5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Тиждень 2. Тема " Наш клас"

Про матеріал

Тиждень 2. Тема " Наш клас". Матеріали даного тижня допоможуть організувати учнів до ознайомлення із шкільними приміщеннями та класним середовищем. На кінець тижня діти знатимуть правила безпечної поведінки в класі, умітимуть взаємодіяти в парах і групах.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Наш клас

Номер слайду 2

ЕКСКУРСІЯ ШКОЛОЮОзнайомлення з розміщенням їдальні, бібліотеки, кабінету психолога, логопеда, медсестри. Встановлення розміщення даних об’єктів ( вище, нижче, лівіше, правіше)

Номер слайду 3

Фантазуємо! Робота в групах. Створюємо емблему( смайлик) для класної кімнати( використовуємо папір, картон, стрічки та ін.) Поговорити про вплив різних емоцій на людину

Номер слайду 4

Знайомство з осередками класу Живий куточок

Номер слайду 5

Наша бібліотечка

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Пошук найцікавішого осередку

Номер слайду 10

Малюнок про клас

Номер слайду 11

Встановлення правил поведінки в класіБесіда за допомогою запитань про правила, які необхідно ввести. Гра « Так – ні»Перегляд відеоролика про безпеку в класі.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Графічний диктант для перевірки правил. Коли я погоджуюся, пишу V, а коли ні, то –1. Грайся з друзями в ігри.2. Бігай, кричи в класі.3. Не бийся. 4. Бережи власне та шкільне майно.5. Вітайся з учителями, працівниками школи.6. Штовхай однокласників.

Номер слайду 18

Що таке «спільнота»?. Спільно з дітьми з’ясуйте значення слова «спільнота»:- Що таке спільнота? (це означає, що в нас має бути щось спільне –завдання, які ми виконуємо, вчителька, друзі, спільна класна кімната)

Номер слайду 19

Пантоміма- загадка «Наші спільні вподобання» Запропонуйте дітям стати в коло. Нехай кожна дитина по черзі називає своєім’я і жестами, мімікою зображає улюблене заняття (малювання, плавання,читання, гра на музичному інструменті, мандри тощо).2. Попросіть дітей об’єднатися у групи за улюбленими заняттями.3. Дайте завдання у групі полічити кількість дітей. Зробіть висновок, що ми різні, маємо свої вподобання, але творимоспільноту, і від нашого розмаїття спільнота сильніша

Номер слайду 20

Бесіда за малюнками «Дружня допомога»

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Обговорення проблем класу та шляхи їх розв’язання

Номер слайду 24

Підсумок тижня. Діти малюють те, що найбільше запам’яталося цього тижня. Разом виконують пісню, яку вивчили (на вибір)

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чернецька Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
3 вересня 2018
Переглядів
24088
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку