Тестові завдання з трудового навчання

Про матеріал
Матеріал можна використати для перевірки знань учнів в 5 класах. При вивченні тем: Організація робочого місця. Види конструкційних матеріалів. Елементи графічної грамоти.
Перегляд файлу

1. Робоче  місце це…

А стілець, на якому сидить учень

Б  верстак, на якому учень  працює

В ділянка майстерні з необхідним обладнанням

1. Які   верстаки  призначено для   обробки деревних матеріалів?

А столярні

Б  слюсарні

В комбіновані

2. До хвойних порід  належать?

     А береза             Г  дуб

     Б  сосна                 Д  ялина

2. До листяних порід  належать?

А клен         

Б ялина

В осика

Г сосна

3.Що  виготовляють з подрібнених відходів деревини?

     А пиломатеріали          

     Б фанеру                        

     В деревоволокнисті плити (ДВП)

3 Що  виготовляють з лущеного шпону?

    А дошки

    Б фанеру

          В деревоволокнисті плити

4. Здатність матеріалу витримувати великі навантаження і не руйнуватися це…

А твердість                 

Б пружність               

В міцність

4. Здатність матеріалу чинити опір  проникненню в нього  іншого  тіла   це…

А пружність              

Б твердість                  

В міцність

5. Яку  лінію використовують для  позначення невидимого контуру?

        А суцільну тонку

        Б  штрихпунктирну

        В штрихову

5. Яку  лінію використовують для  позначення осі симетрії деталі  на кресленні?

        А штрихпунктирну

        Б  штрихову

        В суцільну тонку

6. Для  розмічання великої кількості однакових деталей вико- ристовують...

А малку  В шаблон

Б  кутник  Г  циркуль

6. Для  виготовлення  виробів використовують...

А малюнок  В схему

Б  ескіз  Г  креслення

 

7. Для  свердління фанери свердло потрібного діаметра затискають у

А лещатах

Б  патроні

В  плоскогубцях

7. При  свердлінні отворів на  зазначену глибину використовують

А шило

Б  обмежувач

В патрон

8. Як  позначається зернистість шліфувальної шкурки?

А словом                   В числом

Б  літерою                  

8. У якому напрямку слід  шліфувати заготовку?

            А уздовж волокон

            Б  поперек волокон

            Г  коловими рухами

9. Для  склеювання деталей з деревини використовують клей

   А «Секунда»

   Б  ПВА

   В клейовий олівець

9. При  загущенні клей ПВА  розводять

А розчинником            В  водою

Б  бензином                    

  1.                      Чи може учень залишати робоче місце під час занять?

А може тоді, коли необхідно взяти додатково робочий інструмент

Б може з дозволу чергового

 В може лише з дозволу вчителя

  1.                      Чи можна здмухувати з робочого місця пил, тирсу, інші відходи?

А можна із заплющеними очима

Б можна, якщо очі захищені окулярами

В можна, якщо відходи великих розмірів

Г не можна в жодному разі

doc
Додав(-ла)
Новак Петро
Додано
14 березня
Переглядів
797
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку