Тестові завдання програмованого контролю можуть використовуватися на уроках трудового навчання у процесі оволодіння учнями технології ручної обробки деревини, а також у вивченні предмета «Технології» у профільних класах технологічного профілю за спеціалізацією деревообробка. Крім тогобудуть корисними майстрам виробничого навчання та викладачам спецдисциплін технологічного практикуму, студентам педагогічних навчальних закладів напрямку підготовки «Технологічна освіта».
Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс:
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія №23 Вінницької міської ради»
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
АНОТАЦІЯ
Актуальним питанням процесу навчання є поточний і тематичний контроль учнів, що сприяє своєчасному усуненню прогалин із тем, які вивчались програмним матеріалом. Удосконаленню процесу навчання школярів сприяють активні методи навчання, що відіграють важливу роль у закріпленні теоретичних знань, формуванні стійких умінь та навичок. При цьому засвоєний матеріал використовується на конкретних прикладах, формуються вміння виявляти причини дефектів, аналізувати їх, встановлювати зв’язок між причинами та наслідками, ставити проблеми та розв’язувати їх.
Сучасна педагогіка дає можливість застосовувати різноманітні методи виявлення рівня засвоєння учнями навчальної інформації.
Ефективною формою перевірки знань учнів є тестові завдання для контролю й управління навчальним процесом. Запропонований дидактичний матеріал може використовуватися для традиційного без машинного методу контролю.
Кожна картка вміщує дванадцять тестових запитань. На кожне запитання є чотири варіанти відповідей, з яких тільки одна правильна. Для виконання завдання напроти кожного запитання учень повинен зазначити правильну відповідь в отворах картки відповідей підклавши при цьому чистий аркуш паперу.
КАРТКА ВІДПОВІДЕЙ НА ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
№ картки |
. |
||||||||||||||||||||||||
Тема
Клас
Прізвище та ім’я учня
|
|
№ запитання |
|||||||||||||||||||||||
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
9 |
|
10 |
|
11 |
|
12 |
|||
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
в |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Досвід роботи в школі і використання подібних карток на уроках трудового навчання переконують в тому, що вони є раціональною формою роботи з перевірки знань учнів, а також забезпечують оперативність при усному опитуванні і повністю охоплюють учнів тематичним контролем.
Розроблені тестові завдання можуть використовуватися у вивченні предмета «Технології» у профільних класах технологічного профілю за спеціалізацією деревообробка. Крім того можуть бути корисними майстрам виробничого навчання та викладачам спецдисциплін, студентам напрямку підготовки «Технологічна освіта».
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
1 |
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
Тема: Організація робочого місця і безпека праці.
Запитання та варіанти відповідей |
Запитання та варіанти відповідей |
Процеси, що спрямованні на забезпечення основного виробництва і технічне обслуговування предметами праці відносять до… . а – основного виробництва;
в – матеріального обслуговування; г – загального обслуговування виробництва.
|
Яку сировину використовують лісопильне, фанерне і деревообробне виробництво?
а – хлисти, крони, коріння;
в – колоди, кряжі, крони; г – хлисти, кряжі, коріння.
|
До якої групи виробництв входить виробництво деревостружкових плит?
в – деревообробної; г – спеціальної. |
Якою повинна бути найменша освітленість в приміщеннях навчальних майстерень?
в – 200 лк.; г – 150 лк..
|
З яких порід деревини виготовляють кишки столярних верстаків? а – дуба, бука, явора, берези;
в – вільхи, горіха, груші, сливи; г – граба, клена, верби, черешні.
|
Цехи, що виконують функції технічного обслуговування виробництва називають … . а - основними;
в - підсобними; г - запасними.
|
Вогнегасник, що зображений на рисунку використовують для … .
а – гасіння загорянь майже всіх твердих речовин і деяких рідин (бензин, нафта та ін.); б - гасіння вогню на електричних установках, які знаходяться під напругою; в - гасіння електроустановок і рідин;
|
Який спосіб кріплення заготовки зображено на рисунку?
а – за допомогою заднього затискного гвинта; б – у передньому затискному гвинті; в – за допомогою упора;
|
До основних причин травматизму належать… .
а – порушення основних вимоги типових інструкцій з безпеки праці та прийомів роботи; б – неправильна організація робочого місця; в – відсутність належних умов праці;
|
Для зразкового утримання робочого місця слід … .
а – перевіряти готовність устаткування, працювати тільки правильно загостреним інструментом; б – видаляти відходи, що виникли під час обробки, захищати вимірювальні інструменти від забруднення пилом і тирсою;
г – дотримуватися усіх перелічених
|
Для полегшення виконання технологічної операції використовують … .
а – інструменти; б – пристрої; в – верстати; г – машини. |
Який розряд кваліфікації столяра-верстатника є найвищим?
а – ІІ; б –ІІІ; в – ІV; г – V. |
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
КАРТКА ПЕРЕВІРКИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
1 |
. |
|||||||||||||||||||||||||
Тема: Організація робочого місця і безпека праці.
|
|
№ запитання |
||||||||||||||||||||||||
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
9 |
|
10 |
|
11 |
|
12 |
||||
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
в |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
2 |
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
Тема: Сировина і матеріали в деревообробці.
Запитання та варіанти відповідей |
Запитання та варіанти відповідей |
||||||||
Як називається розріз, що проходить уздовж осі стовбура, але на деякій відстані від центра його поперечного перерізу?
в - тангентальний; г - повздовжній;
|
Ділянки з ненормальним забарвленням ядра без зниження твердості деревини, що виникли під дією дерево руйнівних грибів називають … .
а – грибні ядрові плями і смуги;
в –- цвіль; г –- побуріння.
|
||||||||
|
а - заболонь; б - ядро; в - серцевина; г - камбій.
|
||||||||
Яку назву має пожолобленість, що зображена на рисунку?
б –- складна повздовжня;
г – криловатість. |
Як називається хвилясте або переплетене розміщення волокон деревини?
в – пасинок; г – нахил волокон. |
||||||||
Вміст якої основної органічної речовини у деревині найбільший?
а - целюлози; б - лагніну; в - геміцелюлози; г - пентозанів. |
Як називається властивість матеріалу чинити опір руйнівній дії зовнішніх сил?
а – твердість; б – пружність; в – в’язкість; г – міцність. |
||||||||
а - випадаючий; б - розгалужений; в - зшивний; г - довгастий.
|
Як називається властивість деревини поглинати воду з повітря?
а – водопоглинання; б – гігроскопічність; в – розбухання;
|
||||||||
Якій деревині листяних порід відповідають такі властивості: ядро світло буре, заболонь біла з рожевим відтінком, річні шари видно на всіх розрізах, рання зона має два або більше рядів великих судин, серцевинних променів не видно ні на одному з розрізів, деревина вологостійка, міцна, в’язка, гнучка, мало тріскається під час висихання, добре обробляється?
а – дуб ; б - ясен; в - бук; г - берест.
|
а – метикові; б – відлупні; в - морозовинні; г – тріщини усушки.
|
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
КАРТКА ПЕРЕВІРКИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
2 |
|
|||||||||||||||||||||||||
Тема: Сировина і матеріали в деревообробці.
|
|
№ запитання |
||||||||||||||||||||||||
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
9 |
|
10 |
|
11 |
|
12 |
||||
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
в |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
3 |
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
Тема: Матеріали і напівфабрикати з деревини.
Запитання та варіанти відповідей |
Запитання та варіанти відповідей |
||||
Яку назву має пиломатеріал в якого товщина може бути не більшою ніж 100 мм, а ширина не перевищує подвійної товщини?
а - шпали; б - бруси; в - бруски; г - дошки; |
Як назву має дошка із середньої частини колоди, що включає в себе серцевину? а - серединна;
в - бічна; г - обапіл.
|
||||
На якому рисунку зображена необрізна дошка з гострим обзелом?
|
Яку назву має фанера, виготовлена з двох склеєних листів фанери, між якими вміщують теплоізоляційний наповнювач?
а – армована фанера;
в – вогнестійка фанера; г – ксилотек .
|
||||
Якими клеями склеюють фанеру марка якої ФСФ?
а –- карбамід ними ;
в –- фенолформальдегідними; г – будь-якими.
|
а - ребро; б - кромка; в - торець ; г - пласт. |
||||
Який різновид щитів набирають з рейок і обклеюють з обох боків сорочками з лущеного шпону?
а – дощаті щити;
в – столярні плити; г – порожнисті щити.
|
Яку назву має навмисно допущений уступ, призначений для приховання різних дефектів на поверхні виробу, таких як криві шви, зазори та ін.?
в – пом’якшення; г – платик. |
||||
Яка операція є кінцевою під час виготовлення столярних виробів?
а – опорядження; б – попереднє складання; в – кінцеве складання; г – зачищення. |
Який документ відображає технологію виготовлення деталі, складальної одиниці чи виробу?
а – технічний рисунок; б – технологічна карта; в – специфікація; г – креслення виробу. |
||||
а – деревоволокнистої плити; б - фанери; в - струганого шпону; г – лущеного шпону.
|
Схема якого сушіння деревини зображена на рисунку?
а – схема газової сушильної установки; б – схема камери періодичної дії; в – схема сушіння деревини в рідинах; г – схема сушіння в електричному полі струмів ВЧ.
|
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
КАРТКА ПЕРЕВІРКИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
3 |
|
|||||||||||||||||||||||||
Тема: Матеріали і напівфабрикати з деревини.
|
|
№ запитання |
||||||||||||||||||||||||
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
9 |
|
10 |
|
11 |
|
12 |
||||
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
в |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
4 |
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
Тема: Технічні вимірювання і контроль якості виробів. Розкроювання матеріалу й розмічання заготовок.
Запитання та варіанти відповідей |
Запитання та варіанти відповідей |
а - для контролю лінійних розмірів; б - для контролю кутових величин; в - для перевірки вертикальних ліній;
|
Як називаються інструменти, що призначені для абсолютного і відносного порівняння вимірюваної величини з одиницею вимірювання?
а - вимірювальні інструменти;
в - міри; г - контрольні автомати.
|
Як називається значення вимірюваної величини, що відповідає одній поділці шкали?
а – похибка вимірювання; б – ціна поділки шкали;
г – чутливість вимірювального засобу. |
З яких основних деталей складається рейсмус?
а - колодка-1. бруски-стержні-2, клин-3; б - колодка 1, клин-2, бруски-стержні-3;
г - колодка-1, бруски-стержні-2, клин-3, металеві шпильки(голки).
|
Як називається інструмент, зображений на рисунку?
б - малка;
г - скоба.
|
Чому дорівнює показ шкал ШЦ-І ?
б - 8,28 мм; в - 0,85 мм ; г - 8,50 мм.
|
а - 1,95 мм; б - 1,90 мм; в - 1,09 мм; г - 2,00 мм.
|
Які інструменти використовують для вимірювання зовнішніх розиірів методом порівняння?
а – важільні скоби;
в - калібри; г - штангенінструменти.
|
а - мікрометричний глибиномір; б - мікрометричний нутромір; в - мікрометр;
|
Які розміри заготовок товщиною 20 мм потрібні для виготовлення стусла:
а - 200×400, 100×802;
г - 160×400, 100×800.
|
Як називається інструмент, зображений на рисунку?
а - оптичний кутомір; б - кутомір для вимірювання зовнішніх кутів; в - кутомір для вимірювання зовнішніх і внутрішніх кутів; г - кутомір для вимірювання внутрішніх
|
а – 6,36 мм; б – 6,84 мм; в – 6,34 мм;
|
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
КАРТКА ПЕРЕВІРКИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
4 |
|
|||||||||||||||||||||||||
Тема: Технічні вимірювання і контроль якості виробів. Розкроювання матеріалу й розмічання заготовок. |
|
№ запитання |
||||||||||||||||||||||||
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
9 |
|
10 |
|
11 |
|
12 |
||||
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
в |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
5 |
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
Тема: Ручні пилки, їх будова й призначення. Підготовка ручних пилок до роботи і прийоми пиляння.
Запитання та варіанти відповідей |
Запитання та варіанти відповідей |
Яка будова лучкової пилки? а - розпірка-1, стояк-2, тятива-3, закрутка-4, ручка-5; б - стояк -1, розпірка -2, тятива-3, закрутка-4, ручка-5 ; в - розпірка-1, стояк-2, закрутка –
г - стояк -1, розпірка -2, зак- рутка -3, тятива -4, ручка-5;
|
Як називається операція, зображена на рисунку?
а - прорізання напилком пазухи; б - усунення нерівностей молотком на рівній металевій плиті;
пластинами; г - виконання напилком фугування.
|
а - наградка; б - ножівка з обушком; в - ножівка-вимірювач; г - ножівка вузька. |
Чому дорівнює кут при вершині поперечної пилки? а - 20º...30º;
в - 50º...60º; г - 30º...45º.
|
а - косокутних похилих трикутників; б - рівнобедрених трикутників;
г - форма профілю значення не має.
|
Якою цифрою позначено на рисунку передню
а - 1; б - 2,3;
г - 5.
|
Чому дорівнює ширина полотна лучкової пилки для поперечного пиляння?
в - 15...20 мм; г - 30...40 мм.
|
Від чого залежить величина розведення зубів пилки?
а - від вологості деревини;
в - від породи деревини; г - від всіх перелічених пунктів.
|
Яка операція зображена на рисунку?
в - поперечне пиляння; г - повздовжнє пиляння.
|
Для чого використовують пристрій, зображений на рисунку:
б - розведення зубів ножівки; в - плющення зубів ножівки; г - фугування зубів ножівки.
|
Для чого використовують інструмент, зображений на рисунку?
б - розпилювання деревини під кутом до волокон;
пазів, гребенів і шипів; г - всіх вищеперелічених пунктів.
|
Внаслідок чого виникає шорсткий пропил, під час пиляння ручними пилками?
а - внаслідок нерівномірного розведення або неправильного застосування пилки; б - внаслідок перекосу полотна пилки;
г - внаслідок порушення правил безпеки праці.
|
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
КАРТКА ПЕРЕВІРКИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
5 |
|
||||||||||||||||||||||||
Тема: Ручні пилки, їх будова й призначення. Підготовка ручних пилок до роботи і прийоми пиляння.
|
|
№ запитання |
|||||||||||||||||||||||
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
9 |
|
10 |
|
11 |
|
12 |
|||
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
в |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
6 |
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
Тема: Ручні струги. Їх будова й призначення. Підготовка ручних стругів до роботи і прийоми стругання.
Запитання та варіанти відповідей |
Запитання та варіанти відповідей |
Зображений на рисунку інструмент застосовують для:
в - чистового стругання деревини; г - попереднього стругання деревини.
|
Як перевіряють правильність обробки площини по ширині?
а - при допомозі кутника;
в - за допомогою лінійки; г - за допомогою шаблона.
|
Як називається основа колодки рубанка? а - носок; б - підошва;
г - п’ятка. |
а - шпунтубель; б - зензубель;
г - шліфтик.
|
На якій відстані встановлюють кромку горбатика від різальної кромки основного залізка?
а - 0,1...0,5 мм; б - 0,01...0,03 мм;
|
З якої деревини виготовляють колодки й клини рубанків та інших стругів? а - бука, клена, граба, груші, ясена; б - дуба, акації, липи, клена, ясена;
г - осики, вільхи, горіха, дуба, бука. |
Для чого призначений інструмент, що зображений на рисунку?
б - утворення маленьких борозенок;
г - обробки торців.
|
Як називається інструмент, зображений на рисунку?
а - кальовка; б - стружок;
|
Як називається операція, зображена на рисунку?
б - гостріння залізка на бруску; в - заточування фаски;
залізка під час заточування.
|
Встановлене в колодку лезо повинно виступати з підошви без перекосу рівномірною вузькою смужкою завширшки:
а - 0,5...0,8 мм;
в - 0,8...1,0 мм; г - 1,0...3,0 мм.
|
Яку операцію виконують шліфтиком?
а - зачищають нерівні і завилькуваті ділянки; б - простругують на оброблювальній поверхні невеликі борозенки, які забеспечують краще зщеплення під час обклеювання заготовок фанерою, сукном та іншими матеріалами; в - простругують пази прямокутного перерізу або гребіні того ж перерізу для з’єднання деталей у шпунт;
|
Для чого потрібний правильний розподіл зусиль правої і лівої руки під час стругання?
а - для зручності стругання; б - щоб не „завалити” кінці заготовки;
деревини; г - щоб утворилася чиста поверхня.
|
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
КАРТКА ПЕРЕВІРКИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
6 |
|
||||||||||||||||||||||||
Тема: Ручні струги. Їх будова й призначення. Підготовка ручних стругів до роботи і прийоми стругання.
|
|
№ запитання |
|||||||||||||||||||||||
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
9 |
|
10 |
|
11 |
|
12 |
|||
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
в |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
7 |
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
Тема: Свердління отворів ручними інструментами.
Запитання та варіанти відповідей |
Запитання та варіанти відповідей |
Яка відповідь відповідає даному зображенню?
а - грибоподібна рукоятка-1, колінчастий стержень-2, обертова рукоятка -3, патрон-4, кулачки-5; б - обертова рукоятка-3, колінчастий вал-2, грибоподібна рукоятка-1, патрон-4, кулачки-5; в - грибоподібна рукоятка-1, колінчастий стержень-2, обертова рукоятка-3, кулачки-4, патрон-5;
|
Перове центрове свердло використовують для:
а - свердління глибоких отворів в пластах і кромках, тобто поперек волокон; б - конічного розсвердлювання верхньої частини отвору під головку шурупа; в - свердління сквозних і неглибоких отворів в пластах і кромках, тобто поперек волокон; г - ручного висвердлювання неглибоких отворів під
|
Як називаються інструменти, що зображені на рисунку? а - центрові свердла; б - пробкові свердла;
г - спіральні свердла.
|
б - електричний дриль;
г - коловорот.
|
Від чого залежить швидкість обертання і сила натиску на свердло під час ручного свердління? а - від твердості деревини;
в - від діаметру свердла; г - від всіх вище прелічених пунктів. |
Чому дорівнює кут загострення спірального свердла? а - 90°...100°;
в - 125°...130°; г - 110°...115°. |
Як називається інструмент, що зображений на рисунку?
в - гвинтове свердло; г - спіральне свердло.
|
На якому рисунку зображено перове центрове свердло?
|
Для чого в кінці свердління швидкість обертання і натиск на інструмент зменшують? а - щоб на виході отвору не було сколів, відривів, відщіпів та інших дефектів; б - щоб не нагрівалось свердло
г - для запобігання перекосу свердла під час свердління. |
Що потрібно враховувати для зручності свердління отворів? а - розміри деталі чи заготовки; б - зріст працюючого та правильний вибір інструментів для свердління;
г - всі вище перелічені пункти.
|
Яка послідовність кріплення свердла в патроні коловорота або ручного дриля? 1. Обертаючи кільце патрона за часовою стрілкою, хвостовик зажимають кулачками. 2. Встановлюють коловорот або дриль вертикально. 3. Вільно обертають патрон, перевіряють, чи свердло немає биття.
а - 2,4,1,3; б - 2,4,3,1; в - 4,1,3,2; г - 4,3,1,2.
|
Який спосіб кріпленя заготовки на столярному верстаті для свердління зображений на рисунку?
б - горизонтальний на кришці верстата; в - горизонтальний в повздовжньому затискачі-коробці;
мозі клинка і грибінки. |
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
КАРТКА ПЕРЕВІРКИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
7 |
|
||||||||||||||||||||||||
Тема: Свердління отворів ручними інструментами. |
|
№ запитання |
|||||||||||||||||||||||
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
9 |
|
10 |
|
11 |
|
12 |
|||
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
в |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
8 |
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
Тема: Довбання і різання стамесками.
Запитання та варіанти відповідей |
Запитання та варіанти відповідей |
З якої сталі виготовляють стамески і долота?
а - конструкційно-вуглицевої сталі звичайної якості;
в - легованої сталі; г - швидкорізальної сталі.
|
Чим відрізняється стамеска від долота?
а - кутом загострення;
в - призначенням; г - всіма вище преліченими пунктами.
|
При довбанні провушин і гнізд поблизу торців деталей можливе розщеплення деревини. Що потрібно робити в таких випадках?
а - працювати більш вузькими долотами;
в - зменшити силу удару киянкою; г - дотримуватися всіх перелічених пунктів. |
|
Як називаєтьсь інструмент, зображений на рисунку?
в - плоска стамеска; г - коса стамеска.
|
Чому дорівнює кут загострення долота?
а - 25º...35º;
в - 25º...40º; г - 18º...25º.
|
Чому дорівнює кут загострення стамесок?
а - 18º...25º;
в - 25º...40º; г -25º...35º.
|
З якої деревини виготовляють киянки?
а - клена, липи, граба, груші, ясена;
в - граба, ясена, груші, бука, сосни; г - бука, граба, карагача, груші, яблуні.
|
а – підстругування; б – різання по розмітці під лінійку; в – зрізування торця;
|
|
а - роликовий підшипник-1, пружини-2, електродвигун-4, рукоятки-3,5, болт-6, різальний ланцюг-7, шина-8, станина-9, колонки-10 ; б - станина-1, пружини-2, болт-4, рукоятки-3,5, електродвигун-6, різальний ланцюг-7, шина-8, роликовий підшипник-9, колонки-10; в - станина-1, пружини-2, електродвигун-4, рукоятки-3,5, болт-6, різальний ланцюг-7, шина-8, роликовий підшипник-9, колонки-10;
двигун-4,9 рукоятки-3,5,8, болт-6,7,8;
|
На якому рисунку правильно показано довбання деревини вузьким долотом?
а - на рисунку А; б - на рисунку Б; в - на рисунках А і Б; г – на обох рисунках не вірно.
|
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
КАРТКА ПЕРЕВІРКИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
8 |
|
||||||||||||||||||||||||
Тема: Довбання і різання стамесками.
|
|
№ запитання |
|||||||||||||||||||||||
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
9 |
|
10 |
|
11 |
|
12 |
|||
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
в |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
9 |
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
Тема: З’днання деталей столярних виробів.
Запитання та варіанти відповідей |
Запитання та варіанти відповідей |
Який спосіб споювання зображений на рисунку?
а - споювання в шпунт із вставною рейкою;
в - споювання в чверть; г - споювання на гладку фугу;
|
До якої групи відносяться найпростіший спосіб зрощування?
а - зрощування накладками;
в - зрощування врубками; г - зрощування шипами.
|
а - Д-1, Д-2, Д-3; б - К-1, К-2, К-3, К-4, К-6; в - УС-1, УС-2, УС-3, УС-4, УС-5, УС-6; г - УЯ-1, УЯ-2, УЯ-3. |
Яку кількість заплечиків, гнізд і вушок має шип, зображений на рисунку?
в - 2 шипи, 1 заплечики, 2 вушко; г - 2 шипи, 1 заплечики, 1 вушко.
|
Як називається зображене на рисунку зрощування деталей, що несуть навантаження?
а - косе з’єднання впівдерева з прямим стиком ;
в - в півдерева з прямим стиком; г - простий накладний замок .
|
Якм називається конструктивна форма шипового з’єднання зображена на рисунку?
а - клиноподібнийабо зубчастий шип; б - шип з косим стиком;
г - шип з прямим стиком.
|
Як називається пристрій, зображений на рисунку? а - цвінга; б - вайма;
г - струбцина.
|
а - кінцеве кутове з’єднання „на вус”; б - кутове кінцеве з’єднання вставним круглим шипом; в - кінцеве наскрізне кутове з’єднання ; г - кутове серединне з’єднання .
|
а - з’єднання на прямий відкритий шип; б - з’єднання на відкритий шип „ластівчин хвіст”;
г - з’єднання на потайний шип. |
Яке серединне з’єднання зображене на рисунку:
а - з’єднання наскрізним одинарним шипом ; б - з’єднання потайним шипом;
г - з’єднання наскрізним
|
Яке призначення пристроїв, зображених на рисунках?
диталей; б - кріплення деталі чи заго- товки під час обробки; в - кріплення пристроїв під час обробкидеталей або заготовок;
|
|
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
КАРТКА ПЕРЕВІРКИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
9 |
. |
||||||||||||||||||||||||
Тема: З’днання деталей столярних виробів.
|
|
№ запитання |
|||||||||||||||||||||||
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
9 |
|
10 |
|
11 |
|
12 |
|||
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
в |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
10 |
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
Тема: Оздоблення столярних виробів.
Запитання та варіанти відповідей |
Запитання та варіанти відповідей |
а - однобічне фанерування; б - двобічне фанерування;
г - фанерування криволінійних поверхонь;
|
Яку назву мають речовини, що легко розчиняються у воді, спирті, маслах та інших рідинах? а - барвники;
в - шпатлівки; г – грунтовки.
|
Яку назву має фанера, що містить один або два зовнішніх шари струганого шпона з дуба, горіха, груші і інших порід дерев? а - декоративна;
в - ксилотек; г - облицьована .
|
а - грунтування; б - перше полірування;
г - третє полірування.
|
а - геометрична різьба; б - контурна різьба;
г - плоскорельєфна різьба .
|
Яку назву мають розчини природних або синтетичних смол в етиловому чи метиловому спирті?
в - олійні лаки; г - нітроцелюлозні лаки.
|
Які марки лаків відносяться до поліефірних?
а - 4С, 7С, 4Т, 5Т, 7Т; б - ПЭ-246, ПЭ-265;
г - НЦ-218, НЦ-221, НЦ-224, М4-52, М4-28.
|
На якому рисункузображено набір паркетрі з ромбів?
|
Який дефект облицьовування, зображений на рисунку при неякісній підготовці основи?
б - випучування шпона сучком, коли просідає основа; в - просідання шпона на сучку, коли
г - просідання шпона в заглиблення.
|
Яке оздоблення називають металізацією?
а - нанесення рисунків і орнаментів на поверхню дерев’яних виробів металевими штифтами; б - накладання тонкої синтетичної плівки із зображенням текстури цінних порід;
виготовленою з цінної деревини; г - нанесення на поверхню деревини тонкого шару металу.
|
Яка відповідь правильно відображає будову пристрою для нанесення клею? а - ванночка-1, ручка-2, клей-3, валики-4-5, щілина-6; б - ванночка-1, клей -2, ручка – 3, валики-4-5, щілина-6; в - ванночка-1, клей -2, ручка – 3, валики-5-6, щілина-4; г - ванночка-1, клей-2, ручка-3,
|
Як називається пристрій, зображений на рисунку і якою цифрою позначено форсунку?
а - пістолет-розпилювач,1; б - компресор,3; в - пістолет-розпилювач,3; г - компресор,1 .
|
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
КАРТКА ПЕРЕВІРКИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
10 |
|
||||||||||||||||||||||||
Тема: Оздоблення столярних виробів.
|
|
№ запитання |
|||||||||||||||||||||||
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
9 |
|
10 |
|
11 |
|
12 |
|||
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
в |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1