Тема «Бароко: архітектура, скульптура, живопис» (17-18 уроки) – 8 кл
а) гармонійність, урівноваженість;
б)урочистість, динамічність, синтез мистецтв;
в) стародавність, міфологічність;
а) Францію
б) Німеччину
в) Італію
а) тісно пов’язані;
б) розвиваються окремо одне від одного;
в) розвивається лише архітектура;
г) розвивається лише скульптура
а) квадрат;
б) розкриті обійми;
в) багатокутник;
г) фігуру хреста
а) комплект з кількох меблів, зроблених в одному стилі;
б) комплект дзеркал для зали;
в) комплект одягу
а) яскраві кольори та реальність зображеного;
б) прикрашання життя людей, контрастність кольорів;
в) найсуттєвіші частини картини виділяються світлом, все інше знаходиться у тіні
а) Рембранта ван Рейна;
б) Пітера Пауля Рубенса;
в) Дієго Віласкеса
а) пейзаж та натюрморт;
б) портрет та пейзаж;
в) побутові картини та портрет
а) це зображення людини або кількох людей;
б) це зображення історичних сцен;
в) це зображення картин природи
а) це зображення історичних сцен;
б) це зображення композицій з різними предметами;
в) зображення моря
а) це зображення людини або кількох людей;
б) це зображення історичних сцен;
в) це зображення моря або картин природи
а) шикування в колони на урочистих прийомах;
б) ряд або кілька паралельних рядів колон із загальним горизонтальним покриттям;
в) різновид столу, що приставляють до площини стіни .
Тема «Стихія музики Бароко» ( 19 урок) – 8 кл
а) гармонійність, урівноваженість;
б)урочистість, динамічність, синтез мистецтв;
в) стародавність, міфологічність
б) Ф.Шопен, П.Чайковський, Ф.Ліст;
в) В.Моцарт, Л.ван Бетховен, Ф.Шуберт
а) орган;
б) скрипка;
в) клавесин
а) 2 частини – швидка і повільна;
б) 3 частини – повільна, швидка, стримана;
в) 3 частини – швидка,повільна, швидка
а) А.Аматі, А.Страдіварі, Дж.Гварнері;
б) А.Піполіно, А.Кореллі;
в) А.Вівальді, Дж.Тартіні
а) гітара;
б) орган;
в) скрипка
а) це інструментальний одноголосний твір;
б) це багатоголосний вокальний твір;
в) це поліфонічний твір, у якому основна тема імітується послідовно в різних голосах
а) це перекладання музичного твору для іншого складу виконавців;
б) це змінення форми музичного твору;
в) це вокальне виконання твору без музичного супроводу
а) струнні;
б) духові;
в) ударні
а) це музика, яка передає настрій;
б) музика, що нагадує оточуючі звуки;
в) музика, зміст якої розкривається у назві
а) це багато частинний вокальний твір на біблійні сюжети;
б) це багато частинний інструментальний твір;
в) це жанр вокальної музики.
Тема «Українське бароко» (20 урок) 8 кл
а) західний регіон;.
б) південний регіон;.
в) центральний та східний регіони
а) західний регіон;.
б) південний регіон;.
в) центральний та східний регіони
а) гетьмана Тараса Бульби;
б) гетьмана Івана Мазепи;
в) гетьмана Богдана Хмельницького
а) каменю та дереву;
б) мармуру та металу;
в) дереву та мармуру
а) іконопис за біблійними сюжетами;
б) акцент на індивідуальність людини;
в) народні сцени
а) скульптура;
б) живопис;
в) графіка
а) це виконання твору одноголосно;
б) це виконання твору на 8 і більше голосів;
в) це виконання твору на 3 голоси
а) Харківська академія мистецтв і музичні школи;
б) Києво-Могилянська академія та колегіуми;
в) Львівський драматичний театр та музичні училища
а) учні не тільки розігрували, а й приймали участь у створенні п’єси;
б) учні розігрували готові п’єси;
в) п’єси створювались викладачами
а) різдвяні та великодні драми;
б) історичні та моральні п’єси;
в) різдвяні, великодні драми, історичні та моральні п’єси;
а) троїсті музики;
б) козак-бандурист та троїсті музики;
в) козак-бандурист
а) ідеалом воїна та музиканта;
б) оберегом;
в) живописним героєм
тема «Мова та види кіномистецтва» (9кл)
а) фотографування
б) кінематограф
в) живопис
а) мультиплікація
б) документалістика
в) художнє кіно
а) мультиплікація
б) документалістика
в) художнє кіно
а) короткометражні
б) довгометражні
в) повнометражні
а) Чарлі Чаплін
б) брати Люмьєри
в) О.Довженко
а) О.Довженко та Ч.Чаплін
б) Й.Тимченко та А Федецький
в) Й.Тимченко та О.Довженко
а) мультиплікація
б) документалістика
в) німе кіно
а) 1930 році
б) 1896 році
в) 1925 році
а) накладання звука
б) монтажу кадрів
в) спецефектам
а) фантастичні, кумедні, звукові
б) звукові, механічні, оптичні
в) комп’ютерні, фантастичні, цифрові
а) головний епізод
б) основна мелодія
в) саундтрек
а) золота пальмова гілка
б) скіфський олень
в) оскар
тема « Жанри і стилі кіно» -(19-20 уроки) - 9кл
а) живопис
б) фотографування
в) кінематограф
а) бойовик
б) вестерн
в) фантастика
г) комедія
а) фентезі
б) мюзикл
в) кіберпанк
г) вестерн
а) фентезі
б) бойовик
в) антиутопія
г) вестерн
а) фентезі
б) вестерн
в) кіберпанк
г) бойовик
а) вестерн
б)мюзикл
в) мейнстрім
а) мають чітки розмежування
б) взаємопроникають один в один
в) кожен фільм має лише один жанр
а) вестерн
б) мюзикл
в) комедія
г) мелодрама
а) мюзикл
б) комедія
в) фантастика
г) кіберпанк
а) мюзикл
б) комедія
в) фантастика
г) вестерн
а) мюзикл
б) комедія
в) фантастика
г) вестерн
а) вестерн
б) комедія
в) трейлер
г) фільм-опера