Тести до розділу «Права і свободи людини».

Про матеріал
Матеріали до уроку узагальнення "Права і свободи людини". Матеріал стане в нагоді історикам для викладання предмету Громадянська освіта.
Перегляд файлу

Тематичне оцінювання з розділу «Права і свободи людини».

І варіант

За правильно виконане завдання 1-5 учень/учениця отримує 1 бал

  1. Яка група прав людини визначає можливість доступу людини до духовних здобутків своєї спільноти і людства?

А   соціально-економічні     Б   культурні     В   громадянські    Г   політичні

  1. Коли людина може звернутися до Європейського суду з прав людини?

А    після вичерпання всіх національних засобів захисту своїх прав

Б    у випадку порушення її прав державою

В   у випадку, якщо вона не довіряє національним правовим механізмам

Г    коли в національному законодавстві не передбачені інші можливості для захисту її прав

  1. Похожее изображениеОберіть правильний підпис до зображення.

А   Декларація прав людини й громадянина 1789 р.

Б   Загальна декларація прав людини 1948 р.

В   Декларація незалежності США 1776 р.

Г    Декларація прав дитини 1959 р.

  1. Яке покоління прав людини затвердило право всіх людей на життя, свободу та приватну власність «від природи»?

А   перше       Б   друге      В   третє        Г   четверте

  1. Як називають посадовця, який здійснює парламентський контроль за дотриманням державою прав людини?

А   омбудсмен       Б   дипломат         В   депутат         Г   гарант

За правильно виконане завдання 6-7 учень/учениця отримує 2 бали

  1. Установіть відповідність між борцем за права людини та фактом з його біографії
  1. Мартін Лютер Кінг
  2. Магатма Ганді
  3. Нельсон Мандела
  4. Мері Волстонкрафт
  5. Елеонора Рузвельт

А   навчався в Англії на адвоката, боровся за незалежність Індії

Б    28 років провів у в’язниці, був обраний президентом ПАР

В    брала участь у створенні ООН, премію з її ім’ям щорічно присуджують за видатну діяльність у сфері захисту прав людини

Г   у 28 років став співзасновником організації «чорних церков», виступав проти війни у В’єтнамі

  1. Позначте права дитини у правильній послідовності їх виникнення за віком

А   право отримати паспорт (ID-картку)     Б   право самостійно укладати дрібні побутові угоди

В   право вступу на роботу                            Г   право керувати мопедом під час руху на дорогах

За правильно виконане завдання 8-9 учень/учениця отримує 1,5  бала

  1. Які права належать до соціально-економічних? Оберіть три правильні відповіді.
  1. право на безпечне довкілля; 2) право на недоторканність особистості та приватної власності;   3) право на житло;   4) право на свободу творчості та наукової діяльності;   5) право на свободу праці;   6) право на охорону здоров’я;  7) право на рівність перед законом.
  1. Прочитайте витяг з правового документу і виконайте завдання 1-3

«Особи… мають право на життя. Країни мають вживати всіх необхідних заходів для забезпечення ефективного здійснення цього права осіб… нарівні з іншими».

  1. З якого документу взято витяг?

А   Конвенція про права дитини                        Б    Загальна декларація прав людини

В    Конвенція про права осіб з інвалідністю    Г   Декларація прав дитини

  1. У якому році був прийнятий документ?

А   1959 р.        Б   1989 р.         В   1948 р.         Г  2006 р.

  1. Ким було прийнято документ?

А   ОБСЄ         Б   ООН            В   ЄС          Г    ВООЗ

 

Дата________    Прізвище, ім’я __________________________________________

Тематичне оцінювання з розділу «Права і свободи людини».

ІІ варіант

За правильно виконане завдання 1-5 учень/учениця отримує 1 бал

  1. Яке із цих прав є невідємним?

А   право на громадянство                    Б   право на приватну власність

В   право на життя                                 Г   право на повернення на Батьківщину

  1. Головним принципом Декларації прав людини й громадянина ООН є те, що

А   кожна людина має право на життя й свободу

Б    усі люди народжуються вільними та рівними у своїх правах

В   людська гідність є головною цінністю кожної людини

Г   усі люди мають бути захищеними від дискримінації

  1. Здатність і можливість свідомого вольового вибору індивідом своєї поведінки називається

А   свободою         Б   правом             В   обов’язком          Г   відповідальністю

  1. У який спосіб права людини, затверджені ООН, внесено до українського законодавства?

А   через Конституцію України          Б   через соціальні акти ООН

В   через окремий кодекс законів       В   через розпорядження Президента України

  1. Картинки по запросу логотип права людиниОберіть правильний підпис до зображення.

А   логотип прав людини

Б   логотип ООН

В   логотип миру у світі

Г    логотип ОБСЄ

За правильно виконане завдання 6-7 учень/учениця отримує 2 бали

  1. Установіть відповідність між борцем за права людини та його висловлюванням
  1. Мартін Лютер Кінг
  2. Магатма Ганді
  3. Нельсон Мандела
  4. Мері Волстонкрафт
  5. Елеонора Рузвельт

А    «Краще запалити свічку, ніж проклинати темряву»

Б     «У мене є мрія»

В    «Якщо ти зіткнувся з противником, переможи його любов’ю»

Г     «Ніхто не народжується з ненавистю до іншої людини»

  1. Розташуйте документи у хронологічній послідовності їх виникнення

А   Велика хартія вольностей                             Б   Загальна декларація прав людини

В   Декларація незалежності                              Г    Декларація прав дитини

За правильно виконане завдання 8-9 учень/учениця отримує 1,5  бала

  1. Які права належать до громадянських? Оберіть три правильні відповіді.
  1. право на безпечне довкілля; 2) право на недоторканність особистості та приватної власності;   3) право на свободу вибору та вибору місця проживання;   4) право на свободу творчості та наукової діяльності;   5) право на свободу праці;   6) право на охорону здоров’я;  7) право законний суд.
  1. Прочитайте витяг з правового документу і виконайте завдання 1-3

«Кожна людина для визначення її прав та обов’язків має право на основі повної рівності на те, щоб її справа була розглянута прилюдно і з дотриманням усіх вимог справедливості незалежним і безстороннім судом».

  1. З якого документу взято витяг?

А   Конвенція про права дитини                        Б    Загальна декларація прав людини

В    Конвенція про права осіб з інвалідністю    Г   Декларація прав дитини

  1. У якому році був прийнятий документ?

А   1959 р.        Б   1989 р.         В   1948 р.         Г  2006 р.

  1. Ким було прийнято документ?

А   ОБСЄ         Б   ООН            В   ЄС          Г    ВООЗ

  1. Узагальнення та систематизація знань.

 

docx
Додав(-ла)
Рибка Аліна
Додано
4 листопада 2021
Переглядів
7549
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку