Тестові завдання з української мови

Про матеріал
Матеріали до уроку з української мови 5 клас нуш тестові завдання з теми:"Лексикологія.Фразеологія"
Перегляд файлу

                       Лексикологія. Фразеологія.  5 клас

                                 Тестові завдання

1. За походженням слова української мови поділяються:

     а) загальновживану лексику

     б) українські та запозичені слова

     в) активну і пасивну лексику

     г) офіційно-ділову та неофіційно-ділову

2. До української лексики належать слова:

     а) земля, небо, говорити, вода.

     б) галявина, заздалегідь, воздати, прогнозувати

     в) кмітливий, спорт, грим, футбол

     г) візерунок, ангел, спостережливий, злоба

3. Записати рядок, у якому всі слова іншомовного походження:

     а) сироп, малина, коляда, хвіст

     б) вічко, бондар, дослідник, злоба

     в) мудрість, вода, крапка, тире

     г) ін'єкція, рандеву, каліграфія, фініш

4. Записати рядок, у якому всі слова діалекти:

     а) пір'я, влітку, паром, прегарний

     б) спадщина, лижі, бабця, проміння

     в) черлений, посуд, батько, потоки

     г) газда, легінь, чічка, кукуруза

5. Записати рядок, у якому всі слова архаїзми:

     а) стежина, здіймається, батько, перст

     б) подол, гудьба, вродитися, аероплан

     в) ланіти, рало, шульга, ступа

     г) кріпак, смерд, жупан, гаківниця

6. Записати рядок, у якому відсутні неологізми:

     а) компакт-диск, вогнеликий, сонцедайний

     б) блог, акаунт, паті, презентація

     в) голубо-сизий, густобджолиний, фуршет

     г) весна, відлига, урочистий, возвеличити

7. Записати рядок слів, у якому всі сполучення слів є фразеологізмами:

     а) гострий язик, міцний горішок, світла голова

     б) чорна година, рівний шлях, англійська вимова

     в) жовта пляма, друге дихання, глуха ніч

     г) весела пригода, сонячний день, від а до я

8. Виписати терміни, що стосуються мистецтва:

     художник, електрон, кіносценарій, ділення, муза, прикметник, сцена, амплуа, корінь, вистава

9. Виписати правильне значення фразеологізму додавати перцю:

     а) допікати кому-небудь, набридати

     б) дуже сильно пересолити страву

     в) переборювати великі труднощі

     г)  гостро сварити кого-небудь

10. Виписати рядок, в якому є синоніми:

     а) недбалий, неакуратний, поверховий;    

     б) заперечувати, зацікавлювати, пропонувати;

     в) ніжний, лагідний, ласкавий;                  

     г)  куций, короткий, непостійний.

11. Виписати речення, у якому вжито омоніми:

     а) побазікати можна із приятелем, а помовчати лише з вірним другом і товаришем

     б) навіть хижа ласка любить ласку, а не тряску

     в) темна хмара, а веселка ясна

     г)  прийшли до річки дві верби з маленьким вербенятком

12. Виписати рядок, в якому всі пари слів є антонімами:

     а) сльози – сміх, широко – вузько, чорний - білий

     б) весело - смішно, стій – іди, пиши - сядь

     в) темно – світло, правда – честь, біле – світле

     г)  ліс – гай, сонце –небо, часто – густо

13. Виписати рядок, в якому всі пари слів є пароніми:

     а) холодно, спекотно, душно                                 

     б) азбука, абетка, алфавіт                                            

     в) рідна мати, мати велосипед

     г)  сумує, срібний, веселий.

                  

                                                                        

 

docx
Додано
18 березня
Переглядів
180
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку