Тести "Контрольна робота за ІІ семестр. ІІІ варіант"

Про матеріал
Тестові завдання та вправи для тренування та закріплення знань і вмінь з усіх тем курсу "Біологія 8 клас". Контрольні завдання складено відповідно до програми з біології 6-9 класи для загальноосвітніх навчальних закладів (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804). Завдання аналогічні до тих, що часто трапляються на зовнішньому незалежному оцінюванні з біології: завдання з однією відповіддю, завдання з кількома варіантами відповідей, завдання на встановлення відповідності, завдання на відтворення послідовності, а також завдання відкритого типу. Учитель може коригувати кількість запропонованих завдань та їх оцінювання на власний розсуд. Наприклад, для проведення самостійної роботи можна використати перші 12 тестів і оцінити їх по1 балу, надавши для розв’язання 15 хв (на кожен тест – 1 хв і 3 хв на перевірку).
Перегляд файлу

8 клас

Контрольна робота з біології  ІІ семестр

ІІІ варіант

І рівень. Виберіть одну правильну відповідь ( кожна правильна  – 0,25 бала)

1. Терморегуляцією називають:

а) урівноваженість утворення й віддачі тепла організмом;  

б) переважання процесів теплоутворення над тепловіддачею; 

в) утворення гусячої шкіри для збереження тепла;

г) переважання процесів тепловіддачі над теплоутворенням. 

2. Укажіть частку кори великих півкуль головного мозку, де розташована слухова зона :

а) потилична;  

б) скронева; 

в) лобова;

г) тім'яна.  

3. Недостатня кількість тироксину в дитячому віці спричинює:

а) гігантизм; 

б) кретинізм; 

в) мікседема;

г) базедову хворобу.

4. Гормон росту виробляє залоза внутрішньої секреції:

а) щитоподібна;

б) гіпофіз;

в) епіфіз;

г) тимус.

5. Зазначте правильне розташування складових кожної сенсорної системи:

а) периферичний відділ-провідниковий відділ-центральний відділ;

б) провідниковий відділ-центральний відділ-периферичний відділ; 

в) периферичний відділ-центральний відділ-провідниковий відділ;

г) центральний відділ-провідниковий відділ-периферичний відділ.

6.Якщо промені від предметів фокусуються перед сітківкою, таке порушення зору називають :

а) далекозорістю; 

б) косоокістю; 

в) короткозорістю;

г) акомодацією.

7. Чоловічі статеві залози називають:

а) яєчниками; 

б) яєчками; 

в) яйцеклітиною;

г) яйцем.

8.Індивідуальний розвиток організму з моменту утворення зиготи до природної смерті  називають :

а) овогенезом;

б) онтогенезом;

в) гаметогенезом;

г) сперматогенезом.

9. Безумовні рефлекси є :

а) видовими; 

б) індивідуальними;  

в) набутими;

г) навчальними.

10.Люди, у яких переважають негативні емоції,- це :

а) сангвініки; 

б) меланхоліки; 

в) флегматики;

г) холерики.

11.Абстрактне мислення властиве:

а) собаці; 

б) немовляті;  

в) дорослій людині;

г) вороні.

12. Виберіть порушення діяльності ендокринних залоз:

а) депресія; 

б) бронхіальна астма; 

в) епілепсія;

г) акромегалія.

ІІ рівень. Виберіть дві правильні відповіді (повна відповідь - 0,5 бала)

1. Ліва півкуля головного мозку відповідає за такі функції: 

а) мовлення;   

б) інтелект;   

в)  уява;   

г) інтуїція.

2.  Виберіть залози зовнішньої секреції:  

а) наднирникові залози; 

б) потові залози;

в) шлункові залози;

г) підшлункова залоза.

3. Біологічна роль сенсорної системи болю людини полягає в тому, що вона: 

а) вмикає ланцюг захисних реакцій;  

б)  надає організму інформацію про небезпеку ушкодження, руйнування;  

в) забезпечує дотикову чутливість людини; 

г) є основою пристосовуванності роботи внутрішніх органів до навколишнього середовища. 

4.  Основними формами мислення є: 

а) поняття міркування;     

б)  міркування, умовивід;

в)  відчуття, сприйняття;  

г) научіння, уявлення.

5. Укажіть речовини, що забезпечують ендокринну регуляцію:  а) медіатори;   б) тироксин;  в) антитіла; г) андрогени.

6. Які ознаки не характерні для дитини грудного періоду розвитку:

а) наявність усіх молочних зубів; 

б) розвинена мова; 

в) наявність тім'ячок; 

г) утворені харчові умовні рефлекси.

ІІІ рівень. Встановити відповідність і послідовність (правильна відповідь –1 бал)

1. Установіть відповідність між складовими органів виділення та їх функціями під час утворення сечі:

A звивисті канальці             1 фільтрація, утворення первинної сечі;

    другого порядку;          

Б капсула нефрону;             2 утворення вторинної сечі;

В збирна трубочка;              3 проходження сечі до ниркових чашок;                                              

Г ниркова вена.                   4 виведення сечі з організму;                                  

                                              виведення крові з нирки.

2. Установіть  відчуттів і рецепторів, що подають у головний мозок інформацію, необхідну для їх формування :

А температура повітря;         1 волоскові клітини кортієвого органа;

Б колір;                                   2 терморецептори шкіри;

В запах;                                  3 колбочки сітківки;

Г звук;                                    4 рецептори нюху; 

                                                5 палички сітківки.                                 

3. Укажіть правильну послідовність відповіді організму під час стресу: 

а) стадія опору; 

б) стадія виснаження; 

в) дія стрес фактора; 

г) стадія тривоги.

ІV рівень. Виберіть і виконайте одне із запропонованих завдань (повна відповідь – 3 бали)

1. Розкрийте спільні ознаки в будові спинного і головного мозку.

2. Доведіть значення ендокринної системи в підтриманні гомеостазу й адаптації організму до умов середовища.

3. Чому вживання алкоголю та наркотиків у період вагітності вважається небезпечним? Відповідь обґрунтуйте.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Товстолес Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 лютого 2021
Переглядів
2352
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку