Тестове оцінювання з теми "Світ інформації та мас-медіа"

Про матеріал

Розробка призначена для систематизації та узагальнення знань з теми. Містить два варіанти завдань, диференційовані за рівнями складності.

Перегляд файлу

Контрольна 5 . «Світ інформації та мас-медіа» Варіант 1.

Рівень 1. (0,5 бала за питання). Вибрати правильну відповідь :

  1. Засоби одночасної передачі інформації групі людей, тобто канали масової інформації (радіо, телебачення, преса, кіно, фотографія, відео, мультимедійні комп’ютерні системи – це:

а) газети б) ЗМІ в) телебачення  г) медіа

2. Найважливіша ідея  публікації : а) ідея б) тема в) меседж г)догма

3. Медіа поділяють на: а)  друковані та електронні б) державні та приватні в) первинні та вторинні г) історичні та соціальні

4. Друга  комунікаційна революція : а) винахід писемності; 

б) винахід Інтернету   в) виготовлення друкарського верстата; г) впровадження              електронних              мас-медіа.

5. Колективне ставлення певної спільноти або нації в цілому до певної суспільної проблеми та шляхів її розв’язання : а) громадське зомбування б) громадський спротив в) громадська думка г) громадська позиція

6. Контроль офіційної влади за змістом інформації випущеної в світ  а) дозування  б) диктат в) вето г) цензура

Рівень 2. (1 бал за питання) 7. Продовжити речення : Оперативне інформаційне повідомлення, яке містить суспільно важливу та актуальну інформацію, що стосується певної сфери життя суспільства чи окремих його груп – це : __________________________________________________________

8.Позначте прийоми , що допомагають виявити маніпуляції у інформації : а) оперативність б) авторство г) патріотизм в) достовірність г) емоційність викладу д) відповідає моїм поглядам на проблему е) відсутність коментарів є) поширюється відомими людьми

9. Джерела бувають таких типів:

1. _________________________________

2. _________________________________

3.__________________________________

4.__________________________________

Рівень 3. (1,5 бала за питання)

 10 . Співвіднесіть :

  1. Деніс МаК-КВейЛ    -а) дослідник питань глобалізації
  2. зигмунт БаУМан,      б) англійський соціолог
  3. Маршал МаКЛюен в)  дослідник впливу засобів 

                                    електронної комунікації

  1. Вальтер ГаґеМанн  г) дослідник преси 

                             Д) засновник мережі ІНТЕРНЕТ

11. Співвіднесіть пояснення до термінів :

1.  stopfake.org.   – а)особа має право вільно збирати,                     

                                 зберігати і поширювати інформацію…

2. Цивільний кодекс України    б) віртуальна спільнота, що                    

 

 

3.Достовірність інформації в) негативні вислови, дискредитація, образливі

                                                    слова та епітети

4. Мова ворожнечі                г)  безсумнівна вірність наведених відомостей

 

11.Проставте філософські думки у відповідності до їх автора

1.  Найбільші гріхи медіа   це ті, що йдуть дорогою брехні,  і їх               є              три дезінформація,  очорнення              та              знеславлення .                                             

2.«Пропаганда як така не обов’язково повинна спотворювати правду. Краще було б сказати, що вона може ґрунтуватися на різноманітних комбінаціях з відібраних істин, напівістин і явної брехні».

3.Час раніше ділили на приватний і публічний, на

робочий час і час відпочинку. Нині руйнується поділ між відпочинком              і              роботою, між              публічним              і              приватним.

4.Завдяки телебаченню світ став великим селом, а значна частина              передач              породжує              сільські              плітки.

 

А) Маршал МаКЛюен

Б) Зигмунт Бауман

В) Отто Мейєргоф

 Г)Папа Римський Франциск

 

Рівень 4. (3 бали за питання). Прочитайте текст та дайте відповідь на питання:

 

 Суддя Верховного суду США О. Холмс сформулював правило про те, що конституційною метою свободи слова і преси є можливість людини думати так, як їй хочеться, й вільно говорити те, про що вона думає. Один з афоризмів наголошує: «говори,що думаєш, але думай, що говориш».

Як ці дві думки поєднуються між собою? як ви вважаєте, свобода слова є безмежною чи вона окреслена в якісь рамки? У які, коли і чому?

 

 

 -

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна 5 . «Світ інформації та мас-медіа» Варіант 1.

Рівень 1. (0,5 бала за питання). Вибрати правильну відповідь :

 

  1.  Будь-які відомості, створенні людиною для передачі в часі та/чи просторі.

а) інформація  б) ЗМІ в) меседж   г) медіа

  1. Стійка сукупність людей, об’єднаних спільними інформаційними потребами :

а) слухачі б) електорат в)  аудиторія медіа г) соціальна мережа

  1. Третя   комунікаційна революція :  а) винахід писемності;  б) винахід Інтернету в) виготовлення              друкарського              верстата; г)впровадження              електронних              мас-медіа.
  2. Спеціальна інформація про осіб чи продукцію, що розповсюджується з метою одержання прибутку, або звернення уваги на соціальні проблеми :

а) декларація б)пропаганда в) рекламація г)реклама

  1. Право людини вільно висловлювати свої думки :

 а) свобода слова б) свобода світогляду в) свобода преси  г) особиста свобода

  1. Техніка цілеспрямованого викривлення інформації заради формування певного погляду:

а) джинса   б) маніпуляція  в) пропаганда   г) фейк 

Рівень 2. (1 бал за питання) 7. Новини повинні бути сформульовані стисло, чітко та без коментарів і відповідати на п’ять основних питань , а саме –:

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

      8.  Цифрова ідентичність це :

9. Позначте прийоми , що відповідають Правилам безпечної поведінки в Інтернеті із запропонованого переліку :

1. Надавати особисту інформацію можна лише добре знайомим людям

 2. Відгукуйтеся на пропозицію зустрічі з людиною з якою ви познайомилися                            в              Інтернеті.

3. Не посилати свої фотографії чи іншу інформацію незнайомим              людям.

4. Відповідати грубістю на грубість справедливо

     5. Не давати нікому свої паролі.

     6. Протизаконні  вчинки і речі в Інтернеті допустимі , їх винуватців  важко виявити.

    7. Не шкодити і не заважати іншим користувачам.

Рівень 3.(1,5 бала за питання)

10.  Співвіднесіть  терміни з визначеннями :

  1. Цифрова ідентичність а) щорічне дослідження незалежності      

                                        мас-медіа,

  1. Індекс свободи преси б) набір унікальних якостей                           

                                     мережевого суб’єкта.

                                   В) складається з людей з однаковими                                                    

                                       Інтересами

  3.Соціальна мережа      г) Сайт для перевірки фейків

4.Джерела інформації     д) радіо,телебачення,телефон,Інтернет 

                                                     

 

4 рівень . (3 бали за рівень)12. Проаналізуйте дані про кількість користувачів              основних              соціальних              мереж:

У червні 2017 р. кількість користувачів Facebook досягла 2 млрд, українська              аудиторія              становить              10 млн.

У вересні 2017р. к кількість користувачів Instagram зросла до 800 млн,              в Україні— 6 млн. Linkedin та Twitter              у 2017 р. досягли              позначки 500 млн користувачів.

Про що свідчать ці дані? Якими соціальними мережами  ви користуєтеся?Чому? Яка соціальна мережа  найпопулярніша серед ваших              ровесників і чому? Які загрози може              нести віртуальне спілкування в соцмережах? Запропонуйте правила користування соцмережами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
19 березня 2021
Переглядів
4321
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку