ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ
з теми «Технологія виготовлення швейного виробу»
Варіант 1
І рівень
1. Який потрібно робити припуск на обробку зрізів для спідниці по лінії талії?
а) 1см;
б) 2см;
в) 3см.
2. Чи дійсно моделюванням займаються художники-модельєри?
а) так;
б) ні.
3. Які швейні машини використовують на швейних фабриках, в ательє?
а) побутові;
б) виробничі;
в) побутово-виробничі.
ІІ рівень
4.Заповніть пропуски у твердженнях:
1) Строчки утворюються рядом … .
2) Виточки зметують від … частини до … .
3) …– тимчасове з'єднання нитками малої деталі з великою.
5.Напишіть етапи розкроювання виробу
6. Напишіть, що включає в себе технічне моделювання.
7. Дайте визначення «Моделювання – це … ».
ІІІ рівень
8. Напишіть схему монтажу прямої спідниці.
ІV рівень
9. Розв’яжіть задачу:
Скільки потрібно тканини для пошиття прямої спідниці, при ширині тканини 1м 40см, довжина виробу - 65см.
ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ
з теми «Технологія виготовлення швейного виробу»
Варіант 2
І рівень
1. Який потрібно робити припуск на обробку зрізів для спідниці по лінії боку?
а) 1-1,5см;
б) 2-3см;
в) 3-4см.
2. Чи дійсно моделювання є початковою стадією виготовлення виробу?
а) так;
б) ні.
3. Які швейні машини використовують в домашніх умовах?
а) побутові;
б) виробничі;
в) побутово-виробничі.
ІІ рівень
4. Заповніть пропуски у твердженнях:
1) Шов – одна або кілька …, накладених для скріплення або обробки частин виробу.
2) Виточки зшивають від … до … .
3) … – прокладання строчки для закріплення підгорнутого краю деталі чи виробу.
5.Напишіть, що належить до підготовчих робіт під час розкроювання.
6. Напишіть, з яких елементів складається машинна голка.
7. Дайте визначення «Виточка – це … ».
ІІІ рівень
8. Напишіть схему монтажу прямої спідниці.
ІV рівень
9. Розв’яжіть задачу:
Скільки потрібно тканини для пошиття прямої спідниці, при ширині тканини 90см, довжина виробу - 60см.