Тести
до оповідань, вміщених у підручнику О. Савченко «Українська мова та читання» для 2 класу, НУШ
Зірка Мензатюк «Золоте серце» (сторінка 35)
А) одну;
Б) дві;
В) три;
Г) чотири
А) по дві; Б) по три; В) по одній; Г) зовсім не дав
А) сукні, тканину;
Б) персні;
В) солодощі
4. Кого зустріла найменша донька?
А) бідного чоловіка;
Б) заплакану жінку;
В) немовля
5. Скільки монет дала найменша царівна дітям на ліки?
А) дві; Б) три; В) одну
6. Чому зраділа сирітка?
А) її пригорнули;
Б) їй дали золоту монетку;
В) їй посміхнулися.
Болгарська народна казка «Виноградар і змія» (сторінка 45)
А) добро
Б) зло
В) подивитись на змію
А) травами;
Б) молоком;
В) м’ясом.
А) одну срібну монету;
Б) одну гривню;
В) один золотий.
А) забирав монети;
Б) не носив молоко;
В) вдарив її палицею.
А) так;
Б) ні;
В) змія вибачила сина господаря.
А) Роби іншим добро.
Б) думай про наслідки своїх вчинків.
В) будь справедливим.
В. Сухомлинський «Глуха дівчинка»( сторінка 80)
А) шестеро;
Б) семеро;
В) четверо.
А) принести у палату квіти;
Б) принести усім солодощі;
В) прикрасити палату кульками.
А) дивилася у вікно;
Б) була глуха;
В) спала у ліжку.
А) бузок
Б) нарциси;
В) тюльпани
А) щоб запропонувати гратись;
Б) щоб подарувати квіти;
В) щоб вирішити, які квіти ставити у палаті.
А) так, зрозуміла;
Б) ні, не зрозуміла;
В) зрозуміла і виправила ситуацію.
Ніна Бічуя «Пиріжок з вишнями» (сторінка 84)
А) м’ячем;
Б) шаблею;
В) пістолетом.
А) її обізвав хлопець;
Б) її штовхнув хлопець;
В) зачепив шаблею.
А) правдивим;
Б) несміливим;
В) злим.
А) пиріжок з вишнями;
Б) пиріжок з маком;
В) пиріжок з капустою
А) так
Б) ні
В) він Славка послухався.
Марія Макеру «Збори іграшок» (сторінка 102)
А) поганим настроєм хлопчика;
Б) появою Робота;
В) Хлопчик забув про іграшки.
А) були веселими;
Б) були нещасними;
В) були задоволеними.
А) Робот розбився;
Б) батарейки припинили свою роботу;
В) Хлопчик зламав Робота.
А) про старі звичайні іграшки;
Б) про дітей;
В) про рідних.
А) гратися з іграшками;
Б) гратися з Роботом;
В) грати у футбол зі своїми друзями.
Олександр Копиленко «ВЕСНА ІДЕ» (сторінка 112)
А) заважав дим;
Б) заважали хмари;
В) заважав сніг.
А) шпаки;
Б) жайворонки;
В) зяблики.
А) сон-трава;
Б) проліски;
В) мати-й-мачуха
А) 21 вересня;
Б) 21 березня;
В) 1 березня.
Микола Снаговський «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок» (сторінка 135)
А) водієм;
Б) інженером;
В) льотчиком чи конструктором
А) за летовищем;
Б) за футбольним полем;
В) за садом.
А) поряд з будинком;
Б) поряд із справжнім лайнером;
В) поряд з автомобілем.
А) зробити необхідні позначки;
Б) розфарбувати;
В) полагодити.
А) птахи;
Б) павуки;
В) комахи.
Діагностична робота. Аудіювання, 2 клас, І семестр, НУШ
В. Сухомлинський «Про що думала Марійка»
Про що думала Марійка
Оповідання
Діти гралися в піжмурки. Це така гра, коли всі ховаються, а один шукає. Той, хто шукає, мусить знайти всіх.
Заховалася маленька синьоока дівчинка Марійка під високою вербою й чекає. Шукає хлопчик Коля.
Ось він знайшов Ларису. Скрикнула Лариса, засміялася, вибігла зі схованки.
Потім знайшов Коля Петрика. Скрикнув Петрик, засміявся і теж вибіг зі схованки.
Бігають діти, сміються, а Марійки ніхто не шукає.
„Чому ж це про мене забули?“ — думає Марійка.
Прикро стало Марійці. Думає вона:
„Стоятиму під вербою літо, стоятиму осінь, зиму стоятиму. Засну, вкриє мене сніг і пробудить весна. Стану тоненькою вербичкою, шукатимуть мене тато й мама, шукатиме Коля, шукатиме Лариса, шукатиме Петрик. Ніхто не знайде мене, і всі сумуватимуть“.
Так думала Марійка, і від цієї думки з очей її на траву впало дві сльозинки. Та в ту мить, коли сльозини торкнулися зеленої трави, хтось доторкнувся до Марійчиної руки. То був Коля. Він таки шукав Марійку і знайшов.
А) квач;
Б) піжмурки.
А) під вербу;
Б) під калину.
3. Кого не шукали діти?
А) Ларису;
Б) Марійку.
4. Про що думала Марійка, стоячи під деревом?
А) Мене будуть усі шукати…
Б) Всі будуть мені радіти.
5. Який настрій був у Марійки?
А) веселий;
Б) сумний.
6. Хто знайшов Марійку?
А) Коля;
Б) Лариса.