2 кл. Читання Діагн. роб. № 1 Варіант 1
Аудіювання за текстом Г. Труфанова «Їжачок»
1. Як звали хлопчиків, яких автор зустрів у лісі?
А. Ванько і Петько
Б. Василько і Петько
В. Петько та Павло
2. Кого несли діти в беретику?
А. Їжачка Б. Білочку В. Дятла
3. Де діти хотіли поселити тваринку?
А. У класі Б. Удома під батареєю В. У повітці
4. Що зробив їжачок, коли хлопці відпустили його?
А. Залишився з ними Б. Побіг до лісу
В. Чкурнув у хащі і зник
5. Встав у речення пропущене слово.
А у вас, напевно, _____________________ гримить допізна.
6. Встанови послідовність подій у тексті.
____ А він, не гаючись, чкурнув у хащі і зник.
____ -Де ж ви його поселите? – перш за все поцікавився я.
____ Зустрів я нещодавно в лісі двох хлоп’ят.
7. Підкресли речення, яке не зустрічалось у тексті.
-Їжачка знайшли!- радісно повідомили брати.
А влітку віднесемо його до лісу і випустимо.
- Вашому знайді не треба такого тепла на зиму.
8. Підкресли слова, які розповідають про дії їжачка.
Зустрів, заворушилось, поцікавився, чкурнув, гримить, зник,
повідомили, почухали.
Зелений – було легко
Жовтий – були труднощі
Червоний – було важко
2 кл. Читання Діагн. роб. № 1 Варіант 2
Аудіювання за текстом Г. Труфанова «Їжачок»
1. Як звали хлопчиків, яких автор зустрів у лісі?
А. Петько та Павло
Б. Ванько і Петько
В. Василько і Петько
2. Кого несли діти в беретику?
А Білочку Б. Їжачка В. Дятла
3. Де діти хотіли поселити тваринку?
А. У повітці Б. У класі В. Удома під батареєю
4. Що зробив їжачок, коли хлопці відпустили його?
А. Чкурнув у хащі і зник Б. Побіг до лісу
В. Скрутився у клубочок і заснув
5. Встав у речення пропущене слово.
-Де ж ви його ______________ ? – перш за все поцікавився я.
6. Встанови послідовність подій у тексті.
____ А він, не гаючись, чкурнув у хащі і зник.
____ А у вас, напевно, телевізор гримить допізна.
____ Зустрів я нещодавно в лісі двох хлоп’ят.
7. Підкресли речення, яке не зустрічалось у тексті.
Ми не хотіли цього.
-Їжачка знайшли!- радісно повідомили брати.
- Вашому знайді не треба такого тепла на зиму.
8. Підкресли слова, які розповідають про дії хлопчиків.
Повідомили, заворушилось, поцікавився, чкурнув, гримить, зник, зустрів, почухали.
Зелений – було легко
Жовтий – були труднощі
Червоний – було важко