Контрольна робота №2
"Права і свободи людини"
Варіант І
Початковий рівень (3 б.)
А) омбудсмен Б) дипломат В) депутат Г) гарант
А) соціально-економічні Б) культурні В) громадянські Г) політичні
3. 10 грудня 1948 р. була прийнята…
А) Декларація прав людини; б) Женевська декларація; В) Загальна Декларація прав людини.
4. Коли людини може звернутися до Європейського суду з прав людини?
А) після використання всіх національних засобів захисту своїх прав
Б) у випадку порушення її прав державою
В) у випадку, якщо вона не довіряє національним правовим механізмам
5. Головним принципом Декларації прав людини й громадянина ООН є те, що
А) кожна людина має право на життя й свободу
Б) усі люди народжуються вільними та рівними у своїх правах
В) людська гідність є головною цінністю кожної людини
6. Сукупність моральних, світоглядних, професійних якостей людини, які дають їй підстави для самоповаги і для усвідомлення своєї суспільної цінності – це …
А) свободи людини Б) конституційні обов’язки В) людська гідність Г) суспільна мораль.
Середній рівень (3 б.)
7. Дайте визначення поняттям: Загальна декларація прав людини, права людини, людська гідність.
Достатній рівень (3 б.)
8. Назвіть, якими основними міжнародними документами закріплюються права людини.
9. Розгляньте ситуації та визначте, які саме права порушені?
А) Двоє хлопців побились в школі. Через цю бійку один із них зламав руку.
Б)Учителька перехопила записку, яку учень передав однокласниці, і голосно прочитала їх перед всім класом.
В) Батько 12-річного хлопця заборонив йому користуватись Інтернетом, бо той грає агресивні війни.
Високий рівень (3 б.)
10. Поміркуйте, які права дітей найчастіше порушуються? Які органи та служби захищають їх?
Контрольна робота №2
"Права і свободи людини"
Варіант ІІ
Початковий рівень (3 б.)
1. Здатність і можливість свідомого вольового вибору індивідом своєї поведінки називається
А) свободою Б) правом В) обов’язком Г) відповідальністю
2. Яке з цих прав є невід’ємним?
А) право на громадянство; Б) право на приватну власність; В) право на життя; Г) право на повернення на батьківщину.
3. 10 грудня 1948 р. була прийнята…
А) Декларація прав людини; б) Женевська декларація; В) Загальна Декларація прав людини.
4. Сукупність моральних, світоглядних, професійних якостей людини, які дають їй підстави для самоповаги і для усвідомлення своєї суспільної цінності – це …
А) свободи людини Б) конституційні обов’язки
В) людська гідність Г) суспільна мораль
5 Який принцип було покладено в основу всіх прав Загальної Декларації прав людини?
А) суспільної користі; Б) свободи; В) громадянства; Г) рівності.
6. У якому місті перебуває Європейський суд з прав людини?
А) Варшаві; Б) Страсбурзі; В) Лондоні; Г) Гаазі.
Середній рівень (3 б.)
7. Дайте визначення поняттям: Конвенція про права дитини, омбудсмен, судовий захист
Достатній рівень (3 б.)
8. Опишіть, які відомі вам способи захисту прав людини і громадянина
9. Розгляньте ситуації та визначте, які саме права порушені?
А) Хлопець у однокласника відібрав м’яч, коли той ним грався.
Б) Джейкоб, чорношкірий, громадянин України, лікар за фахом, прийшов влаштовуватися на роботу в місцеву поліклініку. Але йому відмовили через те, що він буде сильно виділятися у колективі.
В) Молодий чоловік влаштувався на роботу закордоном. Роботодавець відібрав у нього паспорт, примушуючи його працювати по 15 годин щодня.
Високий рівень (3 б.)
10. Поміркуйте, які права дітей найчастіше порушуються? Які органи та служби захищають їх?