Про матеріал
Мета: закріпити уміння диференціювати звуки [с]-[ш], [з]-[ж], [ц]-[ч], [л]-[р] у словах і правильно їх вимовляти. Розвивати фонематичний слух, увагу, логічне мислення, дрібну моторику рук. Тренувати переключення жестів рук.
Завдання: діти називають слово та повторюють жести під зображенням слова.
Словник:
С-Ш: маска, каша, коса, миша, кістка, кошик; собака, шайба, сир, шапка, сова, шуба, сонце.
З-Ж: жаба, зуб, жетон, зефір, ложка, замок; зебра, жилет, береза, жуйка, заєць, лижник, язик.
Ц-Ч: цегла, червоний, цифри, качка, цирк, калач; черв’як, цибуля, чотири, цукор, черевики, цвях.
Л-Р: лев, рот, лижі, рак, лист, ремінь; ласти, бобер, лебідь, райдуга, ланцюг, гриби