Тире у складному реченні .Конспект уроку

Про матеріал
Конспект уроку ,Тире в складному реченні" З використанням онлайн-технологій .Під час уроку використовується презентація та онлайн -дошка
Перегляд файлу

 Тире у складному реченні

 

 

Мета заняття:

навчальна  повторити, узагальнити і систематизувати знання про тире у складному (безсполучниковому та складносурядному ) реченні, умови використання ,особливості вживання , смислові відношення між частинами складних конструкцій; формувати вміння знаходити БСР та ССР  у тексті, правильно розставляти розділові знаки , додержуватись правильної інтонації;

розвивальна удосконалювати вміння та навички правильно ставити розділові знаки між частинами складного речення ; розвивати культуру усного і писемного мовлення, логічне та образне мислення, увагу, комунікативні навички та творчі здібності;

виховна – сприяти вихованню патріотичних почуттів.

Методи: епіграф, презентація, «Мозковий штурм», відеопояснення, схеми-опори, вправи    https://wordwall.net/  , творча робота, практичні вправи, «Мікрофон».

Тип заняття: узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок.

Форма заняття дистанційна        https://meet.google.com/cki-qqev-qnw

.

Міжпредметні зв’язки –  історія, українська художня культура, українська література, інформатика.             

Обладнання:  таблиця-опора, практичні завдання, диктант-код, тести, , презентація, відеопояснення,інтерактивна дошка .

ПЕРЕБІГ ЗАНЯТТЯ

І. Вступна частина.                                                                                  5 хв

1. Мотиваційна настанова на заняття.


А що історія .Історія – коріння.

Чим глибше, тим міцніше стоїмо.

Ліна Костенко

 

II. Повідомлення теми та мети заняття, очікуваних результатів. 2 хв 

III. Актуалізація опорних знань.                                                             10 хв

 Метод «Мозковий  штурм».-дошка

 https://jamboard.google.com/d/1DCaeVM6L2PEI7F7JNt0rN7e8ev8nw-hNw_joGVgnEfg/edit?usp=sharing

https://www.menti.com/al1xb1wtb3tv

 

А ) розташувати терміни від меншого до більшого

Б) скласти піраміду складного речення

В )індивідуальна перевірка

https://wordwall.net/resource/23994259

https://wordwall.net/uk/resource/12094319

 

Диктант -код                                                                                               

Синтаксичний розбір речення

VI  Мотивація навчальної діяльності .                                                      5 хв

Дошка

V  . Основна частина.                                                                                      25хв

  1. Перегляд  відео

https://youtu.be/BT_kkPLRYZI

2.   Робота з таблицею -презентація

3. Залучення учнів до  осмислення нового матеріалу.

 

4.Закріплення вивченого матеріалу. Виконання вправ.

https://wordwall.net/uk/resource/35486946

 

IV Узагальнення та систематизація знань                                   10хв

Завдання  до творчої роботи

1. Добудувати безсполучникові складні речення, самостійно  додаючи до поданої частини другу.

2. Утворені речення записати і пояснити розділові знаки  в них.

 

Метод «Мікрофон»-дошка                                                                    3 хв

ІV. Домашнє завдання.

  1. Опрацювати теоретичний матеріал.

2  Виконати тестові завдання за покликанням

Список використаних джерел:

1. Підручник Караман С.О., Горошкіна О.М., Караман О.В., Попова Л.О. Українська мова / підручник для 11 класу  закладів загальної середньої освіти (профільний рівень).  Харків: ТОВ «Видавництво «Ранок», 2019.

2. Підручник Глазова О.П. Рідна мова. Плани-конспекти уроків / 9 клас. Перший семестр. – Київ: 2003, 2008.

3. Презентація.

 

 

 

docx
Додано
2 листопада 2022
Переглядів
1426
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку