Тиждень 29 "Світ тварин"

Про матеріал
Узагальнити знання дітей з теми "Світ тварин". Розвивати вміння висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. Виховувати чуйність та любов до тварин.
Перегляд файлу

Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 79

 

 

 

Прищепа Ганна Михайлівна

 

 

 

Тиждень 29

 

Тема тижня

 «Світ тварин»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018р.

 

І. Ранкова зустріч.

1. Привітання

  • Учні утворюють коло для привітання та гри. Учитель пропонує висловити побажання для усіх від імені улюбленої тваринки.

Учитель розпочинає першим:

  • Я дуже люблю котика. Вона бажає усім вам гарного настрою.

Далі кожен почергово називає своє побажання.

2.Обмін інформацією.

  • Попросіть дітей пригадати, які тварини живуть у лісі.
  • Крісло автора. Запропонуйте розповісти, яка тварина живе у них вдома і чому саме цю тваринку вони взяли до себе додому.

3. Новини дня.

Помічник вчителя – записує дату, назву тижня, погоду, кількість присутніх.

ІІ. Групова робота «Чудовий світ навколо».

  • Об’єднання дітей в 4 групи за порами року. У дітей на столах лежать картинки із зображенням тварин по групах: 1стіл – «Звірі», 2 стіл – «Комахи», 3 стіл – «Риби», 4 стіл – «Птахи».
  • Запропонуйте дітям надрукувати кличку тварини під кожним зображенням та зачитати  «своїх» істот. Переконайтеся, що всі тварини були правильно названі.
  • Попросіть учнів обговорити та порівняти своїх істот в кожній групі за такими запитаннями:
  • До якої групи відносяться зображені тварини? Чому?
  • Як змінюються особливості харчування та поведінки тварин у певну пору року?  Представник з кожної групи дає відповіді на запропоновані запитання відповідно до своєї пори року. Далі пропонуємо учням кожної групи наклеїти їхніх тварин на спільну карточку. Усі карточки з надписами «Звірі»,

«Птахи», «Риби», «Комахи» учитель розташовує на Стіні слів.

ІІІ. Обговорення проблемної ситуації « Чи завжди потрібна допомога тваринам від людей?»

  • Перегляд відео «Дикі та свійські тварини». ( Режим доступу: канал You Tube https://www.youtube.com/watch?v=lyqKeXnbfUA). Обговоріть відео.
  • Картинки по запросу кола венаЗапропонуйте дітям розподілити тварин на дві групи у заздалегідь заготовлені таблиці «Свійські тварини», «Дикі тварини». Запропонуйте дітям зробити  висновки.

 

 

 

 

 

 

 

 

Отже, свійські тварини – це тварини, які….

А дикі тварини – це тварини,які…. . Але людина повинна турбуватися про всіх тварин в залежності від пір року та потреб тварин.

  • Похожее изображениеЗапропонуйте дітям скласти правила поведінки в природі та як потрібно турбуватися про тварин за серією малюнків

Картинки по запросу правила поведінки з тваринами

 

  • Підведіть учнів до думки чому важливо берегти природу та турбуватися про тварин. Як пов’язана природа з життям тварин.

 

 

 

ІV. Завдання від «друзів твоїх менших».

  1. Робота за картками.

Похожее изображение

 

 

 

 

 

 

Похожее изображение

https://image.jimcdn.com/app/cms/image/transf/dimension=666x10000:format=jpg/path/sf25be40600c699c9/image/ic7361bafa4695606/version/1424003511/image.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://image.jimcdn.com/app/cms/image/transf/dimension=666x10000:format=jpg/path/sf25be40600c699c9/image/i97308c3dd2e914a1/version/1424003547/image.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Картинки по запросу цікаві завдання з математики 1 клас нушРозташуй значення виразів у порядку спадання.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Цікаві приклади.

Похожее изображение 

 

 

 

 

 

V. Мовні вправи.

  • Запропонуйте учням вставити пропущені букви,  підкреслити назви тварин та сказати до якої групи вони відносяться.
  • Знайти та обвести в словах букви  «ша», «ґе», «ща». Запитати дітей чи всі букви були в словах. Попросіть учнів підібрати самостійно слова з цією буквою.
  • https://4.bp.blogspot.com/-y0DKexoHXNc/WFXYQuNWdXI/AAAAAAAAAHs/ycxzNcRfuVwhKm_kaUZQ75UtLG-jFAV9ACLcB/s640/%25D1%2581%25D0%25BB%25D0%25BE%25D0%25B2%25D0%25B0%2B2.JPGhttps://1.bp.blogspot.com/-Xvrp_r5aBGk/WFXWEGXX4yI/AAAAAAAAAHg/WvxNW8FlkE8SfiriEPvINKuDGSCspqJaQCLcB/s640/%25D1%2581%25D0%25BB%25D0%25BE%25D0%25B2%25D0%25B0.JPGСкласти казку «Моя красуня балочка» за малюнком.

 

 

Картинки по запросу цікаві завдання з математики 1 клас скачати безкоштовно

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Картинки по запросу цікаві завдання з математики 1 клас скачати безкоштовноГра « Відгадай, хто це»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІ. Створення колажу « Прекрасний світ тварин».

Спочатку діти створюють колаж у малих групах ( за допомогою малюнків, схем, вирізаних з журналів фотографій), а потім діти об’єднують свої колажі у  одне велике панно.

VІІ. Рефлексія. «Щоденник вражень».

  • Запропонуйте учням написати або намалювати,  яку домашню тваринку вони хотіли б мати  вдома ( « Щоденник вражень»).

 

1

 

docx
Додано
8 січня 2020
Переглядів
1185
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку