Перелік тестів
1. Рослини 2. Комахи 3. Опорно-рухова система 4. Органи дихання 5. Органи дихання і органи кровообігу 6. Перевірна робота «Гірські породи. Ґрунти. 7. Тестування з теми «ВОДА» 8. Тестування «Людина та її організм» 9. Тестування з теми «Повітря» 10. Рослини, тварини і середовища їх існування 11. Перевірна робота за темою «Сонце – джерело енергії на Землі.» 12. Тварини. Тестування 13. Як тварини впливають на природу Землі?
Перелік тестів
1. Рослини
2. Комахи
3. Опорно-рухова система
4. Органи дихання
5. Органи дихання і органи кровообігу 6. Перевірна робота «Гірські породи. Ґрунти.
7. Тестування з теми «ВОДА»
8. Тестування «Людина та її організм»
9. Тестування з теми «Повітря»
10. Рослини, тварини і середовища їх існування
11. Перевірна робота за темою
«Сонце – джерело енергії на Землі.»
12. Тварини. Тестування
13. Як тварини впливають на природу
Землі?
Прізвище _______________________________ Прізвище_____________________________
1. Познач послідовність стадій розвитку рослини. 1. Познач послідовність стадій розвитку рослини.
|
|
2. Продовжіть твердження.
2. Продовжіть твердження.
Для проростання насінини потрібні
Для проростання насінини потрібні
________________________________________________________________
________________________________________________________________
Першим з’являється ______________________________________
Першим з’являється ______________________________________ Корені добувають з грунту ______________________________
Корені добувають з грунту ______________________________
Для дихання їм потрібний _______________________________
Для дихання їм потрібний _______________________________
3. Як вирощують рослини? Знайди відповідність. (↔)
3. Як вирощують рослини? Знайди відповідність. (↔)
Виноград, смородина, порічки, бульбами
Виноград, смородина, порічки, бульбами
Картопля, земляна груша кореневищами
Картопля, земляна груша кореневищами
Цибуля, тюльпани, проліски живцями
Цибуля, тюльпани, проліски живцями
Півники, конвалії, сон-трава цибулинами
Півники, конвалії, сон-трава цибулинами
Прізвище_______________________ Прізвище_______________________
Комахи
1. Покажи на малюнку будову комахи
2. Чому павуки не є комахами?
_______________________________________________________________________
___________________________
3. Назви комах-запилювачів квіткових рослин.
_______________________________________________________________________
___________________________
4. На які два ворожих табори розділилися комахи?
_________________________________________________
5. Чим живляться комахи- «санітари»?
_________________________________________________
6. Назви кілька комах, які ти зустрічав у своїй місцевості.
Комахи
1. Покажи на малюнку будову комахи
2. Чому павуки не є комахами?
_______________________________________________________________________
___________________________
3. Назви комах-запилювачів квіткових рослин.
_______________________________________________________________________
___________________________
4. На які два ворожих табори розділилися комахи?
_________________________________________________
5. Чим живляться комахи- «санітари»?
_________________________________________________
_______________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________ ___________________________ ______________________________
|
6. Назви кілька комах, які ти зустрічав у своїй місцевості.
Прізвище_________________________
Тест «Так чи ні?»
●Опорно-рухова система складається зі скелетів і м’язів
□так □ні
●Опорою тіла служать м’язи.
□так □ні
●Рух тіла і його частин забазпечують кістки скелета.
□так □ні
●Під час ходьби тримайся прямо, не сутулься.
□так □ні
●Важкий вантаж носи в одній руці, щоб іншою підтримувати рівновагу.
□так □ні
●Не спи на ліжку, що сильно прогинається.
□так □ні
●Ліжко має бути дуже м’яким, щоб було зручно.
□так □ні
●Щоб не бути сутулим, потрібно правильно харчуватися.
□так □ні
Прізвище__________________________
Тест «Так чи ні?»
●Опорно-рухова система складається зі скелетів і м’язів
□так □ні
●Опорою тіла служать м’язи.
□так □ні
●Рух тіла і його частин забазпечують кістки скелета.
□так □ні
●Під час ходьби тримайся прямо, не сутулься.
□так □ні
●Важкий вантаж носи в одній руці, щоб іншою підтримувати рівновагу.
□так □ні
●Не спи на ліжку, що сильно прогинається.
□так □ні
●Ліжко має бути дуже м’яким, щоб було зручно.
□так □ні
●Щоб не бути сутулим, потрібно правильно харчуватися.
□так □ні
Прізвище ________________________ Прізвище ________________________ |
Тестування
1. У якому органі повітря очищається од пилу і зігрівається?
а) у гортані; б) у носі; в) у бронхах.
2. Куди потрапляє очищене і зігріте повітря?
а) у шлунок; б) у м’язи; в) у легені.
3. З чого складаються легені?
а) із пухирців; б) із м’язів; в) із кісток.
4. Що розносить кров до всіх органів?
а) кисень; б) вуглекислий газ.
5. Що забирає кров від усіх органів?
а) кисень; б) вуглекислий газ.
6. Як називаються дуже тоненькі судини?
а) артерії; б) вени; в) капіляри.
7. Що сприяє зміцненню серця?
а) заняття фізкультурою;
б) тепло;
в) маса тіла і зріст.
Тестування
1. У якому органі повітря очищається
од пилу і зігрівається?
а) у гортані; б) у носі; в) у бронхах.
2. Куди потрапляє очищене і зігріте повітря?
а) у шлунок; б) у м’язи; в) у легені.
3. З чого складаються легені?
а) із пухирців; б) із м’язів; в) із кісток.
4. Що розносить кров до всіх органів?
а) кисень; б) вуглекислий газ.
5. Що забирає кров від усіх органів?
а) кисень; б) вуглекислий газ.
6. Як називаються дуже тоненькі судини?
а) артерії; б) вени; в) капіляри.
7. Що сприяє зміцненню серця?
а) заняття фізкультурою;
б) тепло;
в) маса тіла і зріст.
Прізвище _______________________________
Органи кровообігу
Органи дихання
Вправа «Віднови речення»
1. Вибери потрібне і підпиши на Кров рухається завдяки роботі схемі органи дихання ……………………….. .
(ніс, гортань, трахея, бронхи, Серце має вигляд ……………………… . легені, легеневі пухирці, кровоносні Його стінки утворені .........………….. .
судини, м’язи) Під час скорочення м’язів із серця кров виштовхується в ………..……… . При розслабленні м’язів кров із судин
2. Що слід робити, щоб забезпечити надходить до …………………… .
свій організм чистим повітрям? Від серця кров несуть …………………………. , а
(вибери потрібне) до серця - ……………… .
Т займатися спортом Серце, артерії, вени, капіляри – це
К ламати дерева ………………………….…………………………. . П не витирати ноги при вході у приміщення
Р берегти зелені насадження
С дихати прокуреним повітрям
Е робити вологе прибирання приміщення Б відпочивати на свіжому повітрі У витрушувати одяг у кімнаті
А садити й охороняти рослини
3. Правильно дихати через ніс тому, що .………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………..……………
……………………………………………………………………
Прізвище ______________________
Перевірна робота за темою «Гірські породи. Ґрунти»
1 варіант
І рівень
Дайте правильну відповідь.
1. Хто створив гірські породи?
а) люди;
б) природа;
в)тварини.
2. Які бувають корисні копалини?
а) Горючі й рудні;
б) рудні й нерудні;
в) горючі, рудні, нерудні.
3. Торф — це:
а) тверда корисна копалина;
б) рідка корисна копалина;
в) газоподібна корисна копалина.
4. Головна ознака ґрунту — це:
а) родючість;
б) світлий шар піску;
в) різні за кольором шари землі.
Дайте відповідь «так» чи «ні».
5. Кам'яне вугілля — це рідка корисна копалина.
а) Так;
б) ні.
6. Природний газ — це газоподібна корисна копалина.
а) Так;
б) ні.
7. Людина може виготовляти корисні копалини.
а) Так;
б) ні.
8. Доповніть твердження.
Рідка корисна копалина — це ____________________. (Нафта, граніт, залізна руда)
II рівень
9. Доповніть твердження.
Посуд та цеглу виготовляють із ____________, скло — із _______________
(Глини, піску)
10. Установіть відповідність.
Горючі глина мідна руда рудні алюмінієва руда крейда нерудні кам'яне вугілля природний газ
11. Як охороняти ґрунт?
а) Будувати більше заводів, фабрик;
б) удобрювати;
в)закопувати сміття.
12. Гірська порода — це:
а) каміння, з якого утворюються гори;
б) тварини, які живуть у горах;
в) природні тіла, які знаходяться в землі або на її поверхні.
13. Підкресліть, що входить до складу ґрунту.
Тварини, пісок, повітря, каміння, вода, глина, перегній.
III рівень
Поміркуйте. Запишіть свої міркування.
14. Що може трапитися, якщо нафта потрапить у море?
___________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________ 15. Знайдіть помилки. Запишіть кожне речення правильно. Верхній родючий шар землі, в якому ростуть рослини, називається перегноєм.
___________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________ Ґрунт, у якому багато води, називають родючим.
______________________________________________________________________________________
Найродючіший ґрунт — глиняний.
______________________________________________________________________________________ Прізвище ______________________
Перевірна робота за темою «Гірські породи. Ґрунти»
2 варіант
І рівень
Дайте правильну відповідь.
1. Які бувають гірські породи?
а) тверді й рідкі;
б) тверді й газоподібні;
в) тверді, рідкі й газоподібні.
2. Граніт — це:
а) тверда корисна копалина;
б) рідка корисна копалина;
в) газоподібна корисна копалина.
3. Родовище — це:
а) місце, де жили предки твоєї родини;
б) місце, де залягає багато корисної копалини;
в)корисні копалини.
4. Основні властивості грунту — це:
а) його колір;
б) його вологість;
в) його родючість.
Дайте відповідь «так» чи «ні».
5. Нафта — це рудна корисна копалина.
а) Так;
б) ні.
6. Пісок — це горюча корисна копалина.
а) Так;
б) ні.
7. Запаси корисних копалин безмежні.
а) Так;
б) ні.
8. Доповніть твердження.
Газоподібна корисна копалина — це _____________________________________(Пісок,
кам'яне вугілля, природний газ)
II рівень
9. Допишіть речення.
Пам'ятники виготовляють — з _______________________, виплавляють метал
— з _________________________________(Залізної руди, граніту)
10. Установіть відповідність.
Рудні торф залізна руда нерудні пісок нафта
горючі алюмінієва руда
гіпс
11. Як охороняти ґрунт?
а) Застосовувати отрутохімікати;
б) саджати дерева;
в) надмірно поливати.
12. Підкресліть «зайве» слово.
Крейда, гіпс, графіт, нафта, мармур.
13. Підкресліть назви шарів земної поверхні:
Пісок, повітря, коріння, вода, глина, перегній, рослини.
III рівень
14. Продовжіть речення.
Природний газ небезпечний для людини тим, що
___________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
15. Знайдіть помилки. Запишіть кожне речення правильно. Чим більше в грунті перегною, тим грунт світліше.
___________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________Ґрунт, у якому мало перегною, називають чорноземом.
___________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________У чорноземі рослини дають низький урожай.
___________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
Прізвище __________________________
Тестування з теми «ВОДА»
І рівень (1)
Дайте правильну відповідь. (Вибери один із запропонованих варіантів)
1.Вода у твердому стані це:
а) сніг і лід; б) пара; в) дощ.
2. Без води не можуть жити :
а) рослини; б) тварини; в) усі живі організми.
3. Вода у газоподібному стані
а) має форму; б) не має форми.
4. У скількох станах у природі перебуває вода?
а) у двох; б) у трьох; в) у чотирьох.
5. Іній – це:
а) твердий стан води; б) рідкий стан води; в) газоподібний стан води.
6.Туман – це:
а) твердий стан води; б) рідкий стан води; в) газоподібний стан води.
7. Дощ – це:
а) твердий стан води; б) рідкий стан води; в) газоподібний стан води.
8. Лід – це:
а) твердий стан води; б) рідкий стан води; в) газоподібний стан води.
ІІ рівень (2)
9. Підкресліть властивості води –рідини.
Безбарвна, має форму, текуча, має запах, прозора.
10. Доповніть твердження:
У які пори року в природі відбуваються такі перетворення води:
З рідкого стану – в твердий ________________
З рідкого стану – в газоподібний ____________________ Слова для довідки: узимку, влітку, навесні, восени.
11. Які речовини не розчиняються у воді? Підкресліть.
Сіль, олія, цукор, пісок.
12. Установіть відповідність.
Твердий стан води -1̇⁰С
-12⁰С
Рідкий стан води +15⁰С
13.Доповніть твердження.
Вода з _______________________ стану переходить у _______________ при __________________________.
(рідкий, при нагріванні, твердого)
ІІІ рівень (3)
14. Поміркуйте, запишіть свої міркування.
Чому в акваріумі добре видно рибок, рослини, пісок?
_____________________________________________________________________ 15. Знайдіть помилки і запишіть кожне речення правильно: Більшу частину поверхні Землі займає суша.
___________________________________________________________________ Прісної води на Землі більше, ніж солоної.
______________________________________________________________________ Вода є не в кожній живій істоті.
______________________________________________________________________
Балів - ___________, оцінка ____________
Прізвище______________________ в) нервам. |
Тестування «Людина та її організм» 1. Наука, що вивчає будову тіла людини, — це:
а) анатомія;
б) фізіологія;
в) гігієна.
2. Який орган керує діяльністю всього організму?
а) скелет;
б) нервова система;
в) м'язи.
3. Орган нюху — це:
а) шкіра;
б) язик;
в) ніс.
4. Які предмети догляду за шкірою названо правильно?
а) Зубна щітка, зубна паста, жувальна гумка;
б) мочалка, мило, рушник, крем;
в) гуталін, взуттєва щітка, клей.
5. Якою є роль скелета людини?
а) Захищає внутрішні органи від ушкодження;
б) скорочуючись і розслабляючись, приводить у рух м'язи;
в) є опорою тіла.
6. Для чого людині потрібна їжа?
а) з їжею людина отримує поживні речовини;
б) з їжею людина отримує необхідний для життя кисень;
в) з їжею людина отримує воду і вітаміни.
7. Завдяки чому поживні речовини розносяться по всьому організму? а) крові;
б) м'язам;
8. У якому органі відбувається газообмін між повітрям і кров'ю?
а) у носі;
б) у бронхах;
в) у легенях.
9. Яка система органів забезпечує організм киснем, виділяє вуглекислий газ? а) кровоносна;
б) дихальна;
в) травна.
10. Яка система органів забезпечує рух крові по організму?
а) кровоносна;
б) дихальна;
в) травна.
11. Яка складова повітря потрібна органам тіла для роботи?
а) кисень;
б) вуглекислий газ;
в) азот.
12. У якому рядку вказані слова, що описують здорову людину?
а) сутулий, міцний, незграбний, високий;
б) горбатий, блідий, кволий, низький;
в) стрункий,спритний,сильний,справний.
Прізвище______________________
Тестування «Людина та її організм» 1. Наука, що вивчає будову тіла людини, — це:
а) анатомія;
б) фізіологія;
в) гігієна.
2. Який орган керує діяльністю всього організму?
а) скелет;
б) нервова система;
в) м'язи.
3. Орган нюху — це:
а) шкіра;
б) язик;
в) ніс.
4. Які предмети догляду за шкірою названо правильно?
а) Зубна щітка, зубна паста, жувальна гумка;
б) мочалка, мило, рушник, крем;
в) гуталін, взуттєва щітка, клей.
5. Якою є роль скелета людини?
а) Захищає внутрішні органи від ушкодження;
б) скорочуючись і розслабляючись, приводить у рух м'язи;
в) є опорою тіла.
6. Для чого людині потрібна їжа?
а) з їжею людина отримує поживні речовини;
б) з їжею людина отримує необхідний для життя кисень;
в) з їжею людина отримує воду і вітаміни.
7. Завдяки чому поживні речовини розносяться по всьому організму? а) крові;
б) м'язам;
в) нервам.
8. У якому органі відбувається газообмін між повітрям і кров'ю?
а) у носі;
б) у бронхах;
в) у легенях.
9. Яка система органів забезпечує організм киснем, виділяє вуглекислий газ? а) кровоносна;
б) дихальна;
в) травна.
10. Яка система органів забезпечує рух крові по організму?
а) кровоносна;
б) дихальна;
в) травна.
11. Яка складова повітря потрібна органам тіла для роботи?
а) кисень;
б) вуглекислий газ;
в) азот.
12. У якому рядку вказані слова, що описують здорову людину?
а) сутулий, міцний, незграбний, високий;
б) горбатий, блідий, кволий, низький;
в) стрункий,спритний,сильний,справний.
Прізвище ____________________________ Тестування з теми «Повітря»
1. Що таке повітря? Вибери правильну відповідь:
А) мішанина газів; Б) поєднання газів;
В) суміш газів.
2. Якого газу в повітрі найбільше?
А) кисню;
Б) вуглекислого газу;
В) азоту.
3.Чим вимірюють температуру повітря?
А) гномоном;
Б) лінійкою;
В) термометром.
4.Повітря – це:
А) тверде тіло;
Б) газоподібне тіло;
В) рідке тіло.
5. Чисте повітря має такі властивості:
А) прозоре;
Б) непрозоре;
В) має певний запах;
Г) має певний колір;
Ґ) безбарвне; Д) не має запаху.
6. З’єднай напрямок вітру і зміни в погоді, які він приносить.
Північ безхмарна і суха погода
Південь опади
Схід похолодання
Захід потепління
Прізвище ____________________________
Тестування з теми «Повітря»
1. Що таке повітря? Вибери правильну відповідь:
А) мішанина газів; Б) поєднання газів;
В) суміш газів.
2. Якого газу в повітрі найбільше?
А) кисню;
Б) вуглекислого газу;
В) азоту.
3.Чим вимірюють температуру повітря?
А) гномоном;
Б) лінійкою;
В) термометром.
4.Повітря – це:
А) тверде тіло;
Б) газоподібне тіло;
В) рідке тіло.
5. Чисте повітря має такі властивості:
А) прозоре;
Б) непрозоре;
В) має певний запах;
Г) має певний колір;
Ґ) безбарвне; Д) не має запаху.
6. З’єднай напрямок вітру і зміни в погоді, які він приносить.
Північ безхмарна і суха погода
Південь опади
Схід похолодання
Захід потепління
Прізвище _______________________
Рослини, тварини і середовища їх існування
1. Природа – це:
а) усе, що дихає, живиться, росте, розмножується і вмирає;
б) усе, що нас оточує, крім того, що зроблено людиною;
в) усе, що нас оточує.
2. Для життя рослині необхідні:
а) вода, холод, тепло, повітря;
б) вода, поживні речовини, світло, повітря, грунт, тепло;
в) вода, повітря, світло, каміння.
3. Ромашка – це :
а) дерево;
б) кущ;
в) трав’яниста рослина.
4. Тварини – живі організми, тому, що вони:
а) дихають, живляться, ростуть, розмножуються і вмирають;
б) дихають, живляться, граються, ростуть;
в) дихають сплять, живляться, ростуть.
5. Тварині для життя потрібні:
а) тепло, світло, грунт, вода;
б) тепло, світло, вода, повітря, тварини, рослини;
в) тепло, світло, вода, повітря.
6. Ящірка – це:
а) птах;
б) риба;
в) плазун.
Прізвище _______________________
Рослини, тварини і середовища їх існування
2. Природа – це:
а) усе, що дихає, живиться, росте, розмножується і вмирає;
б) усе, що нас оточує, крім того, що зроблено людиною;
в) усе, що нас оточує.
2. Для життя рослині необхідні:
а) вода, холод, тепло, повітря;
б) вода, поживні речовини, світло, повітря, грунт, тепло;
в) вода, повітря, світло, каміння.
3. Ромашка – це :
а) дерево;
б) кущ;
в) трав’яниста рослина.
4. Тварини – живі організми, тому, що вони:
а) дихають, живляться, ростуть, розмножуються і вмирають;
б) дихають, живляться, граються, ростуть;
в) дихають сплять, живляться, ростуть.
5. Тварині для життя потрібні:
а) тепло, світло, грунт, вода;
б) тепло, світло, вода, повітря, тварини, рослини;
в) тепло, світло, вода, повітря.
6. Ящірка – це:
а) птах;
б) риба;
в) плазун.
Прізвище ______________________
Перевірна робота за темою
«Сонце – джерело енергії на Землі.»
І рівень
Дайте правильну відповідь.
1. Що таке енергія?
а) здатність тіл виконувати роботу ;
б) здатність тіл рухатися ;
в) здатність тіл виконувати роботу і рухатися .
2. Які види енергії існують у природі?
а) тепла, світла, руху та електрична;
б) рудні й нерудні.
3. Визнач правильне твердження:
а) ми можемо побачити, відчути чи доторкнутися до енергії;
б) ми не можемо побачити, відчути чи доторкнутися до енергії. Дайте відповідь «так» чи «ні».
4. Чи може енергія з одного виду переходити в інший?
а) так;
б) ні.
5. Зелені рослини живляться завдяки сонячній енергії.
а) так;
б) ні.
6. Енергії Сонця, вітру і води незабаром закінчаться.
а) так;
б) ні.
II рівень
7. Доповніть твердження.
Енергії Сонця, вітру і води - _______(можна, не можна) перетворювати на електричну енергію.
8. Добери слова для характеристики :
Сонце_______________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Вітер______________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Вода________________________________________________________________________
_________________________________________________________________ Слова для довідки: холодний, теплий, чистий, прозорий, темний, брудний, похмурий, сильний, слабкий, яскравий, пекучий, сліпучий, могутній, красивий, жаркий, свіжий.
ІІІ рівень
9. Як можна зберегти тепло та енергію в побуті?
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
_
10. Чому Сонце, воду і вітер називають невичерпними джерелами енергії?
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________
Прізвище_______________________
Тварини. Тестування
1. **Упродовж року у перелітних птахів можна виділити такі періоди (прономеруй послідовність):
___ гніздування
___ виведення потомства;
___ осінній відліт;
___ підготовка до відльоту; ___ весняний приліт.
2. **Як птахи готуються до виведення пташенят?
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________
3. **Доповни речення:
Від інших тварин звірів відрізняють: високий розвиток органів (зору, нюху, чуття), вигодовування малят ( м’ясом, молоком, комахами), шкіра вкрита (лускою, пір’ям, волоссям).
4. **Назви 2-3 представників тваринного світу, які : є наземними тваринами
_____________________________________________________________;
мешкають у водному
середовищі___________________________________________________; підкорили повітряний простір
_____________________________________________________________;
живуть під землею
______________________________________________________________
5. *Чи піклуються звірі про своє потомство?
А) так;
Б) ні.
6. ***З’єднай групу тварин з її ознаками.
●шість ніжок, більшість мають крила
Звірі● ●живуть у водоймах Земноводні ● ●вигодовують дитинчат
молоком
Комахи ● ●тіло вкрите шерстю Риби ● ●частину життя проводять на суші, частину у воді ●тіло вкрите лускою Прізвище_______________________
Тварини. Тестування
1. **Упродовж року у перелітних птахів можна виділити такі періоди (прономеруй послідовність):
___ гніздування
___ виведення потомства;
___ осінній відліт;
___ підготовка до відльоту; ___ весняний приліт.
2. **Як птахи готуються до виведення пташенят?
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________
3. **Доповни речення:
Від інших тварин звірів відрізняють: високий розвиток органів (зору, нюху, чуття), вигодовування малят ( м’ясом, молоком, комахами), шкіра вкрита (лускою, пір’ям, волоссям).
4. **Назви 2-3 представників тваринного світу, які :
є наземними тваринами
_________________________________________;
мешкають у водному
середовищі__________________________________; підкорили повітряний простір
____________________________________;
живуть під землею
_______________________________________________
5. *Чи піклуються звірі про своє потомство?
А) так;
Б) ні.
6. ***З’єднай групу тварин з її ознаками.
●шість ніжок, більшість мають крила
Звірі● ●живуть у водоймах Земноводні ● ●вигодовують дитинчат
молоком
Комахи ● ●тіло вкрите шерстю Риби ● ●частину життя проводять на суші, частину у воді
●тіло вкрите лускою Прізвище _________________________
Як тварини впливають на природу Землі?
1. Тваринам властиві:
А) живлення, дихання, розмноження, ріст і розвиток;
Б) народження, розвиток, мислення, мовлення.
2. Розподіли тварини за групами:
Комахи риби птахи звірі
________________ ________________ _______________ ________________
________________ ________________ _______________ ________________
________________ ________________ _______________ ________________
________________ ________________ _______________ ________________
Тигр, комар, вовк, карась, сова, шпак, акула, капустянка, миша, півень, кажан, в’юн, сом, бджола, ластівка.
3. Яка роль тварин у житті рослин?
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________
__________________________________________________________
4. Яке значення мають тварини для життя людей?
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
__________________________________________________________
Прізвище _________________________
Як тварини впливають на природу Землі?
2. Тваринам властиві:
А) живлення, дихання, розмноження, ріст і розвиток;
Б) народження, розвиток, мислення, мовлення.
2. Розподіли тварини за групами:
Комахи риби птахи звірі
________________ ________________ _______________ ________________
________________ ________________ _______________ ________________
________________ ________________ _______________ ________________
________________ ________________ _______________ ________________
Тигр, комар, вовк, карась, сова, шпак, акула, капустянка, миша, півень, кажан, в’юн, сом, бджола, ластівка.
3. Яка роль тварин у житті рослин?
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________
__________________________________________________________
4. Яке значення мають тварини для життя людей?
______________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________
__________________________________________________________