14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

Тестові завдання "Сучасна література"

Про матеріал
Контрольна робота для учнів 5 класу. Узагальнюючий урок по темі "Сучасна література" за тестовими завданнями, котрі складають три рівні складності. І - ІІ рівні - відповіді на запитання ( стисла відповідь), що оцінюються - 0,5 бала; ІІІ рівень містить запитання, що потребують поширеної відповіді та оцінюються 1 балом.
Перегляд файлу

Зарубіжна література – 5 клас

Вчитель – Веретюк Л.В.

 

Контрольна робота. Сучасна література. Тестові завдання

 

І – ІІ рівні  ( 0,5 бала)

 

1. Які чарівні особливості має капелюх («Капелюх чарівника»)?

2. Що робили батьки Мумі-троля, коли в їхній дім потрапляли нові друзі дітей ?

3. Чому жителі Долини мумі – тролів не впізнали Мумі – троля, коли він виліз з – під капелюха? І хто його впізнав?

4. Хто такі Чупсля і Трясля, як вони розмовляли, і кого найбільше боялися?

5. Чому в кінці серпня у Мумі – троля було вожко на серці?

6. Що було вмістом загадкової валізи Чупслі і Тряслі?

7. Що пообіцяв чарівник мешканцям долини, коли отримав рубін?

8. Як пан Пляшкер прискорив прихід Суботика?

9. Хто такий Вівторакус?

10. Чому Суботик повернувся до пана Пляшкера?

11. Чого бракувало машині для здійснення бажань?

12. Які бажання загадував пан Пляшкер і чим вони закінчувалися?

13.  Для чого можна використати сині «цятки» Суботика?

 14. Як Суботик називав пана Пляшкера ?

 

 

ІІІ рівень  (1 бал)

 

1.Які бажання загадали друзі («Капелюх чарівника») і як це їх характеризує?
2. Які моральні цінності  утверджуються в творі Туве Янсона «Капелюх чарівника»?

3.  Відтворити тиждень, що передував поверненню Суботика до пана Пляшкера.

4.У чому причина невдач пана Пляшкера? Чи зрозумів він помилку і як відбуваються зміни?

5.Як пан Пляшкер використав останню веснянку Суботика, про що це свідчить?

 

docx
Додав(-ла)
Веретюк Лілія
Додано
7 травня
Переглядів
894
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку