Тестові завдання по темі "Атмосфера" 6 клас

Про матеріал
Контрольна робота складається з 2 варіантів. У кожному варіанті 10 різнорівневих завдань, є завдання обрати одну правильну відповідь та географічні задачі.
Перегляд файлу

___________________________________

___________________________________

___________________________________

___________________________________

___________________________________

___________________________________

І віріант

 

I рівень. Тести (кожне завдання 0,5 б)

1. Атмосфера це  -

а) нижній шар повітряної оболонки Землі;         б) повітряна оболонка Землі;

в) нижній шар тропосфери;        г) оболонка Землі, яка складається із стратосфери і мезосфери.

 2. Лінії, які з’єднують на карті точки з однаковою абсолютною температурою, називаються:

а) ізобари       б) ізобати       в) ізогієти      г) ізотерми

 3. Прилад для вимірювання температури:                            а) барометр; б) термометр; в) флюгер  г) гігрометр.  

4.  Температура повітря певної місцевості залежить від:
а) атмосферного тиску;   б) вологості повітря;   в) кута падіння променів Сонця на земну поверхню.

5. З висотою температура повітря:
а) знижується на 10ОС на кожний кілометр;   б) зростає на 6ОС на кожний кілометр;   
в) знижується на 6ОС на кожний кілометр.

6. Нормальний атмосферний тиск дорівнює:

 а) 758 мм. рт. ст;   б) 760 мм. рт. ст;   в) 768 мм. рт. ст..  

II рівень (кожне завдання 1 б)

 4. Що таке вітер? Які причини виникнення вітрів? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 5. Намалювати схеми утворення бризів.

 

 

 

 

 

 

III рівень (завдання на 3 б)

 

Напрямок вітру

Північний

Північно-східний

Східний

Південно-східний

Південний

Західний

Південно-західний

Північно-західний

Кількість днів

4

3

4

3

2

4

4

       3

9. Використовуючи дані, побудуйте розу вітрів за місяць: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV рівень (завдання на 3 б)

 10. Яку висоту має гора, якщо біля її підніжжя температура повітря становить +28ОС, а на вершині -5ОС?

 ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

        Оцінка ___________  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

___________________________________

___________________________________

___________________________________

___________________________________

___________________________________

___________________________________

 

ІІ віріант

 I рівень. Тести (кожне завдання 0,5 б)

 1. Найбільша частина озону атмосфери зосереджена:

а) у стратосфері;                               б) мезосфері;

в) тропосфері;                                   г) у верхніх шарах атмосфери.

2. Як називається нижній, прилеглий до Землі шар атмосфери?
а) тропосфера   б) стратосфера   в) мезосфера   г) термосфера.

3. Позначте назву показника, яким вимірюють атмосферний тиск:

а) бали                                   б) міліметри ртутного стовпчика

в) градуси                             г) м/с.

 4. Яку частку становить азот у складі атмосферного повітря?
а) 78%       б) 21%      в) 1%     г) 0,03 %.

5. Які з названих вітрів належать до періодичних (сезонних)?
а) Північно-Східний пасат         г) західне перенесення
б) Південно-Східний пасат          д) бриз
в)  мусон                                     е) стокові вітри.

6. Виберіть опади, що випадають із насиченого водою повітря.
а)  туман    б) роса   в) дощ  г) сніг    д) іній    е) град.

 II рівень (кожне завдання 1,5 б)

 7. Дати визначення термінів:

 Атмосферний тиск-

Відносна вологість повітря-

8.    Намалювати схему і пояснити утворення зимового мусону.

 

 

 

 

 

Напрямок вітру

Північний

Північно-східний

Східний

Південно-східний

Південний

Західний

Південно-західний

Північно-західний

Кількість днів

5

4

3

2

2

3

3

       5

III рівень (завдання на 3 б)                                                                                   9. Використовуючи дані, побудуйте розу вітрів за місяць:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV рівень (завдання на 3 б)

10.  Розв’язати задачу. Яку відносну висоту має гора, якщо на її вершині атмосферний тиск становить 622 мм рт. ст., а біля підніжжя 742 мм рт.ст.?  

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

        Оцінка ___________  

docx
Пов’язані теми
Географія, 6 клас, Контрольні роботи
Інкл
Додано
3 лютого 2019
Переглядів
6904
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку