Тести "Перша світова війна"

Про матеріал

Запропоновані тести відповідають нині діючій програмі з курсу всесвітньої історії для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Пропонується розробка двох варіантів різнорівневих тестових запитань і завдань для перевірки та закріплення навчальних досягнень учнів по темі: "Передумови Першої світової війни. Війна та її наслідки". Застосування тестових завдань надає учителю можливості максимально залучити учнів до інтенсивної роботи та об'єктивно їх оцінити.

Перегляд файлу

10 клас. Всесвітня історія. Профільний рівень.

Тестовий контроль знань по темі:

 

«ПЕРЕДУМОВИ ПЕРШОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ.

ВІЙНА ТА ЇЇ НАСЛІДКИ»

 

І варіант

І рівень

  1. Яку подію вважають приводом до Першої світової  війни?

А убивство ергерцога  Франца Фердинанда;

Б розробка Німеччиною плану воєнних дій проти Франції;

В воєнні дії Росії проти Австро-Угорщини.

  1. Коли відбулась битва на р. Марна?

А у липні 1916 р.;

Б у жовтні 1914 р.;

В у квітні 1915 р.;

Г у жовтні 1917 р.

  1. Назвіть дату закінчення Першої світової війни.

А 11 листопада 1918 р.;

Б 9 травня 1945 р.;

В 11 листопада 1914 р.;

Г 28 червня 1914 р.

     4) Брусиловський прорив тривав

А 4 червня – 13 серпня 1915р.

Б 4 вересня – 13 жовтня 1916р.

В 4 червня – 13 серпня 1916р.

  1. Уряд Німеччини підписав капітуляцію у вагоні фельдмаршала Людендорфа у Комп’єнському лісіКонец формыКонец формы.

А так;

Б ні.

  1. Виберіть зброю, що вперше була застосована у роки Першої світової війни:

А літаки;

Б танки;

В отруйні гази;

Г кулемети.

 

ІІ рівень

  1. Території на які  претендували одночасно Франція і Німеччина.

А Шампань і Бургундія;

Б Босфор і Дарданели;

В Ельзас і Лотарингія;

Г Боснія і Герцеговина.

  1. Виберіть країни, які увійшди до складу Антанти.

А Німеччина;

Б Англія;

В Австро-Угорщина;

Г Франція;

Д Росія;

Е Туреччина.

 

  1. Встановіть хронологічну послідовність:

А битва на р.Марна;

Б Брусилівський прорив;

В вступ у війну США

Г бій під Іпром;

Д вступ у війну Болгарії;

Е битва на р.Соммі;

Є Галицька битва.

 

ІІІ рівень

  1.                      Дайте визначення понять: анексія,  шовінізм,  сепаратний мир.

 

ІV рівень

  1.                      Визначте, які досягнення науки і техніки були використані в головних боях Першої світової війни та як це вплинуло на її хід та наслідки.

 

 

ІІ варіант

І рівень

  1. Укажіть дату початку Першої світової війни.

А 28 червня 1914р.;

Б 28 липня 1914р.;

В 1 серпня 1914р.;

Г 3 серпня 1915р.

     2)  Верденська битва тривала

А 20 жовтня – 28 грудня 1916р.

Б 20 жовтня – 28 грудня 1915р.

В  21 лютого – 18 грудня 1916р.

    3) Битва на р. Соммі тривала

А 1 липня – 18 листопада 1916р.

Б 1 липня – 18 листопада 1917р.

В 1 жовтня – 18 грудня 1916р.

  1. Приводом до початку Першої світової війни стало убивство ерцгерцога Франца - Фердінанда у Сараєві:
    Конец формыКонец формыА так;

Б ні.

     5) Вкажіть, що означає назва блоку Антанта.

А сердечна згода; 

Б братерська згода; 

В військова допомога;  

Г дружна угода.

  1. Найбільш вдалий наступ російського війська пов’язаний з ім’ям генерала

А Корнілова

Б Брусилова

В Денікіна

 

ІІ рівень

  1. Виберіть країни, які претендували на українські землі.

А Австро-Угорщина;

Б Англія;

В Німеччина;

Г Росія;

Д США;

Е Франція.

  1. Виберіть вірний склад учасників військових блоків Першої світової війни.

А Росія, Австро-Угорщина, Англія, Франція, Італія;

Б Росія, Франція, Англія, Італія, США, Японія;

В Німеччина, Австро-Угорщина, Болгарія, Туреччина;

Г Франція, Болгарія, Італія, Португалія;

Д Німеччина, Австро-Угорщина, Італія.

  1. Установіть відповідність між назвами країн та їхніми стратегічними планами.
  1. Німеччина

А Поверенення Ельзасу та Лотарингії;

 

  1. Австро-Угорщина

Б Оволодіння чорноморськими протоками Босфор та Дарданелли, приєднання західноукраїнських земель;

 

  1. Франція

В Проникнення до Китаю, де велику активність проявляла Японія;

 

  1. Росія

Г Розширення сфери впливу на Балканах, підкорення тнезалежних слов’янських держав Сербії, Болгарії, Чорногорії;

 

 

Д Загарбання нових колоній за рахунок Англії та Франції, послаблення Франції та Росії.

ІІІ рівень

  1.                      Дайте визначення понять: світова війна,  гонка озброєнь,  бліцкриг.

 

ІV рівень

  1.                      Чи  вважаєте Ви, що Перша світова війна була фатальною і невідворот­ною? Які аргументи Ви можете навести на підтвердження своєї точки зору?

 

Олександра Вікторівна Письменна, учитель Іллінецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Іллінецької міської ради Вінницької області

 

docx
До підручника
Всесвітня історія (рівень стандарту, академічний рівень) 10 клас (Щупак І.Я., Морозова Л.В.)
Додано
26 березня 2018
Переглядів
18250
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку