Урок розвитку мовлення "Весна-чарівниця"

Про матеріал
Метою уроку є вчити дітей висловлювати свої думки, збагачувати словниковий запас школярів. Розвивати творчі здібності, спостережливість, уміння записувати складений текст у зошити. Прищеплювати любов до рідної природи, уміння відчувати красу українського слова.
Перегляд файлу

 

 

 

Урок

Розвитку мовлення

2 клас

 

 

Весна-чарівниця


Мета: учити висловлювати свої думки, збагачувати словниковий запас школярів. Розвивати творчі здібності, спостережливість, уміння записувати складений текст у зошити. Прищеплювати любов до рідної природи, уміння відчувати красу українського слова.

Обладнання: ілюстрації про весну, відеосюжет «Прихід весни»,

 

 

Хід уроку

І.  Організація учнів до уроку.

Нам урок уже давно

Час розпочинати.

Будем мовлення своє

Знову розвивати!

ІІ. Ознайомлення з темою і метою уроку.

_  Що з весною настає?
– Сніг у полі розтає.
– А чому то так буває?
– Сонце його пригріває.
– Що ж синіє на землі?
– Ніжні проліски малі.
– А що пнеться з-під листа?
– То травичка вироста.
– А над полем що бринить?
– Любий жайворон дзвенить.

   Діти, про що ці рядочки? Тож сьогодні ми з вами маємо дуже цікаву роботу. Ми будемо вчитися складати твір про цю чудову пору року – весну. Твір – це значить творити, послідовно, грамотно висловлювати свої думки і записувати їх.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

Створення асоціативного куща.

  Весна – лагідне сонечко, блакитне небо, хмаринки, довшають дні, оживає ліс, зеленіє травичка, грім, дощик …

ІV. Робота над твором.

  1. Перегляд відеосюжету «Прихід весни».
  2. Робота з ілюстраціями.

https://osvitanova.com.ua/ckeditor_assets/pictures/9971/content_1_%281%29.jpg   Какие опасности принесет ранняя и теплая весна — Российская газета  Милые зайчики (21 фото)

  1. Складання і запис твору у зошити.

Зразок учнівського твору.

   Нарешті скінчилася зима. Лагідне сонечко цілий день зігріває землю. Тане останній сніг і дзюркочуть довкола веселі струмочки. Улісі з’явилися перші блакитні проліски.

    На деревах набубнявіли бруньки. Ось-ось зазеленіють молоді листочки. Гарно навкруги!

    Поспішають із теплих країв пташки. І шпаки, і дикі гуси, качки. Незабаром повернуться ластівки.

    Здрастуй, весно! Здрастуй, чарівнице!

(Діти складають речення усно, потім записують у зошити)

 

План

1 Ознаки весни.

     2 Природа оживає.

                            3 Повернення перелітних птахів.

V. Підсумок уроку.

Учні зачитують свої твори

 

docx
Додано
15 жовтня 2020
Переглядів
946
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку