Тестові завдання. Андрій Чайковський " За сестрою"

Про матеріал
Мета: розвивати уяву та творчі здібності учнів, вміння висловлювати свої думки; заохочувати до аналізу літературного твору; сприяти формуванню критичного мислення; поглиблювати розуміння важливих життєвих цінностей. Можна використовувати як контрольну та самостійну роботу. Складено для учнів 7 класу НУШ ( програма Т. Яценко, підручник О. Авраменка, 2024 р).
Перегляд файлу

ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ

imageimageimageАндр й Чайковський  За сестрою”

7 клас НУШ

imageimage( автор пдручника - Олександр Авраменко)

Мета:

imageimageрозвивати уяву та творч зд бност учн в,  вм ння висловлювати свої думки;

заохочувати до анал зу л тературного твору;

imageсприяти формуванню критичного мислення; поглиблювати розум ння важливих життєвих ц нностей.


Хто написав пов сть “ За сестрою?”

А Андр й Чайковський;

Б Іван Франко; В Тарас Шевченко;

Г Григ р Тютюнник.

2.    “ За сестрою” - за жанром....

А соц ально - побутова пов сть; Б пригодницька пов сть;

В  героїко - романтична пов сть: Г романтична пов сть.

3.    Ск льки рок в було головному героєв ?

А.  14;

Б 15;

В 16;. Г 12.

4.    Ім`я головного героя ...А  Петро;

Б Семен;

В Павлусь; Г Андр й.

imageТести

imageimageimageimageimage( В д  1 - 8   по  0, 5 б.)

5.    Село, де жив головний герой ...

А Спас вка;

Б Самара;

В Бахчисарай; Г Коджамбак.

6.    Сестру головного героя звали ...

А Палажка;

Б Маруся;

В Ганна;

Г Мирослава.

7.    Репл ка: “ Н , не прийму!

І моєї християнської не зречуся...” належить ...

А Петров ;

Б Остапу Швидкому; В Павлусев ; Г Ганн .

8.    Чолов к, який продав Павлуся татарам - крамарям - це ...А харциз;

Б Остап Швидкий;

В Сулейман - ефенд ; Г Мустафа.


imageЗавдання

( 9 - 10 по 2 б.)

image9.  Установ ть в дпов дн сть м ж героєм та його портретом.

А.  Чолов к був одягнений у подерту, брудну одежу  й мав на голов татарську шапку.

imageimageНа ногах у нього були постоли, обв`язан мотузками.

Лице чорне й пожовкле та розкуйовджена чорна борода.

imageБ. Хлопець повесел шав  почав татар розпитувати про все.  В н їм сподобався.

 Допомагав татарам у всьому й учився татарської мови. В н був понятливий...

В. Вона закричала не своїм голосом  зомл ла. Татарка кинулась її рятувати, як знала.

Винесла її з воза й поклала на трав .

Вона була одягнена в гарну турецьку одежу.

Г.  Цей ... вартн ший , н ж сьогодн шня перемога... В н сид в бадьоро на гарн м кон й усм хався...

image10 .Установ ть в дпов дн сть м ж под єю  географ чною назвою.

А  Вони жили тут, наче у фортец .

Кожної ноч ставили вартових б ля обох вор т... Їм велося безпечно.

Б.   Тут  ночувати буде, аби т льки хороше м сце знайти.

imageТа лише з`явився над берегом, його обс ла хмара комар в, що аж в оч л зли.

imageВ. Стояли тут рядком кам`ян будинки, звичайн та двоповерхов , були шопи для воз в  коней, склади з крамом...

Ус буд вл разом були оточен густим частоколом  з двома вор тьми навпроти. Г.  В н мешкав у столиц ...

З м ста треба було їхати туди яких три дн .

Заїхали у дворище ...

imageТворче завдання

(4 бали)

Виконайте одне  на виб р

                              1.“ Щоденник Павлуся”                3. “ Сучасна нтерпретац я”


Уяви себе на м сц Павлуся. Зроби записи у щоденнику,

imageimageописуючи свої почуття та думки, 2. “ Істор я Павлуся” як стати справжн м патр отом, Придумай свою стор ю п д час перебування в Криму  про пригоди Павлуся,

imageта п сля повернення в Україну.    про те, як в н перебував у Криму. Як уроки ти вин с з ц єї пригоди?  Як йому вдалося вивчити татарську мову?

Яке враження на нього справило м сто Коджамбак? Як звичаї були на чужин ?

Яких знайшов нових друз в?

Перекажи ( письмово) пов сть “ За сестрою”  сучасною мовою.

Перенеси под ї в сучасне м сто.

Як проблеми були б актуальн для Павлуся сьогодн ?


image

pdf
Додано
17 листопада
Переглядів
152
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку