Тести. Любов Відута "Незрозумілі слова"

Про матеріал
Тести складені згідно програми НУШ за підручником О.Я. Савченко для допомоги вчителю якнайшвидше визначити рівень сприйняття прочитаного тексту учнями.
Перегляд файлу

Любов Вітуха «Незрозумілі слова»

 

Варіант 1

Виберіть варіант правильної відповіді:

 1. Тарасик це:

  1.               хлопчик років 10;
  2.               хлопчик років 5;
  3.               учень 5 класу.

2.Чим займалася Улянка з Тарасиком?

  1. Грала з ним рухливі ігри.
  2. Читала йому оповідання, казки.
  3. Складала конструктор.

3.Вислів «ламати стереотипи»означає:

  1. відхилятися від звичного;
  2. слухати музику;
  3. створювати щось нове, не таке як було.

4.Тато дітей поспішав:

  1. C:\Users\TAK\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20211102_205744.jpgу магазин;
  2. на роботу;
  3. у гості.

5.Хлопчик із піску будував:

  1. казковий будинок;
  2. великого ведмедя;
  3. підземні ходи.

6.Як привернув увагу дівчинки Тарасик?

  1. Подарував квітку.
  2. Привітався.
  3. Ледь не висипав пісок на голову.

7.Чи правильно зрозумів Хлопчик, що означає «ламати стереотипи»?

  1. Так.
  2. Ні.

 

 

 

 

ВІДПОВІДІ:

1

2

3

4

5

6

7

в

б

в

б

а

в

б

 

 

 

2.Любов Вітуха «Незрозумілі слова»

 

Варіант 1

Виберіть варіант правильної відповіді:

  1.       Де хлопчик почув вислів «ламати стереотипи»?
  1.       На дитячому майданчику.
  2.       З  розмови тата по телефону.
  3.       Говорила сестричка.

2.Улянка це:

  1.       однокласниця;
  2.       старша сестра;
  3.       подружка.

3.Як пояснила Улянка вислів Тарасику?

  1.       Це будувати нові будинки іншого виду.
  2.       C:\Users\TAK\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20211102_205805.jpgБудувати теж саме тільки більше за розміром.
  3.       Будувати висотні будинки.

4.Діти попрямували:

  1.       на шкільний майданчик;
  2.       до бабусі в гості;
  3.       на ігровий майданчик.

5.Чим Тарасик займався на подвір’ї?

  1.       Катався на гойдалці.
  2.       Грав у футбол.
  3.       Грався у пісочниці.

6. Хто грався у пісочниці разом з хлопчиком?

  1.       Ще один хлопчик.
  2.       Дівчинка.
  3.       Учні 1 класу.

7.Головним у пояснені вислову Улянки було:

  1.       змінюй так, щоб не нашкодити;
  2.       змінюй так, щоб було гарно;
  3.       змінюй так, щоб було цікаво.

 

 

 

 

ВІДПОВІДІ:

1

2

3

4

5

6

7

б

б

а

в

в

б

а

 

docx
Додано
4 лютого 2022
Переглядів
960
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку