Тиждень англійської мови в початковій школі

Про матеріал

Матеріали для проведення тижня англійської мови в початковій школі. Містить план проведення, усний журнал про Англію для молодших школярів, розважально-пізнавальну гру “Traveling to English", грамоти та звіт про проведений тиждень.

Перегляд файлу

План проведення тижня англійської мови в початковій школі з 15.02 по 19.02

День

Заходи

Класи

Понеділок

1. Музичні перерви.

2. Виставка «Англійська мова в повсякденному житті»

1-4  кл.

 

1-4  кл.

Вівторок

1. Перегляд  відео “Great Britain”.

2. Розв’язування кросвордів, ребусів.

3.Конкурс на визначення найкращих

зошитів.

4 кл.

3 кл.

2 кл.

Середа

1. Перегляд мультфільму англійською мовою.

2. Участь у Всеукраїнському конкурсі «Pazzle». (Конкурс знавців англійської мови).

2 кл.

 

3-4 кл.

Четвер

1. Конкурс малюнка «Моя улюблена англійська літера».

2. Виставка в бібліотеці книг англійською мовою.

1 кл.

 

1-4 кл.

П’ятниця

1.Усний  журнал для молодших школярів « Подорожуємо Англією».

2. Нагородження учасників тижня англійської мови.

1-4 кл.

 

Бершадська ЗОШ І – ІІI ст.№3

 

 

 

 

Усний  журнал для молодших школярів

« Подорожуємо Англією»

 

 

 

 

Вчитель: Кирилюк Н.Ю.

 

Тема: « Подорожуємо Англією» .

Мета: активізувати пізнавальний інтерес до історичних памяток архітектури  Англії, її мови;   розширювати знання учнів про  культуру та звичаї англійців;  виховувати почуття дружби та поваги до англомовного народу та доброзичливе ставлення до оточуючих, розвивати навички усного мовлення методами інтерактивної діяльності.

 

Вчитель: Діти! Ви вже вивчаєте англійську мову протягoм (1-4) років. Скажіть в яких країнах розмовляють цією мовою? (Учні називають англомовні країни) А чи знаєте ви де ж вперше пролунали слова англійською мовою,тобто, де ж виникла англійська мова – English language(повторіть) Сьогодні учні (4класу ) підготували для вас віртуальну подорож- знайомство до іноземної  країни,мову якої ви вивчаєте на уроках. Тож слухайте уважно,а слова  англійською мовою  повторюйте за нашими гідами.

Учень1: Англійська мова народилася на Британських островах (the British Isles) (повторіть) ,у країні, яка називається Англія  (England ) (повторіть) - земля Англів. Найближчі  сусіди  цієї країни – це Шотландія ( Scotland ) (повторіть),Уельс ( Wales) (повторіть)   та північна Ірландія ( Northern Ireland ) (повторіть) . Колись дуже давно ці 4 країни об’єдналися в одне велике королівство,  що має назву «Об’єднане королівство Великобританії та Північної Ірландії »( The United  Kingdom of Great Britain and Northern Ireland ) (повторіть)  . А зараз це не просто королівство, але й велика, могутня    держава, яка має свій прапор,герб та гімн. Але ж ви чули назву цієї країни - вона дуже довга, і тому її часто називають  за назвою основної країни – Англією. Ми з  вами вивчаємо англійську мову з Англії.

Учень 2: Кожна країна має свою столицю.Яке місто є столицею  України? А  Англії? Лондон (London ) (повторіть)  (показує на карті) – столиця Англії та всього Обєднаного  королівства. Лондон – найбільше та найстаріше місто в Англії. Його було збудовано більше  ніж 2000 років тому на берегах річки Темзи. Об’єднує її  береги чудовий міст (Tower    Bridge ) (повторіть). а2міс

Королева 1Учень 3: Ми вже говорили,що Англія входить до Об’єднаного  королівства Великобританії,а якщо є королівство,  то є і  королева. Так,  і  ця країна має свою королеву ( the Queen) – Єлизавету ІІ ( Elizabeth II (повторіть)) . Вона живе в Лондоні, має велику родину   та дотримується  королівських звичаїв та традицій.         

D:\Britain\95465442aaa5aaf08b6cca3c4d7cb226.jpgДо речі, ви знаєте,що королева єдина  людина в Британії з двома днями народження. ЇЇ справжній день народження  21 квітня- вона проводить його з родиною. А в офіційний день народження (друга субота червня) відбувається великий парад та винос прапора (The Trooping of the Colour  ) (повторіть)

 

 

 

Учень 4: Ви, мабуть, читали багато казок і знаєте, що всі  королі  і королеви  живуть у палацах. А де   живе королева  Англії? Так, Єлизавета  ІІ має свій палац – Букенгемський палац ( Buckingham Palace ) (повторіть). Він має 600 кімнат, 300 годинників і майже 700 чоловік робочих, не рахуючи королівську родину. Якщо її величність вдома -  над  палацем піднятий прапор, а якщо  її немає – він опущений. Щодня об  11.30 перед палацем відбувається церемонія – зміна варти  (The changing of the guards ) (повторіть) Вартові одягнені в червоні жакети та  високі чорні  ведмежі шапки.

D:\Britain\PLCOG0658VL.jpg

МастерУ всьому світі відома така назва,  як Лондонський Тауер ( The Tower of London ) (повторіть)  Спочатку там жили королі,потім він став в’язницею ,а зараз це чудовий музей. Тут можна побачити прикраси британських монархів. Чорні ворони та їх доглядач є також візитними картками Тауера. Існує легенда: якщо ворони залишать Тауер- корона впаде  І Британія зникне разом із нею.

Учень 5: Будинок Парламенту (The Houses of Parliament (повторіть)) – це надзвичайно красивий будинок із двома вежами і великим годинником,який називається Біг Бен (Big Ben ) (повторіть) . Він важить 13,5 тонн,  щоб дістатись його вершини,  потрібно пройти 374 сходинки вверх.

Навпроти Будинку Парламенту знаходиться Вестмінстерське абатство (Westminster Abbey ) (повторіть)  Це дуже гарна церква,  збудована більше ніж 900 років тому. Майже всі королі та королеви були короновані тут.

D:\Downloads\images.jpgD:\Britain\images.jpgЛондон – це величне місто,де можна побачити багато цікавого: Трафальгарська площа   ( Trafalgar Square ) (повторіть). Кільце Пікаділлі ( Piccadilly Circus) (повторіть) , музей Мадам Тюссо  (Madame Tussauds  museum ) (повторіть) , відомий  восковими фігурами та інші місця.    

 

D:\Britain\the-new-bus-will-have-to-live-up-to-the-reputation-of-the-beloved-routemaster-introduced-in-1954.jpgУчень 6: Ви вже, мабуть, зрозуміли,що Англія досить відрізняється від України.  Навіть транспорт не такий,  як у нас. Ця країна славиться своїми двоповерховими омнібусами червоного кольору (a red double - decker) (повторіть) .

 

 

 

image: policeА якщо ви хочете дістатись кудись швидше,можна зупинити таксі – воно  тільки жовтого та чорного кольору. У більшості країн рух транспорту правобічний, а  в Англії автомобілі,автобуси та інший транспорт дотримується лівого боку дороги.    Якщо ж людина  порушила правила   дорожнього руху до неї може підїхати полісмен  на коні- дорожня поліція  (policehorse ) (повторіть)

 

 

 

 

D:\Downloads\загруженное.jpgD:\Britain\загруженное (2).jpgУчень 7: Англія – батьківщина спорту. Більше того,багато англійців великі шанувальники спорту ,  якщо вони не займаються спортом, то обов,язково дивляться його. Найбільш популярний вид спорту – це футбол. Ви, мабуть, чули назви таких команд,як « Манчестер Юнайтед», «Ліверпуль», « Арсенал».

Гольф(golf) (повторіть) - це дуже довга та повільна гра, але в неї грають у школах,  коледжах по всій країні.

Основний спорт для глядачів( horse- riding) (повторіть)  – кінські перегони. Багато людей роблять ставки на коня,який вони думають,повинен перемогти

D:\Britain\загруженное (3).jpgТеніс(tennis) (повторіть)  також дуже популярний  в Англії. Тенісні турніри в Уімбелдоні  відомі у всьому світі

D:\Downloads\Horse_Racing_Aiken_Spring_Steeplechase_hr32_large.jpg

 

 

 

Учитель: Ось і закінчилась наша подорож незвичайною країною Англією. Нагадайте мені,будь ласка,якою ж мовою розмовляють  англійці. Так, англійською мовою. У нашій школі з 15 .02 по 19.02 ми проводили Тиждень англійської мови. І сьогодні я хочу нагородити вас дипломами, грамотами та подяками за участь.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розважально-пізнавальна гра “Traveling to English”

для учнів 4 класів

Мета та завдання:

- створити позитивну мотивацію до вивчення англійської мови;

- повторити та закріпити вивчений матеріал;

- вчити дітей колективній діяльності, співпраці.

 

Такі конкурси можна проводити як в кінці чверті або в кінці року, так і в кінці вивчення будь-якої теми. Молодші школярі із надзвичайним задоволенням беруть участь у них.

„Подорож” проводиться з учнями 4 класів. Всі учні – пасажири потягу, який рушає в подорож до англійської мови. Кожна група учнів займає свій поїзд, який зупиняється на різних станціях. Діти самі обирають розпізнавальні знаки для себе, але в кожній групі є машиніст “driver”, який проводить свою групу по станціях. Для того, щоб поїзди „не потрапляли в аварійні ситуації” на своєму шляху, кожна група отримує   маршрутний лист “train table”, в якому вказано маршрут кожного поїзда, назви станцій та порядок руху. В ньому також вказано час зупинки, кількість отриманих балів.

Хід гри

Teacher: Dear friends, today you are passengers of these trains. We are going to travel to English. The trains are leaving. Good voyage! See you later!

Station 1: “Musical”

Відгадайте мелодію та заспівайте пісню англійською мовою. (використовуються пісні, які вивчалися раніше: “What is your name?”, “I see green, I see yellow”, “I am a pupil”, “Hello, how are you?”, “Head and shoulders”, etc.) На цій станції відповідальними є вчитель музики та учнів старших класів, які пропонують музику без слів, а діти згадують та виконують її англійською мовою. Якщо їм не вдалося вгадати пісню,  пропонується інша мелодія.  

 

Station 2: “Phonetics”

Прочитайте слова в транскрипції.

Наприклад: [spu:n], [tri:], [plein], [faiv], [sta:], [kwi:n], [fa:m], [bo:l], [blu:], [boks]

 

Station 3: “Reading”

Перевіряється техніка читання (кількість слів за одну хвилину). Один з учнів, обраний командою, отримує лист зі словами або з текстами. Учню дається одна хвилина на підготовку, потім він зачитує запропонований матеріал. Підраховується кількість прочитаних слів за одну хвилину і виставляється така ж кількість отриманих балів у маршрутний лист.  

 Наприклад: Ship, egg, bus, book, queen, star, horse, name, sit, yes, mug, cook, feed, park, port, cake, stone, little, bench, jump, good, sheep, farm, floor, plate, nose, big, bell,

sun, wood, lake, bone, fish, pen, tulip, pupil, that, thеse, moon, bird, purse, king, morning, yellow, weak, beak, ball, day, boy, out.

Якщо учень завершив читати слова, а вчитель його не зупиняє, він починає читати запропонований матеріал з початку.  

Station 4: “Poetical

Розкажіть вірш англійською мовою. 

Station 5: “Grammatical”

І. Поставте правильні форми дієслова to be (am/is/are)

ІІ. Знайдіть і виправте помилку

1. I …a pupil.
2. You … from England.
3. My dad … tall and strong.
4. My mum … very good.
5. This dog … fat.
6. We …big.
7. Pete and Bob … students.

1. Ann and Mike is pupils.
2. We English are.
3. I have five book.
4. They has two stars.
5. What is your names?
6. I see one dogs.
7. Pete run in the park.

Station 6: “Lexical

Продовжити перелік слів за темами (усно): 

 1. dog … 2. red … 3. read

Можна приготувати малюнки за темами та  запропонувати пограти у „Відгадай слово” або інші ігри на повторення лексики.   

Station 7: “Riddles”

  1. I live in a hot country.
    I am big.
    I give people milk.
    I have a hump ( горб) on my back
    What am I? (a camel)
  1. The teachers writes
    On me with chalk, (мел)
    My face is black,
    I cannot talk,
    What am I? (a blackboard)

 

Station 8: “Dialogue

Бесіди за темою „Знайомство, „В магазині”, „В зоопарку”

Station 9: “Conversation”

Складіть розповідь за малюнком.  

Наприклад: “I see a dog. Its name is Rex. Rex is big and good. It is red. Its nose is black. The dog is under the desk. It’s a good dog. This is its bone. Rex is happy. I like the dog.

Station 10: “Crossword

Знайти 10 слів, що позначають кольори (можна використати будь-який кросворд за темою).

k

r

e

d

a

j

l

a

y

d

b

b

r

o

e

k

s

g

r

e

y

l

r

f

g

r

e

e

n

m

l

c

a

o

k

i

g

a

t

b

v

l

p

c

w

b

l

u

e

n

n

b

o

i

k

n

i

g

z

j

n

g

y

w

n

i

f

q

c

w

h

s

t

e

o

k

p

 

Підсумки  тижня англійської мови

в Бершадській ЗОШ І – ІІІ ступенів № 3

з 15.02. по 19.02.2016 н.р.

Вчитель Кирилюк Наталія Юріївна

З метою  підвищення мотивації серед учнів до вивчення іноземної мови в початковій школі проводився тиждень англійської мови з 15. 02 по 19. 02 2016 року. В рамках тижня іноземних мов відбувалися такі заходи:

  •            Музичні перерви
  •            Виставка «Англійська мова в повсякденному житті»
  •            Перегляд  відео “Great Britain”.
  •            Розв’язування кросвордів, ребусів.
  •            Конкурс на визначення найкращих зошитів.
  •            Перегляд мультфільму англійською мовою.
  •            Участь у Всеукраїнському конкурсі «Pazzle». (Конкурс знавців англійської мови).
  •            Конкурс малюнка «Моя улюблена англійська літера».
  •            Виставка в бібліотеці книг англійською мовою.
  •            Усний  журнал для молодших школярів « Подорожуємо Англією».
  •            Нагородження учасників тижня англійської мови.

З метою розвитку фонематичного слуху, навичок аудіювання та вдосконалення знань проводились музичні перерви в 1-2 класах. Під час перерв діти закріпили слова та рухи вивчених пісень та розучували нові.

H:\Тиждень англійської мови\20160215_112137.jpg

Учні початкових класів відвідали виставку «Англійська мова в повсякденному житті», де розвивали свої навички читання та впевнились у необхідності вивчення англійської мови.

       

Перегляд  відео “Great Britain” розширило знання учнів 4 класів про країну, мову якої ми вивчаємо та переглянуті сюжети стали темою для подальшого обговорення, у якому прийняли участь всі учні.

Діти удосконалювали свої мовленнєві здібності, вміння працювати самостійно та в команді при розв’язуванні кросвордів та ребусів (2-4 класи). На коридорах школи розвішувались завдання для кожного класу, які вони мали виконати протягом перерви.

H:\Тиждень англійської мови\20160216_102401.jpg  H:\Тиждень англійської мови\20160216_122013.jpg

Учні 2 класів мали змогу продемонструвати свої старання у «Конкурсі на визначення найкращих зошитів». Це стало мотивацією для інших школярів, щодо охайності та виконання всіх письмових завдань у зошитах.

H:\Тиждень англійської мови\20160216_115206.jpg   H:\Тиждень англійської мови\20160216_123151.jpg

Також учні 2 класів переглянули вже відомий їм мультфільм «Toys Will Be Toys» англійською мовою, під час якого закріпити лексику по темі «Відпочинок і дозвілля. Іграшки».

Учні 4 класів приймали участь у Всеукраїнському конкурсі знавців англійської мови «Pazzle», де у формі тестових завдань показували свої знання.

У конкурсі малюнка «Моя улюблена англійська літера» на високому рівні проявили себе учні 1 класів. Кожен першокласник мав змогу продемонструвати літеру, яка найбільше йому подобається.

Виставка в бібліотеці книг англійською мовою зацікавила учнів вже відомими їм та невідомими казками. А також ознайомила з різними словниками, які стануть у пригоді при вивченні іноземної мови.

H:\Тиждень англійської мови\20160222_113807.jpg

Учні 4-А класу провели для учнів 3-4  класів усний  журнал

 « Подорожуємо Англією». Ведучі підготували яскраві матеріали для презентації. Найбільшу активність проявили Басок Віктор, Громико Інна, Довідкевич Даніель, Гарник Анна, Божок Микола, Андрушко Світлана, Андрухов Денис та Бомбела Ярослав.

H:\Тиждень англійської мови\20160219_112234 (1).jpg  H:\Тиждень англійської мови\20160219_111933.jpg

Всі учасники тижня були нагороджені дипломами переможців та подяками ті, хто активно допомагав у його організації та проведенні.

В цілому тиждень англійської мови було проведено на належному рівні. Залучаючи учнів до підготовки та проведення заходів ми забезпечили обмін мовним досвідом учнів, набуття нових знань та навичок. Значно підвищили інтерес та, що найголовніше, позитивну мотивацію до вивчення англійської мови.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
8 липня 2018
Переглядів
4034
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку