ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
Андр й Чайковський “За сестрою”
7 клас НУШ
( автор пдручника - Олександр Авраменко)
Мета:
розвивати уяву та творч зд бност учн в, вм ння висловлювати свої думки;
заохочувати до анал зу л тературного твору;
сприяти формуванню критичного мислення; поглиблювати розум ння важливих життєвих ц нностей.
Хто написав пов сть “ За сестрою?”
А Андр й Чайковський;
Б Іван Франко; В Тарас Шевченко;
Г Григ р Тютюнник.
2. “ За сестрою” - за жанром....
А соц ально - побутова пов сть; Б пригодницька пов сть;
В героїко - романтична пов сть: Г романтична пов сть.
3. Ск льки рок в було головному героєв ?
А. 14;
Б 15;
В 16;. Г 12.
4. Ім`я головного героя ...А Петро;
Б Семен;
В Павлусь; Г Андр й.
( В д 1 - 8 по 0, 5 б.)
5. Село, де жив головний герой ...
А Спас вка;
Б Самара;
В Бахчисарай; Г Коджамбак.
6. Сестру головного героя звали ...
А Палажка;
Б Маруся;
В Ганна;
Г Мирослава.
7. Репл ка: “ Н , не прийму!
І моєї християнської не зречуся...” належить ...
А Петров ;
Б Остапу Швидкому; В Павлусев ; Г Ганн .
8. Чолов к, який продав Павлуся татарам - крамарям - це ...А харциз;
Б Остап Швидкий;
В Сулейман - ефенд ; Г Мустафа.
Завдання
9. Установ ть в дпов дн сть м ж героєм та його портретом.
А. Чолов к був одягнений у подерту, брудну одежу й мав на голов татарську шапку.
На ногах у нього були постоли, обв`язан мотузками.
Лице чорне й пожовкле та розкуйовджена чорна борода.
Б. Хлопець повесел шав почав татар розпитувати про все. В н їм сподобався.
Допомагав татарам у всьому й учився татарської мови. В н був понятливий...
В. Вона закричала не своїм голосом зомл ла. Татарка кинулась її рятувати, як знала.
Винесла її з воза й поклала на трав .
Вона була одягнена в гарну турецьку одежу.
Г. Цей ... вартн ший , н ж сьогодн шня перемога... В н сид в бадьоро на гарн м кон й усм хався...
10 .Установ ть в дпов дн сть м ж под єю географ чною назвою.
А Вони жили тут, наче у фортец .
Кожної ноч ставили вартових б ля обох вор т... Їм велося безпечно.
Б. Тут ночувати буде, аби т льки хороше м сце знайти.
Та лише з`явився над берегом, його обс ла хмара комар в, що аж в оч л зли.
В. Стояли тут рядком кам`ян будинки, звичайн та двоповерхов , були шопи для воз в коней, склади з крамом...
Ус буд вл разом були оточен густим частоколом з двома вор тьми навпроти. Г. В н мешкав у столиц ...
З м ста треба було їхати туди яких три дн .
Заїхали у дворище ...
Творче завдання
(4 бали)
Виконайте одне на виб р
1.“ Щоденник Павлуся” 3. “ Сучасна нтерпретац я”
Уяви себе на м сц Павлуся. Зроби записи у щоденнику,
описуючи свої почуття та думки, 2. “ Істор я Павлуся” як стати справжн м патр отом, Придумай свою стор ю п д час перебування в Криму про пригоди Павлуся,
та п сля повернення в Україну. про те, як в н перебував у Криму. Як уроки ти вин с з ц єї пригоди? Як йому вдалося вивчити татарську мову?
Яке враження на нього справило м сто Коджамбак? Як звичаї були на чужин ?
Яких знайшов нових друз в?
Перекажи ( письмово) пов сть “ За сестрою” сучасною мовою.
Перенеси под ї в сучасне м сто.
Як проблеми були б актуальн для Павлуся сьогодн ?