21 квітня о 15:00Вебінар: Як організувати дистанційний урок «на 12 балів»

Урок літературного читання в 2 класі "Число іменників.Змінювання іменників за числами. Навчаюся змінювати слова-назви предметів"

Про матеріал
ознайомити із властивістю іменників змінюватись за числами.формувати вміння змінювати іменники за числами. розвивати звязне мовлення. виховувати любов до тварин, прагнення охороняти природу.
Перегляд файлу

Управління освіти Соледарської міської ради

Донецької області

 

 

 

 

 

 

Розробка

уроку з української мови

в 2 класі (НУШ)

«Число іменників. Змінювання  іменників

за числами (один-багато). Навчаюся

змінювати слова-назви предметів».

 

 

 

 

 

                                                                              Підготувала

                                                                              Крекотень Олена Пантеліївна

                                                                              учитель Соледарської загально-

                                                                              освітньої школи І-ІІІ ступенів № 13

                                                                             з поглибленим вивченням

                                                                             англійської мови

 

 

 

 

2019 рік

Тема . Число іменників. Змінювання іменників за числами (один-багато). Навчаюся змінювати слова-назви предметів.

 

Мета . Ознайомити із властивістю іменників змінюватись за числами. Формувати вміння змінювати іменники за числами. Розвивати зв`язне мовлення. Виховувати любов до тварин, прагнення охороняти  природу.  

 

Обладнання.      Підручник   « Українська  мова  та  читання»  М. Вашуленко,   С. Дубовик. 2 клас. К., « Освіта», 2019; набір таблиць « Тварини», відео « Сорочинський ярмарок», роздатковий матеріал.

 

 Хід уроку.

І. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності.

      Знову пролунав дзвінок.

      Він покликав на урок.

Будем гарно працювати-

Щоби добре мову знати.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

1.Повторення правопису вивчених букв і буквосполучень, власних назв.

   Кр   Ки    Кі

  Красунчик Київ  Кіра

2. Робота над загадкою.

   У зеленім кожушку, в костяній сорочечці,

   я росту собі в ліску, всім зірвати хочеться.

                                        ( Горіх)

 

  Перевірка відгадки в « чарівному» мішечку (один горішок). В другому

  мішечку їх багато.   Учні називають : « Це горішки».

       

           ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.

     Сьогодні на уроці будемо навчатися змінювати слова-назви предметів.

 

ІV. Вивчення теми уроку.

1. Робота над правилом, с. 62

2. Додавання власних прикладів за зразком.

3. Вибіркове списування слів-назв предметів у дві колонки.

    Вправа 32, с. 62.

     Один                                                           Багато

                   Порівняння змісту лічилки з малюнком до неї.

 

 

4. Словникова робота

    Причілок.

 

V. Фізкультхвилинка. Розвивальна.

     Позначення правильного продовження вірша. Робота в парах.

 

     Подивися, он грибочки...                        Ходить лісом їжачок…

              повтікали на дубочки.                         має шубку з колючок.

            примостились на пеньочки.                в`яже шубку з ниточок.

 

               Лося ми зустріли в лісі,…                      В товстопуза бегемота…

              їв травичку на узліссі.                        є пащека, як ворота.

            □ звив гніздечко на горісі.                      вуха є, немає рота.

 

VІ. Закріплення вивченого, формування вмінь і навичок.

1. Перегляд відео « Сорочинський ярмарок».

2. Запис слів-назв предметів, які продавались на ярмарку.

3. Робота з деформованим текстом. Колективна робота. Складання

    речень з поданих слів за зразком. Вправа 33, с. 63.

    Визначення слів, які називають один предмет і які — багато.

 

VІІ. Домашнє завдання.

       Вправа 35., с. 63 — записати назви багатьох предметів за зразком.

       С. 62. -вивчити правило.

 

VІІІ. Підсумок уроку та рефлексія навчально-пізнавальної діяльності

       учнів

1. Гра « Один-багато» ( з використанням малюнків тварин)

2. Метод « Інтер`ю». Моє ставлення до тварин.

 

 

 

 

doc
Додано
14 листопада 2019
Переглядів
721
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку