закріпити раніше вивчені літери, назви іграшок, кольори, тренувати вживання їх у мовленні на рівні речень, розвивати довготривалу і короткотривалу пам'ять, фонематичний слух, вміння спілкуватися іноземною мовою, виховувати позитивне ставлення до іноземної мови, естетичні почуття дитини, вчити учнів бути уважними, організованими та активними, розширювати кругозір учнів.
Тема: “ Іграшки. Кольори”
Мета :закріпити раніше вивчені літери, назви іграшок, кольори, тренувати вживання їх у мовленні на рівні речень, розвивати довготривалу і короткотривалу пам'ять, фонематичний слух, вміння спілкуватися іноземною мовою, виховувати позитивне ставлення до іноземної мови, естетичні почуття дитини, вчити учнів бути уважними, організованими та активними, розширювати кругозір учнів.
Обладнання: назва уроку, назва магазину, казкові міста, мікрофон, потяг, казкові герої, Містер Язичок, плакат, малюнки звірів, літери, ілюстрації кольорів, роздатковий матеріал, зображення іграшок, картки для рефлексії.
Тип уроку: урок узагальнення вивченого матеріалу
Форма уроку: урок-подорож
Хід уроку
І. Організаційний момент
1. Привітання
“Hello Song”!
2. Мотивація навчальної діяльності.
1.Прийом « Мікрофон»
— Діти, подумайте і скажіть, яким має бути наш урок?
( Цікавим, творчим, повчальним).
— А ви на уроці якими повинні бути?
(Уважними, розумними, наполегливими, трудолюбивими…)
3. Повідомлення теми й мети уроку
- Діти! Ви любите подорожувати?
Сьогодні на уроці на нас чекає захоплива мандрівка до чарівної загадкової країни Англійської мови. Ми відвідаємо у цій країні чарівні міста :
Незвичні назви для міст, чи не так? Але ж і країна, до якої ми збираємося теж незвичайна.
А мандрувати ми будемо з нашими друзями на потязі. ( лунтик , кузя, вупсінь, пупсінь…) Ну, що? Вирушаємо?
II. Основна частина уроку.
1)Фонетична зарядка з містером Язичком
T: Щоб нас пропустили до країни Англійської мови і щоб там гарно розмовляти англійською,нам потрібно налаштувати наші язички, і допоможе нам у цьому наш знайомий Язичок .
Казка містера Язичка:
Одного разу вночі містер Язичок міцно спав і тихенько зітхав [h-h-h].
Розігралась негода, крапельки дощу почали барабанити по даху,
спочатку повільно [p-b p-b p-b], а потім швидше [p-b p-b p-b] і зовсім
швидко[p-b p-b p-b]. Вранці виглянуло сонечко, почали літати мухи
[D-D-D]. Стало так жарко, що містер Язичок вирішив викупатись. Він швидко побіг до річки [t-t-t]. Містер Язичок так довго сидів у воді, що аж змерз [T-T-T]. Вискочив він із води [w-w-w] і побіг до дому.
А які пригоди чекають на нього далі ви дізнаєтесь наступного уроку.
1 місто - The Alphabet / Алфавіт
-Перше місто в яке ми завітали Алфавіт. Його жителями є літери англійського алфавіту. Та нещодавно у цьому місті трапилося лихо: зникли деякі його жителі. Давайте їм допоможемо.
1) Вставити «зниклі» літери на дошці
2) Підставити звірів до відповідних літер
2 – містоThe Numbers / Цифри
1) Рахунок до 10
- Любі діти! Наша подорож триває, і ми наближаємося до наступного міста The Numbers / Цифри. Давайте разом пригадаємо, як ми вміємо рахувати до 10.
2) Робота в зошиті с.30 №1
3) Робота з плакатом
Практикування учнів увживанні структури “Ihavegot …”
Фізхвилинка «1,2,3,4,5 jump»
3 місто TheColours / Кольори
-Подивіться, а хто нас зустрічає в місті Кольорів – це ж ведмедик Тедді. Він просить вашої допомоги. Справа в тому, що коли він прокинувся сьогодні то не знайшов своїх фарб їх напевно викрали. Залишили тільки напис «Тільки ті, хто знає кольори англійською мовою , зможе повернути їх назад в місто.» Злий Чарівник
- Щоб у нас все вдалося, давайте згадаємо вірш про кольори.
1)Вірш про кольори
Щоб навчитись малювати,
Треба кожен колір знати:
Green - Зелений, як травичка,
Blue - блакитний, як водичка,
Yellow - жовтий, як курчатко,
Grey - як сіре мишенятко.
Pink - рожевий, наче ружа,
Black - це чорний, мов калюжа.
Red - червоний, наче мак,
Purple - схожий на буряк.
White - це білий-білий сніг,
Що на землю м’яко ліг.
2) Гра « What color is this?”
-Злий Чарівник зачаклував і наших звіряток. Щоб зняти з них чари, потрібно сказати якого вони кольору.
What color is this cat? - It is a blaсk.
3)Робота з НО1
Ведмедик Teddy забув, у якому горщику заховав мед. Якщо ми правильно розфарбуємо його горщики, він пригадає, у якому з них є мед.
1)Повторення вивчених ЛО - назв іграшок
- Нарешті ми з вами дісталися наступного міста країни Англійської мови.
Вчитель демонструє учням флеш – картки із зображенням іграшок. Діти пригадують назви
іграшок, відповідаючи на запитання вчителя.
2)Гра «Close your eyes!»
-А зараз давайте пограємося.
Вчитель за допомогою магнітів прикріплює флеш – картки із зображенням іграшок на дошку. За його командою(Close your eyes!) учні закривають очі, а він у цей час забирає одну із карток. Після наступної команди(Open your eyes!) діти відкривають очі і відгадують, який предмет зник.
3) Гра «Іграшковий магазин»
- Hello!
- Hello!
- Give me a doll?
- Please!
Vl. Заключна частина уроку.
1) Підведення підсумків уроку
- Дорогі діти! Ось і скінчилася наша подорож.
- Скажіть, що вам найбільше сподобалося і запам’яталося.
2) Рефлексія
- У кого від уроку залишився гарний настрій розфарбовує сонечко, яке посміхається, хто залишився байдужим – розфарбовує серйозне сонечко, а у кого настрій зник – розфарбовує похмуре сонечко.
НО1
Look and colour
(Подивисьірозфарбуй)
|
НО2