Тести до оповідань, вміщених у підручнику "Українська мова та читання" О. Савченко, 2 клас, НУШ

Про матеріал
Тести до оповідань за підручником О. Савченко для 2 класу + діагностична робота - аудіювання І семестр, НУШ
Перегляд файлу

Тести

до оповідань, вміщених у підручнику О. Савченко «Українська мова та читання» для 2 класу, НУШ

 

Зірка Мензатюк    «Золоте серце» (сторінка 35)

  1. Скільки дочок мав цар Золотодар?

А) одну;    

Б) дві;

В) три;

Г) чотири

  1. По скільки монет дав цар Золотодар своїм дочкам?

А) по дві;  Б) по три; В) по одній;  Г) зовсім не дав

  1. Що купила середня дочка?

А) сукні, тканину;

Б) персні;

В) солодощі

4. Кого зустріла  найменша донька?

А) бідного чоловіка;

Б) заплакану жінку;

В) немовля

5. Скільки монет дала  найменша царівна дітям на ліки?

А) дві; Б) три;  В) одну

6. Чому зраділа сирітка?

А)  її пригорнули;

Б) їй дали золоту монетку;

В) їй посміхнулися.

 

 

Болгарська народна казка «Виноградар і змія» (сторінка 45)

  1. Що надумав зробити змії виноградар?

А) добро

Б) зло

В) подивитись на змію

  1. Чим пригостив господар змію?

А) травами;

Б) молоком;

В) м’ясом.

  1. Що залишила виноградарю змія?

А) одну срібну монету;

Б) одну гривню;

В) один золотий.

  1. За що змія вкусила сина виноградаря?

А) забирав монети;

Б) не носив молоко;

В) вдарив її палицею.

  1. Чи змогли чоловік і змія відновити колишню дружбу?

А) так;

Б) ні;

В) змія вибачила сина господаря.

  1. Яке речення виражає головну думку казки?

А) Роби іншим добро.

Б) думай про наслідки своїх вчинків.

В) будь справедливим.

 

 В. Сухомлинський  «Глуха дівчинка»( сторінка 80)

  1. Скільки дівчаток лежало в дитячій палаті?

А) шестеро;

Б) семеро;

В) четверо.

  1. Що запропонувала зробити Таня?

А) принести у палату квіти;

Б) принести усім солодощі;

В) прикрасити палату кульками.

  1. Чому мовчала Ніна?

А) дивилася у вікно;

Б) була глуха;

В) спала у ліжку.

  1. Які квіти хотіли поставити в палаті дівчатка?

А) бузок

Б) нарциси;

В) тюльпани

  1. Чому дівчата згадали про Ніну?

А) щоб запропонувати гратись;

Б) щоб подарувати квіти;

В) щоб вирішити, які  квіти ставити у палаті.

  1. Чи зрозуміла Таня, що вони забули про Ніну?

А) так, зрозуміла;

Б) ні, не зрозуміла;

В) зрозуміла і виправила ситуацію.

 

 

 

 

Ніна  Бічуя «Пиріжок з вишнями» (сторінка 84)

 

  1. Чим грався Славко?

А) м’ячем;

Б) шаблею;

В) пістолетом.

  1. Чому заплакала маленька Леся?

А) її обізвав хлопець;

Б) її штовхнув хлопець;

В) зачепив шаблею.

  1. Яким був хлопчик Гриньо?

А) правдивим;

Б) несміливим;

В) злим.

  1. Що запропонував  Славко Гриньо за мовчання?

А) пиріжок з вишнями;

Б) пиріжок з маком;

В) пиріжок з капустою

  1. Чи змирився Гриньо з неправдою?

А) так

Б) ні

В) він Славка послухався.

 

 

 

 

Марія Макеру   «Збори іграшок» (сторінка 102)

 

  1. Чим були стурбовані іграшки Хлопчика?

А) поганим настроєм хлопчика;

Б) появою Робота;

В) Хлопчик забув про іграшки.

  1. Як почувалися іграшки?

А) були веселими;

Б) були нещасними;

В) були задоволеними.

  1. Чому перестав працювати Робот?

А) Робот розбився;

Б) батарейки припинили свою роботу;

В) Хлопчик зламав Робота.

  1. Про кого згадав Хлопчик?

А) про старі звичайні іграшки;

Б) про дітей;

В) про рідних.

  1. Що хлопчику подобалося найбільше?

А) гратися з іграшками;

Б) гратися з Роботом;

В) грати у футбол зі своїми друзями.

 

 

Олександр Копиленко   «ВЕСНА ІДЕ» (сторінка 112)

  1. Чому сонечку важко було пробитися промінчиками на Землю?

А) заважав дим;

Б) заважали хмари;

В) заважав сніг.

  1. Які птахи першими прилітають з далеких країв?

А) шпаки;

Б) жайворонки;

В) зяблики.

  1. У яких першоцвітів жовті квіти?

А) сон-трава;

Б) проліски;

В) мати-й-мачуха

  1. Коли день дорівнює ночі навесні?

А) 21 вересня;

Б) 21 березня;

В) 1 березня.

 

 

 

 

Микола Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок» (сторінка 135)

  1. Ким мріяв стати Борис?

А) водієм;

Б) інженером;

В) льотчиком чи конструктором

  1. За чим хлопчик щодня спостерігав у дитинстві?

А) за летовищем;

Б) за футбольним полем;

В) за садом.

  1. Де опустився літачок,  якого випустив Борис з вікна?

А) поряд з будинком;

Б) поряд із справжнім лайнером;

В) поряд з автомобілем.

  1. Про що попросив літачок у Бориса?

А) зробити необхідні позначки;

Б) розфарбувати;

В) полагодити.

  1. Хто були пасажири у паперового літачка?

А) птахи;

Б) павуки;

В) комахи.

 

 

Діагностична робота. Аудіювання, 2 клас, І семестр,  НУШ

В. Сухомлинський «Про що думала Марійка» 

Про що думала Марійка

                                           Оповідання

Діти гралися в піжмурки. Це така гра, коли всі ховаються, а один шукає. Той, хто шукає, мусить знайти всіх.

Заховалася маленька синьоока дівчинка Марійка під високою вербою й чекає. Шукає хлопчик Коля.


Ось він знайшов Ларису. Скрикнула Лариса, засміялася, вибігла зі схованки.

Потім знайшов Коля Петрика. Скрикнув Петрик, засміявся і теж вибіг зі схованки.

Бігають діти, сміються, а Марійки ніхто не шукає.


„Чому ж це про мене забули?“ — думає Марійка.

Прикро стало Марійці. Думає вона:

„Стоятиму під вербою літо, стоятиму осінь, зиму стоятиму. Засну, вкриє мене сніг і пробудить весна. Стану тоненькою вербичкою, шукатимуть мене тато й мама, шукатиме Коля, шукатиме Лариса, шукатиме Петрик. Ніхто не знайде мене, і всі сумуватимуть“.

Так думала Марійка, і від цієї думки з очей її на траву впало дві сльозинки. Та в ту мить, коли сльозини торкнулися зеленої трави, хтось доторкнувся до Марійчиної руки. То був Коля. Він таки шукав Марійку і знайшов.

 

 

 

 

 

  1. Як називалася гра, в яку грали діти?

А) квач;

Б) піжмурки.

  1. Куди заховалася Марійка?

А) під вербу;

Б) під калину.

3. Кого не шукали діти?

А) Ларису;

Б) Марійку.

4. Про що думала  Марійка, стоячи під деревом?

А) Мене будуть усі шукати…

Б) Всі будуть мені радіти.

5. Який настрій був у Марійки?

А) веселий;

Б) сумний.

6. Хто знайшов Марійку?

А) Коля;

Б) Лариса.

 

 

docx
Додано
13 жовтня 2020
Переглядів
745
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку