Тестові завдання для аудіювання в 2 класі до текста «Їжачок» Г. Труфанова.

Про матеріал
Діагностувальна робота. Тестові завдання для аудіювання в 2 класі до текста «Їжачок» Г. Труфанова.
Перегляд файлу

2 кл.  Читання            Діагн. роб. № 1                 Варіант 1

Аудіювання за текстом  Г. Труфанова «Їжачок»

 

1. Як звали хлопчиків, яких автор зустрів у лісі?

   А. Ванько і Петько        

   Б. Василько і Петько

   В. Петько та Павло

 

2. Кого несли діти в беретику?

   А. Їжачка                    Б. Білочку                 В. Дятла

 

3. Де діти хотіли поселити тваринку?

   А. У класі          Б. Удома під батареєю             В. У повітці

 

4. Що зробив їжачок, коли хлопці відпустили його?

   А. Залишився з ними                     Б. Побіг до лісу     

   В. Чкурнув у хащі і зник

 

5. Встав у речення пропущене слово.

   А у вас, напевно, _____________________ гримить допізна.

 

6. Встанови послідовність подій у тексті.

____  А він, не гаючись, чкурнув у хащі і зник.

____ -Де ж ви його поселите? – перш за все поцікавився я.

____ Зустрів я нещодавно в лісі двох хлоп’ят.

 

7. Підкресли речення, яке не зустрічалось у тексті.

 -Їжачка знайшли!- радісно повідомили брати.

 А влітку віднесемо його до лісу і випустимо.

 - Вашому знайді не треба такого тепла на зиму.

 

8. Підкресли слова, які розповідають про дії їжачка.

 

   Зустрів, заворушилось, поцікавився, чкурнув, гримить, зник,

повідомили, почухали.

 

  Зелений – було легко

  Жовтий – були труднощі

  Червоний – було важко

  2 кл.  Читання            Діагн. роб. № 1                 Варіант 2

Аудіювання за текстом  Г. Труфанова «Їжачок»

 

1. Як звали хлопчиків, яких автор зустрів у лісі?

   А. Петько та Павло

   Б. Ванько і Петько

   В. Василько і Петько

 

2. Кого несли діти в беретику?

   А Білочку                   Б. Їжачка                 В. Дятла

 

3. Де діти хотіли поселити тваринку?

   А. У повітці                Б.  У класі            В. Удома під батареєю

 

4. Що зробив їжачок, коли хлопці відпустили його?

   А. Чкурнув у хащі і зник                    Б. Побіг до лісу     

   В. Скрутився у клубочок і заснув

 

5. Встав у речення пропущене слово.

   -Де ж ви його ______________ ? – перш за все поцікавився я.

 

6. Встанови послідовність подій у тексті.

____ А він, не гаючись, чкурнув у хащі і зник.

____ А у вас, напевно, телевізор гримить допізна.

____ Зустрів я нещодавно в лісі двох хлоп’ят.

 

7. Підкресли речення, яке не зустрічалось у тексті.

 Ми не хотіли цього.

-Їжачка знайшли!- радісно повідомили брати.

 - Вашому знайді не треба такого тепла на зиму.

 

8. Підкресли слова, які розповідають про дії хлопчиків.

 

   Повідомили, заворушилось, поцікавився, чкурнув, гримить, зник, зустрів, почухали.

 

  Зелений – було легко

  Жовтий – були труднощі

  Червоний – було важко

docx
Додано
10 листопада 2023
Переглядів
146
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку