Мета проведення Тижня англійської мови:
Практична: оволодіння мовним матеріалом для вільного спілкування в
усному та писемному мовленні; уміння розуміти пісенний та
поетичний матеріал; уміння виконувати проектні роботи, творчі
завдання, складати та розгадувати ребуси та кросворди;
оволодіння знаннями про культуру та традиції англомовних країн.
Освітня: формування комунікативних умінь: уміння слухати
співрозмовника, реагувати на його мову, починати, підтримувати і
завершувати розмову; формування особистості через залучення до
культури і побуту іншого народу, через виховання доброзичливого,
поважного ставлення до всіх людей, незалежно від мови, якою вони
говорять, через вироблення норм поведінки в суспільстві;
формування розуміння значення іноземної мови в суспільстві,
залучення учнів до діалогу культур.
Виховна: виховання культури спілкування, розширення світогляду;
виховання толерантного ставлення до інших культур, розвиток
позитивних якостей; розвиток творчого рівня вихованців, артистизму.
Звіт про проведення тижня англійської мови
Вивчення іноземної мови – процес складний, але багатогранний і цікавий. Оволодіння іноземною, а саме англійською мовою є потребою часу. Для підвищення інтересу до вивчення англійської мови однієї урочної роботи не досить, тому тут значну роль відіграють різні позакласні та позаурочні форми роботи. Однією з таких форм позакласної роботи є проведення предметних тижнів.
Тиждень англійської мови у Вознесенській ЗШ I-III ступенів проходив з 12 по 18 грудня 2016 року у формі квест-гри за чітко складеним планом.
Мета проведення Тижня англійської мови:
Практична: оволодіння мовним матеріалом для вільного спілкування в
усному та писемному мовленні; уміння розуміти пісенний та
поетичний матеріал; уміння виконувати проектні роботи, творчі
завдання, складати та розгадувати ребуси та кросворди;
оволодіння знаннями про культуру та традиції англомовних країн.
Освітня: формування комунікативних умінь: уміння слухати
співрозмовника, реагувати на його мову, починати, підтримувати і
завершувати розмову; формування особистості через залучення до
культури і побуту іншого народу, через виховання доброзичливого,
поважного ставлення до всіх людей, незалежно від мови, якою вони
говорять, через вироблення норм поведінки в суспільстві;
формування розуміння значення іноземної мови в суспільстві,
залучення учнів до діалогу культур.
Виховна: виховання культури спілкування, розширення світогляду;
виховання естетичного сприйняття пісенно-поетичного матеріалу;
виховання толерантного ставлення до інших культур, розвиток
позитивних якостей; розвиток творчого рівня вихованців, артистизму.
Тиждень розпочався з робочої лінійки, на якій вчитель англійської мови Татаринова О.О. ознайомила учнів школи із планом проведення та завданнями тижня.
Понеділок ,12 грудня, - пізнавальний день предметного тижня. У цей день було оформлено виставки навчальної, художньої, додаткової літератури для вивчення англійської мови. Перше завдання, з яким учні повинні були справитися до кінця дня: назва і емблема класу. По черзі, кожен клас обирав собі назву команди. Потім, разом малювали емблему, яка б передавала назву команди. Отже, квест 1.
Quest 1 «Name and Emblem of Our Class».
Вівторок, 13 грудня, проведено інтелект-шоу «Цікава англійська» серед учнів 7-8 класів. Учні із задоволенням виконували цікаві завдання та намагалися бути кращими. З невеликим розривом перемогли учні 7 класу.
Було організовано виставку малюнків учнів 1 класів «Моя улюблена англійська літера», але і інші класи не залишилися осторонь, а за допомогою алфавіту відгадували зашифровані вірші, які потрібно було вивчити на четвер і продекламувати їх на змаганні.
Quest 2 «Unscramble poems».
Середа, 14 грудня, проведено урок-змагання «Master Chef» 5--6 класі, в якому перемогла команда 6 класу. Всі інші класи виконували 3 квест: цікаві завдання, пов’язані з темою «Їжа».
Quest 3 «Interesting tasks: Food».
Четвер, 15 грудня, протягом дня вчителі англійської мови у вестибюлі школи підготували виставку плакатів, тематичних газет, малюнків, листівок присвячених новорічним святам, які виконали учні 2-11 класів. Проведення конкурсу декламування віршів, в якому кращими були: учениця 3 класу - Колосова Аніта, учениця 7 класу – Черкашина Софія, і учениця 8 класу – Сириця Софія.
І кожен клас в цей день отримав 4 квест: розгадування кросвордів.
Quest 4 «Crossword».
У п’ятницю, 16 грудня, учні 9-11 класів продемонстрували свої проекти-дослідження на різні теми. І це був 5 квест. Тиждень англійської мови закрили урочистою лінійкою (1 – 11 класи), де були підведені підсумки Тижня. Переможцями квест-гри стали учні 10 класу, які першими склали певне слово, що означало - вони першими виконали всі завдання квесту. Переможці були нагороджені грамотами, а учасники подяками.
Учителі англійської мови та їхні учні взяли активну участь у підготовці та проведенні тижня іноземної мови у школі.