Тренажер «Нейродоріжки для диференціації звуків у словах»

Про матеріал
Мета: закріпити уміння диференціювати звуки [с]-[ш], [з]-[ж], [ц]-[ч], [л]-[р] у словах і правильно їх вимовляти. Розвивати фонематичний слух, увагу, логічне мислення, дрібну моторику рук. Тренувати переключення жестів рук. Завдання: діти називають слово та повторюють жести під зображенням слова. Словник: С-Ш: маска, каша, коса, миша, кістка, кошик; собака, шайба, сир, шапка, сова, шуба, сонце. З-Ж: жаба, зуб, жетон, зефір, ложка, замок; зебра, жилет, береза, жуйка, заєць, лижник, язик. Ц-Ч: цегла, червоний, цифри, качка, цирк, калач; черв’як, цибуля, чотири, цукор, черевики, цвях. Л-Р: лев, рот, лижі, рак, лист, ремінь; ласти, бобер, лебідь, райдуга, ланцюг, гриби
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Паровенко Ярослава
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Додано
31 березня 2022
Переглядів
925
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку