Самостійна робота « Історичний розвиток та еволюція органічного світу»:
а) аналогічні, б) гомологічні, в) атавізми, г) рудименти.
а) наявність викопних форм тварин і рослин, б) універсальність генетичного коду, в) схожість між людиною та людиноподібними мавпами, г) здатність до польоту комах і птахів.
а) подібність поділу клітин усіх організмів, б) подібність у формуванні скелетів ссавців різних рядів, в)схожість ранніх стадій розвитку зародків різних класів, г) спільність будови кровоносної системи різних класів ссавців.
а) відмінностями у кліматі, б)розмірами територій, в) давньою відокремленістю територій.
а) рептилій і ссавців, б) птахів і рептилій, в) птахів і ссавців, г) земноводних і плазунів.
а) здатність до відкладання яєць, б) спільність будови кровоносної системи в) наявність червоподібної личинки, г) будова кінцівок.
а) природний добір, б) боротьба за існування, в) популяційні хвиліг) спадкова мінливість.
1 |
1 рудименти |
А забарвлення у клопа-солдатика |
2 |
2 атавізми |
Б верхня кінцівка людини та передня кінцівка коня |
3 |
3 аналогічні органи |
В тазові кістки дельфіна |
4 |
4 гомологічні органи |
Г зябра риби та зябра рака |
Д багатососковість у людини
12. Установіть відповідність між типами органів та прикладами, що їх ілюструють.
А |
Б |
В |
Г |
|
|
|
|