1. Комп'ютерні тести складені Семеріч І.А. за допомогою контрольно-діагностичної системи TEST-W2, автор Шестопалов Є.А., відповідають тексту підручникаП.Б. Полянського,Всесвітня історія. 10 клас - К. «Генеза», - 2003,вимогам програми 11-річної школи і призначені для використання під час тематичного оцінювання знань учнів
2. Тип ресурсу комп'ютерні тести
3. Автор Семеріч Ірина Анатоліївна, вчитель історії Звенигородської спеціалізованої школиІ-ІІІ ступенів №3 Звенигородської районної ради
4. Навчальна дисципліна Загальна середня освіта → Всесвітня історія
5. Для якого класу, розділу і теми 10 клас. Тема Перша світова війна. Повоєнне облаштування світу
6. Аудиторія Для вчителівта учнів.
7. Рік видання 2014.
8. Кількість сторінок8
9. Джерело Звенигородська спеціалізована школа І –ІІІ ступенів №3, Звенигородської райдержадміністрації.
10. Мова ресурсу українська.
11. Цінність ресурсу - 5.
12. Ключові слова Комп'ютерні тести, світова війна
Пояснювальна записка
Оцінювання знань, умінь і навичок учнів – важливий етап навчально-виховного процесу. Об'єктивне оцінювання дає великий заряд позитивної мотивації для розвитку пізнавальних інтересів учнів.
Останнім часом великого поширення набув такий метод оцінювання, як тести. Тест, як метод перевірки знань учнів, дозволяє швидко й ефективно отримати однозначні і конкретні відповіді на запитання. Правильно складений тест дає можливість об’єктивно оцінити знання учнів, але використання тестів має і свої недоліки:
Частини цих недоліків можна уникнути при застосуванні комп'ютера при оцінюванні знань учнів:
Цій меті відповідає контрольно-діагностична система TEST-W2 (далі TEST-W2), створена Шестопаловим Є.А. і призначена для перевірки знань тестуванням на комп'ютері. Великим плюсом є дозвіл автора на безкоштовне використання даної програми. В порівнянні з попередньою версією, дає можливість використання графічного матеріалу і ведення електронного журналу обліку навчальних досягнень учнів.
Вихідний тест може мати будь-яку кількість питань (рекомендується від 25 до 50 і більше).
З вихідного тесту методом випадкового вибору послідовно виводиться задана кількість питань (наприклад 25). Таким чином, кожен учень одержує свій відмінний від сусідів набір питань, що забезпечує індивідуалізацію і об'єктивність оцінки. На кожне питання тесту пропонується до 5 варіантів відповідей, серед яких від одного до чотирьох вірних. Учню треба вказати правильні, на його думку, відповіді і перейти до наступного питання. Час відповіді на тест обмежений. Кількість питань тесту і час на їх вирішення визначає вчитель (див. інструкцію до тесту).
У вигляді діаграми у відповідному віконці подається поточний результат тестування (у процентному відношенні правильних відповідей учня до загальної кількості можливих правильних відповідей) та оцінка. Питання тестів сформульовані у відповідності до чинних програм і підручників, що використовуються в навчальному процесі . Їх можна повідомити учням на початку вивчення теми, що надасть додаткову мотивацію для вивчення теми та самостійної роботи з підручником.
За учнями залишається право повторної спроби з метою поліпшення результату.
Інструкція до використання програми знаходиться у файлі «Ліцензійної угоди».
Картка опису цифрового ресурсу
1. Назва ресурсу Перша світова війна. Повоєнне облаштування світу
2. Анотація Комп’ютерні тести складені Семеріч І.А. за допомогою контрольно-діагностичної системи TEST-W2, автор Шестопалов Є.А., відповідають тексту підручника П.Б. Полянського, Всесвітня історія. 10 клас - К. «Генеза», - 2003, вимогам програми 11-річної школи і призначені для використання під час тематичного оцінювання знань учнів
3. Тип ресурсу комп’ютерні тести
4. Автор Семеріч Ірина Анатоліївна, вчитель історії Звенигородської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 Звенигородської районної ради
5. Навчальна дисципліна Загальна середня освіта → Всесвітня історія
6. Для якого класу, розділу і теми 10 клас. Тема Перша світова війна. Повоєнне облаштування світу
7. Аудиторія Для вчителів та учнів.
8. Рік видання 2014.
9. Кількість сторінок 8
10. Джерело Звенигородська спеціалізована школа І –ІІІ ступенів №3, Звенигородської райдержадміністрації.
11. -
12. Мова ресурсу українська.
13. Цінність ресурсу - 5.
14. Ключові слова Комп’ютерні тести, світова війна
Пояснювальна записка
Оцінювання знань, умінь і навичок учнів – важливий етап навчально-виховного процесу. Об'єктивне оцінювання дає великий заряд позитивної мотивації для розвитку пізнавальних інтересів учнів.
Останнім часом великого поширення набув такий метод оцінювання, як тести. Тест, як метод перевірки знань учнів, дозволяє швидко й ефективно отримати однозначні і конкретні відповіді на запитання. Правильно складений тест дає можливість об’єктивно оцінити знання учнів, але використання тестів має і свої недоліки:
Частини цих недоліків можна уникнути при застосуванні комп'ютера при оцінюванні знань учнів:
Цій меті відповідає контрольно-діагностична система TEST-W2 (далі TEST-W2), створена Шестопаловим Є.А. і призначена для перевірки знань тестуванням на комп'ютері. Великим плюсом є дозвіл автора на безкоштовне використання даної програми. В порівнянні з попередньою версією, дає можливість використання графічного матеріалу і ведення електронного журналу обліку навчальних досягнень учнів.
Вихідний тест може мати будь-яку кількість питань (рекомендується від 25 до 50 і більше).
З вихідного тесту методом випадкового вибору послідовно виводиться задана кількість питань (наприклад 25). Таким чином, кожен учень одержує свій відмінний від сусідів набір питань, що забезпечує індивідуалізацію і об'єктивність оцінки. На кожне питання тесту пропонується до 5 варіантів відповідей, серед яких від одного до чотирьох вірних. Учню треба вказати правильні, на його думку, відповіді і перейти до наступного питання. Час відповіді на тест обмежений. Кількість питань тесту і час на їх вирішення визначає вчитель (див. інструкцію до тесту).
У вигляді діаграми у відповідному віконці подається поточний результат тестування (у процентному відношенні правильних відповідей учня до загальної кількості можливих правильних відповідей) та оцінка. Питання тестів сформульовані у відповідності до чинних програм і підручників, що використовуються в навчальному процесі . Їх можна повідомити учням на початку вивчення теми, що надасть додаткову мотивацію для вивчення теми та самостійної роботи з підручником.
За учнями залишається право повторної спроби з метою поліпшення результату.
Інструкція до використання програми знаходиться у файлі «Ліцензійної угоди».
Картка опису цифрового ресурсу
1. Назва ресурсу Провідні держави світу в 1920-1930-х роках.
2. Анотація Комп’ютерні тести складені Семеріч І.А. за допомогою контрольно-діагностичної системи TEST-W2, автор Шестопалов Є.А., відповідають тексту підручника П.Б. Полянського, Всесвітня історія. 10 клас - К. «Генеза», - 2003, вимогам програми 11-річної школи і призначені для використання під час тематичного оцінювання знань учнів.
3. Тип ресурсу комп’ютерні тести .
4. Автор Семеріч Ірина Анатоліївна, вчитель історії Звенигородської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 Звенигородської районної ради .
5. Навчальна дисципліна Загальна середня освіта → Всесвітня історія.
6. Для якого класу, розділу і теми 10 клас. Тема Провідні держави світу в 1920-1930-х роках.
7. Аудиторія Для вчителів та учнів.
8. Рік видання 2014.
9. Кількість сторінок 8
10. Джерело Звенигородська спеціалізована школа І –ІІІ ступенів №3, Звенигородської райдержадміністрації.
11. -
12. Мова ресурсу українська.
13. Цінність ресурсу - 5.
14. Ключові слова Комп’ютерні тести, «новий курс», «велика депресія».
Пояснювальна записка
Оцінювання знань, умінь і навичок учнів – важливий етап навчально-виховного процесу. Об'єктивне оцінювання дає великий заряд позитивної мотивації для розвитку пізнавальних інтересів учнів.
Останнім часом великого поширення набув такий метод оцінювання, як тести. Тест, як метод перевірки знань учнів, дозволяє швидко й ефективно отримати однозначні і конкретні відповіді на запитання. Правильно складений тест дає можливість об’єктивно оцінити знання учнів, але використання тестів має і свої недоліки:
Частини цих недоліків можна уникнути при застосуванні комп'ютера при оцінюванні знань учнів:
Цій меті відповідає контрольно-діагностична система TEST-W2 (далі TEST-W2), створена Шестопаловим Є.А. і призначена для перевірки знань тестуванням на комп'ютері. Великим плюсом є дозвіл автора на безкоштовне використання даної програми. В порівнянні з попередньою версією, дає можливість використання графічного матеріалу і ведення електронного журналу обліку навчальних досягнень учнів.
Вихідний тест може мати будь-яку кількість питань (рекомендується від 25 до 50 і більше).
З вихідного тесту методом випадкового вибору послідовно виводиться задана кількість питань (наприклад 25). Таким чином, кожен учень одержує свій відмінний від сусідів набір питань, що забезпечує індивідуалізацію і об'єктивність оцінки. На кожне питання тесту пропонується до 5 варіантів відповідей, серед яких від одного до чотирьох вірних. Учню треба вказати правильні, на його думку, відповіді і перейти до наступного питання. Час відповіді на тест обмежений. Кількість питань тесту і час на їх вирішення визначає вчитель (див. інструкцію до тесту).
У вигляді діаграми у відповідному віконці подається поточний результат тестування (у процентному відношенні правильних відповідей учня до загальної кількості можливих правильних відповідей) та оцінка. Питання тестів сформульовані у відповідності до чинних програм і підручників, що використовуються в навчальному процесі . Їх можна повідомити учням на початку вивчення теми, що надасть додаткову мотивацію для вивчення теми та самостійної роботи з підручником.
За учнями залишається право повторної спроби з метою поліпшення результату.
Інструкція до використання програми знаходиться у файлі «Ліцензійної угоди».
Картка опису цифрового ресурсу
1. Назва ресурсу Країни Центральної та Східної Європи.
2. Анотація Комп’ютерні тести складені Семеріч І.А. за допомогою контрольно-діагностичної системи TEST-W2, автор Шестопалов Є.А., відповідають тексту підручника П.Б. Полянського, Всесвітня історія. 10 клас - К. «Генеза», - 2003, вимогам програми 11-річної школи і призначені для використання під час тематичного оцінювання знань учнів.
3. Тип ресурсу комп’ютерні тести .
4. Автор Семеріч Ірина Анатоліївна, вчитель історії Звенигородської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 Звенигородської районної ради .
5. Навчальна дисципліна Загальна середня освіта → Всесвітня історія.
6. Для якого класу, розділу і теми 10 клас. Тема Країни Центральної та Східної Європи.
7. Аудиторія Для вчителів та учнів.
8. Рік видання 2014.
9. Кількість сторінок 8
10. Джерело Звенигородська спеціалізована школа І –ІІІ ступенів №3, Звенигородської райдержадміністрації.
11. -
12. Мова ресурсу українська.
13. Цінність ресурсу - 5.
14. Ключові слова Комп’ютерні тести, режим санації, Відовданська конституція, «хортизм».
Пояснювальна записка
Оцінювання знань, умінь і навичок учнів – важливий етап навчально-виховного процесу. Об'єктивне оцінювання дає великий заряд позитивної мотивації для розвитку пізнавальних інтересів учнів.
Останнім часом великого поширення набув такий метод оцінювання, як тести. Тест, як метод перевірки знань учнів, дозволяє швидко й ефективно отримати однозначні і конкретні відповіді на запитання. Правильно складений тест дає можливість об’єктивно оцінити знання учнів, але використання тестів має і свої недоліки:
Частини цих недоліків можна уникнути при застосуванні комп'ютера при оцінюванні знань учнів:
Цій меті відповідає контрольно-діагностична система TEST-W2 (далі TEST-W2), створена Шестопаловим Є.А. і призначена для перевірки знань тестуванням на комп'ютері. Великим плюсом є дозвіл автора на безкоштовне використання даної програми. В порівнянні з попередньою версією, дає можливість використання графічного матеріалу і ведення електронного журналу обліку навчальних досягнень учнів.
Вихідний тест може мати будь-яку кількість питань (рекомендується від 25 до 50 і більше).
З вихідного тесту методом випадкового вибору послідовно виводиться задана кількість питань (наприклад 25). Таким чином, кожен учень одержує свій відмінний від сусідів набір питань, що забезпечує індивідуалізацію і об'єктивність оцінки. На кожне питання тесту пропонується до 5 варіантів відповідей, серед яких від одного до чотирьох вірних. Учню треба вказати правильні, на його думку, відповіді і перейти до наступного питання. Час відповіді на тест обмежений. Кількість питань тесту і час на їх вирішення визначає вчитель (див. інструкцію до тесту).
У вигляді діаграми у відповідному віконці подається поточний результат тестування (у процентному відношенні правильних відповідей учня до загальної кількості можливих правильних відповідей) та оцінка. Питання тестів сформульовані у відповідності до чинних програм і підручників, що використовуються в навчальному процесі . Їх можна повідомити учням на початку вивчення теми, що надасть додаткову мотивацію для вивчення теми та самостійної роботи з підручником.
За учнями залишається право повторної спроби з метою поліпшення результату.
Інструкція до використання програми знаходиться у файлі «Ліцензійної угоди».
Картка опису цифрового ресурсу
1. Назва ресурсу Країни Азії та Латинської Америки.
2. Анотація Комп’ютерні тести складені Семеріч І.А. за допомогою контрольно-діагностичної системи TEST-W2, автор Шестопалов Є.А., відповідають тексту підручника П.Б. Полянського, Всесвітня історія. 10 клас - К. «Генеза», - 2003, вимогам програми 11-річної школи і призначені для використання під час тематичного оцінювання знань учнів.
3. Тип ресурсу комп’ютерні тести .
4. Автор Семеріч Ірина Анатоліївна, вчитель історії Звенигородської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 Звенигородської районної ради .
5. Навчальна дисципліна Загальна середня освіта → Всесвітня історія.
6. Для якого класу, розділу і теми 10 клас. Тема Країни Азії та Латинської Америки.
7. Аудиторія Для вчителів та учнів.
8. Рік видання 2014.
9. Кількість сторінок 8
10. Джерело Звенигородська спеціалізована школа І –ІІІ ступенів №3, Звенигородської райдержадміністрації.
11. -
12. Мова ресурсу українська.
13. Цінність ресурсу - 5.
14. Ключові слова Комп’ютерні тести, гандізм, мілітаризація, палестинська проблема.
Пояснювальна записка
Оцінювання знань, умінь і навичок учнів – важливий етап навчально-виховного процесу. Об'єктивне оцінювання дає великий заряд позитивної мотивації для розвитку пізнавальних інтересів учнів.
Останнім часом великого поширення набув такий метод оцінювання, як тести. Тест, як метод перевірки знань учнів, дозволяє швидко й ефективно отримати однозначні і конкретні відповіді на запитання. Правильно складений тест дає можливість об’єктивно оцінити знання учнів, але використання тестів має і свої недоліки:
Частини цих недоліків можна уникнути при застосуванні комп'ютера при оцінюванні знань учнів:
Цій меті відповідає контрольно-діагностична система TEST-W2 (далі TEST-W2), створена Шестопаловим Є.А. і призначена для перевірки знань тестуванням на комп'ютері. Великим плюсом є дозвіл автора на безкоштовне використання даної програми. В порівнянні з попередньою версією, дає можливість використання графічного матеріалу і ведення електронного журналу обліку навчальних досягнень учнів.
Вихідний тест може мати будь-яку кількість питань (рекомендується від 25 до 50 і більше).
З вихідного тесту методом випадкового вибору послідовно виводиться задана кількість питань (наприклад 25). Таким чином, кожен учень одержує свій відмінний від сусідів набір питань, що забезпечує індивідуалізацію і об'єктивність оцінки. На кожне питання тесту пропонується до 5 варіантів відповідей, серед яких від одного до чотирьох вірних. Учню треба вказати правильні, на його думку, відповіді і перейти до наступного питання. Час відповіді на тест обмежений. Кількість питань тесту і час на їх вирішення визначає вчитель (див. інструкцію до тесту).
У вигляді діаграми у відповідному віконці подається поточний результат тестування (у процентному відношенні правильних відповідей учня до загальної кількості можливих правильних відповідей) та оцінка. Питання тестів сформульовані у відповідності до чинних програм і підручників, що використовуються в навчальному процесі . Їх можна повідомити учням на початку вивчення теми, що надасть додаткову мотивацію для вивчення теми та самостійної роботи з підручником.
За учнями залишається право повторної спроби з метою поліпшення результату.
Інструкція до використання програми знаходиться у файлі «Ліцензійної угоди».
Картка опису цифрового ресурсу
1. Назва ресурсу Росія-СРСР.
2. Анотація Комп’ютерні тести складені Семеріч І.А. за допомогою контрольно-діагностичної системи TEST-W2, автор Шестопалов Є.А., відповідають тексту підручника П.Б. Полянського, Всесвітня історія. 10 клас - К. «Генеза», - 2003, вимогам програми 11-річної школи і призначені для використання під час тематичного оцінювання знань учнів.
3. Тип ресурсу комп’ютерні тести .
4. Автор Семеріч Ірина Анатоліївна, вчитель історії Звенигородської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 Звенигородської районної ради .
5. Навчальна дисципліна Загальна середня освіта → Всесвітня історія.
6. Для якого класу, розділу і теми 10 клас. Тема Росія-СРСР.
7. Аудиторія Для вчителів та учнів.
8. Рік видання 2014.
9. Кількість сторінок 8
10. Джерело Звенигородська спеціалізована школа І –ІІІ ступенів №3, Звенигородської райдержадміністрації.
11. -
12. Мова ресурсу українська.
13. Цінність ресурсу - 5.
14. Ключові слова Комп’ютерні тести, сталінізм, індустріалізація, колективізація.
Пояснювальна записка
Оцінювання знань, умінь і навичок учнів – важливий етап навчально-виховного процесу. Об'єктивне оцінювання дає великий заряд позитивної мотивації для розвитку пізнавальних інтересів учнів.
Останнім часом великого поширення набув такий метод оцінювання, як тести. Тест, як метод перевірки знань учнів, дозволяє швидко й ефективно отримати однозначні і конкретні відповіді на запитання. Правильно складений тест дає можливість об’єктивно оцінити знання учнів, але використання тестів має і свої недоліки:
Частини цих недоліків можна уникнути при застосуванні комп'ютера при оцінюванні знань учнів:
Цій меті відповідає контрольно-діагностична система TEST-W2 (далі TEST-W2), створена Шестопаловим Є.А. і призначена для перевірки знань тестуванням на комп'ютері. Великим плюсом є дозвіл автора на безкоштовне використання даної програми. В порівнянні з попередньою версією, дає можливість використання графічного матеріалу і ведення електронного журналу обліку навчальних досягнень учнів.
Вихідний тест може мати будь-яку кількість питань (рекомендується від 25 до 50 і більше).
З вихідного тесту методом випадкового вибору послідовно виводиться задана кількість питань (наприклад 25). Таким чином, кожен учень одержує свій відмінний від сусідів набір питань, що забезпечує індивідуалізацію і об'єктивність оцінки. На кожне питання тесту пропонується до 5 варіантів відповідей, серед яких від одного до чотирьох вірних. Учню треба вказати правильні, на його думку, відповіді і перейти до наступного питання. Час відповіді на тест обмежений. Кількість питань тесту і час на їх вирішення визначає вчитель (див. інструкцію до тесту).
У вигляді діаграми у відповідному віконці подається поточний результат тестування (у процентному відношенні правильних відповідей учня до загальної кількості можливих правильних відповідей) та оцінка. Питання тестів сформульовані у відповідності до чинних програм і підручників, що використовуються в навчальному процесі . Їх можна повідомити учням на початку вивчення теми, що надасть додаткову мотивацію для вивчення теми та самостійної роботи з підручником.
За учнями залишається право повторної спроби з метою поліпшення результату.
Інструкція до використання програми знаходиться у файлі «Ліцензійної угоди».
Картка опису цифрового ресурсу
1. Назва ресурсу Розвиток культури. Міжнародні відносини.
2. Анотація Комп’ютерні тести складені Семеріч І.А. за допомогою контрольно-діагностичної системи TEST-W2, автор Шестопалов Є.А., відповідають тексту підручника П.Б. Полянського, Всесвітня історія. 10 клас - К. «Генеза», - 2003, вимогам програми 11-річної школи і призначені для використання під час тематичного оцінювання знань учнів.
3. Тип ресурсу комп’ютерні тести .
4. Автор Семеріч Ірина Анатоліївна, вчитель історії Звенигородської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3 Звенигородської районної ради .
5. Навчальна дисципліна Загальна середня освіта → Всесвітня історія.
6. Для якого класу, розділу і теми 10 клас. Тема Розвиток культури. Міжнародні відносини.
7. Аудиторія Для вчителів та учнів.
8. Рік видання 2014.
9. Кількість сторінок 8
10. Джерело Звенигородська спеціалізована школа І –ІІІ ступенів №3, Звенигородської райдержадміністрації.
11. -
12. Мова ресурсу українська.
13. Цінність ресурсу - 5.
14. Ключові слова Комп’ютерні тести, аншлюс, Мюнхенська угода, політика «умиротворення».