Завдання для тренінгу.
Урок-тренінг «Вправні господарі»
Мета:
Завдання 1.
З’єднай прислів’я.
Добре прожуєш – солодко проковтнеш.
Солодка їда – животу біда.
Без солі, без хліба – немає обіду.
Риба – вода, ягода – трава, а хліб – усьому голова.
Завдання 2.
Обери правильну відповідь:
До первинної обробки фруктів відноситься:
а) нарізка
б) миття
в) сортування.
Як обробляють банки для консервації:
а) ошпарюють
б) кип’ятять
в) стерилізують.
Завдання 3.
Визнач правильну послідовність технологічних операцій при консервуванні компоту
_____ заливка сиропом
_____ підготовка банок і кришок
_____ стерилізація
_____ первинна обробка яблук
_____ приготування сиропу.
Завдання 4.
Бісквітний тортик.
Які продукти потрібні для тіста, а які для крему?
Завдання 5.
Назвати види прибирання.
Визначити необхідні для цього предмети.
Завдання 6.
Гра «Магазин» .
Учні діляться на дві команди.
Завдання на картках:
Покласти до візочка продукти, які записані в списку
для приготування піци. для приготування фруктового салату.
Проблемне питання: Хто такий господар? (відповіді дітей).