Тиждень англійської мови в школі

Про матеріал

Мета проведення Тижня англійської мови:

Практична: оволодіння мовним матеріалом для вільного спілкування в

усному та писемному мовленні; уміння розуміти пісенний та

поетичний матеріал; уміння виконувати проектні роботи, творчі

завдання, складати та розгадувати ребуси та кросворди;

оволодіння знаннями про культуру та традиції англомовних країн.

Освітня: формування комунікативних умінь: уміння слухати

співрозмовника, реагувати на його мову, починати, підтримувати і

завершувати розмову; формування особистості через залучення до

культури і побуту іншого народу, через виховання доброзичливого,

поважного ставлення до всіх людей, незалежно від мови, якою вони

говорять, через вироблення норм поведінки в суспільстві;

формування розуміння значення іноземної мови в суспільстві,

залучення учнів до діалогу культур.

Виховна: виховання культури спілкування, розширення світогляду;

виховання естетичного сприйняття пісенно-поетичного матеріалу;

виховання толерантного ставлення до інших культур, розвиток

позитивних якостей; розвиток творчого рівня вихованців, артистизму.

Перегляд файлу

C:\Users\гл\Documents\Картинки\56c668bb9d8f3.jpgЗвіт про проведення тижня англійської мови

Вивчення іноземної мови – процес складний, але багатогранний і цікавий. Оволодіння іноземною, а саме англійською мовою є потребою часу. Для підвищення  інтересу  до  вивчення англійської  мови  однієї урочної  роботи не  досить,  тому  тут   значну  роль  відіграють  різні позакласні  та  позаурочні  форми  роботи.  Однією  з  таких  форм  позакласної  роботи  є проведення  предметних  тижнів.  

Тиждень англійської мови у Вознесенській ЗШ  I-III ступенів проходив з 12 по 18 грудня 2016 року у формі квест-гри за чітко складеним планом.

Мета  проведення Тижня англійської мови:

Практична: оволодіння мовним матеріалом для вільного спілкування в

усному та писемному мовленні; уміння розуміти пісенний та

поетичний матеріал; уміння виконувати проектні роботи, творчі

завдання, складати та розгадувати ребуси та кросворди;

оволодіння знаннями про культуру та традиції англомовних  країн.

Освітня: формування комунікативних умінь: уміння слухати

співрозмовника, реагувати на його мову, починати, підтримувати і

завершувати розмову; формування особистості через залучення до

культури і побуту іншого народу, через виховання доброзичливого,

 поважного ставлення до всіх людей, незалежно від мови, якою вони

 говорять, через вироблення норм поведінки в суспільстві;

формування розуміння значення іноземної мови в суспільстві,

залучення  учнів до діалогу культур.

Виховна: виховання культури спілкування,  розширення світогляду;

Шаблон (фон) презентациивиховання естетичного сприйняття пісенно-поетичного матеріалу; 

виховання толерантного ставлення до інших культур, розвиток

позитивних якостей; розвиток творчого рівня вихованців, артистизму.

Тиждень розпочався з робочої лінійки, на якій вчитель англійської мови Татаринова О.О. ознайомила учнів школи із планом проведення та завданнями тижня.

Понеділок ,12 грудня, - пізнавальний день предметного тижня. У цей день було оформлено виставки навчальної, художньої, додаткової літератури для вивчення англійської мови. Перше завдання, з яким учні повинні були справитися до кінця дня: назва і емблема класу. По черзі, кожен клас обирав собі назву команди. Потім, разом малювали емблему, яка б передавала назву команди. Отже, квест 1.

Quest 1 «Name and Emblem of Our Class».

Вівторок, 13 грудня, проведено інтелект-шоу  «Цікава англійська» серед учнів 7-8 класів. Учні із задоволенням виконували цікаві завдання та намагалися бути кращими. З невеликим розривом перемогли учні 7 класу.

 Було організовано виставку малюнків учнів 1 класів «Моя улюблена англійська літера», але і інші класи не залишилися осторонь, а за допомогою алфавіту  відгадували зашифровані вірші, які потрібно було вивчити на четвер і продекламувати їх на змаганні.

Quest 2 «Unscramble poems».

Середа, 14 грудня, проведено урок-змагання «Master Chef» 5--6 класі, в якому перемогла команда 6 класу. Всі інші класи  виконували 3 квест: цікаві завдання, пов’язані з темою «Їжа».

Quest 3 «Interesting tasks: Food».

        Четвер, 15 грудня, протягом дня вчителі англійської мови у вестибюлі школи підготували виставку плакатів, тематичних газет, малюнків, листівок присвячених новорічним святам, які виконали  учні 2-11 класів. Проведення конкурсу декламування віршів, в якому кращими були: учениця 3 класу - Колосова Аніта, учениця 7 класу – Черкашина Софія, і учениця 8 класу – Сириця Софія.

 І кожен клас в цей день отримав 4 квест: розгадування кросвордів.

        Quest 4 «Crossword».

        У п’ятницю, 16 грудня, учні 9-11 класів продемонстрували свої проекти-дослідження на різні теми. І це був 5 квест. Тиждень англійської  мови закрили урочистою лінійкою   (1 – 11  класи), де були  підведені  підсумки  Тижня. Переможцями квест-гри стали учні 10 класу, які першими склали певне слово, що означало - вони першими виконали всі завдання квесту.  Переможці  були нагороджені грамотами, а учасники подяками.

Учителі англійської мови та їхні учні взяли активну участь у підготовці та проведенні тижня іноземної мови у школі.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Сценарії
Додано
7 травня 2018
Переглядів
2812
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку