Тести до теми "Внутришня будова Землі"

Про матеріал

Тема уроку. Внутрішня будова Землі. Літосфера.

Мета уроку.

Навчальна: сформувати в учнів уявлення про внутрішню будову Землі та літосферу, ознайомити з поняттями ядро, мантія, астеносфера, земна кора, літосфера.

Розвиваюча: розвивати вміння учнів працювати зі схемами атласу, підручника; виявляти на основі схем відмінності між океанічною і материковою земною корою; розвивати логічне мислення,просторове уявлення, уміння створювати образи об'єкта.

Виховна: виховувати почуття дбайливого ставлення до надр Землі, виховувати в учнів інтерес до географії.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Обладнання: підручники, атласи, презентація, фізична карта світу, зошити, проектор, екран.

Основні поняття: літосфера, земна кора, мантія, астеносфера, ядро.

Перегляд файлу

ТЕСТИ (1 в)

1.  Визначенням поняття географічна карта є

А зменшене і узагальнене зображення території земної поверхні на площині, за допомогою умовних знаків та у певному масштабі

Б зображення великої ділянки місцевості в певному масштабі й за допомогою певних умовних знаків

В схематичне зображення ділянки місцевості на площині без збереження розмірів

Г зображення ділянки місцевості на площині у вигляді схематичного рисунка

 

2. На картосхемі зображено маршрут подорожі

 

 

А  Ібн Баттути

Б  Марко Поло

В  Х. Колумба

Г  Васко да Гами

Картинки по запросу подорож Васко да Гама на карті

 

3. Масштаб, записаний у вигляді «в 1 см 250 км» називають

А  іменований                    В  числовий

Б  лінійний                          Г  поперечний

 

4.  Географічну довготу починають обчислювати від

А екватора                           В полюса

Б лінії зміни дат                  Г нульового меридіана

 

5. Укажіть географічну широту Південного полюса

А   90* сх.ш                                     В  0* зх.ш

Б   90* пн.ш                                    Г   0*пд.ш

 

6. Установіть відповідність між азимутом на заданий предмет і протилежну до нього сторону горизонту

1   0*                                    А південний схід

2   90*                                  Б південь

3   135*                                В північ

4   180*                                Г схід

                                             Д північний захід

 

Бланк відповідей

…………………………………..

1

А

Б

В

Г

 

 

 

 

 

 

 

 

2

А

Б

В

Г

 

 

 

 

 

 

 

 

3

А

Б

В

Г

 

 

 

 

 

 

 

 

4

А

Б

В

Г

 

 

 

 

 

 

 

 

5

А

Б

В

Г

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

Бланк відповідей

……………………………………..

1

А

Б

В

Г

 

 

 

 

 

 

 

 

2

А

Б

В

Г

 

 

 

 

 

 

 

 

3

А

Б

В

Г

 

 

 

 

 

 

 

 

4

А

Б

В

Г

 

 

 

 

 

 

 

 

5

А

Б

В

Г

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

Бланк відповідей

…………………………………….

1

А

Б

В

Г

 

 

 

 

 

 

 

 

2

А

Б

В

Г

 

 

 

 

 

 

 

 

3

А

Б

В

Г

 

 

 

 

 

 

 

 

4

А

Б

В

Г

 

 

 

 

 

 

 

 

5

А

Б

В

Г

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕСТИ (2 в)

1.  Градусною сіткою Землі називають

А сукупність паралелей і меридіанів

Б географічну довготу та географічну широту

В сукупність ліній на карті , які з’єднують точки з однаковою абсолютною висотою

Г сукупність екватора, та нульового меридіана,тропіків та Полярних кіл

 

2. На картосхемі зображено маршрут подорожі

 

 

А  Ібн Баттути

Б  Марко Поло

В  Х. Колумба

Г  Васко да Гами

 

Похожее изображение

 

 

3. Масштаб, записаний у вигляді «в 1:100000» називають

А  іменований                    В  числовий

Б  лінійний                          Г  поперечний

 

4.  Географічну широту починають обчислювати від

А лінії зміни дат                  В полюса

Б екватора                            Г нульового меридіана

 

5. Укажіть географічну широту Північного полюса

А   90* сх.ш                                     В  0* зх.ш

Б   90* пн.ш                                    Г   0*пд.ш

 

6. Установіть відповідність між азимутом на заданий предмет і протилежну до нього сторону горизонту

1   0*                                    А схід

2   90*                                  Б південь

3   180*                                В північ

4   270*                                Г південний схід

                                             Д захід

 

docx
Додано
31 січня 2018
Переглядів
1759
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку