Тести до текстів з ЧИТАНКИ 3клас О.Савченко(Ічастина)

Про матеріал

Матеріал містить тести до текстів підручника з читання 3клас автор О.Савченко з можливістю самоперевірки за допомогою цеглинок ЛЕГО.

Перегляд файлу

РОЗДІЛ І

«Здрастуй, рідна школо і мій третій клас…»

Ольга Морозова

«Перший день у школі»

Прочитай текст у підручнику (с.6-7)

З цеглинок лего склади пірамідку, обравши варіант відповідного кольору, та перевір

«Чи уважний ти читач"

1.  Хто автор твору «Перший день у школі»?

А) Ольга Морозова

Б)Леся Українка

В)Олександра Савченко

2.Про що ти дізнався з тексту?

А)Як цікаво провести перший день у школі.

Б)Як святкують цей день у інших країнах.

В)Як проходив цей день у твоїх батьків.

3. Встанови відповідність між країнами та традиціями.

1 Індія                      А) учитель поздоровляє тих, хто вперше прийшов до школи.

 Він читає їм давню

 народну казку,

 а потім всі діти вчать літеру А

2 Японія                  Б) Учитель вітає дітей, а потім показує, де хто сидітиме. Показує також

 і місце, де ставити взуття.

3 Фінляндія                  В) діти, вперше йдучі до школи, дають обіцянку, що не псуватимуть

 своїх гладеньких парт.

1А 2Б 3В     1Б 2А 3В      1В 2Б 3А      1В 2Б 3А

4. Цей твір

А) прозовий

Б) віршований

5. Коли школярі Індії йдуть до школи?

А) восени

Б) влітку

В) навесні

6. Обери прислів’я, яке найкраще підходить до тексту.

А) Красна пташка пірям, а людина вмінням.

Б) У кожному краї свої звичаї.

В) Гарний початок – половина діла.

ПЕРЕВІР СЕБЕ.

 

 

 

 

 

 

     МОЛОДЕЦЬ!

 

«Як у Німеччині святкують початок навчального року»

Прочитай текст у підручнику на с. 7-8.

З цеглинок лего склади пірамідку, обравши варіант відповідного кольору, та перевір «Чи уважний ти читач"

1. Що дарують дітям у Німеччині у перший день навчального року?

А) ранець

Б) бутербродницю

В) «шкільний пакет» з солодощами

2. З якого віку йдуть до школи діти у Німеччині?

А) з 6 років

Б) з 5 років

В) з 10 років

3. Обери портфель німецького школяра.

C:\Users\User\Desktop\Читинка 3кл\Без названия (3).jpgC:\Users\User\Desktop\Читинка 3кл\Без названия (5).jpg    C:\Users\User\Desktop\Читинка 3кл\images.jpg            C:\Users\User\Desktop\Читинка 3кл\ryukzak_gorodskoy_molodejnyy_cherry_popshkolnyy_ranecportfel.jpg

4. Яка традиція існує у Німеччині у перший день занять?

А) фотографуватися

Б) їсти морозиво

В) обмінюватися подарунками один з одним

5. Обери традицію саме німецьких першокласників:

А) первачки приносять квіти вчителям

Б) школярі платять гроші за зіпсовані парти

В) до первачків приставляють старших учнів, які допомагають новачкам у перші дні

6. Гра «Знайди зайве». Обери «зайвий» предмет у ранці школяра (підказка: знайди у тексті 4-й абзац)

«У шкільному ранці має бути все необхідне для навчання: ручки, олівці, лінійки, зошити…..бутербродниця, телефон.»

ПЕРЕВІР СЕБЕ.

 

 

 

 

 

 

     МОЛОДЕЦЬ!

 

Алла Коваль

 «Знайомі незнайомці»

Прочитай текст у підручнику на с. 9-10.

З цеглинок Лего склади пірамідку, обравши варіант відповідного кольору, та перевір «Чи уважний ти читач"

 

1. Кого автор твору називає «знайомими незнайомцями»

А) іноземців

Б) диких тварин

В) слова

2. Коли з’явилися перші школи?

А)у 24 столітті

Б) у 24 році

В) 24 роки тому

3. Встанови відповідність та обери рядок, у якому подано правильний варіант відповідей.

1 школа                        а) германська

2 парта                          б) французька

3. клас                           в) грецька

4. буква                         г) латинь

1В, 2Б, 3Г, 4А         1Б, 2В, 3А, 4Г    1А, 2Б, 3В, 4Г  1В, 2Б, 3А, 4Г

4. Вибери рядок, у якому записані лише спільнокореневі слова:

А) олово, олівець, олов’яний

Б) дошка, дошкуляти, дощовий

В) буква, буквар, Буковина, бука

5. Чіко  C:\Users\User\Desktop\Читинка 3кл\Без названия (6).jpgщойно почав вивчати українську мову, тому зробив такі висновки: (Обери правильний висновок.)

 

А) олівці робили з олова

Б)  букви зроблені  з бука

В) стіл зроблено зі стільників

6. Знайди рядок, у якому всі слова записані правильно:

А) школяр, букварь, олов’яний, крейда

Б) школяр, буквар, оловяний, крейда

В) школяр, буквар, олов’яний, крейда.

ПЕРЕВІР СЕБЕ.

 

 

 

 

 

 

     МОЛОДЕЦЬ!

 

Меган МакДоналд

«Джуді знайомиться з новим учителем»

Прочитай текст на с.11-14

З цеглинок лего склади пірамідку, обравши варіант відповідного кольору, та перевір «Чи уважний ти читач"

1. Хто автор твору «Джуді знайомиться з новим учителем»

А) Меган МакДоналд

Б) Василь Сухомлинський

В) Платон Воронько

 

2. Встанови послідовність подій у тексті:

  1.  Розпочався урок

   2. Джуді пише 5 слів:1Ні 2Ні 3Ні 4Ні 5Ні

3.    Ця річ твоя, якщо завтра прийдеш у доброму гуморі.

4.    Джуді складає речення:

 ЛИС  ПОБАЧИВ ТІНЬ ВЕЛЕТА І СПІТНІВ

5.    Джуді Муді хотіла піти по піцу.

6.    Коли Рокі повернувся з піцою, клас затих.https://image.slidesharecdn.com/3-klas-ukrainska-mova-savchenko-2020-2-200808111405/95/1-6-638.jpg?cb=1596885308

135642      124563     123456    146235https://image.slidesharecdn.com/3-klas-ukrainska-mova-savchenko-2020-2-200808111405/95/1-6-638.jpg?cb=1596885308

3. Які слова написав учитель на дошці?

А)ВЕЛЕТЕНСЬКА СИРНА ПІЦА

Б) ЛІКАР ЛИЦАР ВАТА НІ

В) НІ НІ НІ НІ НІ

4. Обери , що колекціонувала Джуді?

 

C:\Users\User\Desktop\Читинка 3кл\Без названия (1).jpgC:\Users\User\Desktop\Читинка 3кл\Без названия (2).jpgC:\Users\User\Desktop\Читинка 3кл\200-sht-smaylik-multfilm-cvetnoy-karandash-raduga-svinec-karandash-smeshnye-cbcca8cbd82a802111c8919f53508222-500.jpg

5. Які риси характеру притаманні Джуді?

А) весела, винахідлива, креативна, з почуттям гумору, пустотлива.

Б) розумна, дружелюбна, спокійна, задумлива, організована

В) зла, дратівлива, невихована, неуважна

6. Вибери дійових осіб твору: 

А) Джуді і вчитель

Б) Джуді, вчитель, Рокі

В) Джуді, пан Тодд, Рокі

ПЕРЕВІР СЕБЕ.

 

 

 

 

 

 

     МОЛОДЕЦЬ!

 

Марія Манеру

«Шарлотта отримує … тринадцять балів!

Прочитай текст у підручнику на с. 14-15.

З цеглинок Лего склади пірамідку, обравши варіант відповідного кольору, та перевір «Чи уважний ти читач"

1.Хто головний персонаж твору?

А) Шарлотта

Б) вчителька

В) мама

2.Які оцінки отримувала Шарлотта?

А) лише 12 балів

Б) гарні оцінки

В) найвищі оцінки

3. Чому Шарлотта вирішила схитрувати?

А) бо отримала двійку

Б) бо всі оцінки здавалися їй занизькими

В) бо любила хитрувати

4. Як ти розумієш вислови? З’єднай ліву та праву частини та перевір себе.

1)                                                  А)

 

 

2)                                                      Б)

 

 

 

3)                                                       В)

 

 

1Б 2В 3А    1Б 2А 3В    1В 2Б 3А

5. Вибери рядок, у якому подано синоніми:

А) запам’ятати, затямити, зарубати собі на носі

Б) запам’ятати, забути

В) запам’ятати, схитрувати, приховати

6. Добери вислів, який підходить до тексту:

А) «Хто міняє, той нічого не має!»

Б) «Брехня, як не зустріне, то дожене!»

В) «Хто багато читає, той багато знає!»

 

ПЕРЕВІР СЕБЕ.

 

 

 

 

 

 

     МОЛОДЕЦЬ!

 

docx
Додано
16 жовтня
Переглядів
17
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку