Тести " Способи виходу з конфліктної ситуації"

Про матеріал
Уміти обгрунтувати ситуації і знаходити ефективні способи виходу з конфліктних ситуацій; набуття учнями корисних навичок розвязання кофліктів
Перегляд файлу

Тести «Способи виходу з конфліктної ситуації»

1.Ти і твій однокласник хочете працювати на одному й тому самому комп’ютері:

а) я б намагався поступитися;

б) я б примусив працювати на комп’ютері першому;

 

2. Ти і однокласник хочете гратися одною настільною грою:

а) я б розчарувався в другові;

б) я б дозволив йому гратися, бо він хороший друг:

 

3. Ти і однокласник хочете читати одну книгу:

а) я б дозволив своєму однокласнику читати, аби не сваритися;

б) я б намагався поступитися і читати книгу разом;

 

4. Ти і однокласник хочете одночасно стати в чергу у їдальню:

 а) я б дозволив своєму однокласнику  стати першим у чергу;

 б) я б намагався поступитися і стати разом;

 

5. Ти і однокласник хочете сидіти за одною партою:

а) я б намагався примусити дозволити мені сісти за парту;

б) я б намагався поступитися, бо хороші відносини – це важливо;

 

6. Ти і однокласник граєтесь конструктором. Ніхто з вас не хоче навести порядок на парті:

а) я б намагався примусити свого однокласника це зробити і не зважав би  на його невдоволення;

б) я б запропонував би навести порядок разом;

 

7. Ти і однокласник працюєте над  шкільним проектом. Обидва ви хочете малювати ілюстрацію до нього, а ніхто не хоче писати текст:

а) я б намагався примусити однокласника дозволити мені малювати ілюстрацію;

б) я б намагався поступитися і виконувати проект разом;

 

8. Ти і однокласник граєтесь м’ячем і ніхто з вас не хоче ділитися:

а) я би уважно вислухав, і якби він мене переконав, я б дозволив йому гратися;

б) я б запропонував гратися разом;

 

9. Ти і однокласник вважаєте, що виконали більшу частину роботи у спільному звіті:

а) я б дійшов компромісу і погодився із тим, що кожен із нас виконав половину роботи;

б) я б намагався поступитися, бо добрий друг – це важливо;

 

10. Ти і однокласник хочете одночасно розфарбовувати  одну і ту ілюстрацію:

а) я б дозволив своєму однокласнику розфарбовувати, аби не сваритися;

б) я б намагався примусити його поступитися і дозволити мені першому розфарбовувати.

 

Нарахування балів:

 

  Обведи кружком ті літери, які ти обрав у кожному пункті. Потім порахуй кількість обведених літер у кожній колонці.

   Чим більша сума балів з розв’язання конфліктів, тим частіше ти схильний її застосовувати. Чим менша сума, тим рідше ти будеш користуватися.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 січня 2022
Переглядів
575
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку