23 червня о 18:00Вебінар: Практика реалізації проєктів та відеопроєктів у НУШ

" Friend From England."- " Друг з Англії "

Про матеріал

формувати вміння дітей сприймати на слух та розуміти англійські

висловлювання. Закріплювати вміння будувати прості розповідні речення

англійською. Вчити розуміти англійські фрази і слова. Збагачувати активний

словниковий запас дітей. Закріплювати вживання слів з теми: «Привітання»,

«Знайомство», «Тварини», «Кольори», «Сім'я», «Фрукти та овочі», «Одяг» ,

«Рахунок до 10».

Розвивати мовлення, комунікативні навички, мислення, пам'ять , увагу,

фонематичний слух. Спонукати правильно вимовляти звуки в словах.

Виховувати товариськість, пізнавальний інтерес.

Перегляд файлу

Конспект заняття з англійської мови на тему: «Друг  з Англії»

Мета:

формувати вміння дітей сприймати на слух та розуміти англійські

висловлювання. Закріплювати вміння будувати прості розповідні речення

англійською. Вчити розуміти англійські фрази і слова. Збагачувати активний

словниковий запас дітей. Закріплювати вживання слів з теми: «Привітання»,

«Знайомство», «Тварини», «Кольори», «Сім’я», «Фрукти та овочі», «Одяг» ,

«Рахунок до 10».

Розвивати мовлення, комунікативні навички, мислення, пам'ять , увагу,

фонематичний слух. Спонукати правильно вимовляти звуки в словах.

Виховувати товариськість, пізнавальний інтерес.

Матеріал: іграшка «Міккі Маус», кошик з муляжами овочів і фруктів, мольберт,

картинки тварин на магнітах, іграшкова пральна машина, подарункова коробка,

мультимедійний проектор, проекційний екран, мультимедійна презентація до

заняття, відео руханки «Clap your hands».

                                                                      Хід заняття

Вихователь.

- Good morning ! (Доброго ранку!)

Діти.

- Good morning, good morning,

Good morning to you!

Good morning, good morning,

I am glad to see you!

(Доброго ранку,доброго ранку!Доброго ранку, вам!Доброго ранку, доброго

ранку!Я рада бачити вас!)

Мовна розминка «Ланцюжок»

Діти стоять на килимку і тримаючись за руки вітаються один з одним

англійською мовою.

Вихователь.

- Сьогодні до нас завітає гість. Він приїхав з далекої країни з Англії, там всі

розмовляють англійською мовою.

Вихователь заносить іграшкового Міккі Мауса.

- Чи впізнали ви нашого гостя? Так це Міккі Маус.

- Давайте привітаємося з ним.

- Hello Міккі! (Здрастуй Міккі)

- Діти ви всі знаєте як звати Міккі,а він не знає як звати вас. Давайте з ним

познайомимося.

Гра «Давай познайомимося»

Діти стоять на килимку.

Вихователь.

- What is your name? Are you (Nick)?, якщо він помиляється діти говорять – No!,

якщо не помиляється – Yes!

- What is your name? – My name is (Oksana)

Вихователь.

- Міккі просить нас допомогти йому випрати речі, які забруднилися в дорозі.

Дидактична гра «To wash clothes»

Діти сидять на стільчиках. Вихователь підносить іграшкову пральну машину

і каже: «wash the sweater, wash the cap..» діти уявляють, що знімають

предмети одягу і кладуть до пральної машини.

Вихователь.

- Діти, в дорозі Міккі зустрів тварин, які заблукали

і не пам’ятають, де вони живуть. Давайте їм нагадаємо, хто з них живе на фермі, а хто в лісі.

Дидактична гра «Who live in the forest? Who live оn the form»

На мольберті картинки лісу і ферми.

Вихователь.

- Who live in the forest? (Хто живе в лісі?)

(Діти по черзі називають диких тварин і на мольберт викладають магнітні

картинки диких тварин).

- Who live оn the form?» (Хто живе на фермі?)

- Тепер подивимося, щоб всі тварини потрапили до своїх домівок.

Інтерактивна дидактична гра «Накриємо на стіл»

На слайді зображений стіл і продукти харчування (хліб, цукерка, ковбаса,

печиво, тарілка з кашею, сир, морозиво, торт). Дітям потрібно назвати

продукти харчування англійською, щоб вони з’явилися на столі.

Фізкультхвилинка ( відео руханка)

Дидактична гра «What you like eat?»

- Мккі Маус дуже хоче дізнатися, що ви любите їсти з фруктів і овочів.

В корзині лежать фрукти і овочі. Діти по черзі підходять до корзини,

беруть фрукт чи овоч і кажуть: «I lake an aplle».

- Діти, Міккі хоче своїм друзям повезти подарунки – кольорові м’ячики.

Інтерактивна дидактична гра «The colors boll»

- На екрані зображені кольорові м’ячики , щоб скласти їх у подарункову

коробку потрібно назвати їх колір.

(Тне red boll)

Дидактична гра «Команди»

- Міккі хоче з вами пограти.

Вихователь каже дії англійською мовою, а діти їх імітують (йти, бігти,

літати, плавати, стрибати і т. д.)

Пальчикова гра «Finger family»

- У Міккі Мауса велика родина. Давайте йому покажемо нашу пальчикову

сім’ю.

Діти показують свої пальці і торкаючись кожного називають членів сім’ї

англійською мовою.

Mother, Father, sister, brathеr and baby.

Інтерактивна дидактична гра «Порахуй»

На слайді з’являються цифри від 1 до 10. Діти рахують англійською. На

екрані з’являється коробок з пригощеннями.

Вихователь заносить до групи коробку з пригощеннями.

Підсумок заняття

- Міккі Маусу вже час повертатися додому, давайте з ним попрощаємося!

- З якої країни приїхав Міккі Маус?

- Якою мовою ми спілкувалися?

- Що найбільше сподобалося на занятті?

docx
Додано
26 квітня 2018
Переглядів
433
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку