Тиждень англійської мови у початковій школі

Про матеріал

Як насичено і весело провести Тиждень англійської з молодшими школярами? Пропоную ознайомитися, як це відбувається у нашому закладі. Кожен вчитель знайде щось, що можна використати, адже ідей чимало!

Перегляд файлу

Семенюк В.В., Рівненський навчально-виховний комплекс №1

 

Тиждень англійської мови у початковій школі

 

Тиждень англійської мови – одна із форм позакласної роботи з іноземної мови. Проведення його у початковій школі має свої особливості. Тематика заходів повинна відповідати віковим особливостям учням, рівню їх мовної підготовки та передбачати участь кожного молодшого школяра у Тижні англійської мови.

Отож, пропонуємо досвід з організації та проведення Тижня англійської мови у Рівненському навчально-виховному комплексі №1.

Насамперед, увесь Тиждень планується як масштабний проект, який, у свою чергу, складається із міні-проектів. Традиційно проводимо його у лютому. Ще до початку Тижня англійської мови вчителі повідомляють про прийдешню подію учнів, аби викликати інтерес та бажання взяти участь у ньому. Крім цього, варто долучити дітей до складання програми Тижня. Їх ідеї можуть виявитися досить оригінальними, та і брати участь у тому, що запропонували самі, вони будуть із радістю. Після того, як усі пропозиції розглянуто, складається програма Тижня англійської мови.

Також заздалегідь учні під керівництвом учителів дбають про відповідне оформлення школи. Потрібно зробити так, щоб усім було очевидно, що у закладі проходить саме Тиждень англійської мови. Для цього ми:

1) розміщуємо на кольорових аркушах на стінах прислів’я та приказки англійською з перекладом на українську. Краще відбирати такі, з якими учні вже знайомилися на уроках або вони були відомі дітям уже на рідній мові. Ось деякі з них:

Knowledge is power. Знання – сила.

East or West, home is best. У гостях – добре, а дома – краще.

Every country has its customs. Що не край, то свій звичай.

It is never late to learn. Вчитися ніколи не пізно.

Choose a book as you choose a friend. Вибирай книгу так, як обираєш друга.

Every man to his taste. На колір і смак товариш не всяк.

When pigs fly. Коли рак на горі свисне.

A friend in need is a friend indeed. Друг пізнається в біді.

All that glitters is not gold. Не все те золото, що блищить.

One apple a day keeps a doctor away. Одне яблуко на день – і забудь про лікаря;

2) на всіх кабінетах у школі з’являються таблички із назвами цих кабінетів англійською (так учні 1-2 класів мимоволі запам’ятають те, що будуть вивчати у 3-му, учні 3-4 класів повторять те, що вже вивчили. А крім того, цим зацікавилися і працівники закладу, які запитували, як правильно вимовляти назву того чи іншого кабінету!).

За день до початку Тижня вивішуємо програму. Ось якою вона була у нашому закладі цього року:

Понеділок

1. Лінійка, присвячена відкриттю Тижня англійської мови.

2. Конкурс стінгазет Learn more about the UK”.

3. Відкриття скриньки з «валентинками».

4. Funny Hats Party (Вечірка кумедних капелюхів).

Вівторок

1. Робота лінгвістичної бригади “Quick English”.

2. Уявна подорож “English Calendar”.

Середа

1. Конкурс на визначення найкращих:

  •   зошита;
  •   словника;
  •   портфоліо.

2. Відеопрезентація з елементами  інтерактиву “Great Britain”.

Четвер

1. Пісенне шоу “Englishvision” («Англобачення»).

2. Виставка творів “Why Do I Learn English?”

П’ятниця

1. Шкільна олімпіада з англійської мови.

2. Відкриті уроки у 1-4 класах.

3. Анкетування учнів “The Best Things of the Week of English”.

4. Підведення підсумків.

 

Даємо пояснення щодо проведення деяких заходів.

Funny Hats Party (Вечірка кумедних капелюхів). Українських школярів надзвичайно цікавить дозвілля англійських учнів. А ті полюбляють тематичні вечірки. Тому проведення однієї з них – це немовби занурення у культуру країни, мову якої вивчаємо. Для цієї вечірки відбираються сучасні та дитячі пісні англійською. «Пропуском» на дискотеку є кумедний капелюх. У перервах між піснями проводяться різноманітні конкурси (на найартистичнішого читця віршів, найшвидшого розповідача скоромовок, найкращого знавця прислів’їв і приказок і т.д.). На завершення – визначення власника найкумеднішого капелюха.

 

Робота лінгвістичної бригади “Quick English”. Завдання такої бригади – дати експрес-уроки англійської всім учням, учителям та іншим працівникам закладу. Учасники лінгвістичної бригади – учні 4-го класу, мають змогу відчути відповідальність, будучи, фактично, у ролі вчителів. А які уважні ті, для кого вони працюють! У лінгвістичній бригаді обов’язково має бути перекладач, який озвучуватиме все сказане англійською рідною мовою.

Сценарій для лінгвістичної бригади “Quick English

All pupils: Good morning! We are the language team “Quick English”!

Interpreter: Доброго ранку! Ми – лінгвістична бригада «Швидка англійська».

Pupil 1: We want to teach you some English words.

Interpreter: Ми хочемо, щоб ви вивчили деякі англійські слова.

Pupil 2: It will not take you much time and it will be very useful.

Interpreter: Це не займе багато часу і стане вам у нагоді.

Pupil 3: So, let׳s start.

Interpreter: Отож, розпочинаємо.

Pupil 1: Greetings. (Показати табличку із написом)

Interpreter: Вітання.

Pupil 1: Уранці англійці вітаються ”Good morning!”. (Показує малюнок із зображенням півника.) Повторіть. Після 12 години вживають інше вітання – ”Good afternoon!” (Малюнок – годинник і сонце.) Повторіть. І, нарешті, щоб привітатися увечері, використовуємо фразу ”Good evening!” (Малюнок – вечір.) Повторіть.

Pupil 2: Polite words. (Показати табличку із написом)

Interpreter: Слова ввічливості.

Pupil 2: Не забувайте про чарівне слово «будь ласка», яке англійською звучить please. У відповідь на послугу подякуйте – thank you. Повторимо.

Pupil 3: Interesting information. (Показати табличку із написом)

Interpreter: Цікава інформація.

Pupil 3: Від різної вимови лише одного звука залежить значення слова. Тому будьте уважні, адже

-mouth (рот) може перетворитися на mouse(мишу)

-із вівці –sheep- може вийти корабель – ship

-а замість ручки – pen- вам дадуть пательню - pan (розповідаючи, показує  малюнки з відповідними підписами).

All pupils: Thank you for being with us!

Interpreter: Дякуємо, що були з нами.

Interpreter: Good bye!

 

Уявна подорож “English Calendar”. Цей проект потрібно підготувати заздалегідь. Учитель відбирає матеріал, який використає для кожного свята та проводить репетиції з дітьми.  Також доцільно використовувати мультимедійний супровід.

Сценарій

Teacher. Hello, dear pupils, teachers and guests!

I am glad to see you on our holiday “English Calendar”. Сьогодні ми вирушаємо у подорож у часі. А подорожувати ми будемо англійським календарем. Ми опинимося з вами на найбільш цікавих англійських святах. Будьте уважні, адже по завершенню подорожі на вас чекає випробування.

So, let’s start our travelling.

And, of course, we’ll start with winter holidays. The most favourite of them are Christmas and New Year. Who doesn’t like Christmas? Beautiful Christmas trees, decorated streets, Santa Claus with presents. By the way did you know that he puts presents into the stockings? And on New Year day people have parties, sing songs. Like this one.

Song “Jingle Bells

 

Teacher. The most romantic holiday of English calendar is St. Valentine’s Day celebrated on the 14th of February. There is a nice legend about this holiday.

Колись дуже-дуже давно римський імператор Клавдій видав указ, який забороняв священикам  одружувати закохані пари. Він зробив це, бо вважав, що солдати, які мають сімї, погано воюють, думають не про війну, а про те, як швидше повернутися додому. Але один священик, якого звали Валентин, не виконав цього наказу, і продовжував вінчати закоханих. За це його кинули у в’язницю. Перебуваючи там, Валентин подружився із дочкою охоронця, і писав їй листи, підписуючи «Твій Валентин». Через деякий час Валентина стратили. Але згодом на честь цієї людини виникло свято – День Святого Валентина. Саме в цей день прийнято надсилати друзям і коханим «валентинки» із теплими словами.

Let’s look what can happen on this holiday.

SCENE

За хлопчиком біжать двоє дівчаток і переконують у своєму коханні.

Girl 1. If you will be my valentine,

My charming little dear,

The sun can never help but shine

Throughout the coming year!

Girl 2. If you will be my valentine,

You’ll see in all your walks

Fresh lemon drops on every twig,

And peanuts on the stalks.

Boy. Ok. But if from you I never hear,

Nor even get a line,

I’ll ask some nicer girl

To be my valentine!

 

Teacher. And now we are going to feel the beauty of spring holidays.

A very wonderful holiday is Mother’s Day. It is celebrated in March or in May.

Зараз День Матері святкується майже у всьому світі. Але в Англії це свято виникло дуже давно, ще із 1600 року, і називалося Мамина неділя. У ті часи молоді дівчата прислужували у замках чи палацах. Найчастіше це було далеко від їхніх домівок, тому вони і жили у своїх господарів. Але у Мамину неділю всім слугам надавався вихідний, щоб вони могли поїхати додому і провести цей день зі своїми матерями. Пізніше, коли не стало слуг, свято перейменували на день Матері.

This beautiful holiday is celebrated to honour mothers and to show how they are loved by their children.

Imagine, it is Mother’s Day today.

PoemMOTHER

(вірш розповідають 6 дітей, кожен тримає одну літеру із слова mother)

Pupil 1. M is for the million things she gave me.

Pupil 2. O means only that she’s growing old.

Pupil 3. T is for the tears she shed to save me.

Pupil 4. H is for the heart of purest gold.

Pupil 5. E is for her eyes, with love-light shining.

Pupil 6. R means right, and right she’ll always be.

All: Put them all together, they spell “MOTHER”.

A word that means the world to me.

 

Teacher. We continue our travelling around English calendar. It is April 1st now, April Fools’ Day, the traditional day to play tricks and jokes, a very funny holiday. Це свято є і в нас, але називається по-іншому – День сміху.

Joke “IN A LIBRARY

Hare comes into the library.

Hare. Have you got any carrots?

Librarian. It’s a library. We don’t sell vegetables. Go to the greengrocery.

The next day.

Hare. Have you got any carrots?

Librarian. No. Go to the greengrocery.

The next day.

Hare. Have you got any carrots?

Librarian. But I told you! We don’t sell vegetables! It’s a library! If you ask me once more, I’ll take a gun and shoot you!

The next day.

Hare. Have you got any gun?

Librarian. No.

Hare. Right. Have you got any carrots?

 

Teacher. The 22nd of April is a very important day – Earth Day. It is a special day to look at our planet and to see what needs changing. А з’явився цей день завдяки американському сенатору Нельсону, який настільки перейнявся тим, що зникають рослини, вимирають тварини, що вирішив зробити так, аби хоча б раз на рік люди задумалися над цими проблемами.

You see, there are lots of problems: water and air pollution, animals and plants disappearing, too much garbage, the ozone hole, acid rains.

And we must protect the Earth, it is our home.

Poem “FUTURE IN OUR HANDS”

Boy 1 (тримає у руках декоративне деревце).

We want to see blue seas,

We want to see green trees,

We are defenders of our lands.

Girl 1 (тримає у руках глобус)

We want to breathe clean air,

We want to show we care,

We know the future’s in our hands.

Boy 2 (тримає зробленого з паперу голуба)

We want to see birds fly

Up into a clear sky,

We are defenders of our lands,

Girl 2(тримає декоративну квітку)

We want to see flowers grow,

To pollution we say “No!”

We know the future’s in our hands.

 

Teacher. A great English holiday is Easter. The date of Easter is different each year, but it is always celebrated on Sunday between 22 March and 25 April. It is time for receiving and giving presents which traditionally take form of eggs, little chicks and baby rabbits. Easter Bunny is very popular character of this holiday.

In Britain in some towns there is a tradition to hold pancake races before Easter .

Проводяться перегони із млинцями.

 

Teacher. And, of course, favourite autumn holiday of English children is Halloweeen. It is celebrated on the 31 of October. Люди вважають, що в цей день на землю виходять злі духи, і щоб відлякати їх, самі вдягаються у костюми відьом, привидів, вампірів. Перевдягнені діти ходять від будинку до будинку і кричать «Trick or Treat». Якщо ж господарі не дають щось смачне, то можуть посипати східці борошном або покричати під вікнами. Популярним є звичай вирізувати із гарбуза обличчя і ставити всередину свічку.

Уявіть, ми потрапили на Хелоуін.

Witch 1. Boys and girls of every age

Wouldn’t you like to see something strange?

Vampire 1. Come with us and you will see

This, our town of Halloween.

Vampire 2. In our town of Halloween

Scary creatures can be seen.

Vampire 3. I am the one hiding under your bed.

Teeth are sharp and eyes glowing red.

Witch 2. I am the one hiding under your stairs.

Fingers like snakes and spiders in my hair.

Ghost. I am the shadow at night

Filling your dreams with fright.

Vampire 4. (reads an announcement). Attention! Attention!

In the town of Halloween

Cool vampire disco can be seen!

Vampire 5. Come to our disco! Fresh blood is in menu!

Witches. Yo-ho! Disco time!

 

Teacher. And now let's see what you remember.

1. What is the most romantic holiday of English calendar?

2. On Halloween Day children shout…

3. What do women do on Pancake Day?

4. What is the main idea of Earth day?

5. Who is the main character of Easter?

 

Пісенне шоу Englishvision” («Англобачення»). Провести таке шоу запропонували самі учні. На «Англобаченні» можна виконувати пісні лише англійською. Учасники можуть виступати соло або об’єднуватися у гурти. Кожен повинен придумати сценічне ім’я та обрати, яку англомовну країну він представляє. А далі все відбувається, як у справжньому Євробаченні: після представлення всі учасники виступають із пісенними номерами, після чого глядачі відправляють «смс» (пишуть номер учасника на папірці та вкидають у скриньку) за тих, хто сподобався їм найбільше. Учасник, за якого відправлено найбільшу кількість «смс», і є переможцем.

 

Тиждень англійської мови завершується анкетуванням учнів “The Best Things of the Week of English” (школярі відповідають на запитання про те, що сподобалося/ не сподобалося впродовж Тижня; що б хотіли  провести наступного року; у чому залюбки взяли б участь і т. ін.) та нагородженням грамотами переможців і подяками тих, хто активно допомагав у його організації та проведенні.

Робота над проведенням Тижня англійської мови – досить кропітка, але результат того вартий. Зростає віра дітей у свої можливості вивчати мову, гордість за те, що багато чого вони вже знають. Значно підвищується інтерес та, що найголовніше, позитивна мотивація до вивчення англійської. Окрім цього, діти удосконалюють свої мовленнєві здібності, вміння працювати самостійно та в команді. Значно поглиблюється соціокультурна компетенція школярів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фото

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лінгвістична бригада ”Quick English                   Учнівська комісія визначає найкращі портфоліо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Так виглядає шкільний коридор під час Тижня англійської мови

doc
Додано
11 квітня 2018
Переглядів
12627
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку