8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Тестові завдання до теми "Способи сервірування столів", варіант 1.

Про матеріал
Тестові завдання з відповідями різного рівня складності (варіант № 1) до плану уроку виробничого навчання з теми: "Способи сервірування столів". Для перевірки знань учнів.
Перегляд файлу

Тести

 

Варіант – 1

І-й рівень складності

1. Самообслуговування є найбільш ефективним:

А. Масового обслуговування;

Б. Персонального обслуговування;

В. Інше (Відповідь доповнити).

2. При повному обслуговуванні всі операції здійснюють:

А. Адміністратори;

Б. Офіціанти;

В. Старший офіціант.

3. Горілку подають охолодженою:

А. 3º – 10º С;

Б. 12º – 14º С;

В. 0º - 4º С.

4. Офіціант на відміну від сомельє:

А. Не дегустує страви;

Б. Не дегустує вино;

В. Не розливає вино.

5. Кожен екземпляр меню підписується:

А. Керівником, головним бухгалтером та шеф – кухарем;

Б. Керівником, головним бухгалтером та шеф – кухарем і ставиться кругла печать;

В. Керівником, головним бухгалтером та офіціантом.

6. Пиріжкова тарілка за розміром становить (мм):

А. 175;

Б. 190;

В. 200.

 

7. Столові прибори це:

А. Виделка, ложка, ніж;

Б. Виделка, тарілка, ніж;

В. Виделка, серветка, ніж.

8. До столової білизни належать:

А. Скатертини, серветки, ручники;

Б. Скатертини, серветки, ручники, рушники;

В. Рушники, скатертини, серветки.

9. Бранч це:

А. Пізній сніданок;

Б. Пізній обід;

В. Пізня вечеря.

10. Обслуговування здійснюється в залах для проведення конференцій тільки за бажанням:

А. Учасників;

Б. Офіціантів;

В. Директора ресторану.

 

ІІ-й рівень складності

1. Вестибюль це___________________________________________________________________

 

2. Ресторан це___________________________________________________________________

 

ІІІ-й рівень складності

1. Охарактеризуйте посуд для напоїв.

__________________________________________________________________

 

 

Додаток до тестів І – рівня складності (відповіді)

6

а

7

а

8

б

9

а

10

а

1

а

2

б

3

в

4

б

5

б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток до завдань ІІ – рівня складності (відповіді)

Вестибюль – приміщення в якому починається обслуговування споживачів продукції та послуг закладу харчування. Він повинен бути просторим.

 

 

Додаток до завдання ІІІ – рівня складності (відповіді)

Посуд  для напоїв

Горілочна чарка (35-50 мл) – для міцних спиртних напоїв (горілки, гірких настойок і т.п.), які подаються до різних закусок.

Коньячна чарка (15-25 мл) – використовується звичайно у випадку, якщо коньяк чи ром подають до кави.

Якщо подається тільки коньяк, його можна наливати й у чарку для горілки. Часто коньяк наливають у спеціальну кулясту чарку (75-250 мл). У ній краще відчувається аромат напою.

 

Мадерна чарка (50-75 мл) – для мадери, портвейну, хересу і десертних вин.

Рейнвейна чарка (75-150 мл) – для білих столових вин, які подаються до рибних гарячих блюд і деяких холодних закусок.

Лафітна чарка (100-125 мл) – для червоних столових вин, які подаються до гарячих м’ясних блюд.

Келих для шампанського (125-150 мл).

Чарка для лікеру (25-30 мл).

Фужер (200-250 мл) – для мінеральної чи фруктової води і деяких інших безалкогольних напоїв.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Марочек Надія
Додано
13 квітня
Переглядів
79
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку