Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва за підручником «Мистецтво. Автори: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило)» для 4 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва за підручником «Мистецтво. Автори: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило)» для 4 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.) 1 семестр
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва за підручником «Мистецтво. Автори: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило)» для 4 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.) (1 год.)

1 семестр

з/п

ДАТА

Тема уроку

Ст.

Прим.

 

 

Ми – діти твої, Україно!

 

 

1

 

Милуємося красою землі.

Слухання: українські народні пісні: «Ой у вишневому садочку», «Гойда, гойда, гой», «Казала Солоха: прийди, прийди». Виконання: «Моя планета синьоока» (музика О. Янушкевич, вірші Н. Погребняк).

4-5

 

2

 

Милуємося красою землі (продовження)

Слухання: Денис Січинський  «Чом, чом, земле моя», Ігор Шамо  «Три поради». Виконання: «У ритмі серця» (музика Руслани Лижичко,  вірші Сашка Положинського).

8-9

 

3

 

Мистецтво крізь віки

Слухання: НАОНІ. Старовинні українські народні

інструменти – кобза, колісна ліра. Антоніо Вівальді. «Гроза» із сюїти «Пори року». Горлиця- АРТ Vivaldi. Storm (соло – цимбали). Виконання: «Весела пісенька» (музика та вірші І. Танчак).

12-13

 

4

 

Мистецтво крізь віки (продовження)

Слухання: Йоганн Себастьян Бах. Прелюдія до мажор з «Добре темперованого клавіру». Гра на «піаніно» ногами. Виконання: «Мова барвінкова»

(музика М. Жабляк, вірші Ю. Драгун). 

16-17

 

5

 

Мистецтво та здоров’я

НЗААТУ ім. П. Вірського. Концертний виступ і репетиція. Виконання: «Гопак» (музика О. Злотника, вірші Л. Ямкового).  Руханка «Гопак».

20-21

 

6

 

Мистецтво та здоров’я (продовження)

Виконання сучасних танців. Руханка «Baby Shark – Українська версія». Темп. Виконання: Танцювальна композиція «Рок-н-рол».

24-25

 

7

 

У дружному слов’янському колі

Мазурка. Полька.  Виконання: «Полька» (музика і вірші народні). Чеська полька.

28-29

 

8

 

У дружному слов’янському колі (продовження)

Болгарський танець. Білоруський танець «Крижачок». Білоруська колиханка. Болгарська колискова. Ритм. Виконання:«Бульба» Білоруська народна пісня-танець

32-33

 

9

 

 

Узагальнення вивченого.

 

 

10

 

На гостину до угорців, румунів і молдован

Слухання: Ференц Ліст  «Угорська рапсодія № 2».

Йоганнес Брамс «Угорський танець № 5».

Виконання: «Чардаш» Угорський народний танець.

36-37

 

11

 

На гостину до угорців, румунів і молдован (продовження)

 Молдовеняска (ансамбль «Жок»). Виконання мелодій на тексти угорських народних пісень.

40-41

 

12

 

На гостину до угорців, румунів і молдован (продовження) Румунський танець «Інвертіта». Музичні інструменти.

 

 

13

 

Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків

Слухання: Кримськотатарська колискова. Народна пісня у виконанні Джамали. Танець «Емір Джелял Хайтармаси». Виконання: «Дружба і достлук» (музика Л. Джемалядінової, вірші М. Пугач, Л. Джемалядінової, Н. Кононенко).

44-45

 

14

 

Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків (продовження)

Перегляд: Ольвія, Херсонес. Мікіс Теодоракіс. «Сиртакі». Будова сцени.

48-49

 

15

 

,,Ми – діти твої, Україно!,,- виконання творчих завдань.

 

 

16

 

Узагальнення вивченого. Підсумковий урок.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Таланова Оксана
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 вересня 2021
Переглядів
3149
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку