Тестові завдання для самоконтролю з дисципліни «Організація і технологія торговельних процесів». Тема: "Форми та методи роздрібного продажу товарів".

Про матеріал

Тестові завдання дозволяють визначити рівень теоретичної обізнаності студентів з предмета. Така форма контролю підвищує об'єктивність оцінювання знань, контролює не тільки велику кількість теоретичних питань, але й практичні навички.

Перегляд файлу

Тестові завдання для самоконтролю з дисципліни «Організація і технологія торговельних процесів»

Тема:  Форми та методи роздрібного продажу товарів

 

1. Метод роздрібного продажу - це?

а) сукупність способів і прийомів, за допомогою яких забезпечується обслуговування покупців у процесі продажу;

б) сукупність засобів продажу товарів;

в) усі відповіді правильні.

2. У чому полягає сутність самообслуговування як методу продажу товарів?

а) покупець знайомиться з наявним асортиментом товарів самостійно чи з допомогою продавця;

б) покупець має вільний доступ до товарів та самостійно їх відбирає;

в) правильна відповідь відсутня.

3. Робоче місце продавця-консультанта в магазині, що здійснює: продаж товарів за зразками, розташовується...

а) у торговельній залі;

б) на виставковій площі торговельної зали;

в) в зоні обслуговування.

4. Для активізації продажу нових та маловідомих продовольчих товарів застосовують.

а) виставки;

б) продаж із дегустацією;

в) всі відповіді правильні.

5. Через дрібнороздрібну торговельну мережу дозволяється продавати:

а) продовольчі та непродовольчі товари нескладного асортименту;

б) продовольчі товари фасовані в герметичній упаковці;

в) правильні відповіді а і б.

6. Метод продажу товарів, у процесі якого покупець має вільний доступ до товарів, відкрито викладених у торговельній залі, самостійно їх оглядає, відбирає, розраховується за підібрані товари у вузлі розрахунку.

а) продаж товарів за зразками;

б) самообслуговування;

в) традиційний продаж.

7. До магазинних методів продажу товарів відносять...

а) дрібнороздрібний продаж;

б) продаж за зразками;

в) комбінований продаж.

8. До позамагазинних форм роздрібного продажу відноситься...

а) торгівля на ринках;

б) торгівля через Інтернет;

в) ярмарки.

9. Форма продажу товарів поза магазинами, за якої вибір товару та його замовлення не збігаються у часі з безпосередньою передачею його покупцеві це...

а) особлива форма продажу;

б) дистанційна торгівля;

в) активна форма торгівлі.

10. До позамагазинних методів активізації продажу відноситься...

а) продаж товарів поштою;

б) телепродаж;

в) сезонний розпродаж товарів.

11. Для придбання товарів поштою покупець в поштовому відділенні оформляє...

а) заявку;

б) договір;

в) заяву-замовлення.

12. На вибрані покупцем товари, в магазині з продажу за зразками, продавець - консультант виписує.

а) товарний чек;

б) квитанцію;

в) рахунок.

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

а

X

 

 

 

 

 

 

X

 

 

 

X

б

 

 

X

 

 

X

X

 

X

X

 

 

в

 

X

 

X

X

 

 

 

 

 

X

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Дудко Марина
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
15 березня 2020
Переглядів
1293
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку