8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Урок в 11 класі «Узагальнення та систематизація знань з теми «Неорганічні речовини та їхні властивості»»

Про матеріал

Розробка самостійної роботи з теми «Неорганічні речовини та їхні властивості», в якій є завдання з вибором однієї правильної відповіді, завдання на відповідність, завдання з відкритою відповіддю: схема перетворень, запитання-відповідь.

Перегляд файлу

УРОК 50

ПЛАН – КОНСПЕКТ УРОКУ ХІМІЇ 11 КЛАС

ДАТА: _________________________________

ТЕМА УРОКУ: Узагальнення та систематизація знань з теми «Неорганічні речовини та їхні властивості»

МЕТА УРОКУ: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Неорганічні речовини та їхні властивості»: метали, їх фізичні та хімічні властивості, натрій та кальцій гідроксид: властивості, застосування, солі: середні, кислі, жорсткість води, ґрунти: їх кислотність та лужність, мінеральні добрива та силікатні матеріали; з'ясувати рівень засвоєння основних понять з теми «Неорганічні речовини та їхні властивості»; продовжувати розвивати навички розв'язування задач за рівняннями хімічних реакцій; розвивати пам'ять, логічне мислення, вміння застосовувати отримані знання; виховувати самостійність, охайність.

ТИП УРОКУ: узагальнення та систематизації знань.

МЕТОДИ: самостійна робота.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

ІІ. Виконання самостійної роботи

Самостійна робота з теми «Неорганічні речовини та їхні властивості»

І варіант

1. Більшість металів в періодичній системі знаходяться: (0,5 б)

а) III-VI група головна підгрупа; в) I-IV група побічна підгрупа;

б) I-III група побічна підгрупа; г) I-III група головна підгрупа.

2. Речовина, з якою алюміній за звичайних умов не реагує: (0,5 б)

а) кисень; в) кислота;

б) неметали; г) вода.

3. Речовина, з якою залізо не реагує: (0,5 б)

а) купрум(II) сульфат; в) магній;

б) хлорид на кислота; г) хлор.

4. Вкажіть перелік, до якого ввійшли лише металічні елементи: (0,5 б)

а) Al, O, P, Na; в) Zn, Fe, K, Al;

б) N, Zn, Co, S; г) Cl, C, Br, Н.

5. Речовина, з якою кальцій гідроксид не взаємодіє: (0,5 б)

а) хлорид на кислота; в) цинк гідроксид;

б) сульфур(VI) оксид; г) карбон(IV) оксид.

6. Йони, які спричиняють жорсткість води: (0,5 б)

а) Сu2+, Ca2+; в) Mg2+, K+;

б) K+, Ca2+; г) Ca2+, Mg2+.

7. Установити відповідність між металом та його особливістю: (1 б)

1) срібло; а) найбільш легкоплавкий;

2) ртуть; б) найтвердіший;

3) літій; в) з найвищою електропровідністю;

4) хром; г) найлегший;

д) найпластичніший;

е) найактивніший у періодичній системі.

8. Знайти відповідність між формулою солі та її назвою: (1 б)

1) NaH2PO4; а) натрій гідрогенортофосфат;

2) CuSO4; б) алюміній дигідрогенортофосфат;

3) Fe(HSO4)3; в) натрій дигідрогенортофосфат;

4) Al2(HPO4)3. г) купрум(I) сульфат;

д) купрум(II) сульфат;

е) алюміній гідрогенортофосфат;

є) ферум(II) гідрогенсульфат;

ж) ферум(III) гідрогенсульфат;

з) ферум(III) дигідрогенсульфат.

9. Знайти відповідність між назвою матеріалу та її формулою: (1 б)

1) cкло; а) SiO2;

2) пісок; б) СаО * SiO2 * Al2О3 * Fe2O3;

3) цемент; в) 6SiO2 * CaO * Na2O

г) Al2О3 * 2SiO2 * 2Н2О.

10. Скласти рівняння хімічних реакцій до схеми перетворень: (2 б)

Al →Al2O3 → Al2(SO4)3 → Al(OH)3 → Al2O3

11. У господині виникло бажання вирощувати лохину та чорницю. Але вона не знає який ґрунт у неї на ділянці. Допоможіть визначити тип ґрунту, якщо на обійсті можна зустріти подорожник та хвощ?Чи може господиня вирощувати бажані культури? (2 б)

12. Обчислити масу амоніачної селітри, що необхідно внести на 10 га ріпаку озимого, якщо на 1 га необхідно 150 кг діючої речовини.(2 б)

ІI варіант

1. Метали в періодичній системі знаходяться: (0,5 б)

а) IV-VIII група головна підгрупа, I-III група головна підгрупа;

б) I-III група головна підгрупа, IV-VIII група побічна підгрупа;

в) I-III група побічна підгрупа, IV-VIII група побічна підгрупа;

г) I-III група побічна підгрупа, IV-VIII група головна підгрупа.

2. Речовина, з якою алюміній реагує: (0,5 б)

а) сульфур(VI) оксид; в) магній;

б) натрій гідроксид; г) карбон(IV) оксид.

3. Речовина, з якою залізо реагує: (0,5 б)

а) силікатна кислота; в) натрій гідроксид;

б) арґентум нітрат; г) натрій хлорид.

4. Позначте фізичні властивості Алюмінію: (0,5 б)

1. За звичайних умов рідка речовина;

2. Температура плавлення 0°С;

3. Має специфічний металічний блиск;

4. Прозора речовина;

5. Добре проводить електричний струм;

6. Пластична.

Варіанти відповідей:

а) 1, 2, 4; в) 2, 4, 6;

б) 3, 5, 6; г) 3, 4, 5.

5. Речовина, з якою натрій гідроксид взаємодіє: (0,5 б)

а) магній; в) цинк гідроксид;

б) калій гідроксид ; г) кисень.

6. Вибрати ряд речовин, що спричиняють жорсткість води: (0,5 б)

а) KHCO3, Mg(HCO3)2, CaCl2;

б) MgCl2, Ca(HCO3)2, CaSO4;

в) Fe(HCO3)2, MgSO4, Ca(HCO3)2;

г) Mg(HSO4)2, Ca(HCO3)2, KHCO3.

7. Установити відповідність між металом та його особливістю: (1 б)

1) золото; а) найпоширеніший;

2) алюміній; б) найактивніший;

3) францій; в) з найвищою електропровідністю;

4) вольфрам; г) найлегший;

д) найпластичніший;

е) найбільш тугоплавкий.

8. Знайти відповідність між формулою солі та її назвою: (1 б)

1) Na3PO4; а) натрій гідрогенортофосфат;

2) CuSO3; б) алюміній гідрогенсульфід;

3) Fe(H2РO4)3; в) натрій ортофосфат;

4) Al(HS)3. г) купрум(II) сульфіт;

д) купрум(II) сульфат;

е) алюміній гідрогенсульфіт;

є) ферум(II) гідрогенортофосфат;

ж) ферум(III) гідрогенортофосфат;

з) ферум(III) дигідрогенортофосфат.

9. Знайти відповідність між назвою матеріалу та її формулою: (1 б)

1) cкло; а) SiO2;

2) порцеляна; б) Al2О3 * 2SiO2 * 2Н2О;

3) пісок; в) 6SiO2 * CaO * Na2O

г) SiO2 * Al2O3 * K2O.

10. Скласти рівняння хімічних реакцій до схеми перетворень: (2 б)

Fe → FeCl3 → Fe(OH)3 → Fe2O3 → Fe(NO3)3

11. У господині виникло бажання вирощувати шпинат, що росте на слабко лужних ґрунтах. Що необхідно зробити для вирощування шпинату, якщо рН ґрунту 4,5?(2 б)

12. Обчислити масу фосфоритного добрива, що необхідно внести на 100 га цукрового буряка, якщо на 1 га необхідно 10 кг діючої речовини.(2 б)

III. Підбиття підсумків уроку

ppt
Додав(-ла)
Dr. George
Пов’язані теми
Хімія, Розробки уроків
Додано
27 березня
Переглядів
453
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку