Тести. "Шедеври європейської лірики 1-ої половини ХХ століття"

Про матеріал
Тести. Рівень стандарту. Вивчалася творчість Анни Ахматової та Володимира Маяковського.
Перегляд файлу

 

Зарубіжна література                                   11 клас                            Контрольна робота №2

 

Шедеври європейської лірики 1-ої половини ХХ століття

 

Варіант 1

 

Початковий рівень (загальна кількість балів - 3)

1. Справжнє прізвище Гійома Аполлінера - …

а) Гійомов;                      б) Костровицький;               в) Мавров;                        г) Вєтров.

 

2. Жанрова форма поезії, яку розробляв Гійом Аполлінер…

а) емблематичну поезію;     б) каліграми;                        в) сонети;                          г) балади.

 

3. У поезії Гійома Аполлінера символом кохання став художній образ…

а) мосту Мірабо;                  б) голубки;                            в) парку;                            г) троянди.

 

 4. Модерністський період розвитку російської поезії кінця  ХІХ – початку ХХ ст. - …

а) «Золотим віком»;            б) «Срібним віком»;             в) «Бронзовим віком»;     г) «Цвітом».

 

5. Збірки «Вечір», «Біла зграя», «Anno Domini» належать перу …

а) Б. Пастернака;                 б) О.Блока;                            в) Анни Ахматової;         г) М. Гумільова.

 

6. Країна, з якою В. Маяковський пов’язував походження своїх дідів - …

а) Росія;                                 б) «Україна;                         в) Америка;                       г) Франція.

 

Середній рівень (загальна кількість балів - 3)


7. Установіть  відповідність між поетами та поезіями:


А. Ахматова. 1                                                                   

Г. Аполлінер. 2                                  

В. Маяковський. 3                                           

Б. «Борг Україні»                                                            

В. «Реквієм»

Г. «Міст Мірабо»


 

8. Установіть відповідність між поетами та країнами, представниками яких вони є у світовій 

    літературі:


  В. Маяковський. 1                                     

  Г. Аполлінер. 2                                  

  Анна Ахматова. 3 

                                

А. Росія

Б. Австрія

В. Франція

Г. Німеччина


 

Достатній рівень (загальна кількість балів - 3)

  • Дати визначення літературним термінам: каліграми, акмеїзм, футуризм.
  • Проаналізувати один із віршів (за власним вибором) Г. Аполлінера,

або Анни Ахматової,  або В. Маяковського 

 

Високий рівень (загальна кількість балів - 3)

Напишіть твір (або есе) на одну з даних тем:

  • Гійом Аполлінер — поет - новатор.
  • Поезія Анни Ахматової - трагічна доля покоління сталінських репресій.
  • В. Маяковський  і Україна: життя і творчість поета.

 

 

 

 

 

 

Зарубіжна література                                   11 клас                            Контрольна робота №2

 

Шедеври європейської лірики 1-ої половини ХХ століття

 

Варіант 2

 

Початковий рівень  (загальна кількість балів - 3)

1. Поетичною емблемою Першої світової війни став вірш Гійома Аполлінера…

а) «Зарізана голубка й водограй»;    б) «Міст Мірабо»;       в) «Лорелея»;               г) «Реквієм»

 

2. Художній образ у поезії «Міст Мірабо», що втілює одвічний рух життя є…

а) ніч;                                                   б) вода;                         в) міст;                          г) закохані

 

3. Основна тема вірша «Зарізана голубка й водограй» -


а) згадка про друзів і рідних;            б) думка про смерть; 

в) протест проти війни;                      г) захоплення голубкою.


 


4. Де народилася Анна Ахматова

а) під Одесою;                                     б) у Києві;                     в) у Петербурзі;         г) в Парижі

 

5. Реквіємом жертвам сталінського терору стала відома поема

а) Бориса Пастернака;                         б) Володимира Маяковського;               

в) Гійома Аполлінера;                         г) Анни Ахматової;

 

6. Московське училище, студентом якого  певний період був В. Маяковський:

а) літературне;                                      б) інженерне;               в) будівельне;             г) живопису              

 

Середній рівень (загальна кількість балів - 3)

7. Установіть  відповідність між поетами та поезіями:


А. Ахматова. 1                                                                    

Г. Аполлінер. 2                                  

В. Маяковський. 3                                           

 

Б. «Міст Мірабо»

В. «Борг Україні»                                                             

Г. «Реквієм»


8. Установіть відповідність між поетами та країнами, представниками яких вони є у світовій 

    літературі:


Анна Ахматова. 1                                     

В. Маяковський. 2                                  

Г. Аполлінер. 3

                                  

А. Росія

Б. Австрія

В. Франція

Г. Німеччина


 

Достатній рівень (загальна кількість балів - 3)

  • Дати визначення літературним термінам: каліграми, акмеїзм, футуризм.
  • Проаналізувати один із віршів (за власним вибором) Г. Аполлінера,

або Анни Ахматової,  або В. Маяковського 

 

Високий рівень  (загальна кількість балів - 3)

Напишіть твір (або есе) на одну з даних тем:

  • Гійом Аполлінер — поет - новатор.
  • Поезія Анни Ахматової - трагічна доля покоління сталінських репресій.
  • В. Маяковський  і Україна: життя і творчість поета.
Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.5
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Базарна Олена
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мельникова Ольга Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 січня 2020
Переглядів
5514
Оцінка розробки
4.5 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку