Тиждень "Я-мандрівник" 2 клас День 2 .

Про матеріал
Розширювати пізнавальні інтереси дітей; ознайомити їх з різноманітними засобами пересування; дати дітям уявлення про красу нашої планети; розвивати у дітей інтерес до природничо-наукових знань; ознайомити їх з деякими явищами природи; збагачувати словниковий запас; учити відповідати на запитання, робити умовиводи; виховувати естетичне сприйняття природи, мистецтва, побуту, дружні взаємини.
Перегляд файлу

День 2.Урок 1.Українська мова 2 клас

Тема дня:"Подорожуємо Україною".

Тема :Розподіл слів на тематичні групи за ознаками,як колір,матеріал,форма,почуття. Вимова і написання слова співчуття.

Мета :поглиблювати знання учнів про прикметники,вчити з'ясовувати,як пов'язані між собою в мові іменники та прикметники; розвивати спостережливість, увагу, вміння бачити прекрасне ,розвивати культуру мовлення та спілкування; виховувати любов до праці,навчання,природи,Батьківщини,мови.

Обладнання: картки,малюнки міст України,тексти для списування

Хід уроку:

1.Організація.

2.Перевірка д/з.

3.Повідомлення теми уроку.

4.Перевірка засвоєння та осмислення нових знань.

Прикметник-слова ,що називають ознаки предметів.

Відповідають на питання :який? яка?яке?які?

1) . Каліграфічна хвилинка

Укра їна

2). Словникова робота

Харків,Львів,Кам'янець-Подільський,Київ,Карпати,Чернівці,Одеса,Луцьк.

3). Гра"Хто більше?"

Написати ознаки цього міста,міста Києва?

4). Списати текст про  Україну.

Україна

          Україна…  В одному вже тільки цьому слові і для нашого вуха, і для вуха чужинців бринить ціла музика смутку і жалю… Україна - країна смутку і краси , країна ,де найбільше люблять волю…

            Україна - це тихі води і ясні зорі,зелені сади, білі хати,лани золотої пшениці,медові та молочні ріки…

            Україна - розкішний  вінок із рути і барвінку,що над ним світять заплакані золоті зорі…

Замки України

                  Наші предки будували замки,щоб боронити рідну землю від ворогів. На горі  вони ставили будівлі,оточували їх високим кам'яним муром. На мурах були сторожові вежі. У мурах були бійниці,через які люди відбивали  напад чужинців.

           Добре відомі замки в Луцьку,Хотині,Хусті,Острозі….

          Були   замки  у Києві і Львові. У замках ,які збереглися,тепер музеї. Замки треба берегти. Це наша історія.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

5.Закріплення знань.

1). Допишіть потрібне закінчення прикметників.

Рідн(-е,    -ий) місто,  міцн(-а,   -ий)   дуб,  холодн(-ий,   -а)     зима,    біл(-е,   -ий)   сніг,  син(-ій,  -є)  небо.

2). Допишіть закінчення прикметників.

Край (який? )    єдин..(-а,-ий).

Садок (який? )    вишнев….

Хор    (який? )    солов'їн….

Сонце (яке?)     тепл…   .

Квітка (яка?) запашн…  .

6.Підсумок уроку.

7.Д/З   

 

 

 

 

 

 

 

Додаток.

4). Списати текст про  Україну.

Україна

          Україна…  В одному вже тільки цьому слові і для нашого вуха, і для вуха чужинців бринить ціла музика смутку і жалю… Україна - країна смутку і краси , країна ,де найбільше люблять волю…

            Україна - це тихі води і ясні зорі,зелені сади, білі хати,лани золотої пшениці,медові та молочні ріки…

            Україна - розкішний  вінок із рути і барвінку,що над ним світять заплакані золоті зорі…

Замки України

                  Наші предки будували замки,щоб боронити рідну землю від ворогів. На горі  вони ставили будівлі,оточували їх високим кам'яним муром. На мурах були сторожові вежі. У мурах були бійниці,через які люди відбивали  напад чужинців.

           Добре відомі замки в Луцьку,Хотині,Хусті,Острозі….

          Були   замки  у Києві і Львові. У замках ,які збереглися,тепер музеї. Замки треба берегти. Це наша історія.

 

 

 

5.Закріплення знань.

1). Допишіть потрібне закінчення прикметників.

Рідн(-е,    -ий) місто,  міцн(-а,   -ий)   дуб,  холодн(-ий,   -а)     зима,    біл(-е,   -ий)   сніг,  син(-ій,  -є)  небо.

2). Допишіть закінчення прикметників.

Край (який? )    єдин..(-а,-ий).

Садок (який? )    вишнев….

Хор    (який? )    солов'їн….

Сонце (яке?)     тепл…   .

Квітка (яка?) запашн…  .

Урок 2 .Математика.

Тема дня: "Подорож Україною"

Тема : Таблиця ділення на 4.Периметр прямокутника. Обчислення значень числових виразів.

      Мета:   продовжити роботу над вивченням таблиць множення та ділення , удосконалювати навички усної та письмової лічби,учити розв'язувати рівняння,працювати над геометричними фігурами ; розвивати логічне мислення ; виховувати самостійність,акуратність,увагу,пам'ять.

Обладнання: картки.

Хід уроку.

1.Організація.

2.Перевірка д/з.

3.Актуалізація знань.

1) Прийом "Математичний поїзд".

         :2              +1             :3               *4             +5             -1           :4            *4          +1     

 

4.Мотивація.

Продзвенів уже дзвінок,

Всім пора нам на  урок.

Встаньте всі рівненько,

Привітаємось гарненько:

Добрий день мої дитяти!

Мандрувати час настав

Батьківщиною своєю

Проїздити треба нам…

5.Сприйняття та осмислення нового матеріалу.

1). Складання таблиці ділення на 4.

2). Каліграфічна хвилинка. Написання цифри   7,тому що в слові Україна сім букв.

3). Математичний диктант .

На малюнках написані приклади.

чернывцы.jpg      киъв.jpg

f3bb721ff841f335198e5f840858ffef_600x1000.jpg

jgkijpob03.jpg     49140235_337154776870114_6106627348046544896_n.jpg

 

4). Фізкульхвилинка

Периметр прямокутника                Р=(а+в)*2

5). Самостійна робота  №624.

6.Підсумок уроку.

7.Д/З.№  627,628

 

чернывцы.jpg

 

киъв.jpg

 

 

jgkijpob03.jpgf3bb721ff841f335198e5f840858ffef_600x1000.jpg

 

 

49140235_337154776870114_6106627348046544896_n.jpg

docx
Додано
13 листопада 2019
Переглядів
889
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку