ТЕСТИ
з навчального предмета «Професійна етика і психологія»
1. |
Професійна етика офіціанта включає такі категорії: |
А) честь, совість; Б) справедливість; В) відчуття власної гідності. |
2. |
Програма щоденної роботи персонала підприємств ресторанного господарства включає: |
А) прикласти зусилля для того, щоб кожний клієнт відчув себе бажаним гостем і зробив замовлення на велику суму; Б) привітно зустріти гостей, допомогти в виборі блюд, враховуючи при цьому їх стать, вік, характер; В) запросити велику кількість гостей з метою заробити для підприємства великий прибуток. |
3. |
Принципи професійної поведінки робітників ресторанного сервісу: |
А) привітність, тактовність, уважність, стриманість; Б) сприйняття клієнта таким, який він є, але в конфліктній ситуації спроба повчати його; В) уважне ставлення до клієнтів з метою отримання прибутку. |
4. |
Девіз роботи працівників ресторанного сервісу: |
А) працювати із задоволенням; Б) дарувати людям радість; В) приносити прибуток підприємству, від якого залежить їх заробітна плата. |
5. |
На психічний стан офіціанта негативно впливають: |
А) ненормований робочий день; Б) шум в залі, шум технологічного устаткування; В) погодні умови. |
6. |
При обслуговуванні клієнтів з важким характером працівник ресторанного сервісу застосовує правила: |
А) заводить неформальну бесіду; Б) не звертає увагу на клієнтів; В) допомагає у виборі, дає пораду; Г) мінімальний діалог, швидке виконання замовлення. |
7. |
Для ефективної роботи з клієнтами психологи рекомендують працівникам ресторанного сервісу використовувати правила ділового спілкування: |
А) уміти переконливо висловлювати свої думки; уважно слухати клієнта; Б) завжди уміти бути дотепним; В) емоційно висловлювати свої думки, щоб не здаватися незацікавленим; Г) уважно слухати клієнта, але при грубій поведінці відповісти відповідно.
|
8. |
При прийомі замовлення офіціант повинен стояти: |
А) біля відвідувача праворуч, нахилившись до нього, не торкаючись столу; Б) біля жінки, що сидить за столом, торкаючись стільця; В) біля найстаршого клієнта за столом ліворуч, сидячи поруч. |
9. |
Папку-меню офіціант пропонує таким чином: |
А) з будь-якого боку будь-якою рукою найстаршому за столом; Б) праворуч правою рукою у розгорнутому вигляді першому чоловікові; В) зліва лівою рукою в розгорнутому вигляді першій жінці. |
10. |
Культура мовлення офіціанта залежить від таких чинників: |
А) інтонація, тембр голосу, міміка; Б) змістовність, ясність, спонукальність мовлення, багатий словарний запас; В) підвищена емоційність мовлення. |
11. |
Офіціант не повинен робити в процесі робочого дня: |
А) вчасно приходити на роботу, виконувати вимоги охорони праці; Б) підсаджуватись до столику, збиратись групами, голосно розмовляти; В) любити свою професію, приносити людям радість. |
12. |
Основні функції спілкування: |
А) емоційна; Б) інформаційна, комунікативна; В) встановлення відносин; Г) визначення власних здібностей. |
13. |
Вербальні засоби спілкування, які офіціант використовує при обслуговуванні: |
А) жести і символи; Б) письмова мова, усна мова; В) «контакт очима»; Г) слухання. |
14. |
Чи потрібно працівникам сфери ресторанного сервісу знати культурно-освітні, національно-психологічні особливості партнера по спілкуванню? |
А) так; Б) ні. |
15. |
В процесі спілкування робітники ресторанного сервісу досягають взаєморозуміння за допомогою: |
А) значущості інформації, зворотного зв’язку; Б) взаємного впливу партнерів; В) настрою партнерів.
|
16. |
Офіціант застосовує наступні тактики розв’язання конфліктів: |
А) заохочення; Б) взаємозалежність; В) компроміс, партнерство, поступка; Г) боротьба за свою ціль. |
17. |
На підприємствах ресторанного сервісу зустрічаються такі види конфліктів: |
А) міжособисті; Б) неправильна організація праці; В) особисті; Г) істинні, психологічна несумісність.
|
18. |
Працівники ресторанного сервісу можуть використовувати оптимальний спосіб розв’язання конфліктів: |
А) слухання претензій мовчки; Б) боротьба за свою ідею; В) нейтралізуюча фраза, уникання; Г) втручання посередника. |
19. |
Продовжіть фразу: «Імідж – це … |
А) робочий одяг працівника; Б) міміка і жести; В) зачіска і макіяж працівника; Г) образ людини, уявлення про неї. |
20. |
Професійна поведінка працівника ресторанного сервісу включає: |
А) тактовність, майстерність; Б) мовчазність; В) вміння жартувати; Г) чистий одяг і руки. |
21. |
Офіціант в процесі обслуговування використовує вербальні засоби спілкування: |
А) усна мова; Б) поведінка; В) міміка; Г) фото. |
22. |
Невербальний засіб спілкування офіціанта в процесі обслуговування клієнтів: |
А) вираз обличчя; Б) письмова мова; В) усна мова; Г) кліматичні умови. |
23. |
Кому належить вислів: «Людське спілкування є найвищим благом і радістю у житті»: |
А) О.С.Пушкін; Б) Антуан де Сент-Екзюпері; В) В.О.Сухомлинський; Г) Оноре де Бальзак. |
24. |
Який аспект не належить до видів ділового спілкування на підприємствах ресторанного сервісу: |
А) пошук сенсу життя; Б) ділова бесіда; В) переговори; Г) втручання посередника. |
25. |
Яка зона не належить до зон ділового спілкування: |
А) незалежна зона; Б) особиста зона; В) зона соціального спілкування; Г) публічна або загальнодоступна зона.
|
26. |
На підприємствах ресторанного сервісу використовують демократичний стиль ділового спілкування: |
А) всі заходи плануються колективно; Б) голос керівника вирішальний; В) емоційні та етичні моменти не беруться до уваги; Г) процеси в колективі відбуваються самі по собі.
|
27. |
Працівники ресторанного сервісу повинні щоденно застосовувати золоте правило моралі: |
А) якщо закони відступають від етики, ти втрачаєш своє обличчя; Б) пам’ятайте: любов – необхідна умова людського щастя; В) не роби іншим того, чого не хотів би, щоб вони робили тобі.
|
28. |
Тип темперамента, який найбільше підходить працівникам ресторанного сервісу: |
А) меланхолік; Б) сангвінік; В) холерик; Г) флегматик. |
29. |
Основу характеру людини, в тому числі і працівників ресторанного сервісу складає: |
А) працелюбність; Б) сила волі; В) рішучість; Г) безкомпромісність. |
30. |
Людська особистість формується в наступний часовий проміжок: |
А) дитинство; Б) юність; В) зрілість; Г) на протязі життя. |
БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ
на тести з предмета «Професійна етика і психологія»
У завданнях 1-30 правильну відповідь позначайте тільки так :
× |
|
А |
Б |
В |
Г |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
30 |
|
|
|
|
Щоб виправити відповіді до завдання запишіть його номер зліва.
|
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
БЛАНК ПРАВИЛЬНИХ ВІДПОВІДЕЙ
на тести з предмета «Професійна етика і психологія»
|
А |
Б |
В |
Г |
1 |
× |
|
|
|
2 |
|
× |
|
|
3 |
× |
|
|
|
4 |
|
× |
|
|
5 |
|
× |
|
|
6 |
|
|
|
× |
7 |
× |
|
|
|
8 |
× |
|
|
|
9 |
|
|
× |
|
10 |
|
× |
|
|
11 |
|
× |
|
|
12 |
|
× |
|
|
13 |
|
× |
|
|
14 |
× |
|
|
|
15 |
× |
|
|
|
16 |
|
|
× |
|
17 |
|
|
|
× |
18 |
|
|
× |
|
19 |
|
|
|
× |
20 |
× |
|
|
|
21 |
× |
|
|
|
22 |
× |
|
|
|
23 |
|
× |
|
|
24 |
× |
|
|
|
25 |
× |
|
|
|
26 |
× |
|
|
|
27 |
|
|
× |
|
28 |
|
|
|
× |
29 |
|
× |
|
|
30 |
|
|
|
× |