Урок №43
Клас: 7
Тема уроку: Традиції святкування Нового року навколо світу
Мета уроку:
продовжити навчати учнів правильно писати та вимовляти дати англійською мовою, ознайомити учнів із новою лексикою, пов’язаною з датами, святами та особистими подіями, розвивати навички читання, аудіювання ,розвивати навички говоріння та читання, працюючи з датами, зміцнювати вміння слухати та взаємодіяти у діалогах, формувати культуру спілкування, сприяти розвитку інтересу до вивчення англійської мови через роботу з практичними темами. Розвивати навички читання, продовжувати формувати навички монологічного та діалогічного мовлення, розвивати в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності, вибудовувати товариські стосунки з іншими.
Очікувані результати:
Учні зможуть:
-
правильно писати та вимовляти дати;
-
задавати та відповідати на запитання про дати й свята;
-
розповідати про традиції святкування Нового року.
Обладнання:
-
Підручник, робочий зошит.
-
Додаткові матеріали: презентація, ноутбук.
Тип уроку:
Урок формування вмінь, навичок та знань.
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу
-
Привітання
-
Вчитель: Hello, everyone! I am glad to see you. Let’s start our lesson.
-
Повідомлення теми та мети уроку.
-
Вчитель: Today, we are going to learn about New Year traditions in different countries. We’ll explore how people celebrate this holiday around the world. Let’s get started!
-
Уведення в іншомовну атмосферу (Warming up)
-
Питання для учнів:
-
When is your birthday?
-
What is your favourite holiday? When do you celebrate it?
ІІ. Основна частина уроку
1. Розвиток умінь мовлення. Робота за підручником
-
Вправа 1 (с. 67)
-
Усна робота: обрати правильний варіант та обговорення відповідей учнів на питання про святкування Нового року.
2. Подання нового лексичного матеріалу. Ознайомлення з новою лексикою (с. 67).
Робота з флешкартками за посиланням . Слова та фрази, що описують свята й традиції (пояснення вчителя).
https://wordwall.net/resource/83071602
3. Аудіювання. Перегляд відео.
Учні переглядають відео https://youtu.be/qjPqNccGrnA?si=uYl4u7oLwehjPkn6
і виконують завдання за посиланням https://wordwall.net/resource/83108752
4. Подання тексту для читання. Ст. 67-68 впр. 2.
1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.
Учні роздивляються малюнки на с. 67-68 й намагаються здогадатися, якій темі присвячений текст.
Самостійне опрацювання вправ.
2) Reading. Етап читання.
-
Учні читають тексти про традиції Нового року в Китаї, Іспанії, Колумбії, Шотландії та Данії.
-
Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. Робота над вправою 3 (с. 68)
-
Вправа 3: Письмова робота. Діти доповнюють речення назвами країн відповідно до тексту.
5. Розвиток умінь мовлення.
-
Why do people in China paint their front doors red?
-
What do people in Spain eat at midnight on New Year’s Eve? Why?
-
Which tradition do you find the most unusual or interesting, and why?
ІІІ. Заключна частина
-
Підведення підсумків
-
Учитель: What did you learn today? Which tradition did you find the most interesting?
-
Рефлексія
-
Запитання до учнів:
-
What did you like about today’s lesson?
-
What was the most surprising fact for you?
-
Домашнє завдання
-
Повторити нові слова (с. 67–68).
-
Написати короткий текст про традиції святкування Нового року у своїй сім’ї (5–7 речень). Використати щонайменше 5 нових слів, які вивчили на уроці.