Тема уроку. Внутрішня будова Землі. Літосфера.
Мета уроку.
Навчальна: сформувати в учнів уявлення про внутрішню будову Землі та літосферу, ознайомити з поняттями ядро, мантія, астеносфера, земна кора, літосфера.
Розвиваюча: розвивати вміння учнів працювати зі схемами атласу, підручника; виявляти на основі схем відмінності між океанічною і материковою земною корою; розвивати логічне мислення,просторове уявлення, уміння створювати образи об'єкта.
Виховна: виховувати почуття дбайливого ставлення до надр Землі, виховувати в учнів інтерес до географії.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Обладнання: підручники, атласи, презентація, фізична карта світу, зошити, проектор, екран.
Основні поняття: літосфера, земна кора, мантія, астеносфера, ядро.
ТЕСТИ (1 в)
1. Визначенням поняття географічна карта є
А зменшене і узагальнене зображення території земної поверхні на площині, за допомогою умовних знаків та у певному масштабі
Б зображення великої ділянки місцевості в певному масштабі й за допомогою певних умовних знаків
В схематичне зображення ділянки місцевості на площині без збереження розмірів
Г зображення ділянки місцевості на площині у вигляді схематичного рисунка
2. На картосхемі зображено маршрут подорожі
А Ібн Баттути Б Марко Поло В Х. Колумба Г Васко да Гами |
|
3. Масштаб, записаний у вигляді «в 1 см 250 км» називають
А іменований В числовий
Б лінійний Г поперечний
4. Географічну довготу починають обчислювати від
А екватора В полюса
Б лінії зміни дат Г нульового меридіана
5. Укажіть географічну широту Південного полюса
А 90* сх.ш В 0* зх.ш
Б 90* пн.ш Г 0*пд.ш
6. Установіть відповідність між азимутом на заданий предмет і протилежну до нього сторону горизонту
1 0* А південний схід
2 90* Б південь
3 135* В північ
4 180* Г схід
Д північний захід
Бланк відповідей ………………………………….. 1
2
3
4
5
6
|
Бланк відповідей …………………………………….. 1
2
3
4
5
6
|
Бланк відповідей ……………………………………. 1
2
3
4
5
6
|
ТЕСТИ (2 в)
1. Градусною сіткою Землі називають
А сукупність паралелей і меридіанів
Б географічну довготу та географічну широту
В сукупність ліній на карті , які з’єднують точки з однаковою абсолютною висотою
Г сукупність екватора, та нульового меридіана,тропіків та Полярних кіл
2. На картосхемі зображено маршрут подорожі
А Ібн Баттути Б Марко Поло В Х. Колумба Г Васко да Гами |
|
3. Масштаб, записаний у вигляді «в 1:100000» називають
А іменований В числовий
Б лінійний Г поперечний
4. Географічну широту починають обчислювати від
А лінії зміни дат В полюса
Б екватора Г нульового меридіана
5. Укажіть географічну широту Північного полюса
А 90* сх.ш В 0* зх.ш
Б 90* пн.ш Г 0*пд.ш
6. Установіть відповідність між азимутом на заданий предмет і протилежну до нього сторону горизонту
1 0* А схід
2 90* Б південь
3 180* В північ
4 270* Г південний схід
Д захід