Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 79
Прищепа Ганна Михайлівна
Тиждень 29
Тема тижня
«Світ тварин»
2018р.
І. Ранкова зустріч.
1. Привітання
-
Учні утворюють коло для привітання та гри. Учитель пропонує висловити побажання для усіх від імені улюбленої тваринки.
Учитель розпочинає першим:
-
Я дуже люблю котика. Вона бажає усім вам гарного настрою.
Далі кожен почергово називає своє побажання.
2.Обмін інформацією.
-
Попросіть дітей пригадати, які тварини живуть у лісі.
-
Крісло автора. Запропонуйте розповісти, яка тварина живе у них вдома і чому саме цю тваринку вони взяли до себе додому.
3. Новини дня.
Помічник вчителя – записує дату, назву тижня, погоду, кількість присутніх.
ІІ. Групова робота «Чудовий світ навколо».
-
Об’єднання дітей в 4 групи за порами року. У дітей на столах лежать картинки із зображенням тварин по групах: 1стіл – «Звірі», 2 стіл – «Комахи», 3 стіл – «Риби», 4 стіл – «Птахи».
-
Запропонуйте дітям надрукувати кличку тварини під кожним зображенням та зачитати «своїх» істот. Переконайтеся, що всі тварини були правильно названі.
-
Попросіть учнів обговорити та порівняти своїх істот в кожній групі за такими запитаннями:
-
До якої групи відносяться зображені тварини? Чому?
-
Як змінюються особливості харчування та поведінки тварин у певну пору року? Представник з кожної групи дає відповіді на запропоновані запитання відповідно до своєї пори року. Далі пропонуємо учням кожної групи наклеїти їхніх тварин на спільну карточку. Усі карточки з надписами «Звірі»,
«Птахи», «Риби», «Комахи» учитель розташовує на Стіні слів.
ІІІ. Обговорення проблемної ситуації « Чи завжди потрібна допомога тваринам від людей?»
-
Перегляд відео «Дикі та свійські тварини». ( Режим доступу: канал You Tube https://www.youtube.com/watch?v=lyqKeXnbfUA). Обговоріть відео.
-
Запропонуйте дітям розподілити тварин на дві групи у заздалегідь заготовлені таблиці «Свійські тварини», «Дикі тварини». Запропонуйте дітям зробити висновки.
Отже, свійські тварини – це тварини, які….
А дикі тварини – це тварини,які…. . Але людина повинна турбуватися про всіх тварин в залежності від пір року та потреб тварин.
-
Запропонуйте дітям скласти правила поведінки в природі та як потрібно турбуватися про тварин за серією малюнків
-
Підведіть учнів до думки чому важливо берегти природу та турбуватися про тварин. Як пов’язана природа з життям тварин.
ІV. Завдання від «друзів твоїх менших».
-
Робота за картками.
-
Розташуй значення виразів у порядку спадання.
-
Цікаві приклади.
V. Мовні вправи.
-
Запропонуйте учням вставити пропущені букви, підкреслити назви тварин та сказати до якої групи вони відносяться.
-
Знайти та обвести в словах букви «ша», «ґе», «ща». Запитати дітей чи всі букви були в словах. Попросіть учнів підібрати самостійно слова з цією буквою.
-
![https://4.bp.blogspot.com/-y0DKexoHXNc/WFXYQuNWdXI/AAAAAAAAAHs/ycxzNcRfuVwhKm_kaUZQ75UtLG-jFAV9ACLcB/s640/%25D1%2581%25D0%25BB%25D0%25BE%25D0%25B2%25D0%25B0%2B2.JPG](/uploads/files/152083/138344/150131_html/images/138344.010.jpg)
Скласти казку «Моя красуня балочка» за малюнком.
-
Гра « Відгадай, хто це»
VІ. Створення колажу « Прекрасний світ тварин».
Спочатку діти створюють колаж у малих групах ( за допомогою малюнків, схем, вирізаних з журналів фотографій), а потім діти об’єднують свої колажі у одне велике панно.
VІІ. Рефлексія. «Щоденник вражень».
-
Запропонуйте учням написати або намалювати, яку домашню тваринку вони хотіли б мати вдома ( « Щоденник вражень»).