ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ
з теми «Виготовлення м’якої іграшки»
Варіант 1
І рівень
1. Чи дійсно м’яку іграшку наповнюють ватою чи синтепоном?
а) так;
б) ні.
2. Дитяча іграшка з хутра або іншої м'якої тканини, призначена для гри?
а) м’яка іграшка;
б) іграшка із дерева;
в) пластмасова іграшка.
3. Який ручний шов використовують для зметування деталей іграшки?
а) голка назад;
б) голка уперед;
в) тамбурний.
ІІ рівень
4.Заповніть пропуски у твердженнях:
1) … – це пристосування, за допомогою якого виготовляють однакові за формою, розміром деталі та вироби.
2) Розкрій тканини для виробу відбувається на … етапі проектування.
5.Перечісліть, які інструменти потрібні для виготовлення м’якої іграшки.
6. Напишіть, який шов зображений на малюнку:
а) б)
7. Дайте визначення «Якість виробу – це … ».
ІІІ рівень
8. Напишіть, що включає в себе підготовка тканини до розкроювання.
ІV рівень
9.Напишіть, що відбувається на конструкторському етапі проектування виробу.
ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ
з теми «Виготовлення м’якої іграшки»
Варіант 2
І рівень
1. Чи дійсно для пошиття м’якої іграшки потрібні нитки різних кольорів?
а) так;
б) ні.
2. Який основний матеріал для виготовлення м’якої іграшки?
а) вата;
б) нитки;
в) тканина.
3. Який ручний шов використовують для зшивання деталей іграшки?
а) голка назад;
б) голка уперед;
в) тамбурний.
ІІ рівень
4.Заповніть пропуски у твердженнях:
1) … – це попередній начерк виробу.
2) Економічні розрахунки виробу виконуються на … етапі проектування.
5.Перечісліть, які матеріали потрібні для виготовлення м’якої іграшки.
6. Напишіть, яке електричне обладнання зображено на малюнках:
а) б)
7. Дайте визначення «Проектування – це … ».
ІІІ рівень
8. Напишіть, що включає в себе розкладання шаблонів на тканині та крейдування.
ІV рівень
9. Напишіть, що відбувається на заключному етапі проектування виробу.