Тести до уроків читання у 2 класі до підручника О.Вашуленко "Українська мова та читання.Частина 2.Розділ 2"

Про матеріал
У другому класі основна увага зосереджується на цілеспрямованому формуванні в учнів правильного, усвідомленого читання вголос цілими словами. Виробити звичку у дітей читати уважно, зосереджено, не пропускати важливі для розуміння прочитаного деталі, допоможе систематичне використання на уроках тестів із читання, розроблених до творів, які містить чинний підручник О.В.Вашуленко «Українська мова та читання 2 клас. Частина 2». За допомогою даних тестів учитель має змогу швидко перевірити сприйняття та розуміння фактичного змісту тексту всіма учнями класу.
Перегляд файлу

Тести з читання для 2 класу (за підручником О.В. Вашуленко)

за новою програмою

У другому класі основна увага зосереджується на цілеспрямованому формуванні в учнів правильного, усвідомленого читання вголос цілими словами. Виробити звичку у дітей читати уважно, зосереджено, не пропускати важливі для розуміння прочитано -го деталі, допоможе систематичне використання на уроках тестів із читання, розроб -лених до творів, які містить чинний підручник О.В.Вашуленко «Українська мова та читання 2 клас. Частина 2». За допомогою даних тестів учитель має змогу швидко перевірити сприйняття та розуміння фактичного змісту тексту всіма учнями класу.

 

ІІ ЧАСТИНА-РОЗДІЛ «МОГО ДИТИНТВА СОНЯЧНА КРАЇНА»

Євген Гуцало «Під веселкою»

Завдання

1.Хто головний герой оповідання?

А) Микола;

Б) Василько;

В) Наталка

2.Що з'явилося над луками після дощу?

А) сонце;

Б) веселка;

В) калюжі

3.Встав потрібне слово у речення

Хто пройде під веселкою-все життя буде

А) щасливий;

Б) нещасний;

В) веселий

4.Чому хлопчик Василько спинився і повернувся в село?

А) згадав про друзів;

Б) забув книгу;

В) повернувся за допомогою

5. Чому раділа мама?

А) що хлопчик виріс;

Б) син не забув про друзів;

В) Василько був розумним.

6.Якого слова не вистачає у прислів’ї

Дружба і братство-найдорожче

А) багатство;

Б) знання;

В порада

Аліна Туз «Про Михася»

Завдання

1.1.Як звали хлопчиків,що дружили з першого класу?

А) Михась і Дмитрик;

Б)Миколка і Олег;

В) Іван і Сергійко

2.Що приносили до класу з дому Михась і Дмитрик?

 А) м'які іграшки;

Б) лего-фігурки,машинки,космічні кораблі і складали з деталей щось нове;

В) розмальовки

3.Чому шкодували хлопчики?

А) перерви були надто короткі;

Б) їм забороняли гратися на перервах;

В)треба чергувати у класі

4.Що подарували Дмитрикові на день народження?

А) ведмедика;  Б) телефон  ;В) набір «Зоряні війни»

5. Як хлопчики проводили час на перерві?

А) бігали на першому поверсі;

Б) рятували галактику;

В) грали у шахи

6.Що виявив Михась, коли повернувся додому?

А) що захопив випадково фігурку Люка Скайвокера свого друга;

Б) знайшов чужу книгу;

В) йому підкинули ручку

7.Що вирішив зробити Михась з фігуркою Люка?

А) віддати своєму братику;

Б) погратися кілька днів з фігуркою і обов’язково повернути товаришу;

В) покласти до інших іграшок

8.Чи повернув хлопчик іграшку другові?

А) ні,залишив собі;

Б) так,повернув;

В) зламав іграшку

9. Коли хлопчик зрозумів, що вчинив неправильно ?

А) коли почав гратися в лего вдома;

Б) коли йому зробила зауваження мама;

В) коли він подивився мультфільм

Зірка Мензатюк «Золоте серце»

Завдання

1.Скільки дочок мав цар Золотодар?

А) одну;               

 Б )дві;                   

В) три

2.Що дав кожній донці цар?

А) пораду;            

Б )три золоті монети;              

 В) дзеркальце

3.Що придбали собі найстарша та середульша царівни за ці золоті монети?

А) посуд;

Б)чудові персні та коштовні сукні;

В)знання

4.З чим повернулася додому найменша царівна?

А) ні з чим;

Б) купила кришталеву вазу;

В) з квітами

5.Чому слуги сказали,що в наймолодшої царівни золоте серце?

А) вона всім допомагала;

Б) мала багато друзів;

В) любила свого батька

6. Визначити речення, у якому слово золотий ужито у прямому значенні

А) У найстаршої царівни-золоті персні,- сказали цареві слуги.

Б) У середульшої царівни-золоті сукні.

в) А в найменшої царівни-золоте серце.)

Катерина Василенко «НЛО»

Завдання

1.Хто сидів біля люстерка і заплітав косички?

А) Оленка; 

 Б)Катруся;        

 В)Оксанка

2. Як звали братика Катрусі?

А) Тарасом;            Б) Олегом;           В)Дмитриком

3.Що побачила Катруся серед двору?

А) літак;              Б) НЛО;            В) пластикову миску

4.Чому завмерла дівчинка?

А) від здивування;

Б) хтось наполохав дівчинку;

В) у небі з'явилася чорна хмара

5.Чому засмутився Тарасик?

А) не збулася його мрія;

Б) бо з нього всі знущалися;

В) з ним ніхто не хотів дружити

Леонід Нечаєв «Про жовті грушки та червоні вушка»

Завдання

1.З ким відпочивала бабуся на дачі?

А) з онукою Оксанкою;

Б) з донькою;

В)з онуком Андрійком

2.Про кого розповідала Оксанка бабусі?

А) про сусіда;

Б) про подругу;

В) про дітей

3.Якою вважала Оксана свою подругу?

А) жадібною;

Б) доброю;

В) впертою

4. Коли змінилося ставлення дівчинки до подруги?

А) коли подруга подарувала їй котика;

Б) коли подруга принесла миску з жовтими грушками і пригостила бабусю та дівчинку;

В) коли подруга допомогла їй у навчанні

5.Які почуття їй довелося пережити?

А) радість;       Б) сум;         В) сором

6.Знайти і доповнити речення

Уміти дружити -

А) велике багатство.

Б)уміти ненавидіти.

В)бути жадібним

7.Визначити ,яке з поданих речень є розповідним?

А) Доброго дня!

Б) Що з нею?

В)Бабуся усміхнулася.

8.Яке з слів буде протилежним до слова усміхалася

А)раділа;   б) плакала;    в)дружила

За Оксаною Кротюк «Пластиліновий песик»

Завдання

1.Хто подарував Олесі пластилін?

А) тато;

Б) мама;

В) бабуся

2.Що вирішила зліпити  дівчинка з пластиліну?

А) ведмедика;

Б) песика;

В) лисичку

3.Чому переживала дівчинка ,коли ліпила песика?

А) їй нічого не вдавалося;

Б) вона швидко це зробила;

В) треба було йти допомогати мамі

4.Хто глузував з неї?

А) подруга;

Б) брат;

В) однокласники

5.Щоб досягти бажаного результату треба бути

А) наполегливим

Б) ледачим

В) жорстоким

6.Хто здивувався, коли дівчинка винесла зліпленого з пластиліну песика?

А)мама;

Б)братик;

В) вся родина

 

За Дженніфер Мур-Маллінос

 «Я все зможу!»

Завдання

1.Хто головний герой оповідання?

А) хлопчик;

Б) дівчинка

2.Навіщо хлопчику потрібен інвалідний візок?

А) у нього погано працюють ноги;

Б) у нього хвора бабуся

3.Чому переживав хлопчик?

А) що його не любили батьки;

Б)що його ніколи не запрошували до гри діти

4.Яким хотів бути хлопчик?

А) схожим на тата;

Б) таким ,як усі

5.Коли у нього з'явилася нова ідея?

А) коли він спостерігав за дітьми,що грали в баскетбол;

Б) коли хлопчик побачив відео про друзів

6.Що хлопчик робив для того,щоб бути таким  як усі

А) багато читав;

Б) щодня самостійно тренувався

7.Хто його підтримав?

А)  батьки;

Б) товариші

8. Що зробило хлопчика щасливим?

А) він зустрів дівчину;

Б) він міг багато з того, чого не вміють інші діти.

 

 

За Оксаною Радушинською

«День народження»

Завдання

1.Куди запросили Славка Хоробрика?

А) у театр;     Б) на день народження

2.Що подарував Славко Маринці на день народження?

А) букет і книгу;

Б) торт

3.Як діти проводили час у гостях?

А) вони нудьгували;

Б) усі веселилися

4.Що приніс на день народження Маринчин однокласник Дмитро?

А) марки;

Б)петарди

5.Чому іменинниця хвилювалася?

А) вона чула,що петарди вибухають;

Б) у неї забрали книгу

6.Чи схвалюєте ви вчинок хлопчика?

А)так;

Б)ні, тому що це небезпечно

7.Що уявляли собі діти,коли почули слово «бабах»?

А)кожен уявив страшну картину;

Б)нічого не боялися

8.Коли змінився настрій у дітей?

А) коли мама увійшла з великим шоколадним тортом;

Б)коли  діти почули жваву музику

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
1762
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку