Діагностувальна робота на тему: «Текст. Речення», 3 клас, за підручником Вашуленко М.С.

Про матеріал

Завдання на перевірку опанування матеріалу з тем «Текст. Речення», для двох варіантів, 3 клас

Перегляд файлу

                                    Діагностувальна робота                 ______________

 1 варіант                     Тема «Текст. Речення»

 

Прізвище, ім’я ______________________________________________

  1. Текст, у якому висловлено думку автора про предмет, якусь подію, власні почуття, називають

а) текст-розповідь  б) текст-опис  в) текст-міркування  г) текст-есе

  1. Прочитай текст, добери заголовок і запиши його

                     ______________________________________

        Минуло літо. Господаркою йде по рідному краю чарівниця осінь. Заквітчала вона поля, ліси, сади і парки. Пофарбувала золотом вбрання дерев. Трава пожовкла і прилягла до землі. Ліс одягнувся у яскравий одяг. Тільки  сосни та ялини стоять у зеленому вбранні.

  1. Визначити тип речення за метою висловлювання.

Після спекотливого літа в садах хазяйнує золота осінь.

а) розповідне            б) питальне                  в) спонукальне

 

     4.  Постав розділові знаки в кінці речень.

Я читаю пригодницьку книжку

Люди, збережіть мир на планеті

Чому ти пісню сумну співаєш

      5. Підкреслити підмет і присудок в кожному реченні.

   Дрімають дерева під теплим промінням.

 

   Туристи милувалися гірською річкою.

 

     6. Постав розділові знаки (коми), яких не вистачає.

Поклич тата на обід синку!

Хто вас дітки щиро любить?

     7.  Пошир речення другорядними членами

    Діти читають.

 

 

                                        Діагностувальна робота                       ______________

 2 варіант                     Тема «Текст. Речення»

 

Прізвище, ім’я ______________________________________________

  1. Текст, у якому доводять якусь думку, висловлюють міркування з приводу чогось чи когось, називають

а) текст-розповідь  б) текст-опис в) текст-міркування   г) текст-есе

  1. Прочитай текст, добери заголовок і запиши його

              ________________________________________

         На високому стеблі велика квітка з золотими пелюстками. Вона схожа на сонце. І називають квітку соняшником. На небі зʹявилась ранкова зірниця. Затремтіли пелюстки. То соняшник чекає сходу сонця. Він повертає до нього свою золотаву голівку.

  1. Визначити тип речення за метою висловлювання.

У лісі не галасуйте, не співайте, не включайте приймачів!

а) розповідне             б) питальне                   в) спонукальне

 

     4. Постав розділові знаки в кінці речень.

Люби і знай свій рідний край

Тихо осінь ходить гаєм

Хто там стрибає між кущами

5.Підкреслити підмет і присудок в кожному реченні.

    Осінь прикрасила дерева в парку.

 

     На вулиці гралася веселі дітки.

 

      6. Постав розділові знаки (коми), яких не вистачає.

Діти ви помили руки з милом?

Беріть друзі кошики і гайда в ліс!

      7.  Пошир речення другорядними членами

                   Дівчинка малює.

 

docx
Додано
6 жовтня 2023
Переглядів
1094
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку