Тестові завдання програмованого контролю можуть використовуватися на уроках трудового навчання у процесі оволодіння учнями технології ручної обробки деревини, а також у вивченні предмета «Технології» у профільних класах технологічного профілю за спеціалізацією деревообробка. Крім тогобудуть корисними майстрам виробничого навчання та викладачам спецдисциплін технологічного практикуму, студентам педагогічних навчальних закладів напрямку підготовки «Технологічна освіта».
Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс:
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія №23 Вінницької міської ради»
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
АНОТАЦІЯ
Актуальним питанням процесу навчання є поточний і тематичний контроль учнів, що сприяє своєчасному усуненню прогалин із тем, які вивчались програмним матеріалом. Удосконаленню процесу навчання школярів сприяють активні методи навчання, що відіграють важливу роль у закріпленні теоретичних знань, формуванні стійких умінь та навичок. При цьому засвоєний матеріал використовується на конкретних прикладах, формуються вміння виявляти причини дефектів, аналізувати їх, встановлювати зв’язок між причинами та наслідками, ставити проблеми та розв’язувати їх.
Сучасна педагогіка дає можливість застосовувати різноманітні методи виявлення рівня засвоєння учнями навчальної інформації.
Ефективною формою перевірки знань учнів є тестові завдання для контролю й управління навчальним процесом. Запропонований дидактичний матеріал може використовуватися для традиційного без машинного методу контролю.
Кожна картка вміщує дванадцять тестових запитань. На кожне запитання є чотири варіанти відповідей, з яких тільки одна правильна. Для виконання завдання напроти кожного запитання учень повинен зазначити правильну відповідь в отворах картки відповідей підклавши при цьому чистий аркуш паперу.
КАРТКА ВІДПОВІДЕЙ НА ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
№ картки |
. |
||||||||||||||||||||||||
Тема
Клас
Прізвище та ім’я учня
|
|
№ запитання |
|||||||||||||||||||||||
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
9 |
|
10 |
|
11 |
|
12 |
|||
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
в |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Досвід роботи в школі і використання подібних карток на уроках трудового навчання переконують в тому, що вони є раціональною формою роботи з перевірки знань учнів, а також забезпечують оперативність при усному опитуванні і повністю охоплюють учнів тематичним контролем.
Розроблені тестові завдання можуть використовуватися у вивченні предмета «Технології» у профільних класах технологічного профілю за спеціалізацією деревообробка. Крім того можуть бути корисними майстрам виробничого навчання та викладачам спецдисциплін, студентам напрямку підготовки «Технологічна освіта».
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
1 |
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
Тема: Організація робочого місця і безпека праці.
Запитання та варіанти відповідей |
Запитання та варіанти відповідей |
Процеси, що спрямованні на забезпечення основного виробництва і технічне обслуговування предметами праці відносять до… . а – основного виробництва; б – технічного обслуговування; в – матеріального обслуговування; г – загального обслуговування виробництва.
|
Яку сировину використовують лісопильне, фанерне і деревообробне виробництво?
а – хлисти, крони, коріння; б – хлисти, колоди, кряжі; в – колоди, кряжі, крони; г – хлисти, кряжі, коріння.
|
До якої групи виробництв входить виробництво деревостружкових плит?
а – лісопильної; б – фанерної; в – деревообробної; г – спеціальної. |
Якою повинна бути найменша освітленість в приміщеннях навчальних майстерень?
а – 300 лк.; б – 250 лк.; в – 200 лк.; г – 150 лк..
|
З яких порід деревини виготовляють кишки столярних верстаків? а – дуба, бука, явора, берези; б – ялини, сосни, ясеня, акації; в – вільхи, горіха, груші, сливи; г – граба, клена, верби, черешні.
|
Цехи, що виконують функції технічного обслуговування виробництва називають … . а - основними; б - допоміжними; в - підсобними; г - запасними.
|
Вогнегасник, що зображений на рисунку використовують для … .
а – гасіння загорянь майже всіх твердих речовин і деяких рідин (бензин, нафта та ін.); б - гасіння вогню на електричних установках, які знаходяться під напругою; в - гасіння електроустановок і рідин; г – для будь-якого гасіння .
|
Який спосіб кріплення заготовки зображено на рисунку?
а – за допомогою заднього затискного гвинта; б – у передньому затискному гвинті; в – за допомогою упора; г – за допомогою струбцин.
|
До основних причин травматизму належать… .
а – порушення основних вимоги типових інструкцій з безпеки праці та прийомів роботи; б – неправильна організація робочого місця; в – відсутність належних умов праці; г – всі перелічені.
|
Для зразкового утримання робочого місця слід … .
а – перевіряти готовність устаткування, працювати тільки правильно загостреним інструментом; б – видаляти відходи, що виникли під час обробки, захищати вимірювальні інструменти від забруднення пилом і тирсою; в – після роботи очищати обладнання та інструменти і класти їх на місце . г – дотримуватися усіх перелічених
|
Для полегшення виконання технологічної операції використовують … .
а – інструменти; б – пристрої; в – верстати; г – машини. |
Який розряд кваліфікації столяра-верстатника є найвищим?
а – ІІ; б –ІІІ; в – ІV; г – V. |
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
КАРТКА ПЕРЕВІРКИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
1 |
. |
|||||||||||||||||||||||||
Тема: Організація робочого місця і безпека праці.
|
|
№ запитання |
||||||||||||||||||||||||
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
9 |
|
10 |
|
11 |
|
12 |
||||
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
в |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
2 |
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
Тема: Сировина і матеріали в деревообробці.
Запитання та варіанти відповідей |
Запитання та варіанти відповідей |
||||||||
Як називається розріз, що проходить уздовж осі стовбура, але на деякій відстані від центра його поперечного перерізу?
а - торцевий; б - радіальний; в - тангентальний; г - повздовжній;
|
Ділянки з ненормальним забарвленням ядра без зниження твердості деревини, що виникли під дією дерево руйнівних грибів називають … .
а – грибні ядрові плями і смуги; б – ядрова гниль; в –- цвіль; г –- побуріння.
|
||||||||
На якому рисунку зображена поверхнева червоточина? |
Як називається частина стовбура, що позначена цифрою 6?
а - заболонь; б - ядро; в - серцевина; г - камбій.
|
||||||||
Яку назву має пожолобленість, що зображена на рисунку? а –- проста повздовжня; б –- складна повздовжня; в –- поперечна; г – криловатість. |
Як називається хвилясте або переплетене розміщення волокон деревини?
а – завиток; б – завилькуватість; в – пасинок; г – нахил волокон. |
||||||||
Вміст якої основної органічної речовини у деревині найбільший?
а - целюлози; б - лагніну; в - геміцелюлози; г - пентозанів. |
Як називається властивість матеріалу чинити опір руйнівній дії зовнішніх сил?
а – твердість; б – пружність; в – в’язкість; г – міцність. |
||||||||
Яку назву має сучок, що зображений на рисунку?
а - випадаючий; б - розгалужений; в - зшивний; г - довгастий.
|
Як називається властивість деревини поглинати воду з повітря?
а – водопоглинання; б – гігроскопічність; в – розбухання; г – волого- і газопроникність.
|
||||||||
Якій деревині листяних порід відповідають такі властивості: ядро світло буре, заболонь біла з рожевим відтінком, річні шари видно на всіх розрізах, рання зона має два або більше рядів великих судин, серцевинних променів не видно ні на одному з розрізів, деревина вологостійка, міцна, в’язка, гнучка, мало тріскається під час висихання, добре обробляється?
а – дуб ; б - ясен; в - бук; г - берест.
|
Як називаються тріщини, що зображенні на рисунку? а – метикові; б – відлупні; в - морозовинні; г – тріщини усушки.
|
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
КАРТКА ПЕРЕВІРКИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
2 |
|
|||||||||||||||||||||||||
Тема: Сировина і матеріали в деревообробці.
|
|
№ запитання |
||||||||||||||||||||||||
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
9 |
|
10 |
|
11 |
|
12 |
||||
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
в |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
3 |
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
Тема: Матеріали і напівфабрикати з деревини.
Запитання та варіанти відповідей |
Запитання та варіанти відповідей |
||||
Яку назву має пиломатеріал в якого товщина може бути не більшою ніж 100 мм, а ширина не перевищує подвійної товщини?
а - шпали; б - бруси; в - бруски; г - дошки; |
Як назву має дошка із середньої частини колоди, що включає в себе серцевину? а - серединна; б - центральна; в - бічна; г - обапіл.
|
||||
На якому рисунку зображена необрізна дошка з гострим обзелом?
|
Яку назву має фанера, виготовлена з двох склеєних листів фанери, між якими вміщують теплоізоляційний наповнювач?
а – армована фанера; б – ребриста фанера; в – вогнестійка фанера; г – ксилотек .
|
||||
Якими клеями склеюють фанеру марка якої ФСФ?
а –- карбамід ними ; б –- альбуміно-казеїновими; в –- фенолформальдегідними; г – будь-якими.
|
Як називається елемент дошки, що позначений цифрою 4? а - ребро; б - кромка; в - торець ; г - пласт. |
||||
Який різновид щитів набирають з рейок і обклеюють з обох боків сорочками з лущеного шпону?
а – дощаті щити; б – багатошарові щити; в – столярні плити; г – порожнисті щити.
|
Яку назву має навмисно допущений уступ, призначений для приховання різних дефектів на поверхні виробу, таких як криві шви, зазори та ін.?
а – звис; б – розкладка; в – пом’якшення; г – платик. |
||||
Яка операція є кінцевою під час виготовлення столярних виробів?
а – опорядження; б – попереднє складання; в – кінцеве складання; г – зачищення. |
Який документ відображає технологію виготовлення деталі, складальної одиниці чи виробу?
а – технічний рисунок; б – технологічна карта; в – специфікація; г – креслення виробу. |
||||
Схема виготовлення якого матеріалу зображена на рисунку?
а – деревоволокнистої плити; б - фанери; в - струганого шпону; г – лущеного шпону.
|
Схема якого сушіння деревини зображена на рисунку?
а – схема газової сушильної установки; б – схема камери періодичної дії; в – схема сушіння деревини в рідинах; г – схема сушіння в електричному полі струмів ВЧ.
|
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
КАРТКА ПЕРЕВІРКИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
3 |
|
|||||||||||||||||||||||||
Тема: Матеріали і напівфабрикати з деревини.
|
|
№ запитання |
||||||||||||||||||||||||
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
9 |
|
10 |
|
11 |
|
12 |
||||
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
в |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
4 |
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
Тема: Технічні вимірювання і контроль якості виробів. Розкроювання матеріалу й розмічання заготовок.
Запитання та варіанти відповідей |
Запитання та варіанти відповідей |
Для чого призначений пристрій зображений на рисунку?
а - для контролю лінійних розмірів; б - для контролю кутових величин; в - для перевірки вертикальних ліній; г - для контролю правильності поверхні;
|
Як називаються інструменти, що призначені для абсолютного і відносного порівняння вимірюваної величини з одиницею вимірювання?
а - вимірювальні інструменти; б - калібри; в - міри; г - контрольні автомати.
|
Як називається значення вимірюваної величини, що відповідає одній поділці шкали?
а – похибка вимірювання; б – ціна поділки шкали; в – точність відліку; г – чутливість вимірювального засобу. |
З яких основних деталей складається рейсмус?
а - колодка-1. бруски-стержні-2, клин-3; б - колодка 1, клин-2, бруски-стержні-3; в - бруски-стержні-1, колодка-2, клин-3; г - колодка-1, бруски-стержні-2, клин-3, металеві шпильки(голки).
|
Як називається інструмент, зображений на рисунку?
а - ярунок; б - малка; в - перевірочна лінійка; г - скоба.
|
Чому дорівнює показ шкал ШЦ-І ?
а - 27,8 мм; б - 8,28 мм; в - 0,85 мм ; г - 8,50 мм.
|
Чому дорівнює ціна поділки ноніуса штангенциркуля ШЦ-1?
а - 1,95 мм; б - 1,90 мм; в - 1,09 мм; г - 2,00 мм.
|
Які інструменти використовують для вимірювання зовнішніх розиірів методом порівняння?
а – важільні скоби; б – мікрометричні інструменти; в - калібри; г - штангенінструменти.
|
Як називається інструмент , зображений на рисунку?
а - мікрометричний глибиномір; б - мікрометричний нутромір; в - мікрометр; г - граничний калібр.
|
Які розміри заготовок товщиною 20 мм потрібні для виготовлення стусла:
а - 200×400, 100×802; б - 160×400, 100×802; в - 200×400, 100×800; г - 160×400, 100×800.
|
Як називається інструмент, зображений на рисунку?
а - оптичний кутомір; б - кутомір для вимірювання зовнішніх кутів; в - кутомір для вимірювання зовнішніх і внутрішніх кутів; г - кутомір для вимірювання внутрішніх кутів .
|
Який розмір має деталь, якщо барабан мікрометра з межами вимірювання 0-25 мм під час вимірювання зайняв положення, зображене на рисунку?
а – 6,36 мм; б – 6,84 мм; в – 6,34 мм; г – 6,034 мм. |
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
КАРТКА ПЕРЕВІРКИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
4 |
|
|||||||||||||||||||||||||
Тема: Технічні вимірювання і контроль якості виробів. Розкроювання матеріалу й розмічання заготовок. |
|
№ запитання |
||||||||||||||||||||||||
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
9 |
|
10 |
|
11 |
|
12 |
||||
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
в |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
5 |
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
Тема: Ручні пилки, їх будова й призначення. Підготовка ручних пилок до роботи і прийоми пиляння.
Запитання та варіанти відповідей |
Запитання та варіанти відповідей |
Яка будова лучкової пилки? а - розпірка-1, стояк-2, тятива-3, закрутка-4, ручка-5; б - стояк -1, розпірка -2, тятива-3, закрутка-4, ручка-5 ; в - розпірка-1, стояк-2, закрутка – 3, тятива -4, ручка-5; г - стояк -1, розпірка -2, зак- рутка -3, тятива -4, ручка-5;
|
Як називається операція, зображена на рисунку?
а - прорізання напилком пазухи; б - усунення нерівностей молотком на рівній металевій плиті; в - протягування зубів ножівки між затиснутими в лещатах мідними чи алюмінієвими пластинами; г - виконання напилком фугування.
|
Як називається інструмент, зображений на рисунку?
а - наградка; б - ножівка з обушком; в - ножівка-вимірювач; г - ножівка вузька. |
Чому дорівнює кут при вершині поперечної пилки? а - 20º...30º; б - 45º...50º ; в - 50º...60º; г - 30º...45º.
|
Пилки, призначені для повздовжнього пиляння, мають форму зуба у вигляді: а - косокутних похилих трикутників; б - рівнобедрених трикутників; в - прямокутних трикутників; г - форма профілю значення не має.
|
Якою цифрою позначено на рисунку передню грань? а - 1; б - 2,3; в - 4; г - 5.
|
Чому дорівнює ширина полотна лучкової пилки для поперечного пиляння?
а - 10...12 мм; б - 20...25 мм; в - 15...20 мм; г - 30...40 мм.
|
Від чого залежить величина розведення зубів пилки?
а - від вологості деревини; б - від виду пилки; в - від породи деревини; г - від всіх перелічених пунктів.
|
Яка операція зображена на рисунку?
а - випилювання замкнутого криволінійного контуру; б - випилювання не замкнутого криволінійного контуру; в - поперечне пиляння; г - повздовжнє пиляння.
|
Для чого використовують пристрій, зображений на рисунку:
а - заточування зубів ножівки; б - розведення зубів ножівки; в - плющення зубів ножівки; г - фугування зубів ножівки.
|
Для чого використовують інструмент, зображений на рисунку? а - розпилювання деревини вздовж і впоперек волокон; б - розпилювання деревини під кутом до волокон; в - вибирання чвертей, зрізування пазів, гребенів і шипів; г - всіх вищеперелічених пунктів.
|
Внаслідок чого виникає шорсткий пропил, під час пиляння ручними пилками?
а - внаслідок нерівномірного розведення або неправильного застосування пилки; б - внаслідок перекосу полотна пилки; в – при неправильній поставі робітника; г - внаслідок порушення правил безпеки праці.
|
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
КАРТКА ПЕРЕВІРКИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
5 |
|
||||||||||||||||||||||||
Тема: Ручні пилки, їх будова й призначення. Підготовка ручних пилок до роботи і прийоми пиляння.
|
|
№ запитання |
|||||||||||||||||||||||
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
9 |
|
10 |
|
11 |
|
12 |
|||
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
в |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
6 |
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
Тема: Ручні струги. Їх будова й призначення. Підготовка ручних стругів до роботи і прийоми стругання.
Запитання та варіанти відповідей |
Запитання та варіанти відповідей |
Зображений на рисунку інструмент застосовують для:
а - остаточного зачищування деревини; б - точного стругання великих поверхонь і для вирівнювання довгих кромок ; в - чистового стругання деревини; г - попереднього стругання деревини.
|
Як перевіряють правильність обробки площини по ширині?
а - при допомозі кутника; б - за допомогою двох брусків; в - за допомогою лінійки; г - за допомогою шаблона.
|
Як називається основа колодки рубанка? а - носок; б - підошва; в - затилок; г - п’ятка. |
Який інструмент зображений на рисунку? а - шпунтубель; б - зензубель; в - цинубель; г - шліфтик.
|
На якій відстані встановлюють кромку горбатика від різальної кромки основного залізка?
а - 0,1...0,5 мм; б - 0,01...0,03 мм; в - 1,0...5,0 мм; г - 0,5...1,0 мм.
|
З якої деревини виготовляють колодки й клини рубанків та інших стругів? а - бука, клена, граба, груші, ясена; б - дуба, акації, липи, клена, ясена; в - граба, ясена, груші, бука, сосни; г - осики, вільхи, горіха, дуба, бука. |
Для чого призначений інструмент, що зображений на рисунку? а - стругання випуклих і вгнутих поверхонь; б - утворення маленьких борозенок; в - вибирання і зачищення чвертей на кромках деталей; г - обробки торців.
|
Як називається інструмент, зображений на рисунку?
а - кальовка; б - стружок; в - шпунтубель; г - горбач. |
Як називається операція, зображена на рисунку?
а - правка на дрібнозернистому бруску; б - гостріння залізка на бруску; в - заточування фаски; г - перевірка правильного положення залізка під час заточування.
|
Встановлене в колодку лезо повинно виступати з підошви без перекосу рівномірною вузькою смужкою завширшки:
а - 0,5...0,8 мм; б - 0,1...0,3 мм; в - 0,8...1,0 мм; г - 1,0...3,0 мм.
|
Яку операцію виконують шліфтиком?
а - зачищають нерівні і завилькуваті ділянки; б - простругують на оброблювальній поверхні невеликі борозенки, які забеспечують краще зщеплення під час обклеювання заготовок фанерою, сукном та іншими матеріалами; в - простругують пази прямокутного перерізу або гребіні того ж перерізу для з’єднання деталей у шпунт; г - простругують профілі, в яких поєднуються прямі і криві ділянки.
|
Для чого потрібний правильний розподіл зусиль правої і лівої руки під час стругання?
а - для зручності стругання; б - щоб не „завалити” кінці заготовки; в - щоб запобігти сколюванню крайніх волокон деревини; г - щоб утворилася чиста поверхня.
|
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
КАРТКА ПЕРЕВІРКИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
6 |
|
||||||||||||||||||||||||
Тема: Ручні струги. Їх будова й призначення. Підготовка ручних стругів до роботи і прийоми стругання.
|
|
№ запитання |
|||||||||||||||||||||||
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
9 |
|
10 |
|
11 |
|
12 |
|||
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
в |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
7 |
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
Тема: Свердління отворів ручними інструментами.
Запитання та варіанти відповідей |
Запитання та варіанти відповідей |
Яка відповідь відповідає даному зображенню?
а - грибоподібна рукоятка-1, колінчастий стержень-2, обертова рукоятка -3, патрон-4, кулачки-5; б - обертова рукоятка-3, колінчастий вал-2, грибоподібна рукоятка-1, патрон-4, кулачки-5; в - грибоподібна рукоятка-1, колінчастий стержень-2, обертова рукоятка-3, кулачки-4, патрон-5; г - колінчастий стержень-1, обертова рукоятка-2, грибоподібна рукоятка-3, патрон-4, кулачки-5;
|
Перове центрове свердло використовують для:
а - свердління глибоких отворів в пластах і кромках, тобто поперек волокон; б - конічного розсвердлювання верхньої частини отвору під головку шурупа; в - свердління сквозних і неглибоких отворів в пластах і кромках, тобто поперек волокон; г - ручного висвердлювання неглибоких отворів під шурупи.
|
Як називаються інструменти, що зображені на рисунку? а - центрові свердла; б - пробкові свердла; в - бурави; г - спіральні свердла.
|
Який інструмент зображений на рисунку? а - шестеренчаста дриль; б - електричний дриль; в - гвинтовий дриль; г - коловорот.
|
Від чого залежить швидкість обертання і сила натиску на свердло під час ручного свердління? а - від твердості деревини; б - від типу свердла; в - від діаметру свердла; г - від всіх вище прелічених пунктів. |
Чому дорівнює кут загострення спірального свердла? а - 90°...100°; б - 116°...118°; в - 125°...130°; г - 110°...115°. |
Як називається інструмент, що зображений на рисунку?
а центрове свердло; б - роззенківка; в - гвинтове свердло; г - спіральне свердло.
|
На якому рисунку зображено перове центрове свердло?
|
Для чого в кінці свердління швидкість обертання і натиск на інструмент зменшують? а - щоб на виході отвору не було сколів, відривів, відщіпів та інших дефектів; б - щоб не нагрівалось свердло в - для запобігання пошкодження свердла; г - для запобігання перекосу свердла під час свердління. |
Що потрібно враховувати для зручності свердління отворів? а - розміри деталі чи заготовки; б - зріст працюючого та правильний вибір інструментів для свердління; в - спосіб кріплення деталі чи заготовки; г - всі вище перелічені пункти.
|
Яка послідовність кріплення свердла в патроні коловорота або ручного дриля? 1. Обертаючи кільце патрона за часовою стрілкою, хвостовик зажимають кулачками. 2. Встановлюють коловорот або дриль вертикально. 3. Вільно обертають патрон, перевіряють, чи свердло немає биття. 4. Повертаючи патрон проти часової стрілки кулачки розводять на потрібну відстань і вставляють між ними хвостовик свердла.
а - 2,4,1,3; б - 2,4,3,1; в - 4,1,3,2; г - 4,3,1,2.
|
Який спосіб кріпленя заготовки на столярному верстаті для свердління зображений на рисунку?
а - вертикальний в затискачі; б - горизонтальний на кришці верстата; в - горизонтальний в повздовжньому затискачі-коробці; г - вертикальний при допо- мозі клинка і грибінки. |
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
КАРТКА ПЕРЕВІРКИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
7 |
|
||||||||||||||||||||||||
Тема: Свердління отворів ручними інструментами. |
|
№ запитання |
|||||||||||||||||||||||
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
9 |
|
10 |
|
11 |
|
12 |
|||
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
в |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
8 |
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
Тема: Довбання і різання стамесками.
Запитання та варіанти відповідей |
Запитання та варіанти відповідей |
З якої сталі виготовляють стамески і долота?
а - конструкційно-вуглицевої сталі звичайної якості; б - інсрументальної сталі; в - легованої сталі; г - швидкорізальної сталі.
|
Чим відрізняється стамеска від долота?
а - кутом загострення; б - будовою; в - призначенням; г - всіма вище преліченими пунктами.
|
При довбанні провушин і гнізд поблизу торців деталей можливе розщеплення деревини. Що потрібно робити в таких випадках?
а - працювати більш вузькими долотами; б - зменшити глибину просічок; в - зменшити силу удару киянкою; г - дотримуватися всіх перелічених пунктів. |
На якому рисунку зображено зрізування фаски під кінець бруска?
|
Як називаєтьсь інструмент, зображений на рисунку?
а - долото; б - напівкругла стамеска; в - плоска стамеска; г - коса стамеска.
|
Чому дорівнює кут загострення долота?
а - 25º...35º; б - 25º...30º ; в - 25º...40º; г - 18º...25º.
|
Чому дорівнює кут загострення стамесок?
а - 18º...25º; б - 25º...30º ; в - 25º...40º; г -25º...35º.
|
З якої деревини виготовляють киянки?
а - клена, липи, граба, груші, ясена; б - дуба, акації, осики, клена, ясена; в - граба, ясена, груші, бука, сосни; г - бука, граба, карагача, груші, яблуні.
|
Як називається операція різання стамескою, що зображена на рисунку? а – підстругування; б – різання по розмітці під лінійку; в – зрізування торця; г – зрізування кривих поверхонь.
|
На якому рисунку зображено зрізування бруска на вус?
|
Який варіант відповіді правильно відображає будову електродовбальника.
а - роликовий підшипник-1, пружини-2, електродвигун-4, рукоятки-3,5, болт-6, різальний ланцюг-7, шина-8, станина-9, колонки-10 ; б - станина-1, пружини-2, болт-4, рукоятки-3,5, електродвигун-6, різальний ланцюг-7, шина-8, роликовий підшипник-9, колонки-10; в - станина-1, пружини-2, електродвигун-4, рукоятки-3,5, болт-6, різальний ланцюг-7, шина-8, роликовий підшипник-9, колонки-10; г - станина-1, пружини-2,10, електро- двигун-4,9 рукоятки-3,5,8, болт-6,7,8;
|
На якому рисунку правильно показано довбання деревини вузьким долотом?
а - на рисунку А; б - на рисунку Б; в - на рисунках А і Б; г – на обох рисунках не вірно.
|
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
КАРТКА ПЕРЕВІРКИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
8 |
|
||||||||||||||||||||||||
Тема: Довбання і різання стамесками.
|
|
№ запитання |
|||||||||||||||||||||||
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
9 |
|
10 |
|
11 |
|
12 |
|||
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
в |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
9 |
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
Тема: З’днання деталей столярних виробів.
Запитання та варіанти відповідей |
Запитання та варіанти відповідей |
Який спосіб споювання зображений на рисунку?
а - споювання в шпунт із вставною рейкою; б - споювання в шпунт і гребінь; в - споювання в чверть; г - споювання на гладку фугу;
|
До якої групи відносяться найпростіший спосіб зрощування?
а - зрощування накладками; б - зрощування в стик; в - зрощування врубками; г - зрощування шипами.
|
Які позначення відповідають з’єднанням деталей на кромку?
а - Д-1, Д-2, Д-3; б - К-1, К-2, К-3, К-4, К-6; в - УС-1, УС-2, УС-3, УС-4, УС-5, УС-6; г - УЯ-1, УЯ-2, УЯ-3. |
Яку кількість заплечиків, гнізд і вушок має шип, зображений на рисунку?
а - 2 шипи, 2 заплечики, 1 вушко; б - 3 шипи, 2 заплечики, 2 вушко; в - 2 шипи, 1 заплечики, 2 вушко; г - 2 шипи, 1 заплечики, 1 вушко.
|
Як називається зображене на рисунку зрощування деталей, що несуть навантаження?
а - косе з’єднання впівдерева з прямим стиком ; б - клиновий замок; в - в півдерева з прямим стиком; г - простий накладний замок .
|
Якм називається конструктивна форма шипового з’єднання зображена на рисунку?
а - клиноподібнийабо зубчастий шип; б - шип з косим стиком; в - шип у торцевий паз; г - шип з прямим стиком.
|
Як називається пристрій, зображений на рисунку? а - цвінга; б - вайма; в - хомут; г - струбцина.
|
Яку назву має з’єднання, зображене на рисунку? а - кінцеве кутове з’єднання „на вус”; б - кутове кінцеве з’єднання вставним круглим шипом; в - кінцеве наскрізне кутове з’єднання ; г - кутове серединне з’єднання .
|
Яку назву має ящикове з’єднання зображене на рисунку?
а - з’єднання на прямий відкритий шип; б - з’єднання на відкритий шип „ластівчин хвіст”; в - з’єднання напівпотайними шипами ; г - з’єднання на потайний шип. |
Яке серединне з’єднання зображене на рисунку:
а - з’єднання наскрізним одинарним шипом ; б - з’єднання потайним шипом; в - з’єднання впівдерева; г - з’єднання наскрізним подвійним шипом. |
Яке призначення пристроїв, зображених на рисунках?
а - стискування склеюваних диталей; б - кріплення деталі чи заго- товки під час обробки; в - кріплення пристроїв під час обробкидеталей або заготовок; г - всі відповіді вірні.
|
На якому рисунку зображено таврове з’єднання щитів у вузький паз з одним заплечиком?
|
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
КАРТКА ПЕРЕВІРКИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
9 |
. |
||||||||||||||||||||||||
Тема: З’днання деталей столярних виробів.
|
|
№ запитання |
|||||||||||||||||||||||
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
9 |
|
10 |
|
11 |
|
12 |
|||
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
в |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
10 |
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
Тема: Оздоблення столярних виробів.
Запитання та варіанти відповідей |
Запитання та варіанти відповідей |
Як називається фанерування зображена на рисунку? а - однобічне фанерування; б - двобічне фанерування; в - фанерування ф два шари; г - фанерування криволінійних поверхонь;
|
Яку назву мають речовини, що легко розчиняються у воді, спирті, маслах та інших рідинах? а - барвники; б - пігменти; в - шпатлівки; г – грунтовки.
|
Яку назву має фанера, що містить один або два зовнішніх шари струганого шпона з дуба, горіха, груші і інших порід дерев? а - декоративна; б - бакелізована; в - ксилотек; г - облицьована .
|
Який етап відображає схема руху тампона під час полірування? а - грунтування; б - перше полірування; в - друге полірування; г - третє полірування.
|
Який вид різьблення зображений на рисунку? а - геометрична різьба; б - контурна різьба; в - накладне різьблення; г - плоскорельєфна різьба .
|
Яку назву мають розчини природних або синтетичних смол в етиловому чи метиловому спирті?
а - спиртові лаки; б - полієфірні лаки; в - олійні лаки; г - нітроцелюлозні лаки.
|
Які марки лаків відносяться до поліефірних?
а - 4С, 7С, 4Т, 5Т, 7Т; б - ПЭ-246, ПЭ-265; в - УР-19, УР-227М, УР-249М; г - НЦ-218, НЦ-221, НЦ-224, М4-52, М4-28.
|
На якому рисункузображено набір паркетрі з ромбів?
|
Який дефект облицьовування, зображений на рисунку при неякісній підготовці основи?
а - повітряний міхур; б - випучування шпона сучком, коли просідає основа; в - просідання шпона на сучку, коли набухає основа; г - просідання шпона в заглиблення.
|
Яке оздоблення називають металізацією?
а - нанесення рисунків і орнаментів на поверхню дерев’яних виробів металевими штифтами; б - накладання тонкої синтетичної плівки із зображенням текстури цінних порід; в - обклеювання деталей і виробів фанерою, виготовленою з цінної деревини; г - нанесення на поверхню деревини тонкого шару металу.
|
Яка відповідь правильно відображає будову пристрою для нанесення клею? а - ванночка-1, ручка-2, клей-3, валики-4-5, щілина-6; б - ванночка-1, клей -2, ручка – 3, валики-4-5, щілина-6; в - ванночка-1, клей -2, ручка – 3, валики-5-6, щілина-4; г - ванночка-1, клей-2, ручка-3, щілина-5, валики-4-6;
|
Як називається пристрій, зображений на рисунку і якою цифрою позначено форсунку?
а - пістолет-розпилювач,1; б - компресор,3; в - пістолет-розпилювач,3; г - компресор,1 .
|
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
КАРТКА ПЕРЕВІРКИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ПРОГРАМОВАНОГО КОНТРОЛЮ
Трудове навчання. Технології
(технологія ручної обробки деревини)
10 |
|
||||||||||||||||||||||||
Тема: Оздоблення столярних виробів.
|
|
№ запитання |
|||||||||||||||||||||||
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
9 |
|
10 |
|
11 |
|
12 |
|||
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
в |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
г |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1