Тести всесвітня історія 10 клас

Про матеріал

1. Комп'ютерні тести складені Семеріч І.А. за допомогою контрольно-діагностичної системи TEST-W2, автор Шестопалов Є.А., відповідають тексту підручникаП.Б. Полянського,Всесвітня історія. 10 клас - К. «Генеза», - 2003,вимогам програми 11-річної школи і призначені для використання під час тематичного оцінювання знань учнів

2. Тип ресурсу комп'ютерні тести

3. Автор Семеріч Ірина Анатоліївна, вчитель історії Звенигородської спеціалізованої школиІ-ІІІ ступенів №3 Звенигородської районної ради

4. Навчальна дисципліна Загальна середня освіта → Всесвітня історія

5. Для якого класу, розділу і теми 10 клас. Тема Перша світова війна. Повоєнне облаштування світу

6. Аудиторія Для вчителівта учнів.

7. Рік видання 2014.

8. Кількість сторінок8

9. Джерело Звенигородська спеціалізована школа І –ІІІ ступенів №3, Звенигородської райдержадміністрації.

10. Мова ресурсу українська.

11. Цінність ресурсу - 5.

12. Ключові слова Комп'ютерні тести, світова війна

Перегляд файлу

Пояснювальна записка

 

 Оцінювання знань, умінь і навичок учнів – важливий етап навчально-виховного процесу. Об'єктивне оцінювання дає великий заряд позитивної мотивації для розвитку пізнавальних інтересів учнів.

  Останнім часом великого поширення набув такий метод оцінювання, як тести. Тест, як метод перевірки знань учнів, дозволяє швидко й ефективно отримати однозначні і конкретні відповіді на запитання. Правильно складений тест дає можливість об’єктивно оцінити знання учнів, але використання тестів має і свої недоліки:

  • Опрацювання результатів тесту, як, до речі, будь-якої іншої письмової роботи, забирає багато часу вчителя;
  • Тестовий метод ефективний для контролю фактичних знань учнів, але не дає конкретної картини про практичне застосування цих знань, умінь і навичок учнем;
  • Процент вгадування спотворює об'єктивну картину знань учня.

   Частини цих недоліків можна уникнути при застосуванні комп'ютера при оцінюванні знань учнів:

  • Процес перевірки знань учнів стає набагато швидшим, і що головне, цікавим для учня;
  • В ході виконання роботи учень сам спостерігає за динамікою виконання тесту та його оцінювання;
  • Перевірка знань учнів носить комплексний характер, адже по закінченню тестування (а це 10-15 хв.) залишається час для застосування набутих навичок на практиці (робота з контурною картою, документами, в групах, розв'язуванні кросворду та ін.)
  • Розвиваються навички роботи учня з ПК, швидкість мислення (час тестування обмежений), закріплення набутих знань.

 

   Цій меті відповідає контрольно-діагностична  система  TEST-W2  (далі TEST-W2), створена Шестопаловим Є.А. і призначена для  перевірки знань тестуванням на комп'ютері. Великим плюсом є дозвіл автора на безкоштовне використання даної програми. В порівнянні з попередньою версією, дає можливість використання графічного матеріалу і ведення електронного журналу обліку навчальних досягнень учнів.

   Вихідний тест може мати  будь-яку  кількість питань (рекомендується від 25 до 50 і більше).

   З вихідного тесту методом випадкового вибору послідовно виводиться задана  кількість питань (наприклад 25). Таким чином, кожен учень одержує свій відмінний від сусідів набір питань, що забезпечує індивідуалізацію  і  об'єктивність оцінки. На кожне питання тесту пропонується до 5 варіантів відповідей, серед яких від одного до чотирьох вірних. Учню треба  вказати правильні, на його думку, відповіді і перейти до наступного питання.  Час відповіді на тест обмежений. Кількість питань тесту і час на їх вирішення визначає вчитель (див. інструкцію до тесту).    

   У  вигляді  діаграми у відповідному віконці  подається  поточний  результат  тестування (у процентному відношенні  правильних відповідей учня до загальної кількості можливих правильних  відповідей) та оцінка. Питання тестів сформульовані у відповідності до чинних програм і підручників, що використовуються в навчальному процесі . Їх можна повідомити учням на початку вивчення теми, що надасть додаткову мотивацію для вивчення теми та самостійної роботи з підручником.

  За учнями залишається право повторної спроби з метою поліпшення результату.

   Інструкція до використання програми знаходиться у файлі «Ліцензійної угоди».

 

Перегляд файлу

                        Картка опису цифрового ресурсу

1. Назва ресурсу Перша світова війна. Повоєнне облаштування світу

2. Анотація  Комп’ютерні тести складені Семеріч І.А. за допомогою контрольно-діагностичної системи TEST-W2, автор Шестопалов Є.А., відповідають тексту підручника  П.Б. Полянського,  Всесвітня історія. 10 клас - К. «Генеза», - 2003,  вимогам програми 11-річної школи і призначені для використання під час тематичного оцінювання знань учнів

3. Тип ресурсу комп’ютерні тести

4. Автор  Семеріч Ірина Анатоліївна, вчитель історії  Звенигородської спеціалізованої школи  І-ІІІ ступенів №3 Звенигородської районної ради

5. Навчальна дисципліна  Загальна середня освіта → Всесвітня історія

6. Для якого класу, розділу і теми 10 клас. Тема Перша світова війна. Повоєнне облаштування світу

        7. Аудиторія  Для вчителів  та учнів.

8. Рік видання  2014.

9. Кількість сторінок  8

10. Джерело   Звенигородська спеціалізована школа І –ІІІ ступенів №3, Звенигородської райдержадміністрації.

11. -

12. Мова ресурсу  українська.

13. Цінність ресурсу - 5.

14. Ключові слова  Компютерні тести, світова війна

 

Перегляд файлу

Пояснювальна записка

 

 Оцінювання знань, умінь і навичок учнів – важливий етап навчально-виховного процесу. Об'єктивне оцінювання дає великий заряд позитивної мотивації для розвитку пізнавальних інтересів учнів.

  Останнім часом великого поширення набув такий метод оцінювання, як тести. Тест, як метод перевірки знань учнів, дозволяє швидко й ефективно отримати однозначні і конкретні відповіді на запитання. Правильно складений тест дає можливість об’єктивно оцінити знання учнів, але використання тестів має і свої недоліки:

  • Опрацювання результатів тесту, як, до речі, будь-якої іншої письмової роботи, забирає багато часу вчителя;
  • Тестовий метод ефективний для контролю фактичних знань учнів, але не дає конкретної картини про практичне застосування цих знань, умінь і навичок учнем;
  • Процент вгадування спотворює об'єктивну картину знань учня.

   Частини цих недоліків можна уникнути при застосуванні комп'ютера при оцінюванні знань учнів:

  • Процес перевірки знань учнів стає набагато швидшим, і що головне, цікавим для учня;
  • В ході виконання роботи учень сам спостерігає за динамікою виконання тесту та його оцінювання;
  • Перевірка знань учнів носить комплексний характер, адже по закінченню тестування (а це 10-15 хв.) залишається час для застосування набутих навичок на практиці (робота з контурною картою, документами, в групах, розв'язуванні кросворду та ін.)
  • Розвиваються навички роботи учня з ПК, швидкість мислення (час тестування обмежений), закріплення набутих знань.

 

   Цій меті відповідає контрольно-діагностична  система  TEST-W2  (далі TEST-W2), створена Шестопаловим Є.А. і призначена для  перевірки знань тестуванням на комп'ютері. Великим плюсом є дозвіл автора на безкоштовне використання даної програми. В порівнянні з попередньою версією, дає можливість використання графічного матеріалу і ведення електронного журналу обліку навчальних досягнень учнів.

   Вихідний тест може мати  будь-яку  кількість питань (рекомендується від 25 до 50 і більше).

   З вихідного тесту методом випадкового вибору послідовно виводиться задана  кількість питань (наприклад 25). Таким чином, кожен учень одержує свій відмінний від сусідів набір питань, що забезпечує індивідуалізацію  і  об'єктивність оцінки. На кожне питання тесту пропонується до 5 варіантів відповідей, серед яких від одного до чотирьох вірних. Учню треба  вказати правильні, на його думку, відповіді і перейти до наступного питання.  Час відповіді на тест обмежений. Кількість питань тесту і час на їх вирішення визначає вчитель (див. інструкцію до тесту).    

   У  вигляді  діаграми у відповідному віконці  подається  поточний  результат  тестування (у процентному відношенні  правильних відповідей учня до загальної кількості можливих правильних  відповідей) та оцінка. Питання тестів сформульовані у відповідності до чинних програм і підручників, що використовуються в навчальному процесі . Їх можна повідомити учням на початку вивчення теми, що надасть додаткову мотивацію для вивчення теми та самостійної роботи з підручником.

  За учнями залишається право повторної спроби з метою поліпшення результату.

   Інструкція до використання програми знаходиться у файлі «Ліцензійної угоди».

 

Перегляд файлу

                        Картка опису цифрового ресурсу

1. Назва ресурсу Провідні держави світу в 1920-1930-х роках.

2. Анотація  Комп’ютерні тести складені Семеріч І.А. за допомогою контрольно-діагностичної системи TEST-W2, автор Шестопалов Є.А., відповідають тексту підручника  П.Б. Полянського,  Всесвітня історія. 10 клас - К. «Генеза», - 2003,  вимогам програми 11-річної школи і призначені для використання під час тематичного оцінювання знань учнів.

3. Тип ресурсу комп’ютерні тести .

4. Автор  Семеріч Ірина Анатоліївна, вчитель історії  Звенигородської спеціалізованої школи  І-ІІІ ступенів №3 Звенигородської районної ради .

5. Навчальна дисципліна  Загальна середня освіта → Всесвітня історія.

6. Для якого класу, розділу і теми 10 клас. Тема Провідні держави світу в 1920-1930-х роках.

7. Аудиторія  Для вчителів  та учнів.

8. Рік видання  2014.

9. Кількість сторінок  8

10. Джерело   Звенигородська спеціалізована школа І –ІІІ ступенів №3, Звенигородської райдержадміністрації.

11. -

12. Мова ресурсу  українська.

13. Цінність ресурсу - 5.

14. Ключові слова  Комп’ютерні тести, «новий курс», «велика депресія».

 

Перегляд файлу

Пояснювальна записка

 

 Оцінювання знань, умінь і навичок учнів – важливий етап навчально-виховного процесу. Об'єктивне оцінювання дає великий заряд позитивної мотивації для розвитку пізнавальних інтересів учнів.

  Останнім часом великого поширення набув такий метод оцінювання, як тести. Тест, як метод перевірки знань учнів, дозволяє швидко й ефективно отримати однозначні і конкретні відповіді на запитання. Правильно складений тест дає можливість об’єктивно оцінити знання учнів, але використання тестів має і свої недоліки:

  • Опрацювання результатів тесту, як, до речі, будь-якої іншої письмової роботи, забирає багато часу вчителя;
  • Тестовий метод ефективний для контролю фактичних знань учнів, але не дає конкретної картини про практичне застосування цих знань, умінь і навичок учнем;
  • Процент вгадування спотворює об'єктивну картину знань учня.

   Частини цих недоліків можна уникнути при застосуванні комп'ютера при оцінюванні знань учнів:

  • Процес перевірки знань учнів стає набагато швидшим, і що головне, цікавим для учня;
  • В ході виконання роботи учень сам спостерігає за динамікою виконання тесту та його оцінювання;
  • Перевірка знань учнів носить комплексний характер, адже по закінченню тестування (а це 10-15 хв.) залишається час для застосування набутих навичок на практиці (робота з контурною картою, документами, в групах, розв'язуванні кросворду та ін.)
  • Розвиваються навички роботи учня з ПК, швидкість мислення (час тестування обмежений), закріплення набутих знань.

 

   Цій меті відповідає контрольно-діагностична  система  TEST-W2  (далі TEST-W2), створена Шестопаловим Є.А. і призначена для  перевірки знань тестуванням на комп'ютері. Великим плюсом є дозвіл автора на безкоштовне використання даної програми. В порівнянні з попередньою версією, дає можливість використання графічного матеріалу і ведення електронного журналу обліку навчальних досягнень учнів.

   Вихідний тест може мати  будь-яку  кількість питань (рекомендується від 25 до 50 і більше).

   З вихідного тесту методом випадкового вибору послідовно виводиться задана  кількість питань (наприклад 25). Таким чином, кожен учень одержує свій відмінний від сусідів набір питань, що забезпечує індивідуалізацію  і  об'єктивність оцінки. На кожне питання тесту пропонується до 5 варіантів відповідей, серед яких від одного до чотирьох вірних. Учню треба  вказати правильні, на його думку, відповіді і перейти до наступного питання.  Час відповіді на тест обмежений. Кількість питань тесту і час на їх вирішення визначає вчитель (див. інструкцію до тесту).    

   У  вигляді  діаграми у відповідному віконці  подається  поточний  результат  тестування (у процентному відношенні  правильних відповідей учня до загальної кількості можливих правильних  відповідей) та оцінка. Питання тестів сформульовані у відповідності до чинних програм і підручників, що використовуються в навчальному процесі . Їх можна повідомити учням на початку вивчення теми, що надасть додаткову мотивацію для вивчення теми та самостійної роботи з підручником.

  За учнями залишається право повторної спроби з метою поліпшення результату.

   Інструкція до використання програми знаходиться у файлі «Ліцензійної угоди».

 

Перегляд файлу

                        Картка опису цифрового ресурсу

1. Назва ресурсу  Країни Центральної та Східної Європи.

2. Анотація  Комп’ютерні тести складені Семеріч І.А. за допомогою контрольно-діагностичної системи TEST-W2, автор Шестопалов Є.А., відповідають тексту підручника  П.Б. Полянського,  Всесвітня історія. 10 клас - К. «Генеза», - 2003,  вимогам програми 11-річної школи і призначені для використання під час тематичного оцінювання знань учнів.

3. Тип ресурсу комп’ютерні тести .

4. Автор  Семеріч Ірина Анатоліївна, вчитель історії  Звенигородської спеціалізованої школи  І-ІІІ ступенів №3 Звенигородської районної ради .

5. Навчальна дисципліна  Загальна середня освіта → Всесвітня історія.

6. Для якого класу, розділу і теми 10 клас. Тема  Країни Центральної та Східної Європи.

7. Аудиторія  Для вчителів  та учнів.

8. Рік видання  2014.

9. Кількість сторінок  8

10. Джерело   Звенигородська спеціалізована школа І –ІІІ ступенів №3, Звенигородської райдержадміністрації.

11. -

12. Мова ресурсу  українська.

13. Цінність ресурсу - 5.

14. Ключові слова  Комп’ютерні тести, режим санації, Відовданська конституція, «хортизм».

 

Перегляд файлу

Пояснювальна записка

 

 Оцінювання знань, умінь і навичок учнів – важливий етап навчально-виховного процесу. Об'єктивне оцінювання дає великий заряд позитивної мотивації для розвитку пізнавальних інтересів учнів.

  Останнім часом великого поширення набув такий метод оцінювання, як тести. Тест, як метод перевірки знань учнів, дозволяє швидко й ефективно отримати однозначні і конкретні відповіді на запитання. Правильно складений тест дає можливість об’єктивно оцінити знання учнів, але використання тестів має і свої недоліки:

  • Опрацювання результатів тесту, як, до речі, будь-якої іншої письмової роботи, забирає багато часу вчителя;
  • Тестовий метод ефективний для контролю фактичних знань учнів, але не дає конкретної картини про практичне застосування цих знань, умінь і навичок учнем;
  • Процент вгадування спотворює об'єктивну картину знань учня.

   Частини цих недоліків можна уникнути при застосуванні комп'ютера при оцінюванні знань учнів:

  • Процес перевірки знань учнів стає набагато швидшим, і що головне, цікавим для учня;
  • В ході виконання роботи учень сам спостерігає за динамікою виконання тесту та його оцінювання;
  • Перевірка знань учнів носить комплексний характер, адже по закінченню тестування (а це 10-15 хв.) залишається час для застосування набутих навичок на практиці (робота з контурною картою, документами, в групах, розв'язуванні кросворду та ін.)
  • Розвиваються навички роботи учня з ПК, швидкість мислення (час тестування обмежений), закріплення набутих знань.

 

   Цій меті відповідає контрольно-діагностична  система  TEST-W2  (далі TEST-W2), створена Шестопаловим Є.А. і призначена для  перевірки знань тестуванням на комп'ютері. Великим плюсом є дозвіл автора на безкоштовне використання даної програми. В порівнянні з попередньою версією, дає можливість використання графічного матеріалу і ведення електронного журналу обліку навчальних досягнень учнів.

   Вихідний тест може мати  будь-яку  кількість питань (рекомендується від 25 до 50 і більше).

   З вихідного тесту методом випадкового вибору послідовно виводиться задана  кількість питань (наприклад 25). Таким чином, кожен учень одержує свій відмінний від сусідів набір питань, що забезпечує індивідуалізацію  і  об'єктивність оцінки. На кожне питання тесту пропонується до 5 варіантів відповідей, серед яких від одного до чотирьох вірних. Учню треба  вказати правильні, на його думку, відповіді і перейти до наступного питання.  Час відповіді на тест обмежений. Кількість питань тесту і час на їх вирішення визначає вчитель (див. інструкцію до тесту).    

   У  вигляді  діаграми у відповідному віконці  подається  поточний  результат  тестування (у процентному відношенні  правильних відповідей учня до загальної кількості можливих правильних  відповідей) та оцінка. Питання тестів сформульовані у відповідності до чинних програм і підручників, що використовуються в навчальному процесі . Їх можна повідомити учням на початку вивчення теми, що надасть додаткову мотивацію для вивчення теми та самостійної роботи з підручником.

  За учнями залишається право повторної спроби з метою поліпшення результату.

   Інструкція до використання програми знаходиться у файлі «Ліцензійної угоди».

 

Перегляд файлу

                        Картка опису цифрового ресурсу

1. Назва ресурсу  Країни Азії та Латинської Америки.

2. Анотація  Комп’ютерні тести складені Семеріч І.А. за допомогою контрольно-діагностичної системи TEST-W2, автор Шестопалов Є.А., відповідають тексту підручника  П.Б. Полянського,  Всесвітня історія. 10 клас - К. «Генеза», - 2003,  вимогам програми 11-річної школи і призначені для використання під час тематичного оцінювання знань учнів.

3. Тип ресурсу комп’ютерні тести .

4. Автор  Семеріч Ірина Анатоліївна, вчитель історії  Звенигородської спеціалізованої школи  І-ІІІ ступенів №3 Звенигородської районної ради .

5. Навчальна дисципліна  Загальна середня освіта → Всесвітня історія.

6. Для якого класу, розділу і теми 10 клас. Тема  Країни Азії та Латинської Америки.

7. Аудиторія  Для вчителів  та учнів.

8. Рік видання  2014.

9. Кількість сторінок  8

10. Джерело   Звенигородська спеціалізована школа І –ІІІ ступенів №3, Звенигородської райдержадміністрації.

11. -

12. Мова ресурсу  українська.

13. Цінність ресурсу - 5.

14. Ключові слова  Комп’ютерні тести, гандізм, мілітаризація, палестинська проблема.

 

Перегляд файлу

Пояснювальна записка

 

 Оцінювання знань, умінь і навичок учнів – важливий етап навчально-виховного процесу. Об'єктивне оцінювання дає великий заряд позитивної мотивації для розвитку пізнавальних інтересів учнів.

  Останнім часом великого поширення набув такий метод оцінювання, як тести. Тест, як метод перевірки знань учнів, дозволяє швидко й ефективно отримати однозначні і конкретні відповіді на запитання. Правильно складений тест дає можливість об’єктивно оцінити знання учнів, але використання тестів має і свої недоліки:

  • Опрацювання результатів тесту, як, до речі, будь-якої іншої письмової роботи, забирає багато часу вчителя;
  • Тестовий метод ефективний для контролю фактичних знань учнів, але не дає конкретної картини про практичне застосування цих знань, умінь і навичок учнем;
  • Процент вгадування спотворює об'єктивну картину знань учня.

   Частини цих недоліків можна уникнути при застосуванні комп'ютера при оцінюванні знань учнів:

  • Процес перевірки знань учнів стає набагато швидшим, і що головне, цікавим для учня;
  • В ході виконання роботи учень сам спостерігає за динамікою виконання тесту та його оцінювання;
  • Перевірка знань учнів носить комплексний характер, адже по закінченню тестування (а це 10-15 хв.) залишається час для застосування набутих навичок на практиці (робота з контурною картою, документами, в групах, розв'язуванні кросворду та ін.)
  • Розвиваються навички роботи учня з ПК, швидкість мислення (час тестування обмежений), закріплення набутих знань.

 

   Цій меті відповідає контрольно-діагностична  система  TEST-W2  (далі TEST-W2), створена Шестопаловим Є.А. і призначена для  перевірки знань тестуванням на комп'ютері. Великим плюсом є дозвіл автора на безкоштовне використання даної програми. В порівнянні з попередньою версією, дає можливість використання графічного матеріалу і ведення електронного журналу обліку навчальних досягнень учнів.

   Вихідний тест може мати  будь-яку  кількість питань (рекомендується від 25 до 50 і більше).

   З вихідного тесту методом випадкового вибору послідовно виводиться задана  кількість питань (наприклад 25). Таким чином, кожен учень одержує свій відмінний від сусідів набір питань, що забезпечує індивідуалізацію  і  об'єктивність оцінки. На кожне питання тесту пропонується до 5 варіантів відповідей, серед яких від одного до чотирьох вірних. Учню треба  вказати правильні, на його думку, відповіді і перейти до наступного питання.  Час відповіді на тест обмежений. Кількість питань тесту і час на їх вирішення визначає вчитель (див. інструкцію до тесту).    

   У  вигляді  діаграми у відповідному віконці  подається  поточний  результат  тестування (у процентному відношенні  правильних відповідей учня до загальної кількості можливих правильних  відповідей) та оцінка. Питання тестів сформульовані у відповідності до чинних програм і підручників, що використовуються в навчальному процесі . Їх можна повідомити учням на початку вивчення теми, що надасть додаткову мотивацію для вивчення теми та самостійної роботи з підручником.

  За учнями залишається право повторної спроби з метою поліпшення результату.

   Інструкція до використання програми знаходиться у файлі «Ліцензійної угоди».

 

Перегляд файлу

                        Картка опису цифрового ресурсу

1. Назва ресурсу  Росія-СРСР.

2. Анотація  Комп’ютерні тести складені Семеріч І.А. за допомогою контрольно-діагностичної системи TEST-W2, автор Шестопалов Є.А., відповідають тексту підручника  П.Б. Полянського,  Всесвітня історія. 10 клас - К. «Генеза», - 2003,  вимогам програми 11-річної школи і призначені для використання під час тематичного оцінювання знань учнів.

3. Тип ресурсу комп’ютерні тести .

4. Автор  Семеріч Ірина Анатоліївна, вчитель історії  Звенигородської спеціалізованої школи  І-ІІІ ступенів №3 Звенигородської районної ради .

5. Навчальна дисципліна  Загальна середня освіта → Всесвітня історія.

6. Для якого класу, розділу і теми 10 клас. Тема  Росія-СРСР.

7. Аудиторія  Для вчителів  та учнів.

8. Рік видання  2014.

9. Кількість сторінок  8

10. Джерело   Звенигородська спеціалізована школа І –ІІІ ступенів №3, Звенигородської райдержадміністрації.

11. -

12. Мова ресурсу  українська.

13. Цінність ресурсу - 5.

14. Ключові слова  Комп’ютерні тести, сталінізм, індустріалізація, колективізація.

 

Перегляд файлу

Пояснювальна записка

 

 Оцінювання знань, умінь і навичок учнів – важливий етап навчально-виховного процесу. Об'єктивне оцінювання дає великий заряд позитивної мотивації для розвитку пізнавальних інтересів учнів.

  Останнім часом великого поширення набув такий метод оцінювання, як тести. Тест, як метод перевірки знань учнів, дозволяє швидко й ефективно отримати однозначні і конкретні відповіді на запитання. Правильно складений тест дає можливість об’єктивно оцінити знання учнів, але використання тестів має і свої недоліки:

  • Опрацювання результатів тесту, як, до речі, будь-якої іншої письмової роботи, забирає багато часу вчителя;
  • Тестовий метод ефективний для контролю фактичних знань учнів, але не дає конкретної картини про практичне застосування цих знань, умінь і навичок учнем;
  • Процент вгадування спотворює об'єктивну картину знань учня.

   Частини цих недоліків можна уникнути при застосуванні комп'ютера при оцінюванні знань учнів:

  • Процес перевірки знань учнів стає набагато швидшим, і що головне, цікавим для учня;
  • В ході виконання роботи учень сам спостерігає за динамікою виконання тесту та його оцінювання;
  • Перевірка знань учнів носить комплексний характер, адже по закінченню тестування (а це 10-15 хв.) залишається час для застосування набутих навичок на практиці (робота з контурною картою, документами, в групах, розв'язуванні кросворду та ін.)
  • Розвиваються навички роботи учня з ПК, швидкість мислення (час тестування обмежений), закріплення набутих знань.

 

   Цій меті відповідає контрольно-діагностична  система  TEST-W2  (далі TEST-W2), створена Шестопаловим Є.А. і призначена для  перевірки знань тестуванням на комп'ютері. Великим плюсом є дозвіл автора на безкоштовне використання даної програми. В порівнянні з попередньою версією, дає можливість використання графічного матеріалу і ведення електронного журналу обліку навчальних досягнень учнів.

   Вихідний тест може мати  будь-яку  кількість питань (рекомендується від 25 до 50 і більше).

   З вихідного тесту методом випадкового вибору послідовно виводиться задана  кількість питань (наприклад 25). Таким чином, кожен учень одержує свій відмінний від сусідів набір питань, що забезпечує індивідуалізацію  і  об'єктивність оцінки. На кожне питання тесту пропонується до 5 варіантів відповідей, серед яких від одного до чотирьох вірних. Учню треба  вказати правильні, на його думку, відповіді і перейти до наступного питання.  Час відповіді на тест обмежений. Кількість питань тесту і час на їх вирішення визначає вчитель (див. інструкцію до тесту).    

   У  вигляді  діаграми у відповідному віконці  подається  поточний  результат  тестування (у процентному відношенні  правильних відповідей учня до загальної кількості можливих правильних  відповідей) та оцінка. Питання тестів сформульовані у відповідності до чинних програм і підручників, що використовуються в навчальному процесі . Їх можна повідомити учням на початку вивчення теми, що надасть додаткову мотивацію для вивчення теми та самостійної роботи з підручником.

  За учнями залишається право повторної спроби з метою поліпшення результату.

   Інструкція до використання програми знаходиться у файлі «Ліцензійної угоди».

 

Перегляд файлу

                        Картка опису цифрового ресурсу

1. Назва ресурсу  Розвиток культури. Міжнародні відносини.

2. Анотація  Комп’ютерні тести складені Семеріч І.А. за допомогою контрольно-діагностичної системи TEST-W2, автор Шестопалов Є.А., відповідають тексту підручника  П.Б. Полянського,  Всесвітня історія. 10 клас - К. «Генеза», - 2003,  вимогам програми 11-річної школи і призначені для використання під час тематичного оцінювання знань учнів.

3. Тип ресурсу комп’ютерні тести .

4. Автор  Семеріч Ірина Анатоліївна, вчитель історії  Звенигородської спеціалізованої школи  І-ІІІ ступенів №3 Звенигородської районної ради .

5. Навчальна дисципліна  Загальна середня освіта → Всесвітня історія.

6. Для якого класу, розділу і теми 10 клас. Тема  Розвиток культури. Міжнародні відносини.

7. Аудиторія  Для вчителів  та учнів.

8. Рік видання  2014.

9. Кількість сторінок  8

10. Джерело   Звенигородська спеціалізована школа І –ІІІ ступенів №3, Звенигородської райдержадміністрації.

11. -

12. Мова ресурсу  українська.

13. Цінність ресурсу - 5.

14. Ключові слова  Комп’ютерні тести, аншлюс, Мюнхенська угода, політика «умиротворення».

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
1.0
Оригінальність викладу
1.0
Відповідність темі
1.0
Загальна:
1.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Курко Тамара
    Звичайно, я не хакер і повний профан, але як простий середній викладач історії, відкрити, переглянути, а тим більше скористатись цим тестом я не змогла.
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
zip
До підручника
Всесвітня історія (рівень стандарту, академічний рівень) 10 клас (Полянський П.Б.)
Додано
30 серпня 2018
Переглядів
7039
Оцінка розробки
1.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку