Тести з читання для 2 класу (за підручником О.В. Вашуленко)
за новою програмою
У другому класі основна увага зосереджується на цілеспрямованому формуванні в учнів правильного, усвідомленого читання вголос цілими словами. Виробити звичку у дітей читати уважно, зосереджено, не пропускати важливі для розуміння прочитано -го деталі, допоможе систематичне використання на уроках тестів із читання, розроб -лених до творів, які містить чинний підручник О.В.Вашуленко «Українська мова та читання 2 клас. Частина 2». За допомогою даних тестів учитель має змогу швидко перевірити сприйняття та розуміння фактичного змісту тексту всіма учнями класу.
ІІ ЧАСТИНА-РОЗДІЛ «МОГО ДИТИНТВА СОНЯЧНА КРАЇНА»
Євген Гуцало «Під веселкою»
Завдання
1.Хто головний герой оповідання?
А) Микола;
Б) Василько;
В) Наталка
2.Що з'явилося над луками після дощу?
А) сонце;
Б) веселка;
В) калюжі
3.Встав потрібне слово у речення
Хто пройде під веселкою-все життя буде
А) щасливий;
Б) нещасний;
В) веселий
4.Чому хлопчик Василько спинився і повернувся в село?
А) згадав про друзів;
Б) забув книгу;
В) повернувся за допомогою
5. Чому раділа мама?
А) що хлопчик виріс;
Б) син не забув про друзів;
В) Василько був розумним.
6.Якого слова не вистачає у прислів’ї
Дружба і братство-найдорожче
А) багатство;
Б) знання;
В порада
Аліна Туз «Про Михася»
Завдання
1.1.Як звали хлопчиків,що дружили з першого класу?
А) Михась і Дмитрик;
Б)Миколка і Олег;
В) Іван і Сергійко
2.Що приносили до класу з дому Михась і Дмитрик?
А) м'які іграшки;
Б) лего-фігурки,машинки,космічні кораблі і складали з деталей щось нове;
В) розмальовки
3.Чому шкодували хлопчики?
А) перерви були надто короткі;
Б) їм забороняли гратися на перервах;
В)треба чергувати у класі
4.Що подарували Дмитрикові на день народження?
А) ведмедика; Б) телефон ;В) набір «Зоряні війни»
5. Як хлопчики проводили час на перерві?
А) бігали на першому поверсі;
Б) рятували галактику;
В) грали у шахи
6.Що виявив Михась, коли повернувся додому?
А) що захопив випадково фігурку Люка Скайвокера свого друга;
Б) знайшов чужу книгу;
В) йому підкинули ручку
7.Що вирішив зробити Михась з фігуркою Люка?
А) віддати своєму братику;
Б) погратися кілька днів з фігуркою і обов’язково повернути товаришу;
В) покласти до інших іграшок
8.Чи повернув хлопчик іграшку другові?
А) ні,залишив собі;
Б) так,повернув;
В) зламав іграшку
9. Коли хлопчик зрозумів, що вчинив неправильно ?
А) коли почав гратися в лего вдома;
Б) коли йому зробила зауваження мама;
В) коли він подивився мультфільм
Зірка Мензатюк «Золоте серце»
Завдання
1.Скільки дочок мав цар Золотодар?
А) одну;
Б )дві;
В) три
2.Що дав кожній донці цар?
А) пораду;
Б )три золоті монети;
В) дзеркальце
3.Що придбали собі найстарша та середульша царівни за ці золоті монети?
А) посуд;
Б)чудові персні та коштовні сукні;
В)знання
4.З чим повернулася додому найменша царівна?
А) ні з чим;
Б) купила кришталеву вазу;
В) з квітами
5.Чому слуги сказали,що в наймолодшої царівни золоте серце?
А) вона всім допомагала;
Б) мала багато друзів;
В) любила свого батька
6. Визначити речення, у якому слово золотий ужито у прямому значенні
А) У найстаршої царівни-золоті персні,- сказали цареві слуги.
Б) У середульшої царівни-золоті сукні.
в) А в найменшої царівни-золоте серце.)
Катерина Василенко «НЛО»
Завдання
1.Хто сидів біля люстерка і заплітав косички?
А) Оленка;
Б)Катруся;
В)Оксанка
2. Як звали братика Катрусі?
А) Тарасом; Б) Олегом; В)Дмитриком
3.Що побачила Катруся серед двору?
А) літак; Б) НЛО; В) пластикову миску
4.Чому завмерла дівчинка?
А) від здивування;
Б) хтось наполохав дівчинку;
В) у небі з'явилася чорна хмара
5.Чому засмутився Тарасик?
А) не збулася його мрія;
Б) бо з нього всі знущалися;
В) з ним ніхто не хотів дружити
Леонід Нечаєв «Про жовті грушки та червоні вушка»
Завдання
1.З ким відпочивала бабуся на дачі?
А) з онукою Оксанкою;
Б) з донькою;
В)з онуком Андрійком
2.Про кого розповідала Оксанка бабусі?
А) про сусіда;
Б) про подругу;
В) про дітей
3.Якою вважала Оксана свою подругу?
А) жадібною;
Б) доброю;
В) впертою
4. Коли змінилося ставлення дівчинки до подруги?
А) коли подруга подарувала їй котика;
Б) коли подруга принесла миску з жовтими грушками і пригостила бабусю та дівчинку;
В) коли подруга допомогла їй у навчанні
5.Які почуття їй довелося пережити?
А) радість; Б) сум; В) сором
6.Знайти і доповнити речення
Уміти дружити -
А) велике багатство.
Б)уміти ненавидіти.
В)бути жадібним
7.Визначити ,яке з поданих речень є розповідним?
А) Доброго дня!
Б) Що з нею?
В)Бабуся усміхнулася.
8.Яке з слів буде протилежним до слова усміхалася
А)раділа; б) плакала; в)дружила
За Оксаною Кротюк «Пластиліновий песик»
Завдання
1.Хто подарував Олесі пластилін?
А) тато;
Б) мама;
В) бабуся
2.Що вирішила зліпити дівчинка з пластиліну?
А) ведмедика;
Б) песика;
В) лисичку
3.Чому переживала дівчинка ,коли ліпила песика?
А) їй нічого не вдавалося;
Б) вона швидко це зробила;
В) треба було йти допомогати мамі
4.Хто глузував з неї?
А) подруга;
Б) брат;
В) однокласники
5.Щоб досягти бажаного результату треба бути
А) наполегливим
Б) ледачим
В) жорстоким
6.Хто здивувався, коли дівчинка винесла зліпленого з пластиліну песика?
А)мама;
Б)братик;
В) вся родина
За Дженніфер Мур-Маллінос
«Я все зможу!»
Завдання
1.Хто головний герой оповідання?
А) хлопчик;
Б) дівчинка
2.Навіщо хлопчику потрібен інвалідний візок?
А) у нього погано працюють ноги;
Б) у нього хвора бабуся
3.Чому переживав хлопчик?
А) що його не любили батьки;
Б)що його ніколи не запрошували до гри діти
4.Яким хотів бути хлопчик?
А) схожим на тата;
Б) таким ,як усі
5.Коли у нього з'явилася нова ідея?
А) коли він спостерігав за дітьми,що грали в баскетбол;
Б) коли хлопчик побачив відео про друзів
6.Що хлопчик робив для того,щоб бути таким як усі
А) багато читав;
Б) щодня самостійно тренувався
7.Хто його підтримав?
А) батьки;
Б) товариші
8. Що зробило хлопчика щасливим?
А) він зустрів дівчину;
Б) він міг багато з того, чого не вміють інші діти.
За Оксаною Радушинською
«День народження»
Завдання
1.Куди запросили Славка Хоробрика?
А) у театр; Б) на день народження
2.Що подарував Славко Маринці на день народження?
А) букет і книгу;
Б) торт
3.Як діти проводили час у гостях?
А) вони нудьгували;
Б) усі веселилися
4.Що приніс на день народження Маринчин однокласник Дмитро?
А) марки;
Б)петарди
5.Чому іменинниця хвилювалася?
А) вона чула,що петарди вибухають;
Б) у неї забрали книгу
6.Чи схвалюєте ви вчинок хлопчика?
А)так;
Б)ні, тому що це небезпечно
7.Що уявляли собі діти,коли почули слово «бабах»?
А)кожен уявив страшну картину;
Б)нічого не боялися
8.Коли змінився настрій у дітей?
А) коли мама увійшла з великим шоколадним тортом;
Б)коли діти почули жваву музику