Тестові завдання дозволяють визначити рівень теоретичної обізнаності студентів з предмета. Така форма контролю підвищує об'єктивність оцінювання знань, контролює не тільки велику кількість теоретичних питань, але й практичні навички.
Тестові завдання для самоконтролю з дисципліни «Організація і технологія торговельних процесів»
Тема: Форми та методи роздрібного продажу товарів
1. Метод роздрібного продажу - це?
а) сукупність способів і прийомів, за допомогою яких забезпечується обслуговування покупців у процесі продажу;
б) сукупність засобів продажу товарів;
в) усі відповіді правильні.
2. У чому полягає сутність самообслуговування як методу продажу товарів?
а) покупець знайомиться з наявним асортиментом товарів самостійно чи з допомогою продавця;
б) покупець має вільний доступ до товарів та самостійно їх відбирає;
в) правильна відповідь відсутня.
3. Робоче місце продавця-консультанта в магазині, що здійснює: продаж товарів за зразками, розташовується...
а) у торговельній залі;
б) на виставковій площі торговельної зали;
в) в зоні обслуговування.
4. Для активізації продажу нових та маловідомих продовольчих товарів застосовують.
а) виставки;
б) продаж із дегустацією;
в) всі відповіді правильні.
5. Через дрібнороздрібну торговельну мережу дозволяється продавати:
а) продовольчі та непродовольчі товари нескладного асортименту;
б) продовольчі товари фасовані в герметичній упаковці;
в) правильні відповіді а і б.
6. Метод продажу товарів, у процесі якого покупець має вільний доступ до товарів, відкрито викладених у торговельній залі, самостійно їх оглядає, відбирає, розраховується за підібрані товари у вузлі розрахунку.
а) продаж товарів за зразками;
б) самообслуговування;
в) традиційний продаж.
7. До магазинних методів продажу товарів відносять...
а) дрібнороздрібний продаж;
б) продаж за зразками;
в) комбінований продаж.
8. До позамагазинних форм роздрібного продажу відноситься...
а) торгівля на ринках;
б) торгівля через Інтернет;
в) ярмарки.
9. Форма продажу товарів поза магазинами, за якої вибір товару та його замовлення не збігаються у часі з безпосередньою передачею його покупцеві це...
а) особлива форма продажу;
б) дистанційна торгівля;
в) активна форма торгівлі.
10. До позамагазинних методів активізації продажу відноситься...
а) продаж товарів поштою;
б) телепродаж;
в) сезонний розпродаж товарів.
11. Для придбання товарів поштою покупець в поштовому відділенні оформляє...
а) заявку;
б) договір;
в) заяву-замовлення.
12. На вибрані покупцем товари, в магазині з продажу за зразками, продавець - консультант виписує.
а) товарний чек;
б) квитанцію;
в) рахунок.
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
а |
X |
|
|
|
|
|
|
X |
|
|
|
X |
б |
|
|
X |
|
|
X |
X |
|
X |
X |
|
|
в |
|
X |
|
X |
X |
|
|
|
|
|
X |
|