Тестові завдання для перевірки знань з теми "Дослідження Землі" можуть бути використані при проведенні оцінювання якості засвоєння матеалу здобувачами освіти при вивчення географії в 10 класі. Завдання мають чітку рівневу диференціацію тому дають можливість здобувачам освіти повністю розкрити сформованість понять по даній темі. Можуть бути використані при проведенні самостійних робіт, поточному оцінюванні, або в якості завдань для контрольної роботи учням екстернатної форми навчання.
А) градусна сітка
Б) масштаб
В) ізолінії
Г) умовні знаки
А) Мартін Лютер Кінг
Б) Ібн Батута
В) Мартін Бехайм
Г) Геродот
А) 1876
Б) 1456
В) 1492
Г) 1489
А) Амеріго Веспуччі
Б) Фернан Магелан
В) Ібн Батута
Г) Марко Поло
А) Антильські
Б) Молуккські
В) Філіппінські
Г) Британські
А) Індія
Б) Китай
В) Пакистан
Г) Ірак
А) Геродот
Б) Марко Поло
В) Мартін Бехайм
Г) Пліній Менший
А) Васко да Гама
Б) Марко Поло
В) Геродот
Г) Ібн Батута
А) Фернан Магелан
Б) Васко да Гама
В) Христофор Колумб
Г) Бартоломеу Діаш
А) Магеллан
Б) Френсіс Дрейк
В) Марко Поло
Г) Семен Дєжньов
А) Тірас
Б) Гіпаніс
В) Дніпер
Г) Борисфен
А) Індія
Б) Пакистан
В) Австралія
Г) Китай
А) Піренейські
Б) Антильські
В) Молукські
Г) Канарські
А) Карибське
Б) Баренцеве
В) Саргасове
Г) Середземне
А) Великі Антильські острови
Б) Великий Бар’єрний риф
В) Ніагарський водоспад
Г) Мамонтову печеру
А) Скіфія
Б) Сарматія
В) Прагмія
Г) Таврія
А) Борисфен
Б) Тірас
В) Гіпаніс
Г) Будан
А) Ібн Батута
Б) Христофор Колумб
В) Джейс Кук
Г) Марко Поло
А) Атлантичний
Б) Індійський
В) Південний
Г) Тихий
А) Роберт Скотт
Б) Руаль Амундсен
В) Отто Шмідт
Г) Роберт Пірі
А) 90°
Б) 180°
В) 360°
Г) 270°
А) жовтим
Б) зеленим
В) коричневим
Г) блакитним
А) Франція
Б) Іспанія
В) Данія
Г) Велика Британія
А) ізобати
Б) пунктири
В) горизонталі
Г) берхштрихи