Тренди в веб-дизайні змінюються постійно. І незважаючи на те, що на початку року намічаються окремі моменти, які будуть активно розвиватися з плином часу, знаходиться можливість і для появи нових і незвичайних тенденцій та інновацій. Веб-дизайнери придумують цікаві поєднання, використання, застосування. Що ж з'явилося дійсно унікального за перше півріччя 2018 року розглянемо сьогодні на уроці.
Випадаюче меню Tiny Nav. Деякий час дизайнери активно використовували мега-меню, потім стали популярні меню-«гамбургер», а потім знову повернулися до липкої навігації у верхній частині сторінки. Прикладами нової тенденції можуть стати epicmoleskine, geex-arts, ic-creative, weekend, fasadlab. У випадку з weekend можна побачити простеньку бічну навігацію по днях тижня. Пункти дуже крихітні, але шрифт підібраний таким, що прочитати літери можна практично без труднощів. У нижній частині сторінки знаходиться ще одна додаткова навігація
Бульбашки. Бульбашки або вільні форми, без чіткого визначення геометричних форм, з'являються все частіше і притягують погляд. І хоча такі «безформні форми» зазвичай мають округлий вигляд, буває, що й не мають. Назвемо такі об'єкти «краплями». Такі різні краплі є на andypatrickdesign, wedze, sretks. Дуже красиво і цікаво. Проект lakewood використовував крапельки на тлі, розбавивши їх падаючими дуже рідко кружечками.
Шари та поділи. Шари - одна з найцікавіших речей в процесі вивчення і роботи в веб-дизайні, так як ви отримуєте можливість створювати приголомшливий візуальних ефект, який завжди здатний привернути увагу користувачів. Але найзабавнішим застосуванням шарів останнім часом стало створення своєрідних вирізів, де частини загальної композиції віддаляються і звільняють місце іншим елементам на передньому плані. Звернемося до практики на trigema, findyourquirk, dtofilms, logram, rj-investments, tiltedchair.
«Плаваючі» прямокутники. Дану технологію використовують всюди від портфоліо до корпоративних сайтів, і всюди вона виглядає на відмінно і органічно вписується в дизайн. Можливо це від того, що вона створює забавні шари, які чудово працюють з паралакс-ефектом. Але що дійсно приємно, кожен прямокутник може мати власний характер, являти собою окрему особистість. Для прикладу подивимося на badsam, hugovann, copperheartcreative, shoeshine, pariscalling, hotelicon. Багато з цих проектів мають саме «плаваючі» прямокутники, які з'являються на полотні і зникають з нього, деякі (pariscalling) навіть встигають змінитися і знайти нові фарби і розміри.
Швидка анімація. Дизайнери досить часто використовують відео для того, щоб розповісти деяку одну велику історію на протязі всього дизайну. Остання тенденція така, анімація, яка швидше рухається, швидше привертає увагу користувачів. Як приклади звернемося до deptagency, plae, tm.softbank, meskiegranie. Відео на кожному з них використовується в якості фону і вже поверх нього накладено меню, блоки, повідомлення та інше.
Висновки. Зрозуміло, дуже важливо зміст і саме контент визначає, що доречно застосувати в дизайні в конкретному випадку. Чи підійдуть прямокутники або краплі, доречно буде які випливають меню або вирізки. Але кожне таке рішення може служити самим невеликим цілям, наприклад, тільки для оформлення домашньої сторінки або, навпаки, поширюватися на весь сайт і створювати великий візуальний план. Одним словом, всі тенденції і знахідки дизайнерів - модні і не мають прив'язки до якоїсь конкретної ідеї або елементу. І що особливо приємно, такі ефекти популярні будуть ще довгий час, оскільки весь секрет їхньої краси в універсальності.