Основи здоров’я, 6 клас Контрольна робота № 1
1. Навички, що сприяють здоров’ю:
а) загартовуватися;
б) спілкуватися доброзичливо;
в) слухати гучну музику;
г) стримувати негативні емоції;
2. Виправдані ризики:
а) Брати участь у змаганнях замість хворого друга;
б) кататися на роликах без засобів захисту;
в) захищати слабшого;
г) ходити по тонкій кризі.
3. Основні принципи пристосування організму до зміни кліматичних умов:
а) більше спати;
б) обирати відповідний одяг з натуральних тканин;
в) вживати місцеві страви;
г) знизити фізичні навантаження.
4. Відтвори формулу безпеки
5. Заповни схему:
6. Продовж речення.
Для профілактики йододефіциту слід обов’язково вживати______________________________ _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Склади алгоритм дій у разі харчового отруєння
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Додаткове завдання
Склади добовий набір страв і продуктів , які входять до твого раціону . Скористайся додатками на с. 148-150. Пам’ятай, що у середньому за добу твої однолітки витрачають близько 2600 ккал. Добова потреба підлітка – 52-75 ккал на 1 кг маси тіла.
Основи здоров’я, 6 клас, ІІ семестр
1. Вкажіть ознаки гармонійного розвитку
а) зарядка; б) успішне навчання; в) категоричність; г) співпереживання.
2. Дотримуватись правил особистої гігієни потрібно:
а) щоб похвалила мама;
б) щоб справити хороше враження на оточуючих;
в) для профілактики різних захворювань.
3. Вживання наркотиків призводить до:
а) полегшення при розв’язуванні життєвих проблем;
б) поваги серед однолітків;
в) життя без інтересу, душевної пустоти.
4. Заповни схему:
5. Продовж речення
Навичка – це _____________________________________________________________________ ,
а звичка – це _________________________________________________________________________ .
6. Встанови відповідність між корисними звичками та їх наслідками.
Доброзичливо спілкуватися ♦ ♦ Безпека оселі
Мити руки, раціонально ♦ ♦ Ввічлива поведінка, гарний настрій
харчуватися
Вимикати побутові електроприлади ♦ ♦ Убезпечення від багатьох хвороб
Вітатися пр зустрічі ♦ ♦ Багато друзів, позитивне ставлення до тебе
7. Що, на Вашу думку, означає поняття «комерційна реклама»? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Контрольна робота № 3 6 клас
1.Вербальне спілкування це:
а) спілкування за допомогою слів;
б) спілкування з вербовим прутиком;
в) спілкування мовою жестів.
2. Вкажіть навички ефективного спілкування
а) швидкий темп мовлення;
б) вживання сленгових слів
в) чітке, конкретне й послідовне висловлювання власної думки
3.Обери ознаки дружніх компаній
а) міняють друзів, як «рукавички»
б) відмовляють від небезпечних ситуацій і пропозицій
в) дружать заради власної вигоди
4. Продовж речення
Найкращим видом стосунків є ______________________________________
5. Встанови відповідність
паритет ♦ ♦ прагнення головувати над іншими, «придушувати» їх у будь-яких сферах
конкуренція ♦ ♦ різкі суперечності між членами групи
антагонізм ♦ ♦ рівні, «союзницькі» стосунки, що будуються на взаємній вигоді
6. Відтвори алгоритм прийняття зважених рішень
7. Вкажи способи протидії агресії та насильству
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Контрольна робота № 4 , ІІ семестр 6 клас
1. Велосипеди мають бути обладнані:
а) звуковим сигналом та світловідбивачами;
б) звуковим сигналом та питною водою;
в) питною водою та світловідбивачами.
2. Ознаки отруєння хімічними речовинами:
а) сердитий, зневажливий голос;
б) прямий погляд, приязний вираз обличчя;
в) нудота, головний біль.
3. Отруєння чадним газом у будинку може виникнути в результаті:
а) повного згорання газу;
б) неповного згорання газу;
в) пропускання газу.
4. Установи відповідність
Горить сміття ♦ ♦ Вуглекислотний вогнегасник
Горить телевізор ♦ ♦ Пісок, ґрунт
Горить бензин ♦ ♦ Ковдра
Горить книгосховище ♦ ♦ Вода
5. Відтвори трикутник вогню:
6. Продовж речення
Якщо треба викликати працівників рятувальної служби, слід повідомити:
7. Як діяти в разі аварії на підприємстві, якщо рекомендовано залишатися вдома.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________