Запропоновані тести відповідають нині діючій програмі з курсу всесвітньої історії для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Пропонується розробка двох варіантів різнорівневих тестових запитань і завдань для перевірки та закріплення навчальних досягнень учнів по темі: "Передумови Першої світової війни. Війна та її наслідки". Застосування тестових завдань надає учителю можливості максимально залучити учнів до інтенсивної роботи та об'єктивно їх оцінити.
10 клас. Всесвітня історія. Профільний рівень.
Тестовий контроль знань по темі:
«ПЕРЕДУМОВИ ПЕРШОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ.
ВІЙНА ТА ЇЇ НАСЛІДКИ»
І варіант
І рівень
А убивство ергерцога Франца Фердинанда;
Б розробка Німеччиною плану воєнних дій проти Франції;
В воєнні дії Росії проти Австро-Угорщини.
А у липні 1916 р.;
Б у жовтні 1914 р.;
В у квітні 1915 р.;
Г у жовтні 1917 р.
А 11 листопада 1918 р.;
Б 9 травня 1945 р.;
В 11 листопада 1914 р.;
Г 28 червня 1914 р.
4) Брусиловський прорив тривав
А 4 червня – 13 серпня 1915р.
Б 4 вересня – 13 жовтня 1916р.
В 4 червня – 13 серпня 1916р.
А так;
Б ні.
А літаки;
Б танки;
В отруйні гази;
Г кулемети.
ІІ рівень
А Шампань і Бургундія;
Б Босфор і Дарданели;
В Ельзас і Лотарингія;
Г Боснія і Герцеговина.
А Німеччина;
Б Англія;
В Австро-Угорщина;
Г Франція;
Д Росія;
Е Туреччина.
А битва на р.Марна;
Б Брусилівський прорив;
В вступ у війну США
Г бій під Іпром;
Д вступ у війну Болгарії;
Е битва на р.Соммі;
Є Галицька битва.
ІІІ рівень
ІV рівень
ІІ варіант
І рівень
А 28 червня 1914р.;
Б 28 липня 1914р.;
В 1 серпня 1914р.;
Г 3 серпня 1915р.
2) Верденська битва тривала
А 20 жовтня – 28 грудня 1916р.
Б 20 жовтня – 28 грудня 1915р.
В 21 лютого – 18 грудня 1916р.
3) Битва на р. Соммі тривала
А 1 липня – 18 листопада 1916р.
Б 1 липня – 18 листопада 1917р.
В 1 жовтня – 18 грудня 1916р.
Б ні.
5) Вкажіть, що означає назва блоку Антанта.
А сердечна згода;
Б братерська згода;
В військова допомога;
Г дружна угода.
А Корнілова
Б Брусилова
В Денікіна
ІІ рівень
А Австро-Угорщина;
Б Англія;
В Німеччина;
Г Росія;
Д США;
Е Франція.
А Росія, Австро-Угорщина, Англія, Франція, Італія;
Б Росія, Франція, Англія, Італія, США, Японія;
В Німеччина, Австро-Угорщина, Болгарія, Туреччина;
Г Франція, Болгарія, Італія, Португалія;
Д Німеччина, Австро-Угорщина, Італія.
|
А Поверенення Ельзасу та Лотарингії;
|
|
Б Оволодіння чорноморськими протоками Босфор та Дарданелли, приєднання західноукраїнських земель;
|
|
В Проникнення до Китаю, де велику активність проявляла Японія;
|
|
Г Розширення сфери впливу на Балканах, підкорення тнезалежних слов’янських держав Сербії, Болгарії, Чорногорії;
|
|
Д Загарбання нових колоній за рахунок Англії та Франції, послаблення Франції та Росії. |
ІІІ рівень
ІV рівень
Олександра Вікторівна Письменна, учитель Іллінецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Іллінецької міської ради Вінницької області