" Toys and Colours Around Us"

Про матеріал

закріпити раніше вивчені літери, назви іграшок, кольори, тренувати вживання їх у мовленні на рівні речень, розвивати довготривалу і короткотривалу пам'ять, фонематичний слух, вміння спілкуватися іноземною мовою, виховувати позитивне ставлення до іноземної мови, естетичні почуття дитини, вчити учнів бути уважними, організованими та активними, розширювати кругозір учнів.

Перегляд файлу

Тема: “ Іграшки. Кольори” 

Мета :закріпити раніше вивчені літери, назви іграшок, кольори, тренувати вживання їх у мовленні на рівні речень, розвивати довготривалу і короткотривалу пам'ять, фонематичний слух, вміння спілкуватися іноземною мовою, виховувати позитивне ставлення до іноземної мови, естетичні почуття дитини, вчити учнів бути уважними, організованими та активними,  розширювати кругозір учнів.

Обладнання:  назва уроку, назва магазину, казкові міста, мікрофон, потяг, казкові герої, Містер Язичок, плакат, малюнки звірів, літери, ілюстрації кольорів, роздатковий матеріал, зображення іграшок, картки для рефлексії.

Тип уроку:      урок узагальнення вивченого матеріалу

Форма уроку: урок-подорож

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

 

1. Привітання

 Hello Song”!

 

2.   Мотивація навчальної діяльності.

1.Прийом « Мікрофон»

— Діти, подумайте і скажіть, яким має бути наш урок?

( Цікавим, творчим, повчальним).

— А ви на уроці якими повинні бути?

(Уважними, розумними, наполегливими, трудолюбивими…)

 

3.  Повідомлення теми й мети уроку

-  Діти! Ви любите подорожувати?

Сьогодні на уроці на нас чекає захоплива  мандрівка до чарівної загадкової країни Англійської мови. Ми відвідаємо у цій країні чарівні   міста :

  • The Alphabet / Алфавіт
  • The Numbers / Цифри
  • The Colours / Кольори
  • TheToys  / Іграшки

 

Незвичні назви для міст, чи не так? Але ж і країна, до якої  ми збираємося теж незвичайна.

А мандрувати ми будемо з нашими друзями на потязі. ( лунтик , кузя, вупсінь, пупсінь…) Ну, що? Вирушаємо?

 

II. Основна частина уроку.

1)Фонетична зарядка з містером Язичком

T: Щоб нас пропустили до країни Англійської мови і щоб там гарно розмовляти англійською,нам потрібно налаштувати наші язички, і допоможе нам у цьому наш знайомий Язичок .

Казка містера Язичка:

Одного разу вночі містер Язичок міцно спав і тихенько зітхав [h-h-h].

 Розігралась негода, крапельки дощу почали барабанити по даху, 

 спочатку повільно [p-b p-b p-b], а потім швидше [p-b p-b p-b] і зовсім

 швидко[p-b p-b p-b]. Вранці виглянуло сонечко, почали літати мухи

[D-D-D]. Стало так жарко, що містер Язичок вирішив викупатись. Він швидко побіг до річки [t-t-t]. Містер Язичок так довго сидів у воді, що аж змерз [T-T-T]. Вискочив він із води  [w-w-w] і побіг до дому.

 А які пригоди чекають на нього далі ви дізнаєтесь наступного уроку.   

 

1 місто - The Alphabet / Алфавіт

-Перше місто в яке ми завітали Алфавіт. Його жителями є літери англійського алфавіту. Та нещодавно у цьому місті трапилося лихо: зникли деякі його жителі. Давайте їм допоможемо.

1) Вставити  «зниклі» літери на дошці

2) Підставити звірів до відповідних літер

 

2 – містоThe Numbers / Цифри

1) Рахунок до 10

- Любі діти! Наша подорож триває, і ми наближаємося до наступного міста The Numbers / Цифри. Давайте разом  пригадаємо, як ми вміємо рахувати до 10.

2) Робота в зошиті с.30 №1

3) Робота з плакатом

Практикування учнів увживанні структури Ihavegot …”

 

Фізхвилинка «1,2,3,4,5 jump»

 

3 місто TheColours / Кольори

-Подивіться, а хто нас зустрічає в місті Кольорів – це ж ведмедик Тедді. Він просить вашої допомоги. Справа в тому, що коли він прокинувся сьогодні то не знайшов своїх фарб їх напевно викрали. Залишили тільки напис «Тільки ті, хто знає кольори англійською мовою , зможе повернути їх назад в місто.» Злий Чарівник

- Щоб у нас все вдалося, давайте згадаємо вірш про кольори.

 

1)Вірш про кольори

Щоб навчитись малювати,

Треба кожен колір знати:

Green - Зелений, як травичка,

Blue - блакитний, як водичка,

Yellow - жовтий, як курчатко,

Grey - як сіре мишенятко.

Pink - рожевий, наче ружа,

Black - це чорний, мов калюжа.

Red - червоний, наче мак,

Purple - схожий на буряк.

White - це білий-білий сніг,

Що на землю м’яко ліг.

 

2) Гра « What color is this?”

-Злий Чарівник зачаклував і наших звіряток. Щоб зняти з них чари, потрібно сказати якого вони кольору.

What color is this cat? -   It is a blaсk.

 

3)Робота з НО1

Ведмедик Teddy забув, у якому горщику заховав мед. Якщо ми правильно розфарбуємо його горщики, він пригадає, у якому з них є мед.

 

  1. місто TheToys  / Іграшки

 

1)Повторення вивчених ЛО - назв іграшок

- Нарешті ми з вами дісталися наступного міста країни Англійської мови.

  •   Чи любите ви гратися?
  • Давайте пригадаємо  назви іграшок  англійською мовою.

Вчитель демонструє учням флеш – картки із  зображенням іграшок. Діти пригадують назви

іграшок, відповідаючи на запитання вчителя.

 

2)Гра «Close your eyes!»

-А зараз давайте пограємося.

Вчитель за допомогою магнітів прикріплює флеш – картки із  зображенням іграшок на дошку. За його командою(Close your eyes!) учні закривають очі, а він у цей час забирає одну із карток. Після наступної команди(Open your eyes!) діти відкривають очі і відгадують, який предмет зник.

 

3) Гра «Іграшковий магазин»

- Hello!

- Hello!

- Give me a doll?

- Please!

 

Vl. Заключна частина уроку.

 

1) Підведення підсумків уроку

- Дорогі діти! Ось і скінчилася наша подорож.

- Скажіть, що вам найбільше сподобалося і запам’яталося.

2) Рефлексія

- У кого від уроку залишився гарний настрій розфарбовує сонечко, яке посміхається, хто залишився байдужим – розфарбовує серйозне сонечко, а у кого настрій зник – розфарбовує похмуре сонечко.

 

http://festival.1september.ru/articles/509158/img2.gif

         

 

 

 

http://festival.1september.ru/articles/509158/img2.gif

 

http://festival.1september.ru/articles/509158/img2.gif

 

http://festival.1september.ru/articles/509158/img2.gif

http://festival.1september.ru/articles/509158/img2.gif

http://festival.1september.ru/articles/509158/img2.gif

http://festival.1september.ru/articles/509158/img2.gif

 

 

 

 

НО1

 

 

 

 

Look and colour

 

(Подивисьірозфарбуй)

 

C:\DOCUME~1\9335~1\LOCALS~1\Temp\FineReader10\media\image4.jpegC:\DOCUME~1\9335~1\LOCALS~1\Temp\FineReader10\media\image7.jpegC:\DOCUME~1\9335~1\LOCALS~1\Temp\FineReader10\media\image5.jpegC:\DOCUME~1\9335~1\LOCALS~1\Temp\FineReader10\media\image6.jpeg

 

 

 

C:\DOCUME~1\9335~1\LOCALS~1\Temp\FineReader10\media\image10.jpegC:\DOCUME~1\9335~1\LOCALS~1\Temp\FineReader10\media\image11.jpegC:\DOCUME~1\9335~1\LOCALS~1\Temp\FineReader10\media\image9.jpegC:\DOCUME~1\9335~1\LOCALS~1\Temp\FineReader10\media\image8.jpeg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

НО2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 квітня 2018
Переглядів
770
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку