, руки - на колінках;
  • спина рівна, руки – на колінках;

 

  1. За допомогою якого пристрою можна швидко опрацювати інформацію?
  • Похожее изображениемонітор;
  • комп’ютер;
  • телевізор;
  • клавіатура;

 

 

Варіант 2

  1. Картинки по запросу сходинки до інформатикиЩо таке інформатика?
  • це наука про Інтернет;
  • це наука про комп’ютерні ігри;
  • це наука, яка вчить працювати
  •  з інформацією за допомогою комп’ютера;
  • це спілкування з друзями;

 

  1. Картинки по запросу ребенок за компьютеромЧи можна включати комп’ютер та розпочинати роботу без дозволу вчителя?
  • на власний розсуд;
  • не бажано;
  • так;
  • ні, не можна;

 

  1. Картинки по запросу мити руки перед комЧи мають бути руки чистими і сухими під час роботу за комп’ютером?
  • ні;
  • щоб були лише сухими;
  • так;
  • щоб були лише чистими;

 

 

  1. Якою має бути відстань від очей до екрана монітора?
  • Картинки по запросу торкатися до монітора30 см;
  • 45 см;
  • 40 см;
  • 50 см;

 

  1. Картинки по запросу годинникСкільки хвилин тобі відводиться на виконання роботи за комп’ютером?
  • 10 хв;
  • 25 хв;
  • 20 хв;
  • 15 хв;

 

  1. Обери основне слово для предмета інформатика?
  • Картинки по запросу інформатикаІнтернет;
  • інформація;
  • комп’ютер;
  • математика;
  •  
  1. Похожее изображениеЗа допомогою якого пристрою можна швидко опрацювати інформацію?
  • монітор;
  • комп’ютер;
  • телевізор;
  • клавіатура;

 

 

 2.Що може комп’ютер. Застосування комп’ютера в різних галузях.

Варіант 1

  1. Як використовують комп’ютер на кіностудії?
  • комп’ютер допомагає керувати транспортом;
  • комп’ютер допомагає робити складні обчислення;
  • комп’ютер допомагає вчителю навчити дітей;
  • комп’ютер допомагає створювати кінофільми, мультфільми;

 

  1. Як використовують комп’ютер у ательє?
  • комп’ютер допомагає обстежити відвідувача;
  • комп’ютер допомагає керувати транспортом;
  • комп’ютер допомагає робити складні обчислення;
  • комп’ютер допомагає розрахувати викройку одягу;

 

  1. Як використовують комп’ютер у перукарні?
  • комп’ютер допомагає зробити замовлення в інтернеті;
  • комп’ютер допомагає робити складні обчислення;
  • комп’ютер допомагає обстежити відвідувача;
  • комп’ютер допомагає підібрати нову зачіску;

 

  1. Чи правда, що комп’ютер допомагає людям різних професій?
  • лише вчителям;
  • ні;
  • так;
  • комп’ютер сам вирішує;

 

  1. Чи можна за допомогою Інтернету, не виходячи з дому, замовити квиток на потяг або літак?
  • тільки на святкові дні;
  • так;
  • ні;
  • на окремі рейси;
  1. Як використовують комп’ютер у магазині?
  • комп’ютер допомагає робити складі обчислення;
  • комп’ютер допомагає робити моделювання зачісок;
  • комп’ютер допомагає робити замовлення в Інтернеті;
  • комп’ютер допомагає обчислювати вартість покупки;

 

 

Варіант 2

  1. Як використовують комп’ютер на автовокзалі?
  • комп’ютер допомагає робити замовлення в Інтернеті;
  • комп’ютер допомагає обстежити хворого;
  • комп’ютер допомагає робити складні обчислення;
  • комп’ютер допомагає керувати транспортом та продавати квітки;

 

  1. Як використовують комп’ютер на автовокзалі?
  • комп’ютер допомагає створювати кінофільми, мультфільми;
  • комп’ютер допомагає створювати складі задачі, проектувати будинки, мости, конструювати літаки, ракети;
  • комп’ютер допомагає робити замовлення в Інтернеті;
  • комп’ютер допомагає керувати транспортом;

 

  1. Чи може тобі допомогти комп’ютер вдома для виконання розрахунків, переглядів кінофільмів, збереження фотографій, прослуховування музики, тощо? 
  • частково;
  • за бажанням комп’ютера;
  • ні;
  • так;

 

  1. Як використовують комп’ютер у школі?
  • комп’ютер допомагає вчителю навчати дітей;
  • комп’ютер допомагає обчислювати вартість покупки;
  • комп’ютер допомагає зробити замовлення в Інтернеті;
  • комп’ютер допомагає керувати транспортом;

 

  1. Як використовують комп’ютер у лікарні?
  • комп’ютер допомагає робити замовлення в Інтернеті;
  • комп’ютер допомагає робити складні обчислення;
  • комп’ютер допомагає керувати транспортом;
  • комп’ютер допомагає обстежити хворого;

 

  1. Що називають комп’ютерною мережею?
  • комп’ютери які розташовують поруч;
  • комп’ютери в різних країнах;
  • комп’ютери на одному столі;
  • з’єднані між собою комп’ютери на нашій планеті;

 

 

3. Комп’ютери бувають різні. Сучасні комп’ютери.

 

Варіант 1

  1. Як називається пристрій, яким можна створити та зберігати зображення?
  •  фотокамера;
  • електронна книга;
  • телефон;
  • відеоплеєр;

 

  1. Як називається портативний персональний комп’ютер, менший за розмірами від ноутбука, основне призначення якого робота в Інтернеті?   
  • смартфон;
  • нетбук;
  • планшет;
  • кишеньковий пк;

 

  1. Як називається пристрій, на якому можна пограти в ігри?
  • електронна книга;
  • ігрова приставка;
  • телефон;
  • відеоплеєр;

 

  1. Як називаються комп’ютери, призначені для роботи на них однієї людини – персони?
  • портативний комп’ютер;
  • стаціонарний комп’ютер;
  • персональний комп’ютер;
  • кишеньковий комп’ютер;

 

  1. Як називається пристрій, що може запам’ятовувати звуки?
  • електронна книга;
  • навігатор;
  • телефон;
  • диктофон;

 

  1. Як називають комп’ютери, які встановлюють у одному місці на тривалий час?
  • статичні персональні комп’ютери;
  • стаціонарні персональні комп’ютери;
  • портативні персональні комп’ютери;
  • домашні персональні комп’ютери;

 

Варіант 2

  1. Електронна книжка – це …?
  • пристрій, що може показувати відео;
  • пристрій, що може показувати тексти і картинки;
  • пристрій, що може показувати напрямок руху;
  • пристрій, що може показувати картинки;

 

  1. Як називається невелика за розміром комп’ютери, які можна носити з собою?
  • статичні персональні комп’ютери;
  • стаціонарні персональні комп’ютери;
  • портативні персональні комп’ютери;
  • домашні персональні комп’ютери;

 

  1. Ноутбук і нетбук – це …?
  • статичні персональні комп’ютери;
  • стаціонарні персональні комп’ютери;
  • портативні персональні комп’ютери;
  • домашні персональні комп’ютери;

 

  1. Як називається спеціальна паличка, за допомогою якої можна вводити інформацію на пристрій?
  • сенсор;
  • джойстик;
  • стілус;
  • електронна ручка;
  1. Як називається пристрій, що призначений для показу електронних фотографій?
  • навігатор;
  • електронна фоторамка;
  •  електронна книга;
  • телефон;

 

  1. Як називають комп’ютери, які вбудовують у годинник, телефон, одяг, тощо?
  • плазмові комп’ютери;
  • невидимі комп’ютери;
  • мікрокомп’ютери;
  • суперкомп’ютери;

 

ІІ Розділ: Складові ПК

З чого складеться комп’ютер.

1.  Складові комп’ютера ( системний блок, пристрої введення  (миша, клавіатура), пристрої  виведення (монітор, принтер)).

 

Варіант 1

  1. Як називається пристрій для відображення інформації, з якою працює комп’ютер?
  • принтер;
  • монітор;
  • сканер;
  • телевізор;

 

  1. За допомогою якого пристрою можна вести на комп’ютер тексти, малюнки, фотографії?
  • принтер;
  • монітор;
  • сканер;
  • системний блок;

 

  1. Чи у всіх комп’ютерів є системний блок?
  • ні;
  • так;
  • немає у ноутбука;
  • немає у планшета;

 

  1. Чи можна до ноутбука підключити звичайну мишку?
  • тільки для роботи в Інтернеті;
  • так;
  • ні;
  • лише коли граєте в ігри;

 

  1. Як називається найголовніша частина комп’ютера, що забезпечує роботу комп’ютера в цілому?
  • монітор;
  • системний блок;
  • клавіатура;
  • принтер;

 

  1. Як називається спеціальна стрілочка, що переміщується на екрані монітора, при русі мишкою?
  • стілус;
  • курсор;
  • вказівник миші;
  • сенсор;

 

Варіант 2

  1.   До якого пристрою від’єднуються всі пристрої введення та виведення інформації? 
  • монітор;
  • клавіатура;
  • системний блок;
  • модем;

 

  1.   За допомогою якого пристрою можна вводити команди та обирати значки на екрані монітора?
  • миша;
  • принтер;
  • системний блок;
  • сканер;
  1.   Назвіть пристрої виведення інформації?
  • монітор, миша;
  • монітор, сканер;
  • принтер, миша;
  • монітор, принтер;

 

  1. Який пристрій використовують для передавання інформації з одного комп’ютера на інший?
  • системний блок;
  • монітор;
  • телефон;
  • модем;

 

  1.   Як називається пристрій введення інформації на комп’ютер?
  • колонки;
  • монітор;
  • диск;
  • клавіатура;

 

  1.   Як називається пристрій для введення інформації у ноутбуці, який  використовують замість миші?
  • пульт;
  • сенсор;
  • тачпед;
  • стілус;

 

 

2. Складові комп’ютера ( пам'ять, процесор, електронні носії інформації).

Робота з тренажером (миші, переміщення об’єктів, подвійне клацання)

 

Варіант 1

  1. Картинки по запросу системний блок картинкиНазвіть зображену складову комп’ютера, яка є основною в комп’ютері?
  • системний блок;
  • клавіатура;
  • монітор;
  • принтер; 

 

  1. На малюнку зображено пристрій для довготривалого зберігання інформації. Назвіть його?
  • Картинки по запросу СД диски картинкипринтер; 
  • монітор;
  • калькулятор;
  • диск;

 

  1. На малюнку зображено пристрій комп’ютера. Назви його?
  • Картинки по запросу флеш память картинки процесор;
  • флеш-пам'ять;
  • калькулятор;
  • рахівниця;

 

  1. Як називається пристрій, який виконує різноманітні обчислення та керує роботою всіх пристроїв комп’ютера? 
  • рахівниця;
  • процесор;
  • калькулятор;
  • флеш-пам’ять;

 

 

Варіант 2

  1. Назвіть пристрій для збереження інформації на комп’ютері?
  • Картинки по запросу жорсткий диск картинки процесор;
  • жорсткий диск;
  • принтер;
  • клавіатура;

 

  1. Похожее изображениеДе знаходиться пам'ять комп’ютера?
  • у моніторі;
  • у клавіатурі;
  • у системному блоці;
  • у принтеру;

 


  1. Де зберігаються інформація, яка була введена в комп’ютер?
  • в пам’яті користувача;
  • в пам’яті комп’ютера;
  • в пам’яті монітора;
  • в пам’яті телефона;

 

  1. На малюнку зображено пристрій для довготривалого зберігання інформації. Назвіть його?
  • Картинки по запросу картинки флеш память процесор;
  • флеш-пам'ять;
  • калькулятор;
  • монітор;

 

 

3. Готуємо комп’ютер до роботи. Робочий стіл.

Варіант 1

  1. Картинки по запросу картинки єкран компьютераЩо слід робити, щоб почала працювати програма?
  • 2 рази клацнути правою клавішею миші;
  • 2 рази клацнути лівою клавішею миші;
  • 1 рази клацнути лівою клавішею миші;
  • 1 рази клацнути правою клавішею миші;

 

  1. Яка кнопка присутня на кожному Робочому столі?
  • Пуск;
  • Power;
  • Reset;
  • Enter;

 

  1. Виберіть вірну послідовність включення комп’ютера
  • завантаження комп’ютера, включення монітора, включення системного блоку, Робочий стіл;
  • включення монітора, Робочий стіл, включення системного блоку, завантаження комп’ютера;
  • включення монітора, включення системного блоку, завантаження комп’ютера, Робочий стіл;
  • включення монітора, включення системного блоку, Робочий стіл, завантаження комп’ютера;

 

  1. Поглянувши не увімкнений комп’ютер, завжди можна дізнатися …?
  • погоду;
  • час;
  • температуру повітря;
  • новини;

 

 

  1. Під кожним значком відображається…?
  • Картинки по запросу картинка робочий стіл компютераколір значка;
  • розмір значка;
  • ім’я значка;
  • час створення значка;

 

 

Варіант 2

  1. Картинки по запросу картинка інформатикаЯк комп’ютер повідомляє, що він  готовий до роботи?
  • відчуємо  спеціальний короткий звук;
  • на моніторі відображається Робочий стіл;
  • побачимо заставку на моніторі;
  • на моніторі відображається письмовий стіл;

Похожее изображение 

  1. Для чого потрібна кнопка Power?
  • для виконання обчислень на комп’ютері;
  • для завантаження комп’ютера;
  • для збереження інформації на комп’ютері;
  • для включення пам’яті комп’ютера;

 

  1. Картинки по запросу картинка робочий стіл компютераЩо ми побачимо на екрані монітора після завантаження комп’ютера?
  • обідній стіл;
  • журнальний стіл;
  • Робочий стіл;
  • письмовий стіл;

 

  1. Похожее изображениеЯк називається пристрій,  на якому знаходиться кнопка Power?
  • сканер;
  • системний блок;
  • принтер;
  • клавіатура;

 

  1. Що відбувається після натискання  на кнопку включення монітора та системного блоку?
  • перезавантаження комп’ютера;
  • завантаження комп’ютера;
  • виключення комп’ютера;
  • завантаження програми;

 

4. Вікна. Поняття про програму. Запуск програми на виконання з Робочого стола. Вікнопрограми. Завершенняроботиізпрограмою.

 

Варіант 1

1.Яку дію виконує кнопка під номером 2?

  • переміщує вікно;
  • закриває вікно;
  • розгортає вікно на весь екран;
  • згортає вікно

 

2. Що таке комп’ютерна програма?

  • це інструкції для комп’ютера;
  • це системний блок;
  • це діалог з комп’ютером;
  • це найголовніші пристрої;

 

 

3. Чи для кожної програми відкривається власне вікно?

  • ні;
  • для деяких програм;
  • так;
  • тільки коли запускається гра;

 

4. У якій частині вікна розташовується рядок заголовку?

  • у верхній частині;
  • у нижній частині;
  • у правій;
  • у лівій;

 

5.Яку дію виконує кнопка під номером 3?

  • переміщує вікно;
  • закриває вікно;
  • розгортає вікно на весь екран;
  • згортає вікно

 

6. Якщо закрити або згорнути вікна усіх програм, то ми побачимо?

  • робочий стіл;
  • письмовий стіл;
  • учнівський стіл;
  • комп’ютерний стіл

 

Варіант 2

1.Чиможе вікно програми займати різні розміри

 ( бути великим, бути великим, або на весь екран)?

  • ні;
  • тільки коли запускається гра;
  • тільки для вказаних програм ;
  • так;

2. Як відкрити комп’ютерну програму «Сходинки до інформатики»?

  • двічі натиснути лівою клавішею мишки;
  • двічі натиснути правою клавішею мишки;
  • один раз натиснути правою клавішею мишки;
  • один раз натиснути лівою клавішею мишки;

3.Що вказується у рядку заголовку?

  • ім’я  вікна;
  • розмір вікна;
  • положення вікна;
  • стан вікна;

4.У якій частині вікна розташовані кнопки керування?

  • у лівій частині;
  • у верхній правій частині;
  • у верхній лівій частині;
  • у нижній частині;

5.Якщо запустити програму, то на моніторі екрана відкривається?

  • інформація про програму;
  • Інтернет;
  • ваша улюблена програма;
  • вікно програми;

6.Чи може комп’ютер одночасно виконувати кілька програм?

  • так;
  • лише чотири;
  • ні;
  • лише дві;

5. Вивчаємо клавіатуру. Призначення основних клавіш клавіатури.Ознайомлення з клавішами «Пропуск», «Shift» «CapsLoсk»

 

Варіант 1

1.Слово «Інтернет» пишеться з великої літери. Яку клавішу натиснути, щоб отримати велику літеру?

       Ctrl;

       Shift;

       Esc;

       Alt;

 

 

2.Який символ ти отримаєш, якщо натиснеш комбінацію клавіш Shift+7?

       ?;

       7;

       №;

       !;

 

3.Як поставити крапку в кінці речення при англійський мові введення тексту (EN)?

  • натиснути клавішу із зображенням  « '' » біля клавішіEnter;

       натиснути клавішу із зображенням «?» біля правого Shift;

       натиснути клавішу із зображенням букви «ю» біля правого Shift;

  • натиснути клавішу із зображенням «z» біля лівого Shift;

 

4.Як поставити крапку в кінці речення при українській мові введення тексту (UK)?

  • натиснути клавішу із зображенням «z» біля лівого Shift;
  • натиснути клавішу із зображенням над клавішею Enter;
  • натиснути клавішу із зображенням  « '' » біля клавіші Enter;

       натиснути клавішу із зображенням «?» біля правого Shift;

 

5.Після натискання клавіші CapsLockти помітиш?

  • з’явиться одразу велика літера;
  • з’явиться одразу розділовий знак;
  • закриються всі програми;
  • світло на спеціальному індикаторі клавіатури;

6.Скільки разів повторюється клавіша Shift?

  • 4;
  • 3;
  • 1;
  • 2;

 

Варіант 2

1.Як поставити кому  уреченні при англійській мові введення тексту (EN)?

  • натиснути клавішу із зображенням «z» біля лівого Shift;
  • натиснути клавішу із зображенням над клавішею Enter;
  • натиснути клавішу із зображенням  « '' » біля клавіші Enter;

       натиснути клавішу із зображенням «?» біля правого Shift;

 

2.Який символ ти отримаєш, якщо натиснеш комбінацію клавіш «Shift+1»?

  • ?;
  • №;
  • 1;
  • ! ;

 

3. Який символ ти отримаєш, якщо натиснеш комбінацію клавіш «Shift+6»?

  • :;
  • №;
  • 6;
  • ! ;

4. Який літеру ти отримаєш, якщо натиснеш комбінацію клавіш «Shift+a»?

  • A;
  • а;
  • F;
  • f ;

5.Як називається найдовша клавіша на клавіатурі, яка робить відступ між словами,буквами,цифрами?

  • Delete;
  • Shift;
  • CapsLock;
  • Пропуск;

 

6.Яка клавіша робить введення літер лише великими?

  • CapsLock;
  • Shift;
  • Enter;
  • Пропуск;

 

 

6.      Ознайомлення з клавішами «Enter» та «Esc».

 

Варіант 1

1.Де на клавіатурі знаходиться  клавіша «Esc»

Картинки по запросу картинака клавиатури Esc       у правому верхньому куті;

       у лівому нижньому куті;

       у лівому верхньому куті;

       у правому нижньому куті;

 

2.Як читають назву клавіші «Esc»

Картинки по запросу картинка клавиатуры Esc       Делейт;

       Пропуск;

       Ентер;

       Ескейп;

 

Картинки по запросу картинка клавиатуры энтер3.Клавіша «Enter» розташована на клавіатурі праворуч над клавішею?

       Alt;

  • Shift;
  • Ctrl;
  • CapsLock;

4.Як називається виділена клавіша?

  • Картинки по запросу картинка клавиатуры EscEnter;
  • Ctrl;
  • Esc;
  • CapsLock;

 

Варіант 2

1.Яку дію означає клавіша «Esc»?

  • Вхід;
  • Зачекати;
  • Вихід;
  • Повторити;

2.Яку клавішу використовують для введення команд?

  • Enter;
  • Ctrl;
  • Esc;
  • CapsLock;

 

3.Яку дію означає клавіша Enter?

  • Вхід;
  • Зачекати;
  • Вихід;
  • Повторити;

 

4.Яку клавішу слід натиснути, щоб відтворити те, про що запитує комп’ютер?

  • Enter;
  • Ctrl;
  • Esc;
  • CapsLock;

 

ІІІ Розділ: Інформація та повідомлення

  1. Поняття про інформацію, повідомлення

Варіант 1

1.Дорожні знаки, покази термометра, міміка та жести – це?

  • повідомлення у вигляді умовних позначень;
  • повідомлення у вигляді малюнків;
  • письмове повідомлення;
  • усне повідомлення;

 

2. «Зебра» на дорозі спеціальний дорожній знак, надпис, «Перехід» - це?

  • різні повідомлення;
  • одне і теж повідомлення;
  • письмове повідомлення;
  • повідомлення у вигляді малюнків;

 

3. Що таке інформація?

  • спілкування;
  • фільм;
  • новина, відомості про навколишній світ;
  • комп’ютерна гра;

4. Інформація, передана усно або письмово, у вигляді малюнків чи умовних позначень-це?

  • способи захисту інформації;
  • способи подання повідомлень;
  • способи збереження повідомлень;
  • способи приймання повідомлень;

5. Чи може одне і теж повідомлення для різних людей нести різну інформацію?

  • так;
  • ні;
  • якщо різні люди це лише жінки;
  • якщо різні люди це лише чоловіки;

6. Текст у підручнику, записи у щоденнику – це?

  • повідомлення у вигляді малюнків;
  • письмове повідомлення;
  • усне повідомлення;
  • повідомлення у вигляді умовних позначень;

 

Варіант 2

1. Вкажіть найбільш повну відповідь. Інформація передається за допомогою?

  • спілкування;
  • повідомлень;
  • телефону;
  • книжки;

2. Перегляд фотографій із шкільного свята – це?

  • повідомлення у вигляді малюнків;
  • письмове повідомлення;
  • усне повідомлення;
  • повідомлення у вигляді умовних позначень

3. Розповідь учня на уроці про улюблену книгу – це?

  • повідомлення у вигляді малюнків;
  • письмове повідомлення;
  • усне повідомлення;
  • повідомлення у вигляді умовних позначень;

 

 

4. Записи у щоденнику, текст у підручнику – це?

  • повідомлення у вигляді малюнків;
  • письмове повідомлення;
  • усне повідомлення;
  • повідомлення у вигляді умовних позначень;

5. Чи може повідомлення «чудова погода» нести різну інформацію для різних людей?

  • лише літом;
  • ні;
  • так;
  • лише зимою;

6. Чи можна одну і ту ж інформацію передати за допомогою різних повідомлень?

  • ні;
  • лише письмові повідомлення;
  • так;
  • лише повідомлення у вигляді малюнків;

 

  1. Як людина сприймає повідомлення

Варіант 1

1. Скільки органів чуття має людина?

  • Картинки по запросу картинки органи чуття людини4;
  • 6;
  • 3;
  • 5;

2. За допомогою якого органу чуття людина сприймає інформацію про звуки із навколишнього світу?

  • смак;
  • зір;
  • слух;
  • дотик;

 

Картинки по запросу картинки органи чуття людини3. Який орган чуття сприймає інформацію, коли на комп’ютері грає музика?

  • смак;
  • зір;
  • слух;
  • дотик;

4. Чи може комп’ютер, тварини, рослини, пристрій сприймати повідомлення?

  • так;
  • ні;
  • лише комп’ютер;
  • лише тварина

5. Який орган чуття сприймає інформацію при перегляді фотографій на моніторі?

  • Похожее изображениесмак;
  • зір;
  • слух;
  • дотик;

6. За допомогою якого органу чуття ми отримуємо інформацію, коли миємо руки у гарячій воді?

  • смак;
  • зір;
  • слух;
  • дотик;

 

Варіант 2

1. За допомогою якого органу чуття людина сприймає інформацію про те, чи смачна їжа?

  • Картинки по запросу картинки органи чуття людинисмак;
  • зір;
  • слух;
  • дотик;

Картинки по запросу картинки органи чуття людини2. Який орган чуття сприймає інформацію, коли Ви вдихаєте повітря?

  • смак;
  • зір;
  • нюх;
  • дотик;

Картинки по запросу картинки органи чуття людини3. За допомогою якого органу чуття людина отримує повідомлення про запахи?

  • смак;
  • зір;
  • нюх;
  • дотик;

4. Який орган чуття сприймає інформацію, коли Ви їсте лимон?

  • смак;
  • зір;
  • слух;
  • дотик;

5. Який орган чуття сприймає інформацію при подвійному натисканні лівою клавішею мишки?

  • Картинки по запросу картинки органи чуття людинисмак;
  • зір;
  • слух;
  • дотик;

6. За допомогою якого органу чуття людина може бачити інформацію з навколишнього світу?

  • смак;
  • зір;
  • слух;
  • дотик;

 

3.      Інформаційніпроцеси: отримання, зберігання, опрацювання і передаванняповідомлень.

 

Варіант 1

 

1. Що таке процес?

       дія, яка триває певний час;

       дія множення;

       це новина;

       це скорочення слова процес;

 

2. Джерелом інформації може бути?

       книга;

       людина;

       комп’ютер;

       всі варіанти вірні;

3. Для чого потрібен диск. Назвіть інформаційний процес?

Похожее изображение       отримання інформації;

       збереження інформації;

       використання інформації;

 

4. Планування подорожі під час канікул, вибір спортивної секції – це процес…?

       збереження інформації;

       передавання інформації;

       використання інформації;

       опрацювання інформації;

 

5. Збереження телефону у телефонній книжці, запам’ятовування правил , запис програми у пам'ять комп’ютера - це процес..?

       збереження інформації;

       використання інформації;

       опрацювання інформації;

       кодування інформації;

 

6. Надсилання листа - це процес…?

       збереження інформації;

       передавання інформації;

       використання інформації;

       опрацювання інформації;

 

Варіант 2

Картинки по запросу картинка решить задачу1. Розвязування задач на уроці математики – це процес..?

       збереження інформації;

       передавання інформації;

       використання інформації;

       опрацювання інформації;

 

2.   Об'єкти , які сприймають інформацію, передану від джерела інформацію, називаються?

       приймачі інформації;

       виконавцями;

       програмами;

       співрозмовниками;

 

3. Розповідь друзям про переглянутий фільм, надсилання повідомлень, розмова по телефону – це?

       збереження інформації;

       передавання інформації;

       використання інформації;

       опрацювання інформації;

 

4. Спілкування з іншими людьми, слухання вчителя на уроці, перегляд телепередач, читання книг або журналів – це процес…?

       збереження інформації;

       використання інформації;

       опрацювання інформації;

       кодування інформації;

 

Картинки по запросу картинка вогонь5. Індійці часто розпалювали вогнища. Назвіть, який при цьому відбувається інформаційний процес?

       збереження інформації;

       використання інформації;

       опрацювання інформації;

       передавання  інформації;

 

Картинки по запросу картинка почтовый голубь6. Поштовий голуб. Назвіть інформаційний процес?

       збереження інформації;

       використання інформації;

       опрацювання інформації;

       передавання  інформації;

        

ІV Розділ: Алгоритми та їх виконавці

  1. Команди і виконавці. Спонукальні речення

Варіант 1

  1. Речення, яке спонукає нас до дії – це . . . ?
  • розповідь;
  • побажання;
  • команда;
  • прохання;

 

  1. Який виконавець може виконати команду

       «Зачини вікно»?

  • кіт;
  • собака;
  •  комп’ютер;
  • людина;

 

  1. Об’єкт, який розуміє та виконує команди називається… ?
  • інформація;
  • Виконавець;
  • гравець;
  • команда;

 

  1. Сиди рівно, шикуюсь, виконати вправу №7, зачини вікно – це приклади . . . ?
  • спонукальних речень;
  • поведінки у школі;
  • розповідних речень;
  • питальних речень;
  1. Речення за метою висловлювання бувають?
  • розповідні;
  • питальні;
  • спонукальні;
  • всі відповіді вірні;

 

Варіант 2

  1. Хто може бути виконавцем команд?
  • комп’ютер;
  • людина;
  • тварини;
  • всі відповіді вірні;

 

  1. Який виконавець може виконати команду «Ліворуч!»?
  • комп’ютер;
  • собака;
  • людина;
  • кіт;

 

  1. Який виконавець може виконати команду «Закрити програму!»?
  • кіт;
  • собака;
  •  комп’ютер;
  • людина;

 

  1. Який виконавець може виконати команду «Завантажити гру!»?
  • комп’ютер;
  • собака;
  • кіт;
  • людина;

 

  1. Який виконавець може виконати команду «Апорт!»?
  • комп’ютер;
  • людина;
  • тварини;
  • всі відповіді вірні;

 

  1. Алгоритми. Ознайомлення з поняттям алгоритму

 

Варіант 1

  1. 1)Піди на кухню! 2)Візьми яблуко; 3)Почисти яблуко! 4)Принеси яблуко! Це алгоритм…?
  • як пригостити яблуком;
  • приготування чаю;
  • кип’ятіння води;
  • приготування яблучного варення;

 

  1. Діти встаньте, стрепеніться! Уперед - назад схиліться! До сусідів оберніться! У боки нахиліться! Це алгоритм…?
  • речення;
  • вправа для очей;
  • зарядка;
  • вірша;

 

  1. «Візьми дерево!». «Посади дерево!». «Полий дерево»!. Це алгоритм…?
  • посадження дерева;
  • кип’ятіння води;
  • наповнення відра водою;
  • приготування чаю;

 

  1. Чи може алгоритм містити команди, які виконавець не може виконати?
  • ні, не може;
  • лише для людини;
  • так, це можливо;
  • лише для роботи;

 

  1. Хто може виконати даний алгоритм?

       1.Встань. 2. Підійди до дошки. 3. Візьми крейду. 4. Напиши     слово «Україна». 5. Поклади крейду. 6. Підійди до своєї парти.

7. Сядь на своє місце.

  • учень;
  • тварина;
  • робот;
  • комп’ютер;

 

Варіант 2

  1. Як називається послідовність команд, спрямованих на досягнення певного результату?
  • рівнянням;
  • працею;
  • алгоритмом;
  • задачею;

 

  1. Чи повинна кожна команда алгоритму би зрозумілою виконавцю?
  • ні;
  • так;
  • лише тваринам;
  • лише роботу;

 

  1. 1)Встав ключ у замок! 2)Поверни ключ! 3)Відкрий двері! 4)Зайди до квартири! 5)Закрий двері! Це алгоритм…?
  • відкривання сейфу;
  • відкривання коробки;
  • відкривання книжки;
  • відкривання дверей;

 

  1. «Піди туди – не знаю куди. Принеси те – не знаю що!» Чи є даний вислів алгоритмом?
  • так;
  • лише перше речення є алгоритмом;
  • ні;
  • лише друге речення є алгоритмом;

 

  1.      Чи має виконання алгоритму завершуватися отриманням результату?
  • для простих алгоритмів;
  • лише для алгоритму розв’язування прикладів;
  • ні;
  • так;

 

V Розділ: Об’єкти. Графічний редактор

  1. Об’єкти. Графічний редактор

Варіант 1

  1. Важний об’єкт має?
  • властивості;
  • смак;
  • запах;
  • колір;

 

  1. Яке значення властивості «Назва книги»?
  • сходинки до інформатики;
  • 160 ст;
  • 300 г;
  • блакитний;

 

  1. Предмети живі істоти, явища природи – це …?
  • речі;
  • середовище виконання алгоритму;
  • виконавці;
  • об’єкти;

 

  1. Скільки властивостей може бути в одного об’єкта?
  • одна;
  • жодної;
  • дві;
  • багато;

 

  1. Для чого призначений графічний редактор?
  • створювати та редагувати тексти;
  • створювати та редагувати ігри;
  • створювати та редагувати музику;
  • створювати та редагувати малюнки;

 

  1. Який об’єкт не створений людиною?
  • смартфон;
  • комп’ютер;
  • стіл;
  • сонце;

 

Варіант 2

  1. Як називається місце, на якому відображається створений тобою малюнок?
  • рядок заголовку;
  • палітра кольорів;
  • поле для малювання (робоча область);
  • панель інструментів;

 

  1. Як називається спеціальна програма, для створення малюнків, ілюстрацій для казок, вітальних листівок;
  • відеоредактор;
  • текстовий редактор;
  • музичний редактор;
  • графічний редактор;

 

  1. Автомобіль, сонце, квітка, комп’ютер – це …?
  • значення об’єктів;
  • імена об’єктів;
  • команди об’єктів;
  • властивості об’єктів;

 

  1. Як називається місце, де можна вибрати пензлик, фігури, текст, гумку?
  • панель інструментів;
  • палітра кольорів;
  • робоча область;
  • рядок заголовку;

 

  1. Як називається місце, де можна вибрати колір для малювання?
  • рядок заголовку;
  • палітра кольорів;
  • робоча область;
  •  панель інструментів;

 

  1. Щоб почати розфарбувати малюнок потрібно відкрито його у графічному редакторі?
  • тільки кольорові малюнки;
  • так;
  • ні;
  • лише для простих малюнків;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Література

 

  1. Коршунова О.В. Сходинки до інформатики: підруч. для 2 кл. загальноосвіт. навч. закл. / О.В. Коршунова. – К. : Генеза, 2012. – 112 с. : іл.
  2.  Коршунова  О.  В.  Інформатика.  2 - 4  класи: Навчально-методичний  посібник.  —  2-ге  вид.  доп.  та перероб.  —  Харків:  ФОП Співак Т.  K., 2010.  —  368с.
  3. Ломаковська Г.В. Сходинки до інформатики. Робочий зошит : навч. посіб. для 2 кл. / Г. В. Ломаковська,           Г. О. Проценко, Й. Я. Ривкінд, Ф. М. Рівкінд. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2013. – 64 с.
  4. Сходинки до інформатики. Робочий зошит 2 клас. авторів М. М. Корнієнко, С. М. Крамаровської, І. Т. Зарецкої.
  5. Коршунова О.В. Зошит «Сходинки до інформатики» : навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закл. : 2-й кл. /       О. В. Коршунова. – К. : Генеза, 2013. – 64 с.

 

1

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
28 січня
Переглядів
425
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку