Тиждень психології у школі

Про матеріал

План проведення тижня психології

Мета: Комплексний психолого – педагогічний супровід учасників освітнього процесу з урахуванням їх індивідуальних, статевих та інших відмінностей.

Задачі:

  • ü Підвищення психологічної компетентності всіх учасників освітнього процесу;
  • ü Надання комплексної психолого – педагогічної допомоги учням в разі виникнення труднощів в навчанні та розвитку;
  • ü Прослідковування результатів психологічного розвитку учнів на різних етапах навчання;
  • ü Консультативна та інформаційна психологічна підтримка процесу навчання, виховання та розвитку дітей в школі;
  • ü Сприяння повноцінного особистісного та інтелектуального розвитку дітей на кожному віковому етапі;
  • ü Сприяння формування у дітей здатності до саморозвитку, самовизначення та самореалізації;
  • ü Сприяння при засвоєні учнями психологічних знань, вмінь та навичок, необхідних для отримання професії, побудови кар'єри, досягнення успіху в житті.
Перегляд файлу


ТИЖДЕНЬ ПСИХОЛОГІЇ

Понеділок
1) Акція «Мудрі повчання». Зранку, коли всі учні ще лише йдуть до школи, помічники психолога (учні , які в майбутньому хочуть стати психологом або ж учителем) пропонують кожному учню вибрати з чарівної скриньки мудре повчання великих вчених, яке в подальшому обов’язково знадобиться та буде повчальним для учня . (ДОДАТОК 1)

2) Акція «Афоризм». Психолог перед уроками на кожному кабінеті школи розміщує повчальний афоризм про життя, школу, навчання, дружбу чи кохання.(ДОДАТОК 2)
3) Святкова лінійка та відкриття тижня психології
На лінійці учнів повідомляють про всі заходи, які будуть проходити на цьому тижні.
4) Гра «Слідопит». Учням роздаються завдання гри «Слідопит» на святковій лінійці. Умовою виграшу в грі є правильність виконання завдань та швидкість. Переможці отримують грамоту та багато цікавої інформації про школу, вчителів та учнів.(ДОДАТОК 3)

Вівторок
1) Акція «Лист психологу»
Впродовж дня учні можуть листуватися з психологом. Поблизу учительської буде розміщена поштова скринька, до якої учні зможуть покласти листа для психолога. Психолог ознайомиться з листами та дасть відповіді індивідуально кожному адресату

2) «Коло Цінностей» з учнями 11 класів.
Дорогі одиннадцятикласники! Цей рік у вас особливий: ви пройшли один з найважливіших етапів свого життя – незабаром ви закінчуєте школу.
А сьогодні ми з вами останній раз позаймаємось вашим дружнім колективом, ми поговоримо про цінності життя, адже в кожного вони різні. І я маю надію, що на зустрічі випускників ви згадаєте це заняття, адже ми з вами сьогодні виготовимо лист вам в майбутнє, який на зустрічі ви відкриєте та згадаєте.
Також психолог роздає учням весь матеріал, який був зібраний про них протягом навчання у школі та роздає вставку до газети КПП з порадами та настановами у підготовці до ЗНО.

3) «Дерево бажань» для початкових класів
Символічне «Дерево бажань» розміщується на першому поверсі біля початкових класів, де хлопчики і дівчатка на листочках писатимуть свої мрії та прикріплюватимуть їх до дерева. Листочки для дерева наперед заготовляються психологом та роздаються класним керівникам. Учні діляться своїми мріями на цих аркушах і на перерві учні старших класів допоможуть їм розмістити їх на «Дереві бажань».

Середа

1) «Афоризм мого життя»
Біля кабінету психолога розмішується ватман на якому учні будуть записувати афоризми та мудрі повчання , які їм подобаються та які вони вважають справедливими.
В учительській також розміщується ватман «Афоризм мого життя», де вчителі зможуть поділитися крилатими фразами, які їм подобаються.
2) Виховна година для учнів початкових класів «Цікавий світ психології» . Виховна година дасть змогу учням зрозуміти, що таке психологія та чим займається психолог в школі.
3) Тренінгове заняття на згуртування для учнів 2-4 класів «У колі друзів» .

Четвер
1) Паркан відвертості «V school»
Паркан відвертості, побажань та пропозицій проводиться серед учнів середніх та старших класів зібрала, адже нікому не байдуже шкільне життя. Учні на імпровізованому паркані відверто висловлюватимуть свої побажання та пропозиції для покращення навчання в школі, побажання один одному та вчителям.
2) Тренінгове заняття по профорієнтації «Вибір професії»
Тренінгове заняття проводиться з метою розширити уявлення учнів про світ професій та про власні можливості та вподобання.
3) Цікавий тест
Помічники психолога на перервах будуть проводити цікаві тестування для всіх бажаючих учнів та надавати їм відразу ж результат.

П’ятниця
1) Флеш-моб для учнів початкових класів
На перервах помічники психолога проводитимуть флеш – моби для учнів початкових класів. Адже учнів дуже полюбляють танцювати, і це підіймає їм настрій. Саме тому і в тиждень психології було заплановано танцювальні марафони, адже робота з емоціями учнів - це і є один з напрямків роботи психолога в ЗНЗ.
Найбільш активні учасники отримають символічні медалі.

2) «Розвиток лідерських здібностей» тренінгове заняття

Понеділок
1) Підсумкова лінійка.
Оголошення результатів проведених акцій та ігор, нагородження учасників та висловлювання подяки всім.
 

 

 

 


ДОДАТОК 1
Висловлювання, які необхідно надрукувати на окремих листочках. Позакручувати в трубочки та скласти в гарну скриньку. Пропонувати учням, які бажають отримати пророкування чи повчання. Проводиться з метою морального виховання учнів.

1)Той, хто сміє змарнувати одну годину часу, не зрозумів цінності життя. (Чарльз Дарвін)


2) Не живи вчора, не мрій про завтра,

 сконцентруй свій розум на даному моменті.

(Буда)


3)Кожен помирає . Але не кожен насправді живе.

(Вільям Воліс)
 

4)Все в житті є щастям.

(Дональд Трамп)


5)Я люблю життя, бо ще стільки багато невідомого.

(Ентоні Хопкінс)
 

6)Ми не можемо спланувати життя. Все, що ми можемо, так це бути відкритими до нього.

(Лаурін Хіл)


7)Твоє життя формується твоїми думками.

 (Маркус Авреліуc)


8)Мудрість приходить з роками, а дурість залишається від народження.

 
9) Що сталося один раз ніколи не повториться, а що сталося двічі обов'язково повториться .


10 )Життя коротке і коли воно закінчується, то закінчується назавжди, тож проживи його гідно, прислухайся до свого серця.


11)Бідність існує через те, що ми не вміємо ділитися один з одним.


12)Час гоїть усі рани.


13)Все що нас не вбиває, робить нас сильнішими.

(Ф. Ніцше)


14)Вчися так, ніби ти маєш жити вічно, живи так,

 ніби ти маєш померти завтра.


15)Стань кращим і сам зрозумій, хто ти, перш ніж зустрінеш

 нову людину і будеш сподіватися, що вона тебе зрозуміє.


16)Можливість вибору робить людину людиною.

Однак саме це найбільше ускладнює людині життя.


17)Знання без застосування мертве.

Стояча вода швидко протухне.

Знання, яке зберігається, швидко втрачає силу.


18)Штучна краса не може врятувати живий світ.


19)Важко повзти з гордо піднятою головою.


20)Чиста совість - ознака поганої пам'яті.


21)Школа життя - єдина, яку не хочеться закінчувати.


22)Найскладніше пояснити найпростіші речі.


23)Час - найкращий вчитель. Але на жаль він вбиває своїх учнів.


24)Не плач, бо це минуло. Посміхнись, бо це було.


25)Завжди знайдуться люди, які зроблять тобі боляче.

Треба продовжувати довіряти людям, просто бути трохи обережнішим.

 
26)Клятва потрібна там, де немає довіри.


27)Гордість заважає нам любити і бути коханим.


28)Завжди здається, що нас люблять за те, що ми хороші.

 І не здогадуємося, що люблять нас тому, що хорошими є ті,

хто нас любить.


29)Легко приховувати ненависть, важче любов, а найважче - байдужість.

 
30)У будь - якій справі досконалість досягається не тоді,

коли більше нічого додати, а тоді коли більше нічого відняти.


31)Кажуть минає все, окрім самотності.


32)Падають не тому, що безсилі, а тому, що переоцінюють свої сили.


33)Люди вважають, що володіють грошима, але часто буває навпаки.


34)Важливим є не самі гроші, а те, як їх застосовувати.


35)Дурний знайде вихід з будь-якої ситуації,

 а розумний в неї просто не потрапить.


36)Гострі матюки використовуються для висловлювання тупих думок.


37)Кожен має право на тупість, але дехто цим правом зловживає.


38)Кожен народ має ту владу, на яку заслуговує.


39)Досвід - це те, що ти отримуєш натомість того, що хотів.

 
40)Іноді люди роблять зло іншим тільки через те,

що мають таку можливість.


41)Людині, завжди важко дається те, що їй необхідно.


42)Ніколи не поспішай туди, де тебе не чекають.


43)Очікування радості, теж радість.


44)Життя - це те, що люди найбільше прагнуть

зберегти і найменше бережуть.


45)Подолати погані звички сьогодні легше, ніж завтра.


46)Будь уважним до своїх думок. Вони - початок вчинків.


47)Несподіване трапляється у житті частіше,

аніж таке, на що сподіваєшся.


48)Все у наших руках, тому їх не можна опускати.


49)Подумай як важко змінити себе, і ти зрозумієш,

наскільки мізерні твої можливості змінити інших.


50)Зізнатися у незнанні - один із найкращих доказів наявності розуму.


51)Характер подібний на дерево, а репутація - на тінь.

Ми турбуємося про тінь, а насправді треба думати про дерево.


52)Не забувай про послуги, які тобі надали,

але забудь про ті, які ти сам комусь надав.


53)Той, хто думає, що може обійтися без інших, дуже помиляється.

Але той, хто думає, що інші не можуть обійтися без нього,

помиляються ще більше.


54) Вчися так, ніби ти маєш жити вічно; живи так,

ніби ти маєш вмерти завтра. (Смайл Самюел)



ДОДАТОК 2

Вислови на кабінетах
Директор
«Не забувай про послуги, які тобі надали,

але забудь про ті, які ти сам комусь надав »
Сір Публій

Заступник директора
«Суди про людину не з того, що інші про неї говорять,

а з того, що вона говорить про інших »
Жданов
 

ЗВР
«Найкраще виховання досягається швидше тим,

чого ми вчимося в житті,

аніж тим, що ми читаємо в книгах»

О де Бальзак

Бібліотека
«Тут мертві відкривають очі живим»
Напис над бібліотекою в Мурсії

Учительська
«Лиш той Учитель, хто живе так як навчає»
Г.Сковорода

Гардероб
«Завдання школи – навчити жити. Ми повинні виховати Людину,

здатну створити своє особисте життя»

 П.Блонський

Кабінет фізики
«Ми буваємо щасливими тільки тоді, коли відчуваємо, що нас поважають»
Паскаль

Їдальня
«Ми їмо для того, щоб жити, а не живемо для того їсти»

Буфет
«Сміх і посмішка – це ворота , через які в людину

може проникнути багато хорошого»
С.Моргенштерн

Напис на місцях таємного куріння учнів
«Поганої звички не позбавимося тим, що викинемо її через вікно, її треба випровадити сходами »
М. Твен

Кабінет трудового навчання
«Праця – один з найкращих вихователів характеру»
С.Смайлс

Кабінет математики
« Рано чи пізно кожна правильна математична ідея знайде своє застосування в тій чи іншій справі.»
О.М.Крилов.

Медичний кабінет
«Ліквідуйте причину, тоді пройде хвороба»
Гіппократ

Кабінет малювання
«Творчість – це не розкіш для обраних, а загальна біологічна потреба,

інколи не усвідомлена нами »
Г.Іванов

Кабінет музики
«Музика – це мова, що не потребує перекладу, бо звертається до душі»
Б.Ауербах

Кабінет інформатики
«Допоможи тому, хто несе тягар, а не тому, хто покладе його поруч»

Сенека

Кабінет хімії
«Без явно посиленої працьовитості немає ні талантів, ні геніїв»

Д.І. Менделєєв

Спортзал
«Кожен фініш – це , по суті, старт»
Ліна Костенко

Кабінет української мови
«Яка молодь,
Як вона освічена,
Як вона вихована
Таке і майбутнє країни»

 І.Я.Франко 

 

Кабінет англійської мови
«Недостатньо лише отримати знання; треба знайти їм застосування»

Йоган Гете

 

Кабінет зарубіжної літератури
«Важлива не кількість знань, а їх якість. Можна знати дуже багато,

не знаючи найголовнішого» Л.Толстой

 


4 а клас
«Мудра людина не робитиме іншим того, чого вона не бажає,

 щоб зробили їй» Конфуцій

4-Б клас
«Ніколи шлях до знань не пролягає по шовковій траві, всіяній ліліями: завжди людині доводиться карабкатися по голих скелях»

 Рескін Джон

3 клас
«Посмішка завжди прекрасна , бо вона відкриває внутрішній світ людини» М.Новиков

2-Б клас
«Людина своїми руками повинна прокладати шлях у житті»

Агата Крісті

2-А клас
«Совість – найкраща повчальна книга з тих, якими ми володіємо,

в неї слід заглядати частіше»
П.Блез

1-А клас
«Поведінка – це дзеркало, в якому кожен показує своє обличчя»

В.Гете

1-Б клас
«Якщо ти подумаєш двічі перед тим, як один раз сказати,

ти скажеш удвічі краще» Пейн

 

 

 

 

 

 


ДОДАТОК 3

                                                   Слідопит                                                                                                                                                                                                                                                                                         

  1. Скільки сходинок на лівому крилі школи?
  2. Улюблена страва вчителя праці?
  3. Скільки вікон на 1-му поверсі школи?
  4. Як звати найкращого друга дитинства вчителя географії?
  5. В якому класі найбільше учнів?
  6. Як звати першу вчительку вчителя англійської мови?
  7. Кого у школі більше хлопців чи дівчат?
  8. Яка улюблена пісня вчителя фізкультури?
  9. Скільки сосен росте біля школи?
  10. Улюблене знаряддя праці вчителя хімії?
  11. Скільки вчителів в школі?
  12. Як було звати класного керівника вчителя 2-б класу?
  13. Скільки каналізаційних люків на території школи?
  14. Улюблене хобі класного керівника 3 класу?
  15. Улюблені квіти класного керівника 4 класу?
  16. Скільки виходів в школі?
  17. Улюблений письменник класного керівника 1 класу?
  18. Скільки чоловіків працює в школі?
  19. Яка улюблена казка вчителя математики?
  20. Який улюблений мультфільм у вчителя фізики?
  21. Як в дитинстві називали директора школи?
  22. Де провела відпустку заступник директора школи?
  23.  Скільки вікон в підвалі?
  24. Улюблений колір педагога-організатора?
  25. Скільки сходинок на головному вході?
  26. Який улюблений предмет був у школі у вчителя біології?
  27. Скільки порогів у школі?
  28. Як звати найкращу подругу дитинства вчителя музики?
  29. Скільки секцій огорожі від дороги?
  30. Улюблена тварина вчителя української мови?
  31. О котрій годині починається робочий день бібліотекаря?
  32. Який улюблений естрадний співак у техпрацівників?
  33. Яку першу книжку прочитала вчителька російської мови?
  34. Дівоче прізвище кухаря?
  35. Яка улюблена телепрограма водія шкільного автобуса?
Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Паливода Юлія Сергіївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Додано
31 липня 2018
Переглядів
12249
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку